.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندران میزبان ۳۰۷ شهید گمنام است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، شمار شهدای گمنام آرام گرفته در ۷۵ یادمان استان را ۳۰۷ شهید اعلام کرد.(ادامه)
چهارمین همایش پیشکسوتان نیروی انسانی سپاه استان های شمالی برگزار شد
شمال نیوز: چهارمین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادتِ نیروی انسانی سپاه های استانی شمال کشور، در مجتمع فرهنگی، رفاهی سردار جنگل چمخاله لنگرودِ با حضور پیشکسوتان نیروی انسانی استانهای ( گیلان – مازندران – گلستان) برگزار شد.(ادامه)
یک‌شنبه شب یادواره سرداران و 432 شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشگر ویژه 25 کربلا در مصلای نکا برگزار شد. یادواره سرداران و 432 شهید نکا با محوریت شهید طوسی(2)(خبر)
یک‌شنبه شب یادواره سرداران و 432 شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشگر ویژه 25 کربلا در مصلای نکا برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امیدواریم راه سردار طوسی ادامه یابد و باید همگان بدانند همچنان که امام فرمود: " ما متجاوز نبوده و نیستیم". و لذا باید باهم باشیم و متحد باشیم و با همه قوا برای تعالی تلاش کنیم و به فرمان ولی‌امرمسلمین، راه شهدا را برویم.....

سردار طوسی تحت امر ولایت بود و در دل خاک دشمن به شهادت رسید
شمال نیوز : مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امیدواریم راه سردار طوسی ادامه یابد و باید همگان بدانند همچنان که امام فرمود: " ما متجاوز نبوده و نیستیم". و لذا باید باهم باشیم و متحد باشیم و با همه قوا برای تعالی تلاش کنیم و به فرمان ولی‌امرمسلمین، راه شهدا را برویم..... (ادامه)
یادواره سردار شهید محمد حسن طوسی در مصلی شهرستان نکا(خبر)
(ادامه)
شهید طوسی ها محور وحدت هستند
فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید طوسی از سرداران دفاع مقدس در مازندران، شهدا را محور وحدت بیان کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی به مناسبت سالروز شهادت «محمدحسن طوسی»، وی را یكی از جلوه‌های عظیم و ماندگار مقاومت و شجاعتِ مردان خالص و از جان گذشته و بی‌ادعای سرزمین ولایی مازندران دانستند. شهید «طوسی» یكی از جلوه‌های ماندگار مقاومت مردان بی‌ادعای مازندران است(خبر)
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی به مناسبت سالروز شهادت «محمدحسن طوسی»، وی را یكی از جلوه‌های عظیم و ماندگار مقاومت و شجاعتِ مردان خالص و از جان گذشته و بی‌ادعای سرزمین ولایی مازندران دانستند.(ادامه)
شمال نیوز :  یادواره سرداران و ۴۳۲ شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی در روز نوزدهم فروردین ( یکشنبه ) ساعت 15 در مصلی شهرستان نکا برگزار خواهد شد ..... یادواره سردار سرلشکر شهید طوسی برگزار می شود
شمال نیوز : یادواره سرداران و ۴۳۲ شهید شهرستان نکا و شهدای مدافع حرم با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی در روز نوزدهم فروردین ( یکشنبه ) ساعت 15 در مصلی شهرستان نکا برگزار خواهد شد .....(ادامه)
ما دوست داشتیم صد در صد حفاظت رعایت شود این طور مطرح کردیم که لشکر به غرب رفته است و چند تن از مسوولین لشکر، از جمله کمیل، خودم، پاشا، کساییان، شهید امانی برادر مرتضی قربانی گاه گداری به منطقه می رفتیم...

حماسه ی عبور از اروند و نصب پرچم حرم امام رضا (ع) بر گلدسته های مسجد فاو + تصاویر
ما دوست داشتیم صد در صد حفاظت رعایت شود این طور مطرح کردیم که لشکر به غرب رفته است و چند تن از مسوولین لشکر، از جمله کمیل، خودم، پاشا، کساییان، شهید امانی برادر مرتضی قربانی گاه گداری به منطقه می رفتیم... (ادامه)
در ابتدای ورودی کانال، شهید «محمد حسن طوسی» و «حمید نوبخت» چند متری از بنده و حاج آقا مقدس فاصله داشتند. سر و کله هلی‌کوپترهای عراقی پیدا شد با شلیک پی در پی موشک از سوی هلی کوپترهای عراقی برای دقایقی زمین گیر شده بودیم. پس از حمله از جای خود بلند شدیم اما هر چه شهیدان طوسی و نوبخت را صدا کردیم، جوابی نشنیدیم... حکایت دو شهید در یک کانال
در ابتدای ورودی کانال، شهید «محمد حسن طوسی» و «حمید نوبخت» چند متری از بنده و حاج آقا مقدس فاصله داشتند. سر و کله هلی‌کوپترهای عراقی پیدا شد با شلیک پی در پی موشک از سوی هلی کوپترهای عراقی برای دقایقی زمین گیر شده بودیم. پس از حمله از جای خود بلند شدیم اما هر چه شهیدان طوسی و نوبخت را صدا کردیم، جوابی نشنیدیم...(ادامه)
شمال نیوز : در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس، کتاب «قنات تا قنوت» روایت‌گر تاریخ شفاهی سردار «قدرت الله سورکی آزاد» در گروه توطئه‌های داخلی مورد تقدیر قرار گرفت..... تقدیربنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس از کتاب « قنات تا قنوت »
شمال نیوز : در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس، کتاب «قنات تا قنوت» روایت‌گر تاریخ شفاهی سردار «قدرت الله سورکی آزاد» در گروه توطئه‌های داخلی مورد تقدیر قرار گرفت.....(ادامه)
اطلاعات و عملیات "دست راست و چشم فرماندهی"(يادداشت)
(ادامه)
 خانواده شهید سردار حاج علی ییلاقی اشرفی، به‌دنبال حضور مسؤولان، مردم، روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جوانان، بازاریان و اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید والامقام، ...
قدردانی خانواده سردار ییلاقی ازحضور مردم درمراسم تشیع و تدفین شهید
خانواده شهید سردار حاج علی ییلاقی اشرفی، به‌دنبال حضور مسؤولان، مردم، روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جوانان، بازاریان و اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید والامقام، ... (ادامه)
شمال نیوز : مهمتر از سقوط سیطره داعش، سقوط ابهت پوشالی مثلث شوم نظام سلطه در این منطقه و شکست استراتژی خاورمیانه جدید و نیز استراتژی جنگ های نیابتی و پروژه بزرگ تروریسم پروری و توطئه تجزیه کشورهای اسلامی است و مهمتر از همه، شروع اولین پیروزی در مسیر سلسله مصافهای برون مرزی..... دوباره دفاع مقدس، دوباره عشق، دوباره ایثار....
شمال نیوز : مهمتر از سقوط سیطره داعش، سقوط ابهت پوشالی مثلث شوم نظام سلطه در این منطقه و شکست استراتژی خاورمیانه جدید و نیز استراتژی جنگ های نیابتی و پروژه بزرگ تروریسم پروری و توطئه تجزیه کشورهای اسلامی است و مهمتر از همه، شروع اولین پیروزی در مسیر سلسله مصافهای برون مرزی.....(ادامه)
فرهنگ دفاع مقدس دینی و عاشورایی است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی دینی و عاشورایی است و باید ترویج یابد.(ادامه)
مادر سردار شهید سیدمنصور نبوی به فرزند شهیدش پیوست
مادر سردار شهید سیدمنصور نبوی به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
شمال نیوز : این سفرکرده به جمع شهدا ، در دوران دفاع مقدس از نیروهای پیشرو اطلاعات و عملیات لشکر 25 کربلا بود و تا لحظه عروج لباس سبز سپاه برتن داشت و فعالیت های گسترده ای در حوزه قرآنی از وی به یادگار مانده است ..... « حاج ولی الله عرب زاده طوسی » به یاران شهیدش پیوست
شمال نیوز : این سفرکرده به جمع شهدا ، در دوران دفاع مقدس از نیروهای پیشرو اطلاعات و عملیات لشکر 25 کربلا بود و تا لحظه عروج لباس سبز سپاه برتن داشت و فعالیت های گسترده ای در حوزه قرآنی از وی به یادگار مانده است .....(ادامه)
 همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده که با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی به این همایش، زینت خاصی بخشید با اهداء جوائز به مقاله های برتر پایان یافت.
همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده در ساری پایان یافت
همایش ملی آموزه های اسلامی؛ انسان معاصر و نظام خانواده که با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی به این همایش، زینت خاصی بخشید با اهداء جوائز به مقاله های برتر پایان یافت. (ادامه)
مراسم ویژه روز نکا و دهمین یادواره ۴۳۲ شهید شهرستان
تصاویر مراسم ویژه روز نکا و دهمین یادواره 432 شهید شهرستان با محوریت سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی و شهدای مدافع حرم خان‌طومان سوریه در ادامه قابل مشاهده است.(ادامه)
شمال نیوز : یا همه زخمی‌ها و شهدا، یا هیچکدام، برایم فرق نمی‌کرد، آنهایی که روی زمین افتاده بودند، همه برادر من بودند و همه برایم مثل محمدابراهیم بودند، دلم نیامد بچه‌های مردم مفقودالجسد بمانند و تنها برادر مرا به عقب بیاورند..... از بی اعتنایی به پست و مقام تا عبور از پیکر برادر
شمال نیوز : یا همه زخمی‌ها و شهدا، یا هیچکدام، برایم فرق نمی‌کرد، آنهایی که روی زمین افتاده بودند، همه برادر من بودند و همه برایم مثل محمدابراهیم بودند، دلم نیامد بچه‌های مردم مفقودالجسد بمانند و تنها برادر مرا به عقب بیاورند.....(ادامه)
شهید طوسی؛ شکوهی راستین از شجاعت مردان بی ادعای مازندران است
آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه و ربیع فلاح استاندار مازندران به مناسبت سالروز شهادت سرلشگر پاسدار شهید محمد حسن طوسی در پیام مشترکی شهید طوسی را شکوهی راستین از شجاعت مردان بی ادعای مازندران بیان کردند.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم یادواره سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی و  432 شهید سرافراز شهرستان نکا و شهدای مظلوم مدافع حرم این شهرستان همزمان با سالروز شهادت قائم مقام لشکر  کربلا برگزار می شود ... یادواره سرلشکر شهید طوسی و 432 شهید نکا ؛ فروردین
شمال نیوز: مراسم یادواره سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی و 432 شهید سرافراز شهرستان نکا و شهدای مظلوم مدافع حرم این شهرستان همزمان با سالروز شهادت قائم مقام لشکر کربلا برگزار می شود ...(ادامه)
نصب پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) توسط لشکر 25 کربلا مازندران در فاو
رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشور گفت: پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در عملیات والفجر هشت توسط رزمندگان لشکر 25 کربلا مازندران، با اقتدار در بلندترین مناره مسجد فاو به اهتزار درآمد.(ادامه)
یادواره سردار شهید طوسی و شهدای مدافع حرم نکا برگزار می‌شود
فرمانده سپاه شهرستان نکا گفت: یادواره سردار شهید طوسی و شهدای مدافع حرم نکا فروردین ماه برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: من و شهید طوسی که در آن دوران مسئول اطلاعات لشکر ۲۵ کربلا بود خیلی رفیق بودیم و از نظر مسئولیت کاری بیشتر باهم ارتباط داشتیم و این ارتباط به صمیمیت بین ما بیشتر کمک می کرد.
دفاع مقدس یادآور شجاعت رزمندگان خط شکن مازندرانی است/ هنوز هم رزمندگانی مثل شهید طوسی در مازندران داریم
شمال نیوز: من و شهید طوسی که در آن دوران مسئول اطلاعات لشکر ۲۵ کربلا بود خیلی رفیق بودیم و از نظر مسئولیت کاری بیشتر باهم ارتباط داشتیم و این ارتباط به صمیمیت بین ما بیشتر کمک می کرد. (ادامه)
با حضور نوبخت، پل روگذر سردار طوسی در نکا افتتاح شد+ تصاویر
(ادامه)
برای حمایت از باغداران استان 30 میلیارد تومان برای پرتقال و 20 میلیارد تومان برای کیوی کاران اختصاص یافته است افزود : با توجه به خسارت وارد شده، 50 میلیارد تومان دیگر برای خرید پرتقال از باغداران استان اختصاص یافت. عیدی نوبخت به باغداران خسارت دیده مازندرانی / ضریب 4.3 درصدی بودجه ملی مازندران / زمان پرداخت حقوق اسفندماه کارکنان دولت
برای حمایت از باغداران استان 30 میلیارد تومان برای پرتقال و 20 میلیارد تومان برای کیوی کاران اختصاص یافته است افزود : با توجه به خسارت وارد شده، 50 میلیارد تومان دیگر برای خرید پرتقال از باغداران استان اختصاص یافت.(ادامه)
خانواده سرداران شهید طوسی در حرکتی دوراندیشانه و نیکوکارانه ، هزینه مراسم و اطعام دهی آئین چهلم پدر این شهیدان را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند اختصاص داده اند.
آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با هزینه مراسم چهلم پدر شهیدان طوسی
خانواده سرداران شهید طوسی در حرکتی دوراندیشانه و نیکوکارانه ، هزینه مراسم و اطعام دهی آئین چهلم پدر این شهیدان را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند اختصاص داده اند. (ادامه)
آغاز مسابقات تکواندو قهرمانی مازندران در نکا
رئیس هیأت تکواندو نکا از آغاز مسابقات تکواندو بزرگداشت هفته بسیج و قهرمانی استان مازندران در رده‌های مختلف سنی در نکا با حضور تکواندوکاران پسر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت پیرغلام و ابوشهداء مازندران، مرحوم حاج محمدعلی طوسی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و سرداران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی...

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت پدر شهیدان طوسی برگزار شد+ تصاویر
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت پیرغلام و ابوشهداء مازندران، مرحوم حاج محمدعلی طوسی با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و کشوری و سرداران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.