.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آخرین وضعیت کرونا در مازندران|بستری ۶۸۱ بیمار کرونایی در مازندران
با بستری شدن تعداد ۱۱۳ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۶۸۱ نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز : سعادتی با اشاره به نارضایتی شدید مردم بویژه جوانان و ورزشکاران فهیم مارندران از اظهارات نسنجیده مقام مسئول باشگاه پرسپولیس، خواستار برخورد شدید قضایی با وی و مرتبطان آن شد .... برخورد قاطع با هتاکی مقام باشگاه ورزشی پرسپولیس به مردم مازندران
شمال نیوز : سعادتی با اشاره به نارضایتی شدید مردم بویژه جوانان و ورزشکاران فهیم مارندران از اظهارات نسنجیده مقام مسئول باشگاه پرسپولیس، خواستار برخورد شدید قضایی با وی و مرتبطان آن شد ....(ادامه)
پاداش بازنشستگان سال ۹۸ هر دستگاه چقدر بود؟
رئیس سازمان برنامه و بودجه اخیرا طی یک تخصیص پاداش پایان خدمت کارکنان دستگاه‌های اجرایی را ابلاغ کرده است. در این بین رقم پاداش مذکور، برای هر فرد در سال ۹۸ جالب توجه است.(ادامه)
سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس از سمت خودش کناره‌گیری کرد. فوری/ رسول‌پناه از مدیریت پرسپولیس استعفا داد
سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس از سمت خودش کناره‌گیری کرد.(ادامه)
باشگاه خبرنگاران جوان : استاد پرویز اسکندرپور خرمی، هنرمند نقاش و خادم بازسازی عتبات عالیات و استاد دانشگاه تربیت مدرس بر اثر بیماری کرونا آسمانی شد. استاد پرویز اسکندرپور بر اثر کرونا درگذشت
باشگاه خبرنگاران جوان : استاد پرویز اسکندرپور خرمی، هنرمند نقاش و خادم بازسازی عتبات عالیات و استاد دانشگاه تربیت مدرس بر اثر بیماری کرونا آسمانی شد.(ادامه)
شمال نیوز : باشگاه پرسپولیس مشکل کم داشت که حالا فایل صوتی لورفته از سرپرست مدیرعامل این باشگاه، مهدی رسول پناه، هم دردسر تازه‌ای به بار آورده است .... فیلم توهین رسول پناه به مردم مازندران در کلیپ لو رفته از مدیرعامل پرسپولیس/ عذرخواهی رسول پناه ؛ نوشدارو پس از مرگ سهراب
شمال نیوز : باشگاه پرسپولیس مشکل کم داشت که حالا فایل صوتی لورفته از سرپرست مدیرعامل این باشگاه، مهدی رسول پناه، هم دردسر تازه‌ای به بار آورده است ....(ادامه)
شمال نیوز:  معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت که درگیری مسلحانه ظهر روز جمعه در ساری بین فروشندگان موادمخدر با یکدیگر به خاطر اختلافات شخصی و درونی بود. ماجرای درگیری مسلحانه ظهر جمعه در ساری چه بود؟
شمال نیوز: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت که درگیری مسلحانه ظهر روز جمعه در ساری بین فروشندگان موادمخدر با یکدیگر به خاطر اختلافات شخصی و درونی بود.(ادامه)
شمال نیوز : وی به اتهام تخلفات مالی توسط یکی از دستگاه‌های امنیتی استان بازداشت و در سیر مراحل بازجویی است .... مدیرعامل شرکت گاز مازندران دستگیر شد
شمال نیوز : وی به اتهام تخلفات مالی توسط یکی از دستگاه‌های امنیتی استان بازداشت و در سیر مراحل بازجویی است ....(ادامه)
توانایی خارق‌العاده ماسک برای جلوگیری از انتشار کرونا
دانشمندان ژاپنی در تحقیقات جدید خود اعلام کردند ماسک می‌تواند به میزان قابل توجهی از شیوع کووید ۱۹ از طریق هوا جلوگیری کند. (ادامه)
ساخت اولین داروی ضدکرونا توسط یک ایرانی
رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت طی توییتی نوشت: امشب رمدزویر بعنوان اولین داروی ضد ویروس کرونا در آمریکا تأیید شد.(ادامه)
شمال نیوز: در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی 17 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل انتخاب شدند. ترکیب جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شد + اسامی
شمال نیوز: در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی 17 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل انتخاب شدند.(ادامه)
ویتامین‌های طبیعی برای مقابله با کرونا را بشناسیم
یک متخصص تغذیه با اشاره به اهمیت مصرف ویتامین‌ها در زمان افزایش شیوع کرونا و آنفلوانزا، به معرفی منابع غذایی پرداخت که با مصرف آن‌ها می‌توان این ویتامین‌ها را برای بدن تامین کرد.(ادامه)
عکس/ نادری تصاویرش با پیراهن پرسپولیس را حذف کرد
محمد نادری تمامی عکس‌های خود با پیراهن پرسپولیس را از اینستاگرامش پاک کرد.(ادامه)
تششع پیکر شهید مدافع سلامت در بابل
پیکر پاک شهید مدافع سلامت دکتر حبیب ذاکریان امروز در شهرستان بابل تشییع و به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۳۵ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسیده است.... رکورد تعداد مبتلایان روزانه کرونا باز هم شکست / شناسایی ۶۱۳۴ بیمار جدید و ثبت ۳۳۵ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته / تعداد جان باختگان به ۳۱۹۸۵ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۳۵ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسیده است....(ادامه)
آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ ۲۰۷ اتوماتیک ۵۰۰ میلیونی شد
نوسان بازار ارز و سکه، قیمت‌ها در بازار خودرو را نیز تحت تاثیر قرار داد و بازار خودرو در اولین روز آبان یکی از پرنوسان‌ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.(ادامه)
قیمت محموله جدید واکسن آنفلوآنزا
سخنگوی سازمان غذا و دارو به بیان توضیحاتی در خصوص قیمت و نحوه توزیع محموله‌های بعدی واکسن آنفولانزا پرداخت.(ادامه)
عذرخواهی سرپرست باشگاه پرسپولیس از مردم مازندران
سرپرست باشگاه پرسپولیس بطور رسمی از مردم استان مازندران عذرخواهی کرد.(ادامه)
آیت الله محمدی:برخی ناکارآمدی ها فشارهای اقتصادی را مضاعف کرده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دشمن تمام توان را بر فشارهای اقتصادی قرارداده است، گفت: برخی ناکارآمدی ها نیز این فشار را مضاعف کرده است.(ادامه)
برپایی نمازجمعه امروز در برخی شهرهای مازندران
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: نمازجمعه امروز فقط در ۲۶ شهر و بخش های تابعه استان برگزار می شود.(ادامه)
۵۷۰ هزار مسافر از فرودگاه‌های مازندران جابجا شدند
مدیرکل فرودگاه‎های مازندران از جابجایی نزدیک به ۵۷۰ هزار مسافر از فرودگاه‌های استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:با بستری شدن تعداد ۱۲۰ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۶۸۳ نفر رسید... آخرین آمار کرونا در مازندران /بستری شدن ۶۸۳مبتلا
شمال نیوز:با بستری شدن تعداد ۱۲۰ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۶۸۳ نفر رسید...(ادامه)
قیمت سکه، طلا و دلار در ۲ آبان ۹۹
امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۹ هزار و ۳۸۰تومان است.(ادامه)
هراز به روی خودروهای سنگین بسته است
آمد و شد انواع خودرو‌های سنگین تا بامداد روز سه شنبه ۶ آبان در محور هراز ممنوع است.(ادامه)
مومو در قائم شهر به دام افتاد
عامل ایجاد رعب و وحشت در بستر شبکه اجتماعی واتساپ تحت عنوان چالش مومو در شهرستان قائم شهر دستگیر شد.(ادامه)
هوای صاف و مطبوع در مازندران
مازندرانی‌ها امروز جمعه ۲ آبان ماه هوایی صاف و مطبوع را شاهد خواهند بود.(ادامه)
آقای روحانی در جلسه دیروز هیات دولت مانند رویه چند ماه اخیر بر موضوع شکست آمریکا در برابر ایران تاکید کرده است و توانایی های داخلی را در برابر تحریم های کمرشکن و بی سابقه آمریکا به رخ کشیده است. یا رومی روم یا زنگی زنگ ! (يادداشت)
آقای روحانی در جلسه دیروز هیات دولت مانند رویه چند ماه اخیر بر موضوع شکست آمریکا در برابر ایران تاکید کرده است و توانایی های داخلی را در برابر تحریم های کمرشکن و بی سابقه آمریکا به رخ کشیده است. (ادامه)
یک عضو جدید در بدن انسان کشف شد
محققان هلندی به طور تصادفی هنگام آزمایش روشی برای ردیابی سرطان پروستات عضو جدیدی در بدن انسان کشف کردند که در حقیقت ۲غده بزاقی پشت بینی هستند.(ادامه)
نگاهی به مناظره آخر ترامپ و بایدن
صبح امروز مناظره دوم ترامپ و بایدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد. و آن را باید پایان مناظره ها دانست. (ادامه)
حاشیه تصویری از مناظره آخر ترامپ و بایدن
در شرایطی که کمتر از دو هفته به فراررسیدن روز برگزاری رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده، دومین مناظره میان نامزدهای دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.611 seconds.