.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سرمربی تیم رایکا به زودی اعلام خواهد شد
مدیرعامل باشگاه فوتبال رایکا بابل گفت: سرمربی تیم رایکا به زودی اعلام خواهد شد.(ادامه)
صید در دریای خزر ممنوع!
دریای خزر به علت مواج بودن برای فعالیت های صید و صیادی مناسب نیست.(ادامه)
عوارض استفاده دائم از نوشابه های انرژی زا
سال‌های زیادی از معرفی اولین نوشابه‌های انرژی‌زا به بازار جهان و ایران نمی‌گذرد اما طی همین زمان این نوشابه‌ها طرفداران پر و پا قرص خود را به ویژه میان نوجوانان و جوانان پیدا کرده است.(ادامه)
معاون وزیر: برخی دارو‌های کرونا اثر که ندارند مضر هم هستند!
معاون تحقیقات وزارت بهداشت درباره مشارکت ایران در مطالعه دارو‌های مؤثر بر کرونا در سازمان جهانی بهداشت گفت: ما در این مطالعه به این نتیجه رسیدیم که این داروها، خیلی اثری ندارند و برخی از این دارو‌ها ضرر نیز دارند!(ادامه)
هشدار پلیس درباره ریزش سنگ در جاده های کوهستانی
رییس پلیس راه مازندران از احتمال ریزش سنگ و کوه در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شرايط جديد پيش فروش محصولات سايپا اعلام شد
گروه خودروسازی سایپا شرايط جديد پيش فروش محصولات خود را اعلام کرد.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۶ آبان
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۶ آبان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : کارشناسان ⁧‫قوه‌ قضائیه‬⁩ در مجلس مستقر و نسبت به ثبت اموال و دارایی نمایندگان و مدیران مجلس اقدام می نمایند .... ثبت اموال و دارایی نمایندگان مجلس یازدهم / اموال و دارایی پایان دوره نمایندگان دوره دهم بررسی می شود
شمال نیوز : کارشناسان ⁧‫قوه‌ قضائیه‬⁩ در مجلس مستقر و نسبت به ثبت اموال و دارایی نمایندگان و مدیران مجلس اقدام می نمایند ....(ادامه)
داوران ایرانی از فیفا و AFC طلبکار هستند
به دلیل شرایط کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان داوران ایرانی قادر به دریافت طلب خود از فیفا و AFC نیستند. (ادامه)
موادغذایی ضدکرونا را بشناسید
متخصص تغذیه با اشاره به اینکه ویروس کرونا طبعی سرد دارد، گفت: برای مقابله با این بیماری، مصرف مواد غذایی که طبع گرم دارند مانند سیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه ، زیره و ترکیب سیاه دانه و عسل پیشنهاد می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران بارانی می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: شما دولت خود را تدبیر و امید نامگذاری کردید پس تدبیرتان برای برون رفت از مسائل اقتصادی کدام است و مردم باید به کدام تصمیم و عملکرد شما امید داشته باشند؟ شریعتی : آقای روحانی ؛ چه شد تدبیری که وعده دادید مشکلات مردم را حل کنید ؟
شمال نیوز : عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: شما دولت خود را تدبیر و امید نامگذاری کردید پس تدبیرتان برای برون رفت از مسائل اقتصادی کدام است و مردم باید به کدام تصمیم و عملکرد شما امید داشته باشند؟(ادامه)
وزیر کار قرنطینه شد
شریعتمداری بر اثر احتمال ابتلا به کرونا و انجام تست به قرنطینه رفت.(ادامه)
اینفوگرافی/ علائم اصلی کرونا، آلرژی، سرماخوردگی و آنفلوآنزا
فصل پاییز با انواع آلرژی و سرماخوردگی همراه است. پاییز امسال با کرونا گره خورده و وضعیت پیچیده‌ای را به وجود آورده است. بیماری‌های سرماخوردگی، آنفلوآنزا و کرونا از یک خانواده ویروسی بوده و به همین علت در برخی علائم دارای اشتراک و البته تفاوت هستند.(ادامه)
اعلام جدول زمانی برنامه‌های درسی سه شنبه ۶ آبان
جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه برای روز سه شنبه ۶ آبان ۹۹ که از شبکه‌های ۷، ۴ و معارف پخش می‌شود، منتشر شد.(ادامه)
اتفاقات جنجالی حواشی یک مصاحبه تلویزیونی باعث شد که فتاح تمام فعالیت‌های انتخاباتی خود را تعطیل کند. نامزد مهم انتخابات ۱۴۰۰ کنار کشید
اتفاقات جنجالی حواشی یک مصاحبه تلویزیونی باعث شد که فتاح تمام فعالیت‌های انتخاباتی خود را تعطیل کند.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس اعلام روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، با شناسایی ۱۱۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی مازندران .... ثبت ۱۱۴ ابتلای جدید به کرونا در مازندران / تعداد بستری شدگان به 753نفر رسید
شمال نیوز : بر اساس اعلام روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، با شناسایی ۱۱۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی مازندران ....(ادامه)
مواظب این علامت کرونا باشید!
متخصص مغز و اعصاب با اشاره به آسیب کرونا به مغز، گفت: علائم بیماری کرونا می‌تواند خود را با علائم عصبی مانند سردرد، سرگیجه، گیجی، منگی، اختلال شناختی ، درگیری اعصاب مرکزی، محیطی و عضلات نشان دهد.(ادامه)
کاهش 30 درصدی وقوع جرایم خشن در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در حوزه جرایم خشن ۳۰ درصد کاهش وقوع جرم در مازندران شاهد بودیم، گفت: با عوامل ناجا شاهد افزایش ۳۳ درصدی کشف مواد مخدر و خورده‌فروشان هستیم. (ادامه)
عکس: زیبایی‌های جاده چالوس در فصل پائیز
(ادامه)
دیاباته سرانجام به ایران آمد
مهاجم تیم فوتبال استقلال برای حضور در تمرینات آبی‌پوشان وارد تهران شد.(ادامه)
تصویری دیدنی از فرهاد مجیدی در کنار علی دایی
فرهاد مجیدی بازیکن معروف و قدیمی تیم استقلال تصویری از خود در کنار علی دایی منتشر کرد.(ادامه)
بازار رشت در یک قرن پیش +عکس
(ادامه)
محققان ارتباط معناداری میان مصرف آسپرین و کرونا یافتند
نتایج مطالعه جدید نشان می دهد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان که به خاطر پیشگیری از بیماری قلبی عروقی روزانه آسپرین مصرف می کردند با خطر کمتر مرگ روبرو بودند.(ادامه)
اعلام جزئیات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد ۹۹
ثبت نام از پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجازی و از چهارشنبه 7 آبان ماه 99 آغاز می شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران یکی از اشخاصی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز او را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. آمریکا بیژن زنگنه را هم تحریم کرد
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران یکی از اشخاصی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز او را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.(ادامه)
موفقیت واکسن کرونای آکسفورد
فایننشیال تایمز گزارش داد واکسن COVID-۱۹ ساخته شده توسط دانشگاه آکسفورد و شرکت استرازنکا یک پاسخ ایمنی قوی را در افراد مسن که جزو آسیب‌پذیرترین افراد در برابر COVID-۱۹ هستند، تولید کرده است.(ادامه)
آیت الله لایینی:توجه به مناطق محروم از اولویت های بنیاد برکت است
نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش های نهادهای زیرمجموعه دفتر مقام معظم رهبری گفت: توجه به مناطق محروم از اولویت های بنیاد برکت است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.