.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: شهید ابراهیم همت و احمد توکلی در دوران دفاع مقدس
(ادامه)
فرهنگ در موسسات آموزشی مورد توجه قرار گیرد
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران گفت: باید به حوزه فرهنگی در موسسات آموزش عالی توجه بیشتری شود. (ادامه)
آسمان مازندران امروز صاف تا کمی ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
در جلسه شورای مرکزی شعبه مازندران حزب ندای ایرانیان افشین احمدی با اکثریت مطلق آرا به عنوان رئیس شعبه مازندران حزب ندای ایرانیان انتخاب شد.

رئیس شعبه مازندران "حزب ندای ایرانیان" انتخاب شد
در جلسه شورای مرکزی شعبه مازندران حزب ندای ایرانیان افشین احمدی با اکثریت مطلق آرا به عنوان رئیس شعبه مازندران حزب ندای ایرانیان انتخاب شد. (ادامه)
عکس/ بازگشت داوران ایرانی المپیک ریو به ایران
علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری داوران فینال مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۱۶ بامداد امروز دوم شهریورماه به کشور بازگشتند.(ادامه)
توصیه‎هایی برای تقویت حافظه
بی خوابی، بد خوابی، نگرانی و اضطراب، سوء هضم، یبوست مزاج، پرخوری، خوردن مواد مختلف به فاصله های کم، زیاد خوردن ماست ترش و دوغ، خوردن زیاد پنیر، سیب ترش، مقدار زیادی گشنیز هر کدام به طریقی فعالیت های فکری را دشوار یا حافظه را موقتا کند می کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های امروز 2 شهریورماه در مازندران
(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی در 2 شهریور 95
(ادامه)
به کودکتان قرص سرماخوردگی ندهید!
مصرف قرص سرماخوردگی معمولی که افراد بزرگسال، بدون تجویز آن را مصرف می‌کنند، برای کودکان زیر دو سال توصیه نمی‌شود.(ادامه)
عکس: دیدار مردمی امام خمینی روی پشت بام
تصویر زیر یکی از دیدارهای مردمی امام خمینی (ره) را در سال ۱۳۵۷ نشان می‌دهد.(ادامه)
استقبال بیادماندنی آملی ها از قاسم رضایی+ تصاویر
قاسم رضایی دارنده نشان برنز کشتی فرنگی المپیک ریو در میان استقبال ورزش دوستان آملی وارد زادگاهش شد.(ادامه)
عکس: محمدرضا پهلوی و صدام حسين در اجلاس اوپک
محمدرضا پهلوی و صدام حسين در کنفرانس سران اوپک(ادامه)
عکس: اعلامیه نامزدی فرح و محمدرضا پهلوی
اعلامیه دربار راجع به نامزدی فرح و محمدرضا پهلوی(ادامه)
عکس: پاچه‌خواری مظفرالدین شاه!
فرد نشسته میرزا مهدی خان وزیر همایون است که فردی بهایی و عاقد قرارداد ننگین پاریس بود.(ادامه)
سقوط و مرگ کوهنورد زن در قله دماوند
فرمانده انتظامی آمل ،از مرگ کوهنور زن به علت سقوط از ارتفاعات قله دماوند خبر داد.(ادامه)
اخلاقی و غیراخلاقی‌ترین صحنه‌های المپیک 2016+تصاویر
هرچند که یکی از اهداف اصلی المپیک ایجاد خیرخواهی جهانی اما اتفاقاتی در این دوره رخ داد که با چنین فلسفه‌هایی در تضاد بود.(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز کشور
(ادامه)
راز قتل خواستگار مادر در اتاق خواب دختر
دختر جوان نیمه‌های شب وقتی خواستگار مادرش را در اتاق خواب خود دید، با کارد آشپزخانه این مرد را از پا درآورد، شبانه با کمک مادرش جنازه مقتول را در صندوق عقب خودروی شان از خانه بیرون بردند و در بیابان‌های پاکدشت انداختند. (ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یک فرصت، سرمایه، فضا و ابزاری برای رشد فرهنگ اسلام ناب را در جامعه فراهم کرده است.».... امام جمعه قائم‌شهر: دانشگاه آزاداسلامی فرصتی مناسب برای رشد فرهنگ اسلام در جامعه است
شمال نیوز : شمال نیوز : امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یک فرصت، سرمایه، فضا و ابزاری برای رشد فرهنگ اسلام ناب را در جامعه فراهم کرده است.»....(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با اشاره به وجود 8300 فارغ‌التحصیل بیکار در بخش کشاورزی استان تصریح کرد: به واسطه قطب کشاورزی بوده مازندران، متاسفانه هر روز بر آمار بیکاران بخش کشاورزی مازندران افزوده می‌شود... بی کاری هزاران فارغ التحصیل کشاورزی در قطب کشاورزی !
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با اشاره به وجود 8300 فارغ‌التحصیل بیکار در بخش کشاورزی استان تصریح کرد: به واسطه قطب کشاورزی بوده مازندران، متاسفانه هر روز بر آمار بیکاران بخش کشاورزی مازندران افزوده می‌شود...(ادامه)
برخورد مرگبار موتورسوار با کامیون در جاده هزارجریب نکا +تصاویر
در حادثه برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک کامیون در جاده هزارجریب نکا، شدت جراحات وارده منجر به مرگ موتورسوار شد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل به شمال نیوز گفت : سردار رمضانعلی غلام نتاج مقری جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی که در سال ۵۹ در منطقه عملیاتی دشت عباس به درجه جانبازی نائل گشته به شهادت رسید. ..... جانباز 70 درصد بابلی آسمانی شد
شمال نیوز : رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل به شمال نیوز گفت : سردار رمضانعلی غلام نتاج مقری جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی که در سال ۵۹ در منطقه عملیاتی دشت عباس به درجه جانبازی نائل گشته به شهادت رسید. .....(ادامه)
شمال نیوز: با وجود اخراج چند صد نفر در روز های گذشته و ادامه تعدیل نیرو در کاله هنوز هیچ یک از مسوولان در خصوص بحران کاله لب به سخن نگشوده اند..... دستور جدید برای اخراج کارگران شرکت کاله / غیر آملی ها اخراج می شوند !
شمال نیوز: با وجود اخراج چند صد نفر در روز های گذشته و ادامه تعدیل نیرو در کاله هنوز هیچ یک از مسوولان در خصوص بحران کاله لب به سخن نگشوده اند.....(ادامه)
سلفی فرماندار آمل با قهرمان المپیک
(ادامه)
تصویری از رهبر انقلاب را در روزگار جوانی ببینید
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری تصویری از رهبری معظم را در سال های جوانی منتشر کرده است. (ادامه)
بشار اسد در لباس پزشکی + عکس
عکسی از رئیس جمهور سوریه زمانی که در دانشگاه دمشق پزشکی می‌کرد منتشر شد.(ادامه)
آیا شکستن قولنج مفاصل خوب است؟!
معمولا برای همه ما پیش می‌آید که بر اثر خستگی جسمی، یک کش و قوس به بدن خود می‌دهیم، بر اثر عادت فشاری را روی انگشتان‌مان وارد می‌کنیم یا با کج و راست کردن گردن و کمر که بر اثر خستگی‌ها مثلا نشستن‌های طولانی‌مدت ایجاد شده است، از شنیدن صدای شکستن قولنج‌مان لذت می‌بریم. آیا می‌دانید این صدای لذتبخش از کجا می‌آید؟ چرا بعد از شکستن قولنج احساس خوبی پیدا می‌کنیم؟ آیا این کار سلامت‌مان را به خطر می‌اندازد؟ با ما همراه باشید. (ادامه)
شمال نیوز: رییس جمهور با انتقاد از حاشیه هایی که برای برگزاری کنسرت ها بوجود آمده است، گفت: از نظر من هیچ وزیری نباید در برابر هیچ فشاری که البته فشار زیاد است کوتاه بیاید و عقب نشینی کند
هیچ وزیری نباید در برابر هیچ فشاری کوتاه بیایدو عقب نشینی کند/ بی قانونی به نام دین بدتر است(خبر)
شمال نیوز: رییس جمهور با انتقاد از حاشیه هایی که برای برگزاری کنسرت ها بوجود آمده است، گفت: از نظر من هیچ وزیری نباید در برابر هیچ فشاری که البته فشار زیاد است کوتاه بیاید و عقب نشینی کند (ادامه)
تذکر وزارت اطلاعات به کیهان و پاسخ کیهان به وزارت
در پی انتشار خبری در ستون اخبار ویژه کیهان شنبه، روابط عمومی وزارت اطلاعات توضیحی برای این روزنامه ارسال کرد. (ادامه)
شمال نیوز: نوجوان 13 ساله در سالن ورزشی این شهرستان هنگام تمرین والیبال با پسر بخشدار درگیر شده بود که این مسئول به بهانه تنبیه کردن نوجوان ضارب در ملاء عام او را مورد... دعوای کودکانه بخشدار مرکزی را عزل کرد
شمال نیوز: نوجوان 13 ساله در سالن ورزشی این شهرستان هنگام تمرین والیبال با پسر بخشدار درگیر شده بود که این مسئول به بهانه تنبیه کردن نوجوان ضارب در ملاء عام او را مورد...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.