.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز کشور
(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندي هاي مازندران اعتقاد و براي تحقق آن برنامه دارد / كارهاي خوبي در مازندران صورت گرفته است / برجام يك موضوع ملي و متعلق به همه است و در سايه هوشمندي، هدايت ها ... دكتر فلاح براي همه مسايل استان برنامه دارد / شاخص اقتصادي، اشتغال و تورم مازندران بهتر از معدل كشور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندي هاي مازندران اعتقاد و براي تحقق آن برنامه دارد / كارهاي خوبي در مازندران صورت گرفته است / برجام يك موضوع ملي و متعلق به همه است و در سايه هوشمندي، هدايت ها ...(ادامه)
عکس/ لیلی رشیدی پس از فوت پدرش
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه استراتژی مشخصی برای توسعه مازندران وجود ندارد، گفت: مازندران یک کلان‌شهر است و دید مسئولان باید استانی باشد. 

برخی از مدیران مازندران در حد و اندازه سازمان کاری خود نیستند
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه استراتژی مشخصی برای توسعه مازندران وجود ندارد، گفت: مازندران یک کلان‌شهر است و دید مسئولان باید استانی باشد. (ادامه)
سنگ قبر داود رشیدی: آمدم، دیدم و رفتم!
داوود رشیدی سال‌ها قبل در کتاب «سنگ قبر هنرمندان» نوشته بود: اولا من که روی سنگ قبرم را نمی‌نویسم، ولی اگر قرار باشد خودم نوشته‌اش را انتخاب کنم، شبیه به جمله سزار خواهد بود.(ادامه)
1 دقيقه سكوت در كنسرت به احترام رشيدی
(ادامه)
شمال نیوز: زمان ان فراسیده که مدیران فاقد برنامه و تز و تحلیل از بدنه مدیریت استان عزل شوند و منشور هدفمند با برون داد مدیریتی از ظرفیت های استان ارایه داده شود. مدیران مخالف و معارض با دولت باید عزل شوند
شمال نیوز: زمان ان فراسیده که مدیران فاقد برنامه و تز و تحلیل از بدنه مدیریت استان عزل شوند و منشور هدفمند با برون داد مدیریتی از ظرفیت های استان ارایه داده شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از   ناداوری‌ها علیه بهداد سلیمی تصریح کرد: اگر سلیمی از یک استان دیگر بود، چنین اتفاقی برایش نمی‌افتاد..... اگر سلیمی از یک استان دیگر بود، چنین اتفاقی برایش نمی‌افتاد!
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از ناداوری‌ها علیه بهداد سلیمی تصریح کرد: اگر سلیمی از یک استان دیگر بود، چنین اتفاقی برایش نمی‌افتاد.....(ادامه)
شمال نیوز : وی ادامه داد : در آذرماه 93 دیوان عدالت اداری تعطیلی پنجشنبه ی استان البرز را به استناد لزوم رعایت بخشنامه ی دولتی لغو کرد و استاندار هم طی نامه ای آن را به هیات دولت ارجاع داد و این مسئله در هیات دولت در دست بررسی است اما در مازندران، صرف نظر از قانون مدیریت..... چرا تعطیلی پنج شنبه ها در مازندران اجرا نمی شود؟
شمال نیوز : وی ادامه داد : در آذرماه 93 دیوان عدالت اداری تعطیلی پنجشنبه ی استان البرز را به استناد لزوم رعایت بخشنامه ی دولتی لغو کرد و استاندار هم طی نامه ای آن را به هیات دولت ارجاع داد و این مسئله در هیات دولت در دست بررسی است اما در مازندران، صرف نظر از قانون مدیریت.....(ادامه)
شمال نیوز: مسئولین به علت تداخل برنامه های هفته دولت با مراسم بدرقه مرتضی مهرزاد تنها المپیکی شهرستان چالوس حتی یک دقیقه هم برای شرکت دراین مراسم وقت نداشته اند..... بدرقه غریبانه تنها المپیکی چالوسی کاروان پارالمپیک ایران+ تصاویر
شمال نیوز: مسئولین به علت تداخل برنامه های هفته دولت با مراسم بدرقه مرتضی مهرزاد تنها المپیکی شهرستان چالوس حتی یک دقیقه هم برای شرکت دراین مراسم وقت نداشته اند.....(ادامه)
مردم جویبار در مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک با حضور خود در میدان کشتی گل کاشتند و نشان دادند که به مدال‌آوران خود افتخار می‌کنند.
استقبال با شكوه مازني ها از مدال‌آوران جویباری المپيك +تصاوير
مردم جویبار در مراسم استقبال از مدال‌آوران جویباری کشتی آزاد المپیک با حضور خود در میدان کشتی گل کاشتند و نشان دادند که به مدال‌آوران خود افتخار می‌کنند. (ادامه)
رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گفت: کسانی که می‌گویند مسائل سوریه یا فلسطین به ما چه مربوط است، فهم دینی و سیاسی کافی ندارند. جنگ در سوریه برای مقابله با ایران است/ کسانی که شهدای مدافع حرم را نکوهش می کنند، فهم سیاسی کافی ندارند(خبر)
رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گفت: کسانی که می‌گویند مسائل سوریه یا فلسطین به ما چه مربوط است، فهم دینی و سیاسی کافی ندارند.(ادامه)
سرنوشت نامعلوم پیرمرد ساروی، استمداد خانواده + تصویر
پیر مرد 61 ساله ای که 13 روز قبل در جنگل های منطقه شیرین رود ساری گم شده بود، هنوز پیدا نشده است.(ادامه)
از سیر تا پیاز گوشی های آیفون 7
شرکت اپل اعلام کرد در گوشی جدیدش ویژگی های تازه ای برای کاربران وجود دارد به طوری که فروش اپل دوباره روند صعودی خواهد داشت. (ادامه)
شمال نیوز: داود رشیدی بازیگر سینما و تئاتر ایران صبح امروز 5 شهریور ماه درگذشت.


داوود رشیدی بازیگر برجسته سینمای ایران درگذشت
شمال نیوز: داود رشیدی بازیگر سینما و تئاتر ایران صبح امروز 5 شهریور ماه درگذشت. (ادامه)
محسن رضایی درگذشت آخرین سرباز را تسلیت گفت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تسلیت درگذشت وحید حلاج، آخرین سرباز حادثه نی‌ریز، از اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم حلاج نسبت به اهدای اعضای بدن وی تقدیر کرد.(ادامه)
با این رژیم سنگ کلیه تان را دفع کنید
رژیم غذایی DASH نه تنها می‌تواند فشارخون را کاهش دهد بلکه ریسک ابتلا به بیماری‌های کلیوی را نیز کاهش می‌دهد(ادامه)
عکس: تنها فراری ۸ میلیاردی در ایران
تنها فراری 458 ایتالیایی پلاک ملی در ایران که می گویند 8.5 میلیارد قیمت دارد و قیمتش در جهان حدود 250 هزار دلار است.(ادامه)
استقبال جویباری ها از ورزشکاران المپیکی+ تصاویر
ورزشکاران افتخار آفرین المپیک ریو در میان استقبال گرم مردم به جویبار بازگشتند.(ادامه)
7 نشانه مرض قند
انجمن روانشناسان آمریکا اعلام کرد نسل جوان امروزی بسیار بیشتر از همسن و سالان خودشان در دهه‌های قبل دچار استرس هستند. با توجه به اینکه استرس یکی از دلایل اصلی ابتلا به بیماری قند ( نوع دو)، به‌شمار می‌رود، پزشکان می‌گویند که باید از سنین جوانی علایم هشداردهنده این بیماری را شناسایی کرد.(ادامه)
دیدار قهرمان المپیک با خانواده شهدای مدافع حرم+ تصاویر
قاسم رضایی ورزشکار آملی و قهرمان المپیک به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم رفت.(ادامه)
عکس: شهید محمدباقر حکیم در کنار رهبر انقلاب
(ادامه)
بانوی فوتساليست نکایی به خاك سپرده شد
پیکر بانوی فوتبالیست نکایی که چندی قبل بر اثر انفجار گاز در منزل خود دچار سوختگی شده بود، عصر امروز و با حضور هم تیمی هایش از سالن سردار طوسی شهرستان نکا تشییع و در زادگاهش به خاگ سپرده شد.(ادامه)
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین + تصاویر
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق برای شرکت و سخنرانی در یادواره شهید رجایی به قزوین سفر کرده است. (ادامه)
صدور 118 کارت بازرگانی در مازندران
118 کارت بازرگانی پنج ماه امسال در مازندران صادر شد.(ادامه)
این نوع ورزش باعث افزایش عمر شما خواهد شد
افرادی که ۸ ساعت در روز می نشینند اما تحرک فیزیکی دارند در مقایسه با کسانی که کمتر در طول روز نشسته اما فعالیت فیزیکی ندارند، به مراتب کمتر در معرض خطر مرگ قرار دارند.(ادامه)
عکس رنگی از میدان تجریش در سال ۱۳۴۰
این عکس ضلع شمال غربی میدان تجریش را در سال ۱۳۴۰ نشان می دهد. (ادامه)
(تصاویر) بازگشت قهرمانان کشتی آزاد از ریو
تیم ملی کشتی آزاد ایران بامداد امروز به کشور بازگشت و مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفت.(ادامه)
موتور همچنان صدرنشین تصادفات جاده ای شمال
50 موتور سوار مازندرانی چهار ماه امسال در حوادث رانندگی كشته شدند.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، پنج شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵
در آخرین معاملات بازار سکه و طلای تهران، هر سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۹۰ هزار ریال قیمت گذاری شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.