.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: از این تعداد 2 هزار و221 نفر در شوراهای شهری و 15 هزار و 924 نفر در شوراهای روستا ثبت نام کردند.

نام نویسی18هزار145دواطلبان مازندرانی درسامانه انتخابات وزارت کشور
شمال نیوز: از این تعداد 2 هزار و221 نفر در شوراهای شهری و 15 هزار و 924 نفر در شوراهای روستا ثبت نام کردند. (ادامه)
ترافیک پرحجم در دو جاده ارتباطی مازندران +اعمال محدودیت ترافیکی نوروزی
ترافیک در دو جاده ارتباطی مازندران پرحجم است.(ادامه)
ثبت نام پیرمرد 107 ساله در انتخابات شوراها+عکس
فیض ا... فتحی پیرمرد ۱۰۷ ساله اهل روستای پنجه سفلی بخش مرکزی شهرستان دیواندره همراه با همسر ۷۳ ساله خویش به نام جهان عبداللهی در انتخابات شوراها ثبت نام کردند.(ادامه)
مجریان انتخابات امانت‌دار رأی مردم هستند/نامزدهای انتخابات حدود قانونی را رعایت کنند
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به قوای اجرایی و برگزارکنندگان اعتماد دارند که انتخابات صحیح و به‌درستی انجام می‌شود، گفت: رأی مردم امانتی است که مجریان و ناظران انتخابات، امانت‌دار رأی مردم هستند.(ادامه)
عملکرد کاندیداهای شورا در ساری زیر ذره‌بین نظارت قرار دارد
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان ساری گفت: تمامی مراحل انتخابات از نام‌نویسی تا بررسی صحت رأی‌گیری بدون مماشات زیر ذره‌بین هیأت نظارت قرار دارد.(ادامه)
عکس/ ثبت نام یک بازیگر در انتخابات شورای شهر
مرتضی کاظمی با حضور در فرمانداری تهران، برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد.(ادامه)
کشف جسد یک دانشجوی دانشگاه مازندران در بابلسر!
چند روز گذشته جسد یک دانشجوی دانشگاه مازندران در بابلسر کشف شد.(ادامه)
کبد را با این اشتباهات آتش می‌زنید
یک داروساز گفت: با مصرف خودسرانه قرص ایبوپروفن در هنگام بروز سردرد افراد دچار عوارض مختلفی از جمله بیماری‌های قلبی عروقی و گوارشی می‌شود.یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف انواع سس‌های صنعتی، چیپس، پفک، نوشابه و استعمال سیگار آسیب‌های جبران ناپذیری را به سلامت کبد وارد می‌کند.(ادامه)
فواید چای سفید و تاثیر آن بر کاهش وزن
چای سفید با انواع خاصیت های گیاهی،دارای طعم خوش گلسرخ است.(ادامه)
رضاییان حرکت پرسپولیسی ها را تلافی کرد
بازیکن تیم پرسپولیس حرکت هم تیمی هایش را تلافی کرد.(ادامه)
۱۷ هزار نفر در انتخابات شوراها در مازندران ثبت نام کردند
۱۷ هزار نفر در انتخابات شوراها در مازندران ثبت نام کردند(ادامه)
کشف و امحای 5 هزار کیلویی مواد غذایی فاسد در مازندران
بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مازندران 5 هزار و 400 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در استان کشف و امحا کردند.(ادامه)
صاف تا قسمتی ابری
آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.(ادامه)
چهره متفاوت علی لاریجانی در ایام نوروز 96
مسئولان کشور نیز همانند آحاد جامعه در ایام نوروز با رفتن به سفر و اماکن‌ گردشگری خوش آب و هوا ایام تعطیل را سپری می‌کنند. علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز نوروز خود را در نخستین ماه سال در روستای زیبای اغشت از منطقه ساوجبلاغ البرز سپری کرد. چهره متفاوت علی لاریجانی در ایام نوروز 96(ادامه)
شوهر معاون رییس جمهور کاندیدا شد +عکس
(ادامه)
در این حادثه یک زوج جوان مرد ۳۲ ساله و زن ۲۶ ساله بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن ناشی از بخاری بدون دودکش دچار مسمومیت شدید شدند و جان باختند. قاتل خاموش جان زوج جوان نکایی را گرفت
در این حادثه یک زوج جوان مرد ۳۲ ساله و زن ۲۶ ساله بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن ناشی از بخاری بدون دودکش دچار مسمومیت شدید شدند و جان باختند.(ادامه)
محور هراز مسدود شد
محور هراز به دلیل ریزش کوه از دقایقی قبل مسدود شد. (ادامه)
آقازاده‌ها لیست انتخاباتی می‌دهند؟
پدرها در حال بازنشستگی هستند و حالا فرزندان خود را برای حضور در عرصه های مدیریتی آماده می‌کنند و امیدوارند اعتبار پدر برایشان رای ساز شود. این روزها آقازاده ها حسابی سرشان شلوغ است! (ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت.
تا زمانی که در حلقه خاص زاویه‌دارها هستید فرصت‌های خدمت از دست می‌رود
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: تا زمانی که خودتان را در حلقه خاص زاویه‌دارها محصور کرده‌اید، فرصت‌های خدمت از دست خواهد رفت. (ادامه)
اگر دولت برای عمل به وعده ها، خود را از حصار تمرکز در سیاست خارجی و مذاکره خارج می کرد و فعالیت های جدی در حوزه های دیگری چون کشاورزی، صنعت، اشتغال و مسکن به موازات مذاکرات و سیاست خارجی انجام می داد بهتر نبود؟ بازخوانی وعده های یک رئیس جمهور ...
اگر دولت برای عمل به وعده ها، خود را از حصار تمرکز در سیاست خارجی و مذاکره خارج می کرد و فعالیت های جدی در حوزه های دیگری چون کشاورزی، صنعت، اشتغال و مسکن به موازات مذاکرات و سیاست خارجی انجام می داد بهتر نبود؟(ادامه)
 شمال نیوز : فرماندار چالوس گفت: در سال گذشته با توجه به مشکلات صنایع، در ایجاد اشتغال جدید موفق نبودیم، با وجود این جلوی نابودی مشاغل موجود گرفته شد..... فرماندار چالوس: موفق به ایجاد اشتغال نشدیم
شمال نیوز : فرماندار چالوس گفت: در سال گذشته با توجه به مشکلات صنایع، در ایجاد اشتغال جدید موفق نبودیم، با وجود این جلوی نابودی مشاغل موجود گرفته شد.....(ادامه)
شمال نیوز : این فعال اجتماعی استان ، خاطر نشان کرد : انشالله بتوانیم با نگرش گروهی و کار جمعی و شورایی و اصل وحدت گرایی شهرمان ساری را به جایگاه اصلی خود برسانیم..... « ساری » با نگرش گروهی و کار جمعی به جایگاه اصلی خود می رسد
شمال نیوز : این فعال اجتماعی استان ، خاطر نشان کرد : انشالله بتوانیم با نگرش گروهی و کار جمعی و شورایی و اصل وحدت گرایی شهرمان ساری را به جایگاه اصلی خود برسانیم.....(ادامه)
شمال نیوز :  به مردم قول میدهم که تمام تلاشم را به کار گیرم تا مردم را در همه زمینه ها مشارکت دهم و حاکمیت مردم بر مردم را در مدیریت شهری ساری تبلور عینی ببخشم..... شورای شهر ساری به خانه تکانی اساسی نیاز دارد
شمال نیوز : به مردم قول میدهم که تمام تلاشم را به کار گیرم تا مردم را در همه زمینه ها مشارکت دهم و حاکمیت مردم بر مردم را در مدیریت شهری ساری تبلور عینی ببخشم.....(ادامه)
شمال نیوز : امید است با درایتی بیش از پیش از سوی فدراسیون این دو تیم مازندرانی به حق قانونی خود بدون هیچ ملاحظه کاری و زیرپاگذاری قانون برسد تا هیچ حقی از دو تیم پایمال نشود..... برگزاری جلسه کمیته استیناف برای نساجی و خونه به خونه
شمال نیوز : امید است با درایتی بیش از پیش از سوی فدراسیون این دو تیم مازندرانی به حق قانونی خود بدون هیچ ملاحظه کاری و زیرپاگذاری قانون برسد تا هیچ حقی از دو تیم پایمال نشود.....(ادامه)
عکس/ حاج آقا قرائتی در سامراء
حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در سفر به سامراء حرم مطهر امامین عسکریین(ع) را زیارت کرد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
عکس/ مازراتی با پلاک دیپلمات !
تنها مازراتی لوانته موجود در ایران با پلاک دیپلمات در خیابان‌های تهران(ادامه)
برگزاری جلسه کمیته استیناف برای نساجی و خونه به خونه
طبق اخبار کسب‌شده از منابع موثق ساعت ١٦ امروز مديرعاملان دو تيم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل در كميته استيناف فدراسيون فوتبال برای ارائه توضيحات و تقديم مستندات حاضر می‌شوند.(ادامه)
روباه و زاغ به روایت تصویر !
عکسی جالب از حیات وحش سوئد که تداعی کننده داستان معروف روباه و زاغ است.(ادامه)
6 غذای ضد پیری رابشناسید
رژیم غذایی می تواند در شکل گیری آسیب رادیکال های آزاد که موجب تغییر در عملکرد سلول می شوند، التهاب و جمعیت باکتری های روده نقش داشته باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.