.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حادثه رانندگی با یک کشته و 3 مصدوم
واژگونی یک دستگاه خودروی جک در شهرستان عباس آباد منجر به مرگ کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 3 نفر از سرنشینان این خودرو شد .(ادامه)
در حالی که به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران نزدیک می شویم، تحلیلگران بر این باور هستند که روحانی دستاورد دیپلماتیک دیگری را در پشت پرده رابطه با مسکو دنبال می کند. آخرین سفر خارجی روحانی پیش از انتخابات ریاست جمهوری/ اتحاد ایران و روسیه محکم تر می شود؟(خبر)
در حالی که به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران نزدیک می شویم، تحلیلگران بر این باور هستند که روحانی دستاورد دیپلماتیک دیگری را در پشت پرده رابطه با مسکو دنبال می کند.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد
آسمان مازندران امروز صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.(ادامه)
اقامت حدود 7 میلیون نفرشب مسافر طی 12 روز در مازندران
مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اقامت 6 میلیون و 939 هزار و 588 نفرشب مسافر در استان از آغاز طرح نوروزی تا 6 فروردین‌ماه خبر داد. (ادامه)
عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری دومین جلسه جمنا در روز هفدهم فروردین‌ماه برای انتخاب 5 کاندیدای این جبهه خبر داد و گفت: آقای رئیسی گزینه اصلی بین اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری است، منوط به اینکه وی برای حضور در این عرصه اعلام نظر کند.

رئیسی گزینه اصلی ماست، منوط به اینکه اعلام حضور کند / در جلسه 17 فروردین، تکلیف جلیلی مشخص می شود / جبهه پایداری موضع خود را نسبت به «جمنا» مشخص
عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری دومین جلسه جمنا در روز هفدهم فروردین‌ماه برای انتخاب 5 کاندیدای این جبهه خبر داد و گفت: آقای رئیسی گزینه اصلی بین اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری است، منوط به اینکه وی برای حضور در این عرصه اعلام نظر کند. (ادامه)
باهنر:خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی تفاوتی با هم نداشته‌اند؟/مردم هیجانی رای ندهند
(ادامه)
صدور 243 فقره کارت بازرگانی در مازندران
243 فقره کارت بازرگانی پارسال در مازندران صادر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: هزار و 83 مورد سفارش پارسال در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران ثبت شد. ثبت هزار و 83 مورد سفارش پارسال در مازندران
شمال نیوز: هزار و 83 مورد سفارش پارسال در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران ثبت شد.(ادامه)
جزئیات نرخ ديه در سال ۱۳۹۶
نرخ دیه سال ۹۶ مشخص شد. (ادامه)
به دعوت رئیس جمهور روسیه ؛ روحانی عازم مسکو شد (خبر)
(ادامه)
روایت مهناز افشار از ازدواج و زندگی خصوصی‌اش
مهناز افشار با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی‌اش در فضای مجازی هم گفت: «با گسترش فضای مجازی دیگر لازم نیست روی اطلاع‌رسانی تلویزیون حساب کنیم و می‌شود به تلویزیون گفت هر چه قدر دلت می‌خواهد سانسور کن ما منبع دیگری داریم که می‌توانیم به آن رجوع کنیم.»(ادامه)
عبدی: بقایی صددرصد رد صلاحیت می شود
اصلاح طلب است اما نسبتش با این جریان سیاسی کشور باعث نشده تا دست از نقد هم طیفی های خودش بردارد و همین موضوع او را در چند سال اخیر به یکی از منتقدان درونی جبهه اصلاحات بدل کرده است. (ادامه)
نقویان: به اصرار دوستانم کاندیدا شدم
(ادامه)
فوت ۴ عضو یک خانواده در تصادف با اتوبوس + عکس
۴ عضو یک خانواده بر اثر برخورد اتوبوس و خودروی سواری در محور فردوس–دیهوک کشته شدند+ تصاویر(ادامه)
در حالیکه از ماههای گذشته سخن از ورود یکی از چهره های سرشناس سیاسی استان که سابقه حضور در ریاست شورای اسلامی مرکز استان را نیز در رزومه خود داشته است مطرح بود، در واپسین ساعات ثبت نام ... ثبت نام در دقیقه نود؛ چهره ها هم بالاخره آمدند
در حالیکه از ماههای گذشته سخن از ورود یکی از چهره های سرشناس سیاسی استان که سابقه حضور در ریاست شورای اسلامی مرکز استان را نیز در رزومه خود داشته است مطرح بود، در واپسین ساعات ثبت نام ...(ادامه)
عکس/ قربانی کردن گوسفند برای اتوبوس تیم ملی
(ادامه)
عکس/ طبیعت بهاری گردنه حیران
گردنه حیران منطقه ایست ییلاقی، زیبا، و مسافرپذیر درشهرستان آستارا واقع در استان گیلان می‌باشد و در بیشتر زمانها در زیر پوششی از مه قرار دارد و از نظر طبیعی دره‌ها و کوهپایه‌های آن، پوشیده از گل‌ها(ادامه)
بازدید استاندار مازندران از پایگاه امداد جاده ای شهید صالحی بخش گتاب بابل
استاندار مازندران از پایگاه امداد جاده ای شهید صالحی بخش گتاب بابل بازدید کرد.(ادامه)
اعلام زمان ثبت نام و شرایط اعزام به حج تمتع
رئیس سازمان حج و زیارت استان البرز با اعلام شرایط اعزام حج تمتع امسال، زمان ثبت نام را دهه سوم فروردین اعلام کرد.(ادامه)
۷ نشانه‌ مهم/ از کجا بفهمیم کمبود ویتامین داریم؟!
دانستن اینکه چه زمانی بدن کمبود ویتامین دارد باعث پیشگیری از بیماری شده و سلامتی ادامه می یابد.(ادامه)
عکس: قرارداد کرانچار ثبت شد
سرمربی تیم سپاهان امروز در هیئت فوتبال حاضر شد و قرارداد خود را تا انتهای فصل با این تیم ثبت کرد(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
عکس/ پست اینستاگرامی رامبد جوان در سالروز تولد خسرو شکیبایی
رامبد جوان همزمان با سالروز تولد خسرو شکیبایی در صفحه شخصی اش نوشت: امروز، هفت فروردین ، سالروز تولد خسروی سینمای ایران #یادش_گرامی #خسرو_شکیبایی(ادامه)
دختر اکبر عبدی در کنار همسرش +عکس
المیرا عبدی دختر اکبر عبدی بازیگر معروف کشورمان است. او در ادامه مسیر پدر وارد دنیای بازیگری شده است. وی در اولین تجربه سینمایی حرفه ای خود در کمدی آپارتمانی «یکی برای همه» ایفای نقش کرده است.(ادامه)
شروع بارندگی ها از سه شنبه این هفته
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بعدازظهر سه شنبه (8 فروردین) با ورود یک سامانه بارشی، در نوار غربی و شمال غرب کشور بارش در اغلب مناطق کشور شروع می شود.(ادامه)
اسامى ١٤٠ چهره شاخص ثبت نام كرده در انتخابات شوراى شهر تهران
با پايان ثبت نام براى انتخابات شوراهاى شهر و روستا، اسامى چهره هاى شاخص ازجريان هاى مختلف سياسى كه وارد اين رقابت شده اند، مشخص شد. فهرست زير شامل اسامى حدود ١٤٠ فعال سياسي، رسانه اى، اجتماعى و... است كه در تهران ثبت نام نويسى نموده و خبرنگار نواندیش به نام آنها دست يافته است(ادامه)
سهام عدالت ثبت نام جدید ندارد
رییس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: افرادی که به هر دلیلی از طرح سهام عدالت جا مانده‌اند یا اینکه به ناحق شناسایی نشده‌اند فعلا نمی‌توانند در طرح سهام عدالت ثبت نام کنند و باید مراقب افراد سودجو باشند.(ادامه)
۲۱۰ نقطه حادثه خیز در راه های مازندران رفع شده است
معاون امور عمرانی استاندار مازندران نقاط حادثه‌خیز استان را براساس آمار پلیس‌راه ۳۰۰ نقطه برشمرد و افزود: با اقدامات اجرایی مناسب، حدود ۲۱۰ نقطه در سال ۹۵ مدیریت و رفع شده است.(ادامه)
عوارض مصرف خودسرانه ایبوپروفن
یک داروساز گفت: با مصرف خودسرانه قرص ایبوپروفن در هنگام بروز سردرد افراد دچار عوارض مختلفی از جمله بیماری‌های قلبی عروقی و گوارشی می‌شود. (ادامه)
خیمه های معرفت راهکار فرهنگی برای مقابله با هجمه دشمن است
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: خیمه های معرفت راهکاری فرهنگی برای مقابله با این هجمه دشمن محسوب می شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.