.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
از فواید پروتئین بدون چربی برای بدن انسان
پروتئین ماده اصلی تشکیل دهنده بافت های عضلانی بدن انسان است و پروتئین بدون چربی از بهترین گزینه ها برای تولید این بافت ها و پشتیبانی از دیگر بخش های بدن است.(ادامه)
اولین عکس از لحظه حمله تروریست‌های اهواز
اولین تصویر واضح یکی از تروریست ها در حادثه تروریستی اهواز(ادامه)
زائران اربعین ارز 8 هزار تومانی می گیرند
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور حج و زیارت سازمان حج گفت: ثبت نام زائران اربعین حسینی از امروز در 2500 دفتر تحت پوشش این سازمان با تخصیص ارز حدود هشت هزار تومانی در سراسر کشور آغاز می شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های چهارشنبه ۴ مهر ماه مازندران
(ادامه)
عکس: موبایل بازی محسن رضایی!
آئین رونمایی از مجموعه یادمان عشق نخستین مجموعه ویدئویی ۳۶۰درجه از یادمان های دفاع مقدس و بازی ویدئویی تکاور( ویژه تلفن همراه) که توسط سازمان فضای مجازی بسیج ساخت و اجرا شده، با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد(ادامه)
شمال نیوز : این فعال محیط زیستی ادامه می‌دهد: «در بحث آلودگی، فاضلاب‌های صنعتی و خانگی را داریم و ویلاهایی هم که لب ساحل ساخته می‌شوند، فاضلاب‌شان وارد دریا می‌شود. الان واحدهای پرورش ماهی هم آلودگی بالایی دارند و تعدادشان هم خیلی زیاد است..... شنا در فاضلاب / آدم دلش برای مسافران می سوزد !
شمال نیوز : این فعال محیط زیستی ادامه می‌دهد: «در بحث آلودگی، فاضلاب‌های صنعتی و خانگی را داریم و ویلاهایی هم که لب ساحل ساخته می‌شوند، فاضلاب‌شان وارد دریا می‌شود. الان واحدهای پرورش ماهی هم آلودگی بالایی دارند و تعدادشان هم خیلی زیاد است.....(ادامه)
عکس/ سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل
حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان شامگاه سه شنبه، ۳ مهر به وقت تهران در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک سخنرانی کرد.(ادامه)
فریاد عجیب نماینده شمالی در صحن مجلس/عکس
تصویری از کاطم دلخوش در مجلس شورای اسلامی را مشاهده می‌نمایید.(ادامه)
احتمال بارش های پراکنده در غرب مازندران
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری، از اواخر روز ابری در غرب استان با بارش پراکنده پیش بینی می شود.(ادامه)
شمال نیوز :کارشناسان معتقدند که به دلیل ارتباط مستقیم فعالیت های شیلاتی با اشتغال و امرار معاش بسیاری از مازنی ها ( بصورت مستقیم و غیر مستقیم ) ، مسئولان عالی استان باید توجه بیشتری را نسبت به نظارت در حوزه شیلاتی استان داشته باشند  ..... انتقاد شدید شیلاتی نماینده نوشهر و چالوس از وزیر کشاورزی
شمال نیوز :کارشناسان معتقدند که به دلیل ارتباط مستقیم فعالیت های شیلاتی با اشتغال و امرار معاش بسیاری از مازنی ها ( بصورت مستقیم و غیر مستقیم ) ، مسئولان عالی استان باید توجه بیشتری را نسبت به نظارت در حوزه شیلاتی استان داشته باشند .....(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۴ مهر
(ادامه)
عوارض خطرناک قرص کلداکس
قرص کلداکس یکی از پر استفاده ترین داروها برای درمان سرماخوردگی است که گاهی می تواند عوارض جدی به همراه داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : جمشیدی با ابراز تاسف از اینکه پس از برف دیگر هیچ فرد، نهاد و گروهی سراغی از این شرکت مهم تولیدی کشور نگرفت، افزود: تنها بانک ملی ایران با تقاضای استمهال تسهیلات به مدت سه سال موافقت کرد که این زمان نیز در مهر سال جاری به پایان خواهد رسید، اما هنوز آواربرداری از کارخانه و سوله تولید آن انجام نشده است..... بزرگترین شرکت تولید حوله کشور در مازندران زیر آوار !+ تصاویر
شمال نیوز : جمشیدی با ابراز تاسف از اینکه پس از برف دیگر هیچ فرد، نهاد و گروهی سراغی از این شرکت مهم تولیدی کشور نگرفت، افزود: تنها بانک ملی ایران با تقاضای استمهال تسهیلات به مدت سه سال موافقت کرد که این زمان نیز در مهر سال جاری به پایان خواهد رسید، اما هنوز آواربرداری از کارخانه و سوله تولید آن انجام نشده است.....(ادامه)
شمال نیوز :  این بانک خصوصی در پرداخت وام به یک متقاضی سود بیش از مصوبه قانونی شورای پول و اعتبار از تسهیلات گیرنده دریافت کرد که با شکایت متقاضی در دادسرا تعزیرات حکومتی محکوم به پرداخت جریمه شد..... جریمه میلیاردی یک بانک خصوصی در مازندران با شکایت یک مشتری
شمال نیوز : این بانک خصوصی در پرداخت وام به یک متقاضی سود بیش از مصوبه قانونی شورای پول و اعتبار از تسهیلات گیرنده دریافت کرد که با شکایت متقاضی در دادسرا تعزیرات حکومتی محکوم به پرداخت جریمه شد.....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
حادثه رانندگی با یک کشته و ۳ مصدوم در نکا
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و سه مصدوم در محور قره طغان شهرستان نکا خبر داد.(ادامه)
تدارک ویژه شبکه سه برای دربی 88/ گزارشگر دربی کیست؟
مهدی هاشمی تهیه کننده تلویزیون گفت: معمولا ۲۴ ساعت قبل از دربی، گزارشگر مسابقه را اعلام می‌کنیم تا او در آرامش باشد.(ادامه)
کمترین ثواب زیارت امام حسین (ع)
امام کاظم (ع) در حدیثی به کمترین ثواب زیارت امام حسین (ع) اشاره می‌کند.(ادامه)
عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌ها درباره پرونده‌های اخلاقی در شورا‌ها می‌گوید: غیر از پرونده بابل، دو عضو در شورای روستایی، اعتیاد مثبت داشتند. درباره بابل هم هنوز تخلف به اثبات نرسیده و فقط بواسطه انتشار فیلم‌ها، اعضا استعفا داده‌اند و خبری از دستگیری نبوده است! در پرونده شورای شهر بابل هنوز چیزی اثبات نشده/ در مورد شورای شهر مشهد مسائل اخلاقی مطرح است
عضو هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌ها درباره پرونده‌های اخلاقی در شورا‌ها می‌گوید: غیر از پرونده بابل، دو عضو در شورای روستایی، اعتیاد مثبت داشتند. درباره بابل هم هنوز تخلف به اثبات نرسیده و فقط بواسطه انتشار فیلم‌ها، اعضا استعفا داده‌اند و خبری از دستگیری نبوده است! (ادامه)
عکس/ از یک راننده تاکسی خیلی چیزها می‌شه یاد گرفت!
به گزارش شمال نیوز؛ یک کاربر اینستاگرام با انتشار تصویری از نمازخواندن اول وقت چند راننده تاکسی در تهران، نوشته است: از یک تاکسیران خیلی چیزها میشه یادگرفت. مثل اینکه با خدا باش و پادشاهی کن... (ادامه)
نام نویسی صدور روادید زائران اربعین از فردا
دبیر ستاد اربعین حسینی اعلام کرد ۲۴ دفتر ثابت و موقت در کشور از فردا نام نویسی صدور روادید زائران اربعین را آغاز می‌کنند.(ادامه)
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: برخی مدیران بانکی برای باقیماندن در پستهای خود به بنیاد شهید برای گرفتن جانبازی بالای ۵۰ درصد مراجعه کردند. تلاش ۳ مدیر بازنشسته‌ برای ابقاء در پستهای دولتی
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: برخی مدیران بانکی برای باقیماندن در پستهای خود به بنیاد شهید برای گرفتن جانبازی بالای ۵۰ درصد مراجعه کردند.(ادامه)
 تحریم های یکجانبه و نامشروع، خود نوعی تروریسمِ اقتصادی و ناقض حقِ توسعه است. جنگ اقتصادی که آمریکا تحت عنوان تحریم‌های تازه، آغاز کرده نه تنها مردم ایران را هدف قرار داده، بلکه آثار زیان‌باری برای مردم کشورهای دیگر داشته و در روند تجارت جهانی، اِخلال کرده... گفت‌و‌گو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست... چرا رؤسای سازمان‌های تروریستی منجمله سازمانی که مسئولیت رسمی عملیات شنبه را به عهده گرفت در کشورهای غربی فعالیت می کنند 




دولت آمریکا عزم آن دارد که کلیه نهادهای بین‌المللی را بی‌خاصیت سازد/سیاست ایران؛ تعهد در برابر تعهد،نقض در برابر نقض،تهدید در برابر تهدید/با چه معیاری می‌توانیم با دولت بدعهد آمریکا،عهدی تازه ببندیم/ برای گفت‌و‌گو نیازی به گرفتن عکس‌های دونفره نیست(خبر)
تحریم های یکجانبه و نامشروع، خود نوعی تروریسمِ اقتصادی و ناقض حقِ توسعه است. جنگ اقتصادی که آمریکا تحت عنوان تحریم‌های تازه، آغاز کرده نه تنها مردم ایران را هدف قرار داده، بلکه آثار زیان‌باری برای مردم کشورهای دیگر داشته و در روند تجارت جهانی، اِخلال کرده... گفت‌و‌گو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست... چرا رؤسای سازمان‌های تروریستی منجمله سازمانی که مسئولیت رسمی عملیات شنبه را به عهده گرفت در کشورهای غربی فعالیت می کنند (ادامه)
شمال نیوز : دکتر طهرانچی در پایان با بیان اینکه دانشگاه مرکز تحول است، خاطرنشان کرد: توسعه هوشمند مازندران باید در دست دانشگاه آزاد اسلامی باشد و ما با ظرفیت های بالقوه ای که داریم، به توسعه همه جانبه استان کمک کنیم..... توسعه هوشمند مازندران باید در دست دانشگاه آزاد اسلامی باشد
شمال نیوز : دکتر طهرانچی در پایان با بیان اینکه دانشگاه مرکز تحول است، خاطرنشان کرد: توسعه هوشمند مازندران باید در دست دانشگاه آزاد اسلامی باشد و ما با ظرفیت های بالقوه ای که داریم، به توسعه همه جانبه استان کمک کنیم.....(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران : ۲۲ هزار پرونده وارد دادگاه تجدیدنظر مازندران شد
رئیس کل دادگستری مازندران از ورود بیش از ۲۲ هزار فقره پرونده طی ۵ ماه نخست سال جاری در دادگاه تجدید نظر استان خبر داد.(ادامه)
زمان معرفی وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد به مجلس
سخنگوی هیئت رییسه مجلس گفت: دو وزیر پیشنهادی کار و اقتصاد هفته آینده به مجلس معرفی خواهند شد.(ادامه)
از نشانه‌های نیاز به حذف لبنیات از رژیم غذایی
داده ها درباره ارتباط بین آکنه و محصولات لبنی قطعی نیستند، اما مصرف لبنیات برای برخی افراد می تواند موجب بروز مشکلات پوستی شود.(ادامه)
ضرورت ساماندهی نقاط بحرانی رودخانه‌های مازندران
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: ضرورت لایروبی و ساماندهی نقاط بحرانی رودخانه‌های استان باتوجه به فرارسیدن فصل پاییز بیش از گذشته احساس می‌شود.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز امروز سه‌شنبه ۹۷/۰۷/۰۳
قیمت دلار در بازار تهران ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان ثبت شده است.(ادامه)
استقبال از مدال‌آوران مازندرانی کشتی کلاسیک در ساری
مدال‌آوران رقابت‌های بین‌المللی کشتی کلاسیک در بیروت لبنان با حضور برخی از مسؤولان استانی و شهرستانی در ساری به گرمی استقبال شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.