.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصویر هوایی از دیوار چین
(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز امروز شنبه ۹۷/۰۷/۰۷
قیمت دلار در بازار تهران ۱۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان ثبت شده است.(ادامه)
اسماعیلی:نیروگاه سرخرود در نقطه صفر قرار دارد
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: احداث نیروگاه برق سرخرود محمودآباد به رغم پیگیری های متعدد و چندساله هنوز در نقطه صفر و اول قرار دارد.(ادامه)
رودخانه تلار در سوادکوه مملو از بنزین شد +عکس
نشت بنزین با حجم بسیار زیاد به رودخانه تلار در سوادکوه شب گذشته موجب تخلیه یک روستا شد، براساس برآورد رئیس اداره محیط زیست سوادکوه ۳۰۰ هزار لیتر بنزین وارد رودخانه شده است.(ادامه)
شمال نیوز:  نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت  اظهار داشت: در کل بخش کجور یک دستگاه برای لایروبی و امداد به سیل زدگان کجور فعال شده بود و این مسئله جای نقد و گلایه دارد..... احمدی : روند امدادرسانی به سیل زدگان در کجور کند است
شمال نیوز: نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت اظهار داشت: در کل بخش کجور یک دستگاه برای لایروبی و امداد به سیل زدگان کجور فعال شده بود و این مسئله جای نقد و گلایه دارد.....(ادامه)
افزایش 14 درصدی ترددهای تابستانی در محورهای مازندران
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد کل وسایل نقلیه در تابستان امسال 177میلیون و 111 هزار و 817 تردد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 14 درصد رشد یافت.(ادامه)
عکس/ بازارچه کباب جویبار
در میان جمعه بازارهایی که در شهرهای مختلف مازندران برپا می‌شود جمعه بازار جویبار بزرگترین و معروف‌ترین آن است(ادامه)
حرکت عجیب احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص +عکس
در حاشیه جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ هفتم مهر ماه را مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: در سال گذشته همه بدهی‌ها را تقریباً صفر کردیم و انتظار صنیعی‌فر به‌حق است و همه مسؤولان استانی باید حمایت کنند، او توقع شخصی از کسی ندارد..... امیری : قطع ارتباط صنیعی فر با نساجی مازندران / مسئولان استان حمایت کنند
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: در سال گذشته همه بدهی‌ها را تقریباً صفر کردیم و انتظار صنیعی‌فر به‌حق است و همه مسؤولان استانی باید حمایت کنند، او توقع شخصی از کسی ندارد.....(ادامه)
ضشمال نیوز : محمد اسلامی عنوان کرد: تاپایان سال باید واحدهای تولیدی نیمه فعال دوباره به مدار تولید برگردند و دستگاه های مختلف برای حل مشکلات فراروی برنامه ریزی داشته باشند..... استاندار: جریان پنهانی درصدد ضربه زدن به صنعت نساجی استان است!
ضشمال نیوز : محمد اسلامی عنوان کرد: تاپایان سال باید واحدهای تولیدی نیمه فعال دوباره به مدار تولید برگردند و دستگاه های مختلف برای حل مشکلات فراروی برنامه ریزی داشته باشند.....(ادامه)
محمدپور :۷۸ واحد تولیدی و صنعتی امسال در مازندران بهره برداری شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در سال جاری ۷۸ واحد تولیدی و صنعتی با رشد سرمایه گذاری ۱۳ درصدی در استان بهره برداری شده است.(ادامه)
استعفای دو معاون وزارت کار
معاون روابط کار و معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان شدند و استعفای خود را تقدیم سرپرست وزارتخانه کردند.(ادامه)
غیبت سید جلال حسینی در تمرین پرسپولیس
او درباره تمرین نکردنش به خبرنگاران، گفت: کمی ناخوش احوال هستم و اجازه گرفتم که امروز را استراحت کنم.(ادامه)
قیمت انواع سکه و ارز امروز ۷ مهر+جدول
قیمت انواع سکه و ارز در بازار را مشاهده می نمایید. (ادامه)
خداحافظ قهرمان شهرم/ گلستانی که ابراهیم به یادگار گذاشت
پیکر آتش‌نشان شهید ابراهیم اسماعیلی از امام‌زاده یحیی، خیابان جمهوری، میدان ساعت، خیابان 18 دی، میدان شهدا و خیابان ملامجدالدین به سمت گلزار شهدای ساری تشییع و به خاک سپرده شده است.(ادامه)
بیائید برای چند ماه از منزل سازمانی، ماشین دولتی، اضافه کار فیکس، حق ماموریت های تمام و کمال چشم پوشی کرده و رسماً اعلام نمائید آیا حاضرید حداقل تا پایان سالجاری از این امکانات استفاده نکرده و ... لزوم راه اندازی « نهضت نه به گرفتن امکانات شغلی از سوی مسئولین مشتاق خدمت»
بیائید برای چند ماه از منزل سازمانی، ماشین دولتی، اضافه کار فیکس، حق ماموریت های تمام و کمال چشم پوشی کرده و رسماً اعلام نمائید آیا حاضرید حداقل تا پایان سالجاری از این امکانات استفاده نکرده و ...(ادامه)
آنچه باید درباره چربی خون بدانید
در این مطلب قصد داریم شما را با علائم، درمان و نشانه‌های چربی بالا خون آشنا کنیم.(ادامه)
امسال ۴۵۸۴ نفر در مازندران بیکار شدند
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران شمار افراد تحت پوشش این سازمان در استان را یک میلیون و ۹۵۰هزار نفر اعلام کرد و گفت: امسال چهار هزار و ۵۸۴ نفر بیکار و از مقرری بهره مند شدند.(ادامه)
صادرات 12 میلیون دلاری محصولات شیلاتی از مازندران
مدیرکل شیلات مازندران گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه 2 هزار و 875 تن محصولات شیلاتی به ارزش 12 میلیون دلار به کشورهای هدف صادر شد.(ادامه)
ادامه ثبت نام مازندرانی ها برای عتبات عالیات
تاکنون ۸۰۰ مازندرانی برای عتبات عالیات در سامانه سماح ثبت نام کردند.(ادامه)
عکس/ جنگل‌های آمل در تسخیر زباله
مناطق جنگلی هلومسر و اسکومحله از مناطق تفریحی اطراف آمل است که ایجاد امکانات تفریحی، گردشگری و رفاهی در آن طی چند مرحله در حال اجراست. (ادامه)
ضرورت پرهیز از تجمع‌های غیرضروری در محل حادثه
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه تخلیه روستا به دلیل نشت بنزین در سوادکوه صحت ندارد، گفت: لازم است مردم در مواقع بروز حادثه از تجمع‌های غیرضروری در حاشیه نقاط بحرانی پرهیز کنند.(ادامه)
خوردنی‌های مضر برای مبتلایان به میگرن
از آنجایی که سردردهای میگرنی می‌توانند بسیار آزاردهنده باشند، شناسایی و پیشگیری از عوامل موثر در شروع علائم آن، حائز اهمیت است. (ادامه)
هزینه گردشگری عراق برای زائران اربعین یک دلار شد +سند
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه دولت عراق از هر مسافر و گردشگری که وارد این کشور می‌شود علاوه بر ویزا، ۱۰ دلار بابت گردشگری دریافت می‌کند، گفت: امسال این مبلغ برای زائران اربعین حسینی به یک دلار کاهش یافته است.(ادامه)
بازگشت آرامش به جاده های پر از ترافیک مازندران
در حال حاضر رفت و آمد خودروها در جاده های مازندران عادی و روان است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های شنبه ۷ مهر ماه مازندران
(ادامه)
ترکیدگی خط لوله بنزین در سوادکوه مهار شد
فرماندار سوادکوه از مهار ترکیدگی خط لوله بنزین در محدوده این شهرستان خبر داد.(ادامه)
کاسبی عجیب در دربی ۸۸
در جریان دربی ۸۸ از روش‌های جالبی برای درآمدزایی استفاده شد.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۷ مهر
(ادامه)
چرا از این خیل عظیم نیروی جان بر کف استفاده نمی کنید؟ باشد از جناح خودتان انتخاب کنید اما چرا از شهرهای دیگر می خواهید بیاورید. مگر می شود یک فرماندار در دو شهر مدیریت کند؟/ این شهر یک حامی دولت ندارد که شما از شهری دیگر برایش فرماندار انتخاب می کنید؟
چرا از این خیل عظیم نیروی جان بر کف استفاده نمی کنید؟ باشد از جناح خودتان انتخاب کنید اما چرا از شهرهای دیگر می خواهید بیاورید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.