.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
افزایش آمار داوطلبان کنکور ۹۷
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به افزایش آمار داوطلبان کنکور ۹۷ گفت: بیشترین رقابت در گروه علوم تجربی است.(ادامه)
برگزاری مراسم شکرگزاری سلامتی رهبرانقلاب در تهران
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم شکرگزاری سلامتی مقام معظم رهبری خبر داد.(ادامه)
از میان پنج کشور حاضر در حاشیه دریای خزر ، ایران هنوز تولیدی از نفت و گاز موجود در دریای خزر ندارد.

دست ایران هنوز به نفت خزر نرسیده است/ خزر چقدر نفت و گاز دارد؟ / البرز،گام نخست ایران در بهره‌برداری نفت و گاز خزر است
از میان پنج کشور حاضر در حاشیه دریای خزر ، ایران هنوز تولیدی از نفت و گاز موجود در دریای خزر ندارد. (ادامه)
حمله قلبی شهرام شکوهی به‌خاطر هیجان بازی ایران (عکس)
شهرام شکوهی خواننده پاپ، بعلت فشار بالای ناشی از هیجانات بازی تیم فوتبال ایران و پرتغال دچار حمله قلبی شده و پس از انتقال به بیمارستان، تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفت.(ادامه)
عکس/ اقدام زیبای تماشاگران ایران در روسیه
زنده نگه داشتن مظلومیت مردم مقاوم یمن در شهر سارانسک جام جهانی روسیه، ورزشگاه مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و پرتغال.(ادامه)
سرمربی تیم ملی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرتغال بازیکنانش را تحسین کرد. در نشست خبری کارلوس کی‌روش پس از بازی دیشب چه گذشت؟
سرمربی تیم ملی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرتغال بازیکنانش را تحسین کرد.(ادامه)
دادستانی تهران از دستگیری هنگامه شهیدی در جزیره کیش خبر داد. هنگامه شهیدی در جزیره کیش دستگیر شد
دادستانی تهران از دستگیری هنگامه شهیدی در جزیره کیش خبر داد.(ادامه)
پیشنهاد استعفای روحانی و برگزاری انتخابات زودهنگام
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران ۵ تیر
(ادامه)
عکس/ پست رونالدو پس از بازی با ایران
(ادامه)
عکس/ پرتغالی‌ها نمی‌دانستند ما ایرانیم نه عراق!
در حاشیه دیدار تیم های ملی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه بر روی پیراهن رونالدو و یارانش به جای درج نام ایران به اشتباه نام کشور عراق درج شده بود.!(ادامه)
نجات عابر ۴۰ ساله در برخورد با قطار
با حضور به موقع تیم اورژانس شیرگاه عابر ۴۰ ساله در برخورد با قطار از مرگ نجات یافت.(ادامه)
شمال نیوز : مازندران با احتساب شهرداری ها و ادارات شهرستانی حدود 200 سازمان و اداره دولتی استانی و شهرستانی دارد که حدود60 هزارکارمند در این دوایر اشتغال دارند..... استاندار : پیشنهاد تغییر ساعت کار ادارات مازندران به وزارت کشور رفت
شمال نیوز : مازندران با احتساب شهرداری ها و ادارات شهرستانی حدود 200 سازمان و اداره دولتی استانی و شهرستانی دارد که حدود60 هزارکارمند در این دوایر اشتغال دارند.....(ادامه)
شمال نیوز : این فعالی سیاسی معتقد است : پیشنهاد استعفای دولت و انتخابات زودرس و همچنین برخی زمزمه‌ها مبنی بر طرح عدم کفایت رئیس جمهوری  در شرایط فعلی به هیچ وجه قابل دفاع نیست..... غوغای ارزی؛ ضعف دولت یا زمین زدن دولت؟!
شمال نیوز : این فعالی سیاسی معتقد است : پیشنهاد استعفای دولت و انتخابات زودرس و همچنین برخی زمزمه‌ها مبنی بر طرح عدم کفایت رئیس جمهوری در شرایط فعلی به هیچ وجه قابل دفاع نیست.....(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه بابلرود و خطرات احتمالی ناشی از آن شهروندان بخصوص ساکنین مجاور این رودخانه و مسافران از نزدیک شدن به حاشیه این رودخانه خودداری کنند.
هشدار آب منطقه‌ای مازندران به ساکنین منطقه لفور سوادکوه و بابل
شمال نیوز : وی افزود: با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه بابلرود و خطرات احتمالی ناشی از آن شهروندان بخصوص ساکنین مجاور این رودخانه و مسافران از نزدیک شدن به حاشیه این رودخانه خودداری کنند. (ادامه)
کی روش: بهترین بازی خود را در جام جهانی ارائه کردیم
سرمربی تیم ملی ایران با اظهار رضایت از عملکرد بازیکنانش در بازی با پرتغال، گفت: این مسابقه بهترین بازی ما در جام جهانی روسیه بود و می‌توانستیم صعود کنیم.(ادامه)
پیام اسحاق جهانگیری پس از بازی با پرتغال (عکس)
اسحاق جهانگیری در پیامی که در اینستاگرامش منتشر کرد نوشت: دلخوش باشيد كه ملت بزرگ ايران تلاش جانانه شما فرزندان رشيد خود را قدردان است و از نتيجه بازيتان كه تمام توانتان را بكار گرفتيد، رضايت كامل دارد. اين عدم صعود به مرحله بعد چيزي از شايستگي هاي فراوانتان كم نمي كند. اين تازه آغاز راه پرافتخاري است كه شما براي جلب رضايت مردمتان انتخاب كرديد. برايتان سربلندي در همه عرصه هاي زندگي آرزومندم(ادامه)
آیه‌ای که خواندنش حافظه را تقویت می‌کند
راهکارهای قرآنی برای تقویت حافظه را در این گزارش بخوانید.(ادامه)
عکس/ حسرت بازیکنان ایران پس از حذف
حسرت ملی پوشان ایران پس از تساوی 1-1 با پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه(ادامه)
عکس/ پست علی دایی پس از حذف تیم ملی در جام جهانی
(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع روسای اتحادیه‌های صنفی دستور داد تا 4 کمیته برای رسیدگی به مشکلات بازاریان تشکیل شود. تشکیل ۴ کمیته برای رسیدگی به مشکلات بازاریان / نظارت برای واحدهای گیرنده ارز ۴۲۰۰ تومانی
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع روسای اتحادیه‌های صنفی دستور داد تا 4 کمیته برای رسیدگی به مشکلات بازاریان تشکیل شود.(ادامه)
به راه افتادن کارناوال شادی در شهر ساری
جمعی از هواداران و دوستداران فوتبال بعد از تساوی ایران و پرتغال در جام جهانی به خیابان‌ها رفتند و گرفتن پرچم ایران و به صدا درآوردن بوق خودروها به شادی پرداختند.(ادامه)
ریتم ضربان قلب خود را با این ماده غذایی تنظیم کنید
تاکنون از مزایای خوردن ماهی برای سلامتی انسان بسیار شنیده ایم، ماهی را کباب کنید، سس بزنید، در فر بپزید یا تفت دهید، تنها به این نکته توجه داشته باشید که باید در سبد غذایی خود، خوردن ماهی را بگنجانید.(ادامه)
پیام تقدیر رئیس جمهور برای تیم ملی فوتبال ایران
حسن روحانی در پیامی ضمن تقدیر از اعضای تیم ملی فوتبال ایران خطاب به بازیکنان این تیم گفت: شما عزیزان برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید.(ادامه)
اشک‌های هوادار ایرانی سوژه عکاس فیفا
اشک‌های هوادار ایران پس از تساوی تیم ملی مقابل پرتغال سوژه عکاس فیفا شده است.(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز سه شنبه ۵ تیرماه صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش بینی شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تصاویر/ تماشای دیدار ایران و پرتغال در ورزشگاه آزادی
جمعی از خانواده های تهرانی شامگاه سه شنبه دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در ورزشگاه آزادی تهران به تماشا نشستند. (ادامه)
حذف قهرمانانه ایران از جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری که رونالدو و پرتغال، قهرمان یورو 2016 در بیشتر دقایق نیمه دوم مبهوت قدرتش بودند از جام جهانی حذف شد و پرتغال و اسپانیا به دور بعد راه یافتند.(ادامه)
ایران دقایق پایانی حملاتی داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه ۹۰ ضربه سر سردار به دست بازیکن پرتغال خورد و بازبینی این صحنه دقایقی طول کشید. بازی برای حدود دو دقیقه متوقف شد و در نهایت داور به نفع ایران پنالتی گرفت. کریم انصاریفرد توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند.

حذف آبرومندانه از جام جهانی با تساوی مقابل قهرمان اروپا / / فرار یاران رونالدو از چنگ شاگردان کی روش (خبر)
ایران دقایق پایانی حملاتی داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه ۹۰ ضربه سر سردار به دست بازیکن پرتغال خورد و بازبینی این صحنه دقایقی طول کشید. بازی برای حدود دو دقیقه متوقف شد و در نهایت داور به نفع ایران پنالتی گرفت. کریم انصاریفرد توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.