.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انهدام باند قاچاقچیان گوشت خوک در آمل
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل با بیان اینکه باند قاچاقچیان گوشت خوک در آمل با بیش از 90 کیلوگرم گوشت خوک در دام قانون گرفتار شد، گفت: این اقدام طی عملیات یک‌ماهه و نظارت بر فعالیت یکی از قاچاقچیان، کشف و ضبط شد.(ادامه)
عکس/ سردار پاکپور در محل درگیری سپاه با اشرار
سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز (سه شنبه) از محل درگیری شامگاه گذشته رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تروریست های تکفیری در منطقه میرجاوه بازدید کرد.(ادامه)
هفت گیاه تصفیه‌کننده خون را بشناسید
مدیر گروه علوم زراعی و باغی واحد علمی‌کاربردی مرکز تحقیقات و آموزش سازمان جهادکشاورزی زنجان گفت: سیر، قاصدک، زردچوبه، ریحان، گشنیز، گزنه و آلوئه ورا گیاهانی هستند که به‌عنوان تصفیه کننده‌های خون شناخته شده‌اند.(ادامه)
 درپی خروج آمریکا از برجام و ادعا‌ها و تهدید‌های مقامات دولت این کشور علیه ایران، احمدی نژاد رییس جمهور سابق، نامه ای را خطاب به رئیس جمهور آمریکا ارسال کرد. احمدی نژاد به ترامپ نامه نوشت
درپی خروج آمریکا از برجام و ادعا‌ها و تهدید‌های مقامات دولت این کشور علیه ایران، احمدی نژاد رییس جمهور سابق، نامه ای را خطاب به رئیس جمهور آمریکا ارسال کرد. (ادامه)
ناراحتی باشگاه پرسپولیس از سخنان کی روش/ فدراسیون ایشان را توجیه کند
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز تاسف کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا ادامه داد: بعضی مسئولان فکر می‌کردند اگر وام تبصره‌ای با سود و بهره کم هست، اشکالی ندارد که ‌بگیرند. متاسفانه بده بستان‌هایی پیش آمد که قبح مسئله ریخته و قوانین و مقررات به آن معنا رعایت نشد. حتی قوانین و مقرراتی هم تصویب می‌شد که به این مسایل دامن زد.... بسیاری از مسئولان و مدیران فکر می‌کنند که اگر یک خانه 10 میلیاردی را 500 میلیون بخرند، حقشان است!
شمال نیوز : یوسفیان ملا ادامه داد: بعضی مسئولان فکر می‌کردند اگر وام تبصره‌ای با سود و بهره کم هست، اشکالی ندارد که ‌بگیرند. متاسفانه بده بستان‌هایی پیش آمد که قبح مسئله ریخته و قوانین و مقررات به آن معنا رعایت نشد. حتی قوانین و مقرراتی هم تصویب می‌شد که به این مسایل دامن زد....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز :  انتخابات جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار در شهرستان نوشهر با حضور نماینده شورای مرکزی کشور ، دبیر جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار استان مازندران برگزار شد..... دبیر و رئیس شورای مرکزی اصناف و بازار شهرستان نوشهر انتخاب شد
شمال نیوز : انتخابات جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار در شهرستان نوشهر با حضور نماینده شورای مرکزی کشور ، دبیر جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار استان مازندران برگزار شد.....(ادامه)
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از نامه نمایندگان به رئیس جمهور خبر داد و گفت:تیم اقتصادی دولت نتوانسته مشکلات کشور را حل کند و در اجرا و پیشگیری ها ضعیف عمل کرده است. تیم اقتصادی دولت را سریعاً ترمیم کنید
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از نامه نمایندگان به رئیس جمهور خبر داد و گفت:تیم اقتصادی دولت نتوانسته مشکلات کشور را حل کند و در اجرا و پیشگیری ها ضعیف عمل کرده است.(ادامه)
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر اقتصاد به هیات رییسه با ۵۰ امضا خبر داد. استیضاح وزیر اقتصاد با ۵۰ امضا تقدیم هیات رییسه شد
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر اقتصاد به هیات رییسه با ۵۰ امضا خبر داد.(ادامه)
زمان برگزاری پنجمین آزمون استخدامی کشوری
پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور صبح روز جمعه ۱۵ تیر با رقابت ۴۲۷ هزار و ۶۹۶ داوطلب برگزار خواهد شد.(ادامه)
تصویری از گاف عجیب در بازی ایران و پرتغال!
ظاهرا مجید حسینی با پیراهن میلاد محمدی مقابل پرتغال به میدان رفته است.(ادامه)
توهین رونالدو به بازیکن ایرانی +عکس
رونالدو پس از ضربه زدن با آرنج به صورت مرتضی پورعلی گنجی، به سوی پورعلی گنجی آمد و او را به تمارض متهم کرد.(ادامه)
ممنوعیت رفت و آمد انواع کشنده‌های سنگین از فردا در جاده‌های چالوس و هراز
رییس پلیس راه مازندران از ممنوعیت رفت و آمد انواع کشنده‌های سنگین از فردا در جاده‌های چالوس و هراز خبر داد.(ادامه)
ذبیح‌الله ذاکری همزمان با هفته صرفه‌جویی مصرف آب در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ها تحت عنوان آب، رسانه و افکار عمومی اظهار کرد: با توجه به بارندگی اخیر در استان مشکل کمبود آب نداریم، به لحاظ کمی و کیفی برای تولید آب باید هزینه بیشتری انجام شود تا خدمات این مجموعه به صورت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد..... ذاکری : مازندرانی ها 20 درصد از مردم سایر استان ها آب مصرف می کنند
ذبیح‌الله ذاکری همزمان با هفته صرفه‌جویی مصرف آب در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ها تحت عنوان آب، رسانه و افکار عمومی اظهار کرد: با توجه به بارندگی اخیر در استان مشکل کمبود آب نداریم، به لحاظ کمی و کیفی برای تولید آب باید هزینه بیشتری انجام شود تا خدمات این مجموعه به صورت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.....(ادامه)
پرداخت پاداش 200 میلیون تومانی به کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی
با حضور تعدادی از اعضای شورا، رئیس اداره ورزش و جوانان و شهردار قائم‌شهر پاداش 200 میلیونی به کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران پرداخت شد.(ادامه)
عکس/ ماشین عروس میلیاردی
ماشین عروس مازراتی با رنگ نقرآبی .(ادامه)
دفتر مقام معظم رهبری در تماس با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در روسیه ، پیام رهبر معظم انقلاب به ملی‌پوشان فوتبال ایران را ابلاغ کردند. شما پیروز و سرافراز برگشتید؛ آفرین
دفتر مقام معظم رهبری در تماس با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در روسیه ، پیام رهبر معظم انقلاب به ملی‌پوشان فوتبال ایران را ابلاغ کردند.(ادامه)
آخرین قیمت سکه در بازار امروز
به دنبال کاهش قیمت اونس در بازار جهانی، قیمت طلا در بازار ایران نیز کاهش یافت. (ادامه)
از سیر تا پیاز چگونگی حضور در آزمون سراسری ۹۷
تمام اطلاعاتی که یک داوطلب برای حضور در آزمون سراسری سال ۹۷ باید بداند، در این بسته خبری توضیح داده شده است.(ادامه)
سردارِ اینستاگرام پاسخ منتقدانش را داد!
سردار آزمون، بازیکن تیم ملی که انتقادات زیادی به بازی او در جام جهانی شده است، با انتشار پستی در اینستاگرام از مهدی طارمی که مورد انتقادات زیادی از سوی طرفداران قرار گرفت، حمایت کرد. (ادامه)
نهادسازی برای پویش اقتصادی مردم پایه(يادداشت)
(ادامه)
شادی مردم ایران بعد از بازی ایران و پرتغال (عکس)
(ادامه)
عکس/ نگینی در میان جنگل های مازندران
دریاچه الیمالات در میان جنگل های شهر نور-چمستان قرار دارد.گردشگران بسیاری از نقاط دیگر کشور برای استفاده از طبیعت و زیبایی های این دریاچه به این منطقه خوش آب و هوا سفر می‌کنند.(ادامه)
این خوراکی‌ها را با هم بخورید
حتما شما هم پیش از این از متخصصان طب سنتی در مورد ترکیب‌کردن برخی از خوراکی‌ها شنیده بودید. از نظر آن‌ها خوردن ماست با شیره انگور، مصرف پنیر با گردو و... می‌تواند به حفظ سلامت شما کمک کند. اما انگار تنها متخصصان طب سنتی نیستند که ترکیب‌کردن خوراکی‌ها با یکدیگر را توصیه می‌کنند.(ادامه)
عکس: هنرمندان در میان هواداران ایرانی
سروش صحت و رضا یزدانی در میان هواداران تیم ملی ایران در ورزشگاه سارانسک روسیه برای حمایت از تیم ملی ایران مقابل پرتغال را ببینید.(ادامه)
چاقی؛ عامل کاهنده عمر
یک فوق تخصص خون و آنکولوژی با بیان اینکه وزن زیاد بدن عامل بیماری‌های متفاوتی نظیر قلبی - عروقی، دیابت نوع دوم، انواع خاصی از سرطان و آرتروز و آسم است، اظهار کرد: مرض چاقی به عنوان عامل کاهش عمر متوسط شناخته می‌شود.(ادامه)
زمان بازگشت تیم ملی از روسیه
زمان بازگشت تیم ملی از روسیه مشخص شد.(ادامه)
عکس: شهید چمران در دوران دانشجویی
عکس زیر شهید چمران را در دوران تحصیل در دانشگاه نشان می‌دهد.(ادامه)
آخرین قیمت سکه و طلا امروز ۵ تیر + جدول
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.