.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ارائه خدمت به 598 هزار مازندرانی در درمانگاه ‌های فرهنگیان
به 598 هزار مازندرانی در درمانگاه ‌های فرهنگیان مازندران خدمات ارائه شد.(ادامه)
ارائه خدمات ویژه در درمانگاه‌های فرهنگیان مازندران
رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران گفت: دنبال این هستیم که خدمات ویژه در درمانگاه‌های فرهنگیان سطح استان ارائه شود.(ادامه)
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد.....


نتایج نهایی آرای نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساری + تعداد آرا
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد..... (ادامه)
شمال نیوز : در فهرست منتخبان شورای اسلامی دوره پنجم شهر ساری ، نام قاسم قاسمی خواهرزاده شهیدان عبوری و مهدی عبوری شهردار ساری به عنوان منتخب اول دیده می شود ..... منتخبان شورای پنجم ساری چه کسانی هستند ؟+ اسامی
شمال نیوز : در فهرست منتخبان شورای اسلامی دوره پنجم شهر ساری ، نام قاسم قاسمی خواهرزاده شهیدان عبوری و مهدی عبوری شهردار ساری به عنوان منتخب اول دیده می شود .....(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد.... اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر آمل
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد....(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ...... اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ......(ادامه)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد. پرونده بقایی باز است/حکم پرونده احمدی‌نژاد صادر نشده/نه دادستانی از احمدی‌نژاد شکایت کرده و نه او از دادستان/یکی از مدیران کانال‌های تلگرا(خبر)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد.(ادامه)
همه هنرمندانی که در سال ۹۵ از دنیا رفتند /تصاویر
از ابتدای سال ۹۵ چهره‌های فرهنگی و هنری بسیاری را در رشته‌های مختلف از دست داده‌ایم.(ادامه)
یک نفرحاضر نیست به آقای نوبخت بگوید که "چوب وکاغذ" به چه وضعیتی درآمده؟ اینجا یعنی- شورای اداری استان- همه چیز گل و بلبل است و برخی از آقایان نمی‌خواهند با ارایه گزارش خاطر ایشان مکدر شود!! به بهانه سفر معاون رئیس‌جمهور به مازندران؛ / آقای معاون! عیدی آنها چه می‌شود؟(يادداشت)
یک نفرحاضر نیست به آقای نوبخت بگوید که "چوب وکاغذ" به چه وضعیتی درآمده؟ اینجا یعنی- شورای اداری استان- همه چیز گل و بلبل است و برخی از آقایان نمی‌خواهند با ارایه گزارش خاطر ایشان مکدر شود!!(ادامه)
مادر شهيدان سلطاني آسماني شد
مادر شهيدان گرانقدر محسن سلطاني به فرزندان برومندش پیوست.(ادامه)
تشییع «کاظم افرندنیا» بر دستان فراموش‌شدگان+عکس
کاظم افرندنیا بر دست چهره‌های فراموش شده تلویزیونی به سمت خانه ابدی تشییع شد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به اینکه استیضاح شهردار به صلاح شهر نیست، گفت: مخالف استیضاح شهردار هستم.

استیضاح شهردار بابل به صلاح شهر نیست
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به اینکه استیضاح شهردار به صلاح شهر نیست، گفت: مخالف استیضاح شهردار هستم. (ادامه)
چه کسی سرمربی جدید نساجی شد
ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران انتخاب شد و حسین مسگرساروی از ادامه همکاری با این تیم انصراف داد.(ادامه)
بدرقه مادر مهربان کلاه قرمزی به خانه ابدی
پیکر زنده یاد دنیا فنی زاده پس از تشییع از مقابل خانه سینما برای تدفین در قطعه هنرمندان به سمت بهشت زهرا (س) منتقل شد.(ادامه)
بیانیه حمایتی 7 عضو شورای شهر بابل از امام جمعه
جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از سخنان امام جمعه بابل درباره این شورا اعلام کردند. (ادامه)
شمال نیوز: همه‌ی صحبت‌های رهبر و مادر قطع می‌شود و آقا با خنده علی را می‌بوسد. حالا دو کودک دیگر هم خود را معرفی می‌کنند. محافظی بلند می‌شود و بچه‌ها را از زمین بلند می‌کند تا آقا آنها را ببوسد. دیگر بچه‌های حاضر در اتاق هم که این صحنه را می‌بینند، از گوشه گوشه‌ی مجلس ... روایتی از دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب(خبر)
شمال نیوز: همه‌ی صحبت‌های رهبر و مادر قطع می‌شود و آقا با خنده علی را می‌بوسد. حالا دو کودک دیگر هم خود را معرفی می‌کنند. محافظی بلند می‌شود و بچه‌ها را از زمین بلند می‌کند تا آقا آنها را ببوسد. دیگر بچه‌های حاضر در اتاق هم که این صحنه را می‌بینند، از گوشه گوشه‌ی مجلس ...(ادامه)
شمال نیوز: جناب وزیر! وزارتخانه بسیارمهم وپرمشغله ای را انتخاب کرده اید وسرتان بسیارشلوغ شده! اما کارگران چه گناهی کرده اند که باید درهردوره ای مورد ظلم وبی عدالتی قرارگیرند حتی دردوره ای که دولت با شعار ... انتظارات جامعه کارگری و نقاط تاریک درکارنامه وزیرکار
شمال نیوز: جناب وزیر! وزارتخانه بسیارمهم وپرمشغله ای را انتخاب کرده اید وسرتان بسیارشلوغ شده! اما کارگران چه گناهی کرده اند که باید درهردوره ای مورد ظلم وبی عدالتی قرارگیرند حتی دردوره ای که دولت با شعار ...(ادامه)
ساروی‌ها به جام جهانی رفتند
دبیر هیأت کشتی مازندران از اعلام ترکیب تیم کشتی آزاد ستارگان ساری در جام باشگاه‌های جهان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه این رویه ازدفترکاراستاندارمحترم آغازمی شود وتا دفاترمسئولان ومدیران کل درنهادها وسازمانها ادامه داشته واین بزرگواران به هردلیلی- که برما روشن وآشکاراست- سعی می کنند دل نازک رسانه های محلی را به هرقیمتی به دست آورده و.... آقای استاندار ؛ صبر و شکیبائی ما هم حدی دارد
شمال نیوز : متاسفانه این رویه ازدفترکاراستاندارمحترم آغازمی شود وتا دفاترمسئولان ومدیران کل درنهادها وسازمانها ادامه داشته واین بزرگواران به هردلیلی- که برما روشن وآشکاراست- سعی می کنند دل نازک رسانه های محلی را به هرقیمتی به دست آورده و....(ادامه)
 شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. منصور پورحیدری، پدر استقلال درگذشت/خداحافظ مرد با ادب فوتبال+ تصاوير
شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
سینماگر قدیمی درگذشت +عکس
آهنگساز و صدابردار پیشکسوت سینمای ایران که این روزها، به علت عارضه شدید ریوی در بیمارستان بستری بود،ساعاتی قبل از دنیا رفت.(ادامه)
پیشکسوت پرسپولیس همچنان در بستر بیماری
پیشکسوت پرسپولیس به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است و پزشکان امروز درباره وضعیت وی اعلام نظر خواهند کرد.(ادامه)
شرایط نابسامان بازارکاردرمازندران به گونه ای شده که شرکت های پیمانکاری نقش واسطه را دربه کارگیری نیروبرای شرکت ها ایفاء نموده وحداقل ها رابرای شاغلان درنظرمی گیرند. شرایط نابسامان بازار کار در مازندران
شرایط نابسامان بازارکاردرمازندران به گونه ای شده که شرکت های پیمانکاری نقش واسطه را دربه کارگیری نیروبرای شرکت ها ایفاء نموده وحداقل ها رابرای شاغلان درنظرمی گیرند.(ادامه)
خانم‌های بازیگری که به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی بیکار شدند
مافیا در سینما و تلویزیون، انتخاب بازیگر در مهمانی ها و دورهمی های تهیه کننده ها، پیشنهادهای غیراخلاقی و هزاران گلایه دیگر، حرف هایی هستند که این روزها از زبان بعضی از بازیگران که از صحنه به دور مانده اند و پیشنهاد بازی نداشته اند، شنیده می شود. (ادامه)
شمال نیوز : ریاست سومین سال شورای چهارم بابل بر عهده فرامرز ابوالحسنی بود و در سال اول و دوم هم به ترتیب محمد علی عباسی و مرتضی کاردگر این سمت را بر عهده داشتند..... باز هم یک زن در مازندران رئیس شورای شهر شد
شمال نیوز : ریاست سومین سال شورای چهارم بابل بر عهده فرامرز ابوالحسنی بود و در سال اول و دوم هم به ترتیب محمد علی عباسی و مرتضی کاردگر این سمت را بر عهده داشتند.....(ادامه)
معمای خودکشی پهلوان تختی+عکس
روزنامه‌های اطلاعات و کیهان در روز ۱۸ دی ۴۶ نوشتند: «غلامرضا تختی به‌خاطر اختلافات خانوادگی با همسرش، شهلا توکلی، بر اثر خودکشی جان باخته ‌است. از انگیزه‌های ممکن برای خودکشی، مواردی چون ناکامی‌هایش در مسابقات در پایان عمر ورزشی تختی نام ‌برده می‌شود.(ادامه)
رئیس هیأت کشتی آمل منصوب شد
سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل گفت: بزرگمهر دادگر به‌عنوان رئیس هیأت کشتی این شهرستان منصوب شد.(ادامه)
حاج قاسم در کنار فرزندان شهید + عکس
صفحه منتسب به سردار سلیمانی در اینستاگرام عکسی از وی را در کنار فرزندان شهید منتشر کرده است.(ادامه)
جدول تعداد رد و تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس در تمامی استان‌ها در هر سه مرحله
نتایج بررسی شکایت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم از سوی شورای نگهبان اعلام شده اما توزیع استانی کسانی که به عرصه انتخابات بازگشته‌اند، چگونه است؟(ادامه)
دستور جدید درباره حقوق کارمندان دولت
ديوان عدالت اداري در حکمي دولت را مکلف کرد تا مابه التفاوت افزايش نرخ تورم و نرخ حقوق سال هاي ۸۹ تا ۹۳ را به کارمندان دولت پرداخت کند و اين موضوع را در حقوق بازنشستگي نيز منظور کند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.