.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : فرامرز سپری  در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان  مشترک برق هستند .... تخفیف صد درصدی بهای برق با اجرای طرح برق در مازندران
شمال نیوز : فرامرز سپری در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان مشترک برق هستند ....(ادامه)
گلایه از افزایش قیمت برق مشترکان خانگی مازندران
امام جمعه بابلسر در دیدار مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق مازندران از افزایش قیمت برق مشترکان خانگی در مازندران انتقاد کرد و گفت: میانگین مصرف برق برای مازندران صحیح محاسبه نشده است و مردم از افزایش هزینه برق، تعیین نرخ، قیمت‌گذاری تعرفه و بهای برق مصرفی گلایه‌مند هستند.(ادامه)
شمال نیوز: در حکمی از سوی مدیر عامل توانیر، مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان مازندران منصوب شد... مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران منصوب شد
شمال نیوز: در حکمی از سوی مدیر عامل توانیر، مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان مازندران منصوب شد...(ادامه)
ادعاهای جدید بر سر افزایش حق مسکن کارگری
شمال نیوز: بعد از تصویب افزایش حق مسکن کارگران در هیئت دولت به نظر می‌آمد که پرونده افزایش دستمزد سال 99 دیگر تمام شده تلقی ...(ادامه)
سرپرست بیمارستان امام خمینی آمل معرفی شد
دکتر فرامرز اکبری به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) آمل منصوب شد.(ادامه)
تورم و گرانی، تیر خلاص را به طبقه متوسط زد
«فقر غذایی» این روزها گریبان طبقات فرودست را گرفته است. وقتی از ابتدای سال جاری همه اقلام خوراکی بیش از ۴۰درصد گران شده‌، طبیعی است که امسال بیشتر از سال‌های قبل، بسیاری از ضروریات از گوشت قرمز و سفید گرفته تا پنیر و تخم‌مرغ در حال محو شدن از سفره‌های کارگران و اقشار کم‌درآمد باشد. (ادامه)
پلمب ۲ نانوایی به علت رعایت نکردن هشدار‌های کرونایی
۲ واحد نانوایی به علت رعایت نکردن هشدار‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا در آمل پلمب شدند.(ادامه)
محققان آملی در قالب یک طرح مهم پژوهشی موفق به تولید شربت گیاهی شدند که نتیجه استفاده از این شربت در بهبود وضعیت درمان حدود ۲۹۰ بیمار کرونایی موثر بوده است. شربت کرونایی محققان آملی در انتظار تایید!
محققان آملی در قالب یک طرح مهم پژوهشی موفق به تولید شربت گیاهی شدند که نتیجه استفاده از این شربت در بهبود وضعیت درمان حدود ۲۹۰ بیمار کرونایی موثر بوده است.(ادامه)
تولید شربت کرونا به دست محققان آملی
محققان آملی در قالب یک طرح مهم پژوهشی موفق به تولید شربت گیاهی شدند که نتیجه استفاده از این شربت در درمان حدود ۲۹۰ بیماری کرونا موثر بوده است.(ادامه)
پنجمین بیمارستان کرونایی آمل فعال شد/ تهدید عروسی های زیرزمینی
رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: به علت افزایش تعداد بیماران مشکوک به کرونا و تداوم وضعیت، شمار بیمارستان‌های آمل برای پذیرش بیماران کرونایی، به ۵ بیمارستان افزایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز: آیا نماینده‌ای که 200 میلیون حق مسکن می‌گیرد یا 11 میلیون حقوق ماهانه دارد، می‌تواند درد کارگری را بفهمد که فقط 300 هزار تومان حق مسکن ... حق مسکن نمایندگان مجلس 200 میلیون، کارگران 300 هزار!
شمال نیوز: آیا نماینده‌ای که 200 میلیون حق مسکن می‌گیرد یا 11 میلیون حقوق ماهانه دارد، می‌تواند درد کارگری را بفهمد که فقط 300 هزار تومان حق مسکن ...(ادامه)
بیمارستان‌های کرونایی آمل به ۴ بیمارستان افزایش یافت
رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: به علت قرمز شدن غیرمنتظره شیوع بیماری کرونا در شهرستان، شمار بیمارستان‌ها برای بستری بیماران کرونایی، به چهار بیمارستان افزایش یافت. (ادامه)
شمال نیوز : 
دکتراکبری اظهار کرد، که نمونه‌های بیماران و حتی افرادی که مشکوک به بیماری کرونا هستند وتوسط دولت انجام می‌شود، به مرکز استان در ساری ارسال می‌شود..... رئیس شبکه بهداشت : آمل به وضعیت هشدار کرونایی رسید + محروم بودن آمل از انجام آزمایش‌های کرونا
شمال نیوز : دکتراکبری اظهار کرد، که نمونه‌های بیماران و حتی افرادی که مشکوک به بیماری کرونا هستند وتوسط دولت انجام می‌شود، به مرکز استان در ساری ارسال می‌شود.....(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار درباره هزینه زندگی کارگران گفت: میانگین هزینه سبد معیشت خانوار در حداقلی ترین حالت در سال ... هزینه خانوار کارگری به 6 میلیون و 800 هزار تومان رسید
شمال نیوز: رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار درباره هزینه زندگی کارگران گفت: میانگین هزینه سبد معیشت خانوار در حداقلی ترین حالت در سال ...(ادامه)
شمال نیوز : در این انتخابات در این ماراتن که به دور دوم کشیده شد،  عسکری محمدیان با کسب ۹ رأی از حمید محمدنژاد پیشی گرفت ..... « عسکری محمدیان » رئیس هیئت کشتی استان مازندران شد
شمال نیوز : در این انتخابات در این ماراتن که به دور دوم کشیده شد، عسکری محمدیان با کسب ۹ رأی از حمید محمدنژاد پیشی گرفت .....(ادامه)
پیش‌بینی افزایش ۱۳۰۰ مگاواتی مصرف برق تابستان در مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از پیش‌بینی افزایش مصرف ۱۳۰۰ مگاواتی برق تابستان امسال در مازندران خبر داد.(ادامه)
یکی از اعضای کمیته دستمزد شورای عالی کار می‌گوید کارگران به هیچ عنوان حاضر نیستند قانون کار را نادیده بگیرند و حداقل دستمزد جدا از میزان دریافتی کارگران باید براساس نرخ تورم مصوب یعنی ۳۴ درصد افزایش یابد. توضیحات نماینده کارگری کمیته دستمزد درباره مزد۹۸
یکی از اعضای کمیته دستمزد شورای عالی کار می‌گوید کارگران به هیچ عنوان حاضر نیستند قانون کار را نادیده بگیرند و حداقل دستمزد جدا از میزان دریافتی کارگران باید براساس نرخ تورم مصوب یعنی ۳۴ درصد افزایش یابد.(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
شناسایی و قرنطینه ۶ بیمار مشکوک به کرونا در آمل
رییس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: ۶ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان شناسایی و قرنطینه شدند.(ادامه)
شمال نیوز:
با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان لیست تایید شدگان جدید در استان گیلان توسط این شورا ارسال شد. لیست کاندیداهای جدید تایید شده انتخابات مجلس در استان گیلان
شمال نیوز: با بررسی مجدد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان لیست تایید شدگان جدید در استان گیلان توسط این شورا ارسال شد.(ادامه)
آخرین اخبار از افزایش حقوق کارگران در سال ۹۹
نماینده کانون عالی شورا‌های اسلامی در کمیته دستمزد درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق کارگران در سال آینده توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز : فرامرز گلشنی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای  اسلامی در شهرستان رودبار  بوده که خدمات ارزنده وی در دوران نمایندگی هیچ‌وقت از اذهان مردم پاک نخواهد شد..... تشییع پیکر نماینده ادوار شمالی در نخستین روز ثبت‌نامی داوطلبان
شمال نیوز : فرامرز گلشنی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودبار بوده که خدمات ارزنده وی در دوران نمایندگی هیچ‌وقت از اذهان مردم پاک نخواهد شد.....(ادامه)
شمال نیوز : نقیبی با اشاره به نیروهای شرکتی شهرداری گفت : از شهردار ساری می خواهم فهرست نیروهای شهرداری که از سال  86  به عنوان شرکتی وارد شهرداری شدند و هم افرادی که آنان را معرفی کرده اند را چه از اعضای شورا و دیگران منتشر کند ..... هشدار نسبت به تبلیغ برخی از مدیران شهرداری به نفع نامزدهای خاص انتخابات مجلس
شمال نیوز : نقیبی با اشاره به نیروهای شرکتی شهرداری گفت : از شهردار ساری می خواهم فهرست نیروهای شهرداری که از سال 86 به عنوان شرکتی وارد شهرداری شدند و هم افرادی که آنان را معرفی کرده اند را چه از اعضای شورا و دیگران منتشر کند .....(ادامه)
مراسم گرامی داشت یاد و خاطره پیشکسوت رسانه مازندران، روانشاد فرامرز درخشنده به بهانه دومین سالروز درگذشت آن زنده یاد با حضور استاندار مازندران، مدیران و اصحاب رسانه استان برگزار شد. ‎ حضور استاندار در مراسم سالگرد مرحوم درخشنده
مراسم گرامی داشت یاد و خاطره پیشکسوت رسانه مازندران، روانشاد فرامرز درخشنده به بهانه دومین سالروز درگذشت آن زنده یاد با حضور استاندار مازندران، مدیران و اصحاب رسانه استان برگزار شد. ‎(ادامه)
شمال نیوز :  جلسه پنجاه و هفتم شورای اسلامی شهر ساری در تالار جلسات ساختمان جدید شورا در حالی برگزار شد که علی‌اکبر ذلیکانی یکی از اعضای شورا غایب جلسه بود..... در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت ؟
شمال نیوز : جلسه پنجاه و هفتم شورای اسلامی شهر ساری در تالار جلسات ساختمان جدید شورا در حالی برگزار شد که علی‌اکبر ذلیکانی یکی از اعضای شورا غایب جلسه بود.....(ادامه)
سبد معاش از ۸ میلیون تومان گذشت + نمودار
سبد معاش خانوارهای کارگری در شهریور ماه با ۴۸۹ هزار تومان افزایش، از مرز ۸ میلیون تومان عبور کرد. (ادامه)
اعضای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش در نوشهر معرفی شدند
اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان نوشهر در حکمی از سوی عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معرفی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : نتایج انتخابات هیأت رئیسه برای سال سوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری و اعضاء کمیسیون ها و نمایندگان شورا در سازمان ها و کارگروه های شهرداری .... اعضاء کمیسیون ها و نمایندگان شورا در سازمان ها و کارگروه های شهرداری ساری مشخص شد + اسامی
شمال نیوز : نتایج انتخابات هیأت رئیسه برای سال سوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری و اعضاء کمیسیون ها و نمایندگان شورا در سازمان ها و کارگروه های شهرداری ....(ادامه)
تداوم دو دستگی در شورای شهر ساری
پنجاه‌ و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در حالی در تالار جلسات شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد که حواشی موجود در شهرداری ساری همچنان ادامه دارد و بحث بر سر عملکرد شهردار سابق نقل محفل این جلسه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : دود تعلل در انتخاب شهردار در حالی که نامزدهای پرتعدادی نتوانستند از فیلتر شورا عبور کنند به چشم شهروندان ساروی می رود تا جایی که برخی از اعضای شورا هم به این نتیجه رسیدند و در جلسه اخیر به همکاران خود متذکر شدند ..... جلسه انتخاب شهردار ساری بازهم بی نتیجه ماند / دود نامزدبازی اعضای شورای شهر ساری به چشم شهروندان می رود !
شمال نیوز : دود تعلل در انتخاب شهردار در حالی که نامزدهای پرتعدادی نتوانستند از فیلتر شورا عبور کنند به چشم شهروندان ساروی می رود تا جایی که برخی از اعضای شورا هم به این نتیجه رسیدند و در جلسه اخیر به همکاران خود متذکر شدند .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.