.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شاعری:انتخاب محمد اسلامی زمینه ساز توسعه راه و شهرسازی می شود
نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس گفت: انتخاب اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی، زمینه ساز توسعه فعالیت های راه و شهرسازی خواهد بود.(ادامه)
عکس/حضور کاروان شیعیان فرانسه در سامرا
(ادامه)
شمال نیوز : علیرضا محمودپور مسئول اطلاع رسانی این کنفرانس با اعلام این خبر مزایای شرکت در کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر را چنین برشمرد ..... اولین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر در مازندران برگزار می شود
شمال نیوز : علیرضا محمودپور مسئول اطلاع رسانی این کنفرانس با اعلام این خبر مزایای شرکت در کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر را چنین برشمرد .....(ادامه)
تاثیر قطعی معدل داوطلبان کنکور 98 لغو شد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:زیرساخت لازم در آموزش و پرورش برای امتحانات نهائی استاندارد، عادلانه و شیوه یکنواخت در تصحیح برگه های امتحانی وجود ندارد(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
جاده چالوس عصر فردا یکطرفه می‌شود
پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس ساعت ۱۷ فردا ۴ آبان ماه خبر داد.(ادامه)
عصر جمعه آغاز بارندگی‌ها و رعد وبرق در مازندران
دمای هوای مازندران عصر جمعه و روز شنبه ابری همراه با وزش باد، باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات فرزندان افراد بازنشسته خبر داد و گفت: تا به امروز فرزندان دارای مدارک بالا ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است این فرزندان جایگزین بازنشستگان در صندوق‌ها و واحدهای مربوطه شوند. خبر خوش برای بازنشسته ها ؛ فرزندانتان استخدام می شوند
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات فرزندان افراد بازنشسته خبر داد و گفت: تا به امروز فرزندان دارای مدارک بالا ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است این فرزندان جایگزین بازنشستگان در صندوق‌ها و واحدهای مربوطه شوند.(ادامه)
شمال نیوز : استعفای سید مهدی احمدی در حالی اتفاق افتاد که در طول ماه گذشته شهرداران بابلسر ، رامسر و آمل نیز استعفا کرده بودند و حالا با استعفای وی ادامه سریال استعفای شهرداران ادامه دار شده است ..... شهردار نکا هم استعفا داد
شمال نیوز : استعفای سید مهدی احمدی در حالی اتفاق افتاد که در طول ماه گذشته شهرداران بابلسر ، رامسر و آمل نیز استعفا کرده بودند و حالا با استعفای وی ادامه سریال استعفای شهرداران ادامه دار شده است .....(ادامه)
قهوه‌چی خوش ذوق عراقی/ عکس
پذیرایی یک عراقی با قهوه از زائران اربعین حسینی در شهر نجف اشرف. (ادامه)
شكايت فاطمه و فائزه هاشمی از دانشگاه آزاد
(ادامه)
دستگیری مامور قلابی با ۷۰ فقره کلاهبرداری در ساری
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری مامور قلابی اداره آتش نشانی با بیش از ۷۰ فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تاکید کرد : ما توانایی عبور از تحریم‌ها را داریم و مشکلی برای ناوگان هوایی در شرایط تحریمی به وجود نمی‌آید. توانایی عبور از تحریم و سختی‌های پیش رو را داریم
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تاکید کرد : ما توانایی عبور از تحریم‌ها را داریم و مشکلی برای ناوگان هوایی در شرایط تحریمی به وجود نمی‌آید.(ادامه)
پیش بینی هوایی گرم در مازندران
آسمان مازندران امروز چهارشنبه ۲ آبان تا صبح جمعه ۴ آبان افزایش قابل ملاحظه دما و وزش باد گرم جنوبی پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت جایگزینی مدیران جوان و کارآمد به جای مدیران ناکارآمد بیان کرد: امروزه باید از مدیران انقلابی، ولایتمدار و مردمی در عرصه های مدیریتی استفاده شود تا نیازهای جامعه را به خوبی درک کنند..... برخی مسؤولان توان لازم برای اداره کشور را ندارند
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت جایگزینی مدیران جوان و کارآمد به جای مدیران ناکارآمد بیان کرد: امروزه باید از مدیران انقلابی، ولایتمدار و مردمی در عرصه های مدیریتی استفاده شود تا نیازهای جامعه را به خوبی درک کنند.....(ادامه)
شمال نیوز : نانواکناری گفت: نگاهی به سوابق محمد اسلامی نشان می‌دهد که او نیروی خوب و کارآمدی بوده و در زمان استانداری خود نیز موفق عمل کرده است، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که بتواند نظر نمایندگان را به خود جلب کند..... اسلامی می‌تواند رأی اعتماد نمایندگان را به خود جلب کند
شمال نیوز : نانواکناری گفت: نگاهی به سوابق محمد اسلامی نشان می‌دهد که او نیروی خوب و کارآمدی بوده و در زمان استانداری خود نیز موفق عمل کرده است، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که بتواند نظر نمایندگان را به خود جلب کند.....(ادامه)
شادی ساروی ها پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان
خوشحالی مردم در خیابان های شهر ساری پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا(ادامه)
عکس/ واکنش علی دایی به صعود پرسپولیس
پست اینستاگرامی علی دایی پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا(ادامه)
عکس/سجده شکر مدیرعامل پرسپولیس بعد از صعود به فینال
حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در کنار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعد از صعود سرخ پوشان به فینال به سپاس موفقیت شاگردان برانکو سجده شکر به جا آورد.(ادامه)
عکس/ چهره کمتر دیده شده و احساساتی برانکو
چهره کمتر دیده شده و احساساتی برانکو پس از پایان بازی مقابل السد در آغوش شجاع خلیل زاده(ادامه)
موکبی متفاوت در کربلا (عکس)
تصویری از یک موکبی متفاوت در شهر کربلا را مشاهده می کنید که در آن کیف و کفش زائران را تعمیر می‌کنند.(ادامه)
اعتراف به اشتباهات داوری به درد نساجی و هوادارانش نمی‌خورد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: اعتراف به اشتباهات داوری حالا فایده‌ای ندارد و صد تا از این حرف‌ها و اعترافات یک امتیاز هم برای نساجی مازندران و هوادارانش نمی‌شود. (ادامه)
خودروهای ۵۰ تا ۷۰میلیونی بازار تهران +جدول
اقتصادآنلاین : آنچه در زیر می‌آید قیمت روز خودروهای صفر بازار تهران طی مهر ماه ۹۷ است که بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان در سطح بازار قیمت خورده که ممکن است تا ۵ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛ (ادامه)
در حال حاضر بدلیل وجود برخی مشکلات ساختاری، وضعیت و شرایط خاصی بر اقتصاد کشور تحمیل شده است. بخشی از این شرایط ویژه ناشی از مشکلات نظام تصمیم گیری کلان و بخشی نیز بدلیل متغیرهای دیگر همچون تحریم ها، ارتباطات بین المللی، پایین بودن نرخ صادرات غیر نفتی، مشکلات نقل و انتقال سرمایه، وضعیت حاکم بر بازار ارز و امثالهم است. ضرورت حضور یک اقتصاددان به عنوان وزیر اقتصاد(يادداشت)
در حال حاضر بدلیل وجود برخی مشکلات ساختاری، وضعیت و شرایط خاصی بر اقتصاد کشور تحمیل شده است. بخشی از این شرایط ویژه ناشی از مشکلات نظام تصمیم گیری کلان و بخشی نیز بدلیل متغیرهای دیگر همچون تحریم ها، ارتباطات بین المللی، پایین بودن نرخ صادرات غیر نفتی، مشکلات نقل و انتقال سرمایه، وضعیت حاکم بر بازار ارز و امثالهم است.(ادامه)



سردار ایوب سلیمانی با پیشنهاد فرمانده نیروی انتظامی و تصویب فرمانده معظم کل قوا، به عنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی منصوب شد.
جانشین جدید فرمانده ناجا منصوب شد
سردار ایوب سلیمانی با پیشنهاد فرمانده نیروی انتظامی و تصویب فرمانده معظم کل قوا، به عنوان جانشین فرمانده نیروی انتظامی منصوب شد. (ادامه)
بازتاب حذف السد مقابل پرسپولیس در AS
رسانه معتبر اسپانیا به حذف السد از لیگ قهرمانان آسیا در حضور ژاوی و گابی پرداخت.(ادامه)
محسن رضایی درگذشت پدر سردار حاجی‌زاده را تسلیت گفت
در پی درگذشت حاج محمد تقی حاجی زاده، پدر سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، دکتر محسن رضایی پیام تسلیتی صادر نمود.(ادامه)
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اصلاح قوانین، افزایش نیرو و امکانات محیط زیست باید برای جلوگیری از حادثه تلخ جنگل گلستان به صورت ویژه دنبال شود. آخرین وضعیت پرونده شهادت محیط بان منطقه سولگرد/ ضرورت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تکرار حادثه جنگل گلستان(خبر)
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اصلاح قوانین، افزایش نیرو و امکانات محیط زیست باید برای جلوگیری از حادثه تلخ جنگل گلستان به صورت ویژه دنبال شود.(ادامه)
شب گذشته یک نماینده زن و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس در دفتر شهردار تهران حضور یافته و ضمن تماس با نمایندگان از آن‌ها ‏خواسته تا این استفساریه را امضا کنند. ا...سوالی که وجود دارد این است که چرا عده‌ای از نمایندگان مجلس با وجود صراحت قانون، تلاش دارند تا آن را به ‏گونه‌ای دیگر تفسیر کرده و دور بزنند؟ مگر خود آن‌ها چندی پیش با ۱۹۶ رای، آن را تصویب نکرده اند؟ آیا این برای مجلس ‏توهین آمیز نیست که یک نماینده از دفتر شهردار تهران به نفع او با دیگر نمایندگان صحبت کرده و لابی کند؟ یک اتفاق ناگهانی و شگفت انگیز؛ لابی شبانه در دفتر شهردار جواب داد؟/ خیز ۱۳۰ نماینده برای بقای «شهردار بازنشسته تهران» با وجود صراحت قانون! / اسامی نمایندگان را منتشر کنید تا مردم منتخبان ‏خود را بهتر بشناسند(خبر)
شب گذشته یک نماینده زن و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس در دفتر شهردار تهران حضور یافته و ضمن تماس با نمایندگان از آن‌ها ‏خواسته تا این استفساریه را امضا کنند. ا...سوالی که وجود دارد این است که چرا عده‌ای از نمایندگان مجلس با وجود صراحت قانون، تلاش دارند تا آن را به ‏گونه‌ای دیگر تفسیر کرده و دور بزنند؟ مگر خود آن‌ها چندی پیش با ۱۹۶ رای، آن را تصویب نکرده اند؟ آیا این برای مجلس ‏توهین آمیز نیست که یک نماینده از دفتر شهردار تهران به نفع او با دیگر نمایندگان صحبت کرده و لابی کند؟(ادامه)
صعود شیرین سرخ‌پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا
دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.