.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اگر نیامدن هواداران یک تیم در دربی چاره کار بود قطعا تا به حال تهران 17 میلیونی با ورزشگاه یک صد هزار نفری به این فکر و ایده نوین در ورزش فوتبال رسیده بود و شما نخستین کاشفان حل فرمول تعارض هوادارن در شهرآورد نبودید... وقتی صورت مسئله پاک می شود؛ به همین راحتی!
شمال نیوز : اگر نیامدن هواداران یک تیم در دربی چاره کار بود قطعا تا به حال تهران 17 میلیونی با ورزشگاه یک صد هزار نفری به این فکر و ایده نوین در ورزش فوتبال رسیده بود و شما نخستین کاشفان حل فرمول تعارض هوادارن در شهرآورد نبودید...(ادامه)
آغاز لیگ برتر کشتی با دربی مازندران
هفته نخست لیگ برتر کشتی کشور سه شنبه با برگزاری دربی مازندران آغاز می شود.(ادامه)
صدرنشینی شهروند سورک با برتری در دربی
تیم فوتسال شهروند سورک با پیروزی برابر تیم سفیر میهمان آمل صدرنشین گروه یک مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور شد.(ادامه)
لغو دوباره دربی پرحاشیه
دیدار خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر دوباره لغو شد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم قایم شهر گفت: کمیته حقیقت یاب درباره حاشیه های بازی نساجی و خونه به خونه بابل تشکیل می شود.

تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره بازی دربی مازندران/ رای کمیته انضباطی عجولانه بود
شمال نیوز: عضو فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم قایم شهر گفت: کمیته حقیقت یاب درباره حاشیه های بازی نساجی و خونه به خونه بابل تشکیل می شود. (ادامه)
جنجال در مستطیل سبز/ دربی با ۲ گل و ۵۷ مصدوم
حوادث پیش‌آمده در دربی جنجالی مازندران پای دادستانی را به مستطیل سبز کشاند و هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در بابل را که ۵۷ مصدوم داشت، متوقف کرد.(ادامه)
عکس/ دربی خونین مازندران!
در بازی دو تیم خونه‌به‌خونه بابل با نساجی قائمشهر که به درگیری فیزیکی بین تماشاگران دو تیم منجر شد 57 نفر مصدوم شدند.(ادامه)
شمال نیوز : برخی تماشاگرنماها بعد از به ثمر رساندن گل تساوی خونه‌به‌خونه به سمت هواداران نساجی آمدند و بعد از پاره شدن فنس به دلیل ازدحام جمعیت آغازگر درگیری بودند و پلیس نیز برای آرام کردن جو اسپری فلفل و گاز اشک‌آور زد و ..... دربی خونین مازندران نیمه تمام ماند !
شمال نیوز : برخی تماشاگرنماها بعد از به ثمر رساندن گل تساوی خونه‌به‌خونه به سمت هواداران نساجی آمدند و بعد از پاره شدن فنس به دلیل ازدحام جمعیت آغازگر درگیری بودند و پلیس نیز برای آرام کردن جو اسپری فلفل و گاز اشک‌آور زد و .....(ادامه)
عباس‌زاده غایب بزرگ دربی مازندران
محمد عباس زاده مهاجم نساجی و آقای گل این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در بازی امروز تیمش و خونه به خونه غایب خواهد بود.(ادامه)
دربی تمام مازندرانی
شهرآورد چهارم تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران فردا برگزار می شود.(ادامه)
عکس کمتر دیده شده از بهروان و دست نشان
دیدار نساجی مازندران و نفت قائمشهر با قضاوت غلامرضا بهروان رئیس کنونی کمیته مسابقات لیگ برتر. در سمت راست حسین مسگر ساروی با لباس آبی و در سمت چپ نادر دست نشان سرمربی کنونی صنعت نفت آبادان را مشاهده می کنید.(ادامه)
برد ساروی ها در دربی مازندران
سازمان عمران شهرداری ساری برنده دربی مازندرانی ها در لیگ برتر والیبال شد.(ادامه)
شمال نیوز : نساجی مازندران اما در شرایط مالی بحرانی قرار دارد و عدم حمایت لازم مهدی پرهام ، مالک متمول تیم و مدیریت ضعیف ابراهیمی سبب ناکامی های پی در پی این تیم ریشه دار مازنی شده است ..... برتری خونه به خونه بر نساجی در دربی مازندران
شمال نیوز : نساجی مازندران اما در شرایط مالی بحرانی قرار دارد و عدم حمایت لازم مهدی پرهام ، مالک متمول تیم و مدیریت ضعیف ابراهیمی سبب ناکامی های پی در پی این تیم ریشه دار مازنی شده است .....(ادامه)
دربی به ساروی ها نیامد
دو نماینده ساری دربرابرنمایندگان جویبار و بابلسر در لیگ دسته سوم فوتبال کشور شکست خوردند. (ادامه)
شمال نیوز : مهدی پرهام مالک نساجی در گفت‌وگویی از قطعی بودن تبانی درآن بازی خبر داد. او گفت: چیزی که ما دیدیم صددرصد تبانی صورت گرفته است. در کل تاریخ سابقه نداشته تیم نساجی در قائمشهر چهار گل دریافت کند و واقعا نمی دانم چه بگویم..... تبانی تیم نساجی مازندران در لیگ یک تایید شد !
شمال نیوز : مهدی پرهام مالک نساجی در گفت‌وگویی از قطعی بودن تبانی درآن بازی خبر داد. او گفت: چیزی که ما دیدیم صددرصد تبانی صورت گرفته است. در کل تاریخ سابقه نداشته تیم نساجی در قائمشهر چهار گل دریافت کند و واقعا نمی دانم چه بگویم.....(ادامه)
وقتی از معلولیت گفتید و از درآمدی که کفاف هزینه های سه معلول را نمی دهد ، از زمستان های سرد روستای تان و بهای نفتی که گاهی مهیا نمی شود ، به یاد خدایی افتادم که همین نزدیکی هاست. ببخش که دیر به میهمانی دردهایت آمده ایم
وقتی از معلولیت گفتید و از درآمدی که کفاف هزینه های سه معلول را نمی دهد ، از زمستان های سرد روستای تان و بهای نفتی که گاهی مهیا نمی شود ، به یاد خدایی افتادم که همین نزدیکی هاست.(ادامه)
شمال نیوز: دو تیم نساجی قائم شهر و خونه به خونه بابل در دربی شمال کشور به مصاف هم رفتند که شاگردان پائولو آلوس در دقیقه94 موفق به پیروزی شدند.
برد شیرین نساجی در دقیقه ۹۴ مقابل خونه به خونه
شمال نیوز: دو تیم نساجی قائم شهر و خونه به خونه بابل در دربی شمال کشور به مصاف هم رفتند که شاگردان پائولو آلوس در دقیقه94 موفق به پیروزی شدند. (ادامه)
انتظار فردوسی‌پور از دولت تدبیر
عادل فردوسی پور با پخش صحبت‌های تلویحی وزیر ورزش علیه سرمربی تیم ملی فوتبال، گفت: از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود که کمک کند تا تیم ملی آرامش داشته باشد.(ادامه)
ابن‌شهرآشوب ساروی کیست؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
بازی فوتبال صنعت و سایپا تکرار می‌شود
(ادامه)
دور برگشت دربی مازنی ها
(ادامه)
تساوی تیم های فوتسال ساری و بابل
(ادامه)
نزدیک به دو دهه زمان لازم بود تا اینبار و با خرید امیتاز مهرکام پارس تهران و انتقال این تیم به ساری داربی مازندران شکل بگیرد.آخرین دربی را شاید بسیاری از استادیوم برو های امروز این استان شمالی ... دربی مازندران، پس از دو دهه
نزدیک به دو دهه زمان لازم بود تا اینبار و با خرید امیتاز مهرکام پارس تهران و انتقال این تیم به ساری داربی مازندران شکل بگیرد.آخرین دربی را شاید بسیاری از استادیوم برو های امروز این استان شمالی ... (ادامه)
جدال مربیان تیم ملی در دربی شمال
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.437 seconds.