.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تاریخ برگزاری دربی مشخص شد
برنامه هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.(ادامه)
سال گذشته، هیجان‌انگیزترین اتفاقات لیگ یک، حول محور صعود تیم‌های مازندرانی به لیگ برتر می‌چرخید. جای خالی بابل در فوتبال ایران(يادداشت)
سال گذشته، هیجان‌انگیزترین اتفاقات لیگ یک، حول محور صعود تیم‌های مازندرانی به لیگ برتر می‌چرخید.(ادامه)
شمال نیوز: دو تیم سپیدرود رشت و نساجی مازندران در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ‌برتر، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار هم رفتند..... « نساجی » فاتح دربی شمالی / سپیدرود یک- نساجی مازندران ۳
شمال نیوز: دو تیم سپیدرود رشت و نساجی مازندران در چهارچوب مسابقات فوتبال لیگ‌برتر، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه سردار جنگل رشت به دیدار هم رفتند.....(ادامه)
شمال نیوز : در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، نساجی مازندران با 30 امتیار در مکان یازدهم و سپیدرود رشت با 20 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند...... دربی شمالی ها در لیگ برتر؛ آخرین امید سپیدرود
شمال نیوز : در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، نساجی مازندران با 30 امتیار در مکان یازدهم و سپیدرود رشت با 20 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند......(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی استقلال تهران گفت : حریفمان یک تیم قوی و جنگنده است که در ضد حملات خوب عمل می‌کند. باید مثل نیمه دوم بازی با العین باشیم و سعی کنیم بازی را کنترل کنیم. .... وینفرد شفر: بازی با نساجی از دربی مهمتر است !
شمال نیوز : سرمربی استقلال تهران گفت : حریفمان یک تیم قوی و جنگنده است که در ضد حملات خوب عمل می‌کند. باید مثل نیمه دوم بازی با العین باشیم و سعی کنیم بازی را کنترل کنیم. ....(ادامه)
نادری: برخی‌ها از نجابت و خویشتن‌داری ما سوء استفاده می‌کنند
مسئول کانون هواداران نساجی مازندران با بیان اینکه متأسفانه برخی‌ها از حجب حیا، نجابت و خویشتن‌داری هواداران نساجی سوء استفاده می‌کنند، گفت: به همه تیم‌ها و فدراسیون هشدار می‌دهیم که با رفتارهای‎شان کاری نکنند که خشم هواداران نساجی برانگیخته شود.(ادامه)
تقابل نکونام و کریمی در دربی شمال
دربی شمال در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور در قائمشهر تقابل نکونام و کریمی برای برد خواهد بود چرا که هر دو تیم درپی تغییر وضعیت خود در جدول هستند.(ادامه)
فغانی داور دربی شمال
کمیته داوران فدراسیون فوتبال علیرضا فغانی را به عنوان داور دیدار نساجی و سپیدرود برگزید.(ادامه)
شمال نیوز : تاخیر زمان برگزاری کنفرانس خبری نکونام و جایگزینی هاشمی نسب در این کنفرانس و به دنبال آن تحریم این نشست از سوی خبرنگاران تنها بخشی از پیش حواشی دیدار امشب به شمار می رود ..... از نیامدن نکونام به کنفرانس خبری تا خاطره شفر از شمالی ها
شمال نیوز : تاخیر زمان برگزاری کنفرانس خبری نکونام و جایگزینی هاشمی نسب در این کنفرانس و به دنبال آن تحریم این نشست از سوی خبرنگاران تنها بخشی از پیش حواشی دیدار امشب به شمار می رود .....(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت، صعود ارتش سرخ +عکس
برنامه ۲۶ شهریور نود با محوریت بررسی بازی دوستانه تیم ملی، مسابقات جام حذفی و مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳:۴۴ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
دربی نساجی و خونه‌به‌خونه در سیمرغ برگزار می‌شود
دربی جذاب نساجی مازندران و خونه‌به‌خونه بابل از سری رقابت‌های لیگ برتر امید در استادیوم شهدای شهرستان سیمرغ برگزار می‌شود.(ادامه)
پیروزی نساجی در دربی ال برارو
شاگردان جواد نکونام موفق شدند با ۲ گل برابر سپیدرود رشت به برتری برسند.(ادامه)
استاندار:زنده نگه داشتن باورهای دینی و روشنگری امری مهم است
استاندار مازندران، مهم‌ترین کار سازمان تبلیغات اسلامی را زنده نگه‌داشتن باورهای دینی و اسلامی و روشنگری از طریق ابزارها و مسائل روز در جامعه بیان کرد.(ادامه)
شانس تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر
در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ۴ تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تیم مس رفسنجان می‌تواند تکلیف تیم‌های صعود کننده را به نوعی مشخص کند.(ادامه)
جواد نکونام رسماً هدایت نساجی را برعهده گرفت
عصر دیروز بالاخره مسؤولان نساجی به تصمیم نهایی خود رسیدند و نکونام را جایگزین مهابادی کردند تا شاید بتوانند وضعیت خود را در هفته‌های باقیمانده کمی بهبود بخشند.(ادامه)
برد برای ماندن در کورس صعود
تیم‌های فوتبال نساجی و خونه به خونه مازندران به مصاف حریفان می‌روند.(ادامه)
داغ‌ترین مناظره فوتبالی تاریخ در نود
عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته مناظره‌ای را با حضور علی کریمی و محمدرضا ساکت برگزار کرد. (ادامه)
دربی فوتبال مازندران لغو شد
با نظر محمد حسین زاهدی‌فر دربی فوتبال مازندران به دلیل نامساعد بودن شرایط زمین لغو شد.(ادامه)
لغو یا برگزاری دربی فوتبال مازندران؟/تصمیم نهایی با داور است
بارش شدید باران و شرایط جوی، برگزاری مسابقه دربی فوتبال مازندران را در حالت ابهام قرار داده است و همه چیز بستگی به زاهدی‌فر داور مسابقه امروز دارد.(ادامه)
آماده‌باش کامل اورژانس بابل برای دربی فوتبال مازندران
اورژانس ۱۱۵ بابل در دربی فوتبال مازندران آماده‌باش کامل است.(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی در چهار دیدار اخیر بیرون از خانه به سه شکست و یک تساوی دست یافته است و خونه به خونه در چهار دیدار خانگی موفق شد به سه پیروزی و یک تساوی دست یابد تا با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف همسایه برود..... خونه به خونه و نساجی ؛ شهرآورد طوفانی در هوای بارانی !
شمال نیوز : تیم نساجی در چهار دیدار اخیر بیرون از خانه به سه شکست و یک تساوی دست یافته است و خونه به خونه در چهار دیدار خانگی موفق شد به سه پیروزی و یک تساوی دست یابد تا با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف همسایه برود.....(ادامه)
جلسه هماهنگی دربی مازندران برگزار شد
جلسه هماهنگی دربی مازندران با حضور مسئولان برگزاری مسابقه، فرزاد مجیدی و ابراهیم محمودی سرپرستان دو تیم برگزار شد. (ادامه)
فقط به 3 امتیاز بازی مقابل نساجی فکر می‌کنم/اسکوچیچ فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد
هافبک تیم خونه‌به‌خونه مازندران گفت: شاید دربی مازندران برای خیلی‌ها حساس است اما به شخصه فقط به 3 امتیاز این دیدار فکر می‌کنم و کاری به حساسیت‌های آن ندارم چراکه این 3 امتیاز از نان شب هم برای خانه خونه ‌به ‌خونه واجب‌تر است.(ادامه)
داور قائم‌شهری در لیست داوران بین‌المللی فدراسیون فوتبال قرار گرفت
داور برجسته قائم‌شهری در لیست داوران بین‌المللی فدراسیون فوتبال قرار گرفت.(ادامه)
تکذیب استعفای پاشازاده
مهدی پاشازاده در نساجی ماندنی است .(ادامه)
خوشحالم که مردم قائم‌شهر با برد نساجی شاد هستند
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: خیلی خوشحالم که مردم خونگرم قائم‌شهر خوشحال هستند و لبخند به لب استادیوم شهید وطنی را ترک کردند.(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برد امروز کادوی کوچکی برای هواداران نساجی بود و امیدواریم همه با هم در پایان لیگ بتوانیم شاهد صعود تیم نساجی به لیگ‌برتر باشیم. پاشازاده: برد امروز نساجی کادوی کوچکی برای هواداران بود
شمال نیوز : سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برد امروز کادوی کوچکی برای هواداران نساجی بود و امیدواریم همه با هم در پایان لیگ بتوانیم شاهد صعود تیم نساجی به لیگ‌برتر باشیم.(ادامه)
درگیری شدید پس از دربی مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : پنجمین دربی مازندران با تک گل آشتیانی به سود تیم فوتبال نساجی به پایان رسید و شاگردان پاشازاده سه امتیاز شیرین این بازی حساس را به خود اختصاص دادند..... پیروزی نساجی مازندران در پنجمین دربی مازندران
شمال نیوز : پنجمین دربی مازندران با تک گل آشتیانی به سود تیم فوتبال نساجی به پایان رسید و شاگردان پاشازاده سه امتیاز شیرین این بازی حساس را به خود اختصاص دادند.....(ادامه)
شمال نیوز: این جلسه که با حضور نماینده نیروی انتظامی، ناظر بازی، نماینده هیأت فوتبال استان، سرپرست و رئیس کانون هواداران دو تیم برگزار شد با نظر ناظر بازی مقرر شد هواداران تیم (خونه به خونه) در ورزشگاه حضور داشته باشند.
اتخاذ تدابیر شدید امنیتی برای دربی مازندران
شمال نیوز: این جلسه که با حضور نماینده نیروی انتظامی، ناظر بازی، نماینده هیأت فوتبال استان، سرپرست و رئیس کانون هواداران دو تیم برگزار شد با نظر ناظر بازی مقرر شد هواداران تیم (خونه به خونه) در ورزشگاه حضور داشته باشند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.