.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
خريد و فروش سهام عدالت وجاهت قانوني ندارد
توزيع سهام عدالت از اقدامات مثبت دولت نهم در راستاي كم كردن فاصله طبقاتي جامعه بوده كه دقت عمل در شناسايي افراد واقعي، مي تواند طعم شيرين عدالت را بهتر در جامعه پياده كند.(ادامه)
شادی مردم مازندران برای روز ملی فناوری هسته ای
همزمان با روز ملی فناوری هسته ای، همراه با سایر مردم ایران اسلامی، مردم مازندران به مناسبت سالروز دستیابی کشور به تکنولوژی برتر غنی سازی، در میادین و شهرهای استان جشن وشادمانی برپا کردند. (ادامه)
برنامه حركت قطارهاي مسافربري محور شمال
نمايندگي راه آهن شمال اعلام كرد؛ از مورخ 17 فروردين تا اطلاع ثانوي قطار محلي گرگان - پل سفيد به جاي ساعت 40/4 در ساعت 20/4 از گرگان به پل سفيد اعزام و ورود اين قطار به ايستگاه ساري ساعت 28/7 حركت از ساري ساعت 33/7 و ورود به پل سفيد ساعت 52/8 است.(ادامه)
تاراج بردن اجناس كارخانجات صنايع پوشش رشت
شوراي اسلامي كار كارخانجات صنايع پوشش رشت، با ارسال نامه‌‏اي به استاندار گيلان خواستار رسيدگي به وضعيت بحراني اين واحد شد. (ادامه)
نمايشگاه تكدي گري از نگاه كاريكاتور در رشت!
نمايشگاه تكدي گري از نگاه كاريكاتور روز يكشنبه در سالن مارليك مجتمع فرهنگي هنري خاتم الانبياي رشت گشايش يافت. (ادامه)
4 کشته براثر سقوط بهمن در محور هراز
مسوول ستاد حوادث و سوانح غيرمترقبه مازندران اعلام كرد: يك سواري مسافركش مسير تهران بابل يكشنبه شب در حوالي تونل تكاوران محور هراز دراثر سقوط بهمن دچار حادثه شد كه منجر به جان باختن چهار سرنشين و مجروح شدن يك نفر گرديد.(ادامه)
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری هراس دولت های استعمارگر از توان علمی ایران
ابوطالب شفقت گفت: ملت ایران باید نسبت به افزایش توانمندیهای علمی خود بیش از پیش تلاش نمایند چرا که علم قدرت می آورد و دشمنان را مایوس خواهد کرد. وی که در آستانه بیست فروردین روز جشن ملی فناوری (ادامه)
تاکیداستاندار مازندران بر ضرورت سرمايه‌گذاري در استان
استاندار مازندران طي دستورالعملي بر ضرورت سرمايه‌گذاري براي توسعه و توليد نيازهاي كشاورزي استان مثل علوفه، خوراك دام و ديگر نهاده‌هاي مورد نياز و جلوگيري از فعاليتهاي واسطه‌گري در اين حوزه تاكيد كرد.(ادامه)
پرونده‌ دختري كه به اتهام فراهم‌كردن موجبات فساد از سوي دادگاه جزايي بندرانزلي به دو سال زندان و تحمل ‌٩٩ ضربه شلاق و دو سال منع اقامت در بندر انزلي محكوم شده است.عسل ‌٢٠ ساله و نيما ‌٢٧ ساله حدود چهار سال با محكومیت دخترانزلی چی به اشاعه فحشا با بلوتوث
پرونده‌ دختري كه به اتهام فراهم‌كردن موجبات فساد از سوي دادگاه جزايي بندرانزلي به دو سال زندان و تحمل ‌٩٩ ضربه شلاق و دو سال منع اقامت در بندر انزلي محكوم شده است.عسل ‌٢٠ ساله و نيما ‌٢٧ ساله حدود چهار سال با(ادامه)
فرود يك هواپيماي كوچك دراتوبان رشت-انزلي
يك هواپيماي كوچك دو موتوره ظهر جمعه به دليل نقص فني دراتوبان رشت - انزلي فرود اضطراري كرد. (ادامه)
ساخت اولین هتل بين‌المللي گيلان در رودسر
نماينده مردم رودسر و املش از ساخت نخستين هتل بين‌المللي گيلان در رودسر خبر داد.(ادامه)
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است... شهيد "طوسي" مالك اشتر لشكر 25 كربلا
20 سال از عروج عارفانه شهيد "محمدحسن طوسي" مي گذرد ولي ياد و نام ستاره شمالي دفاع مقدس همچنان بر دل يادگاران جنگ و دلسوزان انقلاب در مازندرن و كشور باقي است...(ادامه)
رئيس شبكه بهداشت و درمان بابلسر گفت:‌ براي نخستين بار در كشور نظام سلامت الكترونيكي به صورت پايلوت در بابلسر اجرا مي‌شود‌.با اجراي اين طرح مسئولان اجرايي و كاربران اينترنتي از تمامي اطلاعات مورد نياز مراكز بهداشتي و درماني پایلوت نظام سلامت الکترونیکی کشور در بابلسر
رئيس شبكه بهداشت و درمان بابلسر گفت:‌ براي نخستين بار در كشور نظام سلامت الكترونيكي به صورت پايلوت در بابلسر اجرا مي‌شود‌.با اجراي اين طرح مسئولان اجرايي و كاربران اينترنتي از تمامي اطلاعات مورد نياز مراكز بهداشتي و درماني(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
خیر مازندرانى۱۴۴خانه براى محرومان مى سازد
شمال نیوز : خير مسكن ساز مازندرانى ۳۰ مسكن به نيت ۳۰ جزء و ۱۱۴ مسكن به نيت ۱۱۴ سوره قرآن به ترتيب در دو فاز يك و دو در مازندران مى سازد.(ادامه)
نگران فعالیت آتشفشاني قله دماوند نباشید
رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه مازندران گفت: بخار متصاعد شده از قله دماوند، ربطي به فعاليت آتشفشاني ندارد.(ادامه)
در پي شدت يافتن اختلاف بين انجم شعاع سرپرست استانداري و  نوري معاون سياسي امنيتي وي براي تصاحب استانداري گلستان ، باهنر نائب رييس مجلس براي ميانجيگري بين اين دو،به این استان سفر كرده بود.و ميانجيگريهاي ميانجيگري باهنر بين نوري و انجم شعاع
در پي شدت يافتن اختلاف بين انجم شعاع سرپرست استانداري و نوري معاون سياسي امنيتي وي براي تصاحب استانداري گلستان ، باهنر نائب رييس مجلس براي ميانجيگري بين اين دو،به این استان سفر كرده بود.و ميانجيگريهاي(ادامه)
راهیابی ۸۰‬ زنداني گيلانی به دانشگاه
به دنبال راه‌اندازي مجتمع آموزشي زندان مركزي ( لاكان ) رشت، ‪ ۸۰‬نفر در مركز دانشگاه پيام نور اين مجتمع به عنوان دانشپذير، پذيرفته شده‌اند.انجمن حمايت از زندانيان مركز رشت هزينه ثبت نام و تحصيل برخي از مددجويان را (ادامه)
25 درصد تصادفات فوتی دانش آموزان ،حاشیه جادهها
شمال نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت: 25 درصد تصادفات فوتی ، متاسفانه شامل دانش آموزان مدارس حاشیه جاده ها بوده است.(ادامه)
رئيس سازمان تربيت بدني كشور از شناسايي 100 باشگاه ورزشي براي واگذاري به بخش خصوصي خبر داد و اعلام كرد: تا پايان امسال1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي شود. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد علي آبادي امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي مازندران در محل اداره كل تربيت بدني استان اظهار داشت: دولت براي كوچك كردن خود 20 تا 35 درصد هزينه ساخت سالن ورزشي را به صورت كمك بلاعوض به سرمايه گذاران بخش خصوصي پرداخت مي كند. 
وي گفت: امسال ساخت 12 سالن 15 تا 20 هزار نفري نيز با مشاركت بخش خصوصي شروع خواهد شد. 
استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به سهم 60 نفري ورزشكاران مازندراني در مسابقات آسيايي پكن خواستار افزايش سهم استان در اين مسابقات شد. 
ابوطالب شفقت مديريت هدفمند و بابرنامه را رمز موفقيت مديران در رسيدن به توسعه همه جانبه توصيف كرد و اظهار داشت: مازندران استعداد هاي فراواني در ورزش دارد كه بايد با مديريت صحيح هدايت شوند. 
مديركل تربيت بدني مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به ساخت سالن ورزشي در استان به صورت هر 10 روز در سال گذشته افزود: برنامه‌ريزي مسئولان استان امسال با هدف هر يك هفته يك سالن ورزشي است. 
هادي حسيني خاطر نشان كرد: در سال گذشته ورزشكاران مازندراني 1500 مدال رنگارنگ را در ميادين داخلي و بين المللي به دست آوردند. علی آبادی:واگذاری 1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي
رئيس سازمان تربيت بدني كشور از شناسايي 100 باشگاه ورزشي براي واگذاري به بخش خصوصي خبر داد و اعلام كرد: تا پايان امسال1000 باشگاه ورزشي به بخش خصوصي واگذار مي شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محمد علي آبادي امروز در جمع مسئولان هيئت‌هاي ورزشي مازندران در محل اداره كل تربيت بدني استان اظهار داشت: دولت براي كوچك كردن خود 20 تا 35 درصد هزينه ساخت سالن ورزشي را به صورت كمك بلاعوض به سرمايه گذاران بخش خصوصي پرداخت مي كند. وي گفت: امسال ساخت 12 سالن 15 تا 20 هزار نفري نيز با مشاركت بخش خصوصي شروع خواهد شد. استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به سهم 60 نفري ورزشكاران مازندراني در مسابقات آسيايي پكن خواستار افزايش سهم استان در اين مسابقات شد. ابوطالب شفقت مديريت هدفمند و بابرنامه را رمز موفقيت مديران در رسيدن به توسعه همه جانبه توصيف كرد و اظهار داشت: مازندران استعداد هاي فراواني در ورزش دارد كه بايد با مديريت صحيح هدايت شوند. مديركل تربيت بدني مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به ساخت سالن ورزشي در استان به صورت هر 10 روز در سال گذشته افزود: برنامه‌ريزي مسئولان استان امسال با هدف هر يك هفته يك سالن ورزشي است. هادي حسيني خاطر نشان كرد: در سال گذشته ورزشكاران مازندراني 1500 مدال رنگارنگ را در ميادين داخلي و بين المللي به دست آوردند. (ادامه)
شمال نیوز: در يك پديده بي‌سابقه يك جوجه با 4 بال و 4 پا و همچنين 2 مجراي ادراري در يك واحد مرغداري در روستاي اوجاك از بخش دابودشت شهرستان آمل متولد شد. تولد جوجه‌اي با 4 بال و 4 پا در مازندران
شمال نیوز: در يك پديده بي‌سابقه يك جوجه با 4 بال و 4 پا و همچنين 2 مجراي ادراري در يك واحد مرغداري در روستاي اوجاك از بخش دابودشت شهرستان آمل متولد شد.(ادامه)
200میلیارد ریال سود صادرات گل و گیاه در آمل
مدير جهاد كشاورزي آمل گفت:باتوجه به توليد سالانه بيش از 20 ميليون انواع گل و گياهان زينتي در آمل،صادرات آن در حال حاضر به بازارهاي داخلي و خارجي از مرز 200 ميليارد ريال گذشت. (ادامه)
فعاليت اين گروه انحراف جنسي بنا بر آميزش دختران جوان با سگ‌هاي آموزش‌ديده انجام مي‌شود،حضور ده‌ها عضو اين گروه منحرف در تعطيلات نوروزي در ويلاهاي تعدادي از شركت‌هاي صنعتي اصفهان در محمودآباد مازندران ظهور فرقه جديد انحراف جنسي و حضور آنان در شمال کشور
فعاليت اين گروه انحراف جنسي بنا بر آميزش دختران جوان با سگ‌هاي آموزش‌ديده انجام مي‌شود،حضور ده‌ها عضو اين گروه منحرف در تعطيلات نوروزي در ويلاهاي تعدادي از شركت‌هاي صنعتي اصفهان در محمودآباد مازندران(ادامه)
كارگران شركت ساريت مازندران با ارسال نمابري به دفتر شمال نیوز ،خواستار توجه بیشتر مسوولين شدند.در قسمتي از اين نمابر آمده است: در پي درج خبري در مورد واگذاري كارخانه ساريت به بخش خصوصي در سايت و حرف و حديث هاي كارگران ساريت مازندران خواستار توجه مسئولين شدند
كارگران شركت ساريت مازندران با ارسال نمابري به دفتر شمال نیوز ،خواستار توجه بیشتر مسوولين شدند.در قسمتي از اين نمابر آمده است: در پي درج خبري در مورد واگذاري كارخانه ساريت به بخش خصوصي در سايت و حرف و حديث هاي(ادامه)
سوانح شايع‌ترين عوامل مرگ و مير در گلستان
شهريار سمناني در جلسه مطبوعاتي در گرگان افزود: حوادث و سوانح با 880 مورد و سرطان‌ها با 610 مورد شايع‌ترين عوامل مرگ و مير در گلستان هستند. وي تصريح كرد: در سال گذشته (ادامه)
صيد ماهيان استخواني در گيلان پایان یافت
(ادامه)
رانش زمين در كلاردشت
بخشدار كلاردشت گفت : بر اثر رانش زمين، راه ارتباطي چهار روستاي اين بخش از توابع شهرستان چالوس تخريب شده است.(ادامه)
امروز نفت يعني قدرت سياسي و اقتصادي
مدير عامل شركت گاز مازندران گفت: در جهان امروز نفت يعني قدرت اقتصادي و سياسي كه دشمنان براي دستيابي به آن چالش و تفرقه را در دستور كار خود قرار مي‌دهند. (ادامه)
حفظ فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه همه‌مردم
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با تاكيد بر توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه گفت : امروزه حفظ و حراست و احياء فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه همه آحاد ملت است.(ادامه)
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور ابتکار استاندار ، وحدت و همگرایی خادمان مازندران
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.875 seconds.