.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دستگيری نماينده رياست جمهوري در قائمشهر
يك كلاهبردار كه خود را نماينده رياست جمهوري معرفي مي‌كرد دستگیر شد. اين كلاهبردار با نام "ع - ع" اهل قائمشهر ‪ ۵۴‬ساله با مراجعه به منازل خانوارهاي روستايي، اقدام به جمع‌آوري نامه‌ها، فتوكپي سند منازل و ...(ادامه)
قلي تبار از سمت خود بركنار شد
قلي تبار از رزمندگان دفاع مقدس ،جانباز شيميايي و برادر شهيد است و از مداحان مشهور اهل بيت كه از دهه هاي گذشته تاكنون به عنوان يك چهره ارزشي و مورد توجه اكثريت نيروهاي با سابقه جبهه و جنگ و خانواده هاي شهدا مي باشد.(ادامه)
استاندار گيلان گفت: در حال حاضر 60درصد از سواحل درياي خزر آزاد است كه اين موضوع يكي از مزاياي استان گيلان نسبت به ساير مناطق شمالي است. 60درصد از سواحل درياي مازندران در گيلان آزاد شد
استاندار گيلان گفت: در حال حاضر 60درصد از سواحل درياي خزر آزاد است كه اين موضوع يكي از مزاياي استان گيلان نسبت به ساير مناطق شمالي است. (ادامه)
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است. پرونده الكترونيكی سلامت معطل اعتبار
شمال نیوز:ايجاد سيستم پرونده الكترونيك سلامت ايرانيان در برنامه توسعه چهارم به وزارت بهداشت الزام شده است اما با وجودي كه وزارت بهداشت آمادگي اجراي آن را دارند، هيچ وقت اعتبار كافي به اين طرح داده نشده است.(ادامه)
مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد به گزارش خبرنگار شمال نیوز در این جلسه که معاونین دانشگاه آزاد واحد ساری حضور داشتند دکتر کیومرث نیاز اذری ابتدا ... مظفری در دانشگاه آزاد اسلامی
مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد به گزارش خبرنگار شمال نیوز در این جلسه که معاونین دانشگاه آزاد واحد ساری حضور داشتند دکتر کیومرث نیاز اذری ابتدا ...(ادامه)
انهدام باند بزرگ شركت‌هاي هرمي در گيلان
پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان گيلان چند تن از سرشاخه‌هاي اصلي يك شركت هرمي در اين استان را دستگير كرد.(ادامه)
دستگيرى اعضاى باند زورگيرى در شمال كشور
اعضاى باند چهار نفره زورگيران شمال كشور در رودسر دستگير شدند.(ادامه)
طرح کنترل سلامت والدين شهدا در گلستان
معاون بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان گفت: طرح پايش (كنترل) سلامت والدين شهدا براي نخستين بار در گلستان آغاز شد. (ادامه)
انتقاد شوراي شهر از مديريت مالي شهرداري رشت
سخنگوي شوراي اسلامي شهر رشت از روند عملكرد مديريت مالي شهرداري رشت انتقاد كرد.(ادامه)
رئیس جدید پشت در اتاق آقای فرماندار !
فرماندار یکی از شهرستانهای استان مازندران از پذیرفتن مدیر یت جدید یکی از ادارات که از سوی مدیر کل آن اداره معرفی شده است ، خوداری می کند و مدیر فوق چند روزی است که ...(ادامه)
شمال نیوز :قرار بود روز پنجشنبه مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد و کشاورزی استان مازندران با حضور وزیر برگزار گردد که با وجود تمهید مقدمات، اعلام شد که بعلت سفر ریاست محترم جمهور به یکی از استانها ... وزیر نیامد خادم فعلا ماندگار شد !!
شمال نیوز :قرار بود روز پنجشنبه مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد و کشاورزی استان مازندران با حضور وزیر برگزار گردد که با وجود تمهید مقدمات، اعلام شد که بعلت سفر ریاست محترم جمهور به یکی از استانها ...(ادامه)
نخستين جلسه اتاق فكر فرمانداري نکاء
فرماندار نكا در نخستين جلسه اتاق فكر فرمانداري اين شهر گفت: اتاق فكر برآيند تصميم‌سازي عمومي در پيشبرد طرح‌هاي نوين توسعه‌اي است و توسعه به هيچ عنوان با دغدغه‌هاي گروهي و فردي جمع نمي‌شود. (ادامه)
مدير‌كل تعاون مازندران:رسيدگي به11هزار نامه مردمي به رئيس جمهور
شمال نیوز : مدير‌كل تعاون مازندران گفت: حدود 11 هزار نامه مردمي به رئيس جمهور رسيدگي شد. (ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)
محمد قلي مارامايي نماينده مردم گنبدكاووس در نطق پيش از دستور خود خواستار تعجيل وزير كشور در تعيين تكليف استانداري گلستان با تعامل مجمع نمايندگان استان ...و تعيين مشاور اهل سنت تركمن رياست جمهوري ... تذکر نماینده گنبد به وزیر کشور
محمد قلي مارامايي نماينده مردم گنبدكاووس در نطق پيش از دستور خود خواستار تعجيل وزير كشور در تعيين تكليف استانداري گلستان با تعامل مجمع نمايندگان استان ...و تعيين مشاور اهل سنت تركمن رياست جمهوري ...(ادامه)
معامله بيش از سه ميليون سهم در بورس ساری
مدير بورس منطقه‌اي مازندران اعلام كرد: در پنج روز معاملات اين هفته منتهي به چهارشنبه تالار بورس ساري، تعداد سه ميليون و ‪ ۲۷۲‬هزار و ‪۸۴۰‬ سهم به ارزش بيش از ‪ ۱۰‬ميليارد و ‪ ۷۵۶‬ميليون ريال داد و ستد شد. (ادامه)
جاده كندوان بازگشايى شد
(ادامه)
دستگيري باندخانوادگي توزيع مواد مخدر در رشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در رشت خبر داد. (ادامه)
اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت نسبت به استفاده ابزاري از زبان گيلكي در صدا و سيماي مركز گيلان اعتراض كردند.و معتقدند مدتي است كه در برنامه‌هاي صدا و سيماي مركز گيلان به صورت ناعادلانه از الفاظ گيلكي استفاده ابزاري از زبان گيلكي در رسانه ملي
اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت نسبت به استفاده ابزاري از زبان گيلكي در صدا و سيماي مركز گيلان اعتراض كردند.و معتقدند مدتي است كه در برنامه‌هاي صدا و سيماي مركز گيلان به صورت ناعادلانه از الفاظ گيلكي(ادامه)
اولین كارخانه‌ تعمير كشتي‌ خزر درفريدونكنار
مديركل بنادر و كشتيراني استانهاي مازندران و گلستان از احداث نخستين كارخانه " ساخت و تعمير" كشتي‌ها و شناورهاي بزرگ درياي خزر در بندر فريدونكنار مازندران خبر داد.(ادامه)
اعزام 33 معلم نمونه استاني به سوريه
با همكاري اعضاي شوراي آموزش و پرورش استان و حمايت استاندار و با اعتباري بالغ بر30 ميليون تومان 33 معلم نمونه استاني به اتفاق همسرانشان به سفر معنوي سوريه اعزام مي شوند .(ادامه)
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی  قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از  ... یک سفر با 2 هدف
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از ...(ادامه)
اعتراض تيم پگاه به تصميم فدراسيون فوتبال
شمال نیوز:مدير روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پگاه گيلان به نحوه صعود تيم‌ها از ليگ دسته اول به ليگ برتر و حضور تيم‌هاي سقوط كننده از ليگ برتر در پلي اف اعتراض كرد. علي احمدي سراواني افزود: فدراسيون معتقد است براساس اساسنامه اقدام مي‌كند(ادامه)
معرفی سرپرست حراست استانداري گلستان
سرپرست جديد حراست استانداري گلستان در مراسمي با حضور معاون حفاظت پرسنلي دفتر مركزي حراست وزارت كشور و مديركل حراست‌هاي استان گلستان معرفي شد.(ادامه)
آخرين تحركات انتخاباتي شهرهاي گلستان
شمال نیوز: آخرين اخبار انتخاباتي از شهرهاي مختلف استان گلستان حاكي است . از جمله اقداماتي که براي ارزيابي فضاي انتخاباتي تا فرصت قانونی برای ترک پست فعلی نامزدها و وارد شدن به عرصه انتخابات ( خرداد ماه ) مشهود ...(ادامه)
آغاز طرح جامع قطار شهري رشت
شهردار رشت از اتمام طرح مطالعات جامع ترافيك و حمل و نقل ريلي در رشت خبر داد و گفت: رشت سومين شهري است كه طرح جامع قطار درون شهري در آن آغاز شده است. (ادامه)
نخستين رصد‌خانه مازندران در آلاشت سوادکوه
شهردار آلاشت از افتتاح و بهره‌برداري نخستين رصدخانه مازندران در هفته نخست اردبيهشت امسال خبر داد.(ادامه)
افزایش قيمت ماهي پرورشي در مازندران
با پايان يافتن فصل صيد ماهيان استخواني درياي خزر، قيمت ماهيان پرورشي در اين استان در هر كيلوگرم پنج تا شش هزار ريال افزايش يافت. فصل صيد ماهيان استخواني درياي خزر از بيستم مهرماه تا پانزدهم فروردين سال بعد است. به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ايرنا در حالي كه قيمت ماهي "فيتوفاك " با وزن بيش از يك كيلوگرم در هفته اول سال جاري هر كيلوگرم تا هشت‌هزار ريال بود، اكنون به ‪ ۱۳‬تا ‪ ۱۴‬هزار ريال رسيده است. همچنين ماهي "قزل آلا" ازكيلويي ‪ ۲۱‬هزار ريال دو هفته پيش به ‪ ۲۵‬هزار ريال در هر كيلوگرم رسيد. به گزارش خبرنگار ايرنا در حالي كه‌فصل صيد ماهي ازدرياي خزر درمازندران پايان يافته است اما همچنان وجود ماهيان "كپور" و "سفيد" دريايي در بازار به صورت قاچاق عرضه مي‌شود. اكنون ماهي سفيد با وزن بيش از يك كيلوگرم تا ‪ ۳۸‬هزار ريال و همچنين ماهي " كپور" دريايي تا‪ ۱۷‬هزار ريال عرضه مي‌شود. "حسن حبيب‌نژاد" مديركل شيلات مازندران روز سه‌شنبه در گزارشي درباره مقدار صيد ماهيان از درياي خزربه ايرنا گفت : صيادان ‪ ۵۳‬شركت تعاوني پره استان از ابتداي فصل صيد تا پانزدهم فروردين امسال ‪ ۹‬هزار و هشت تن انواع ماهي استخواني از درياي خزر صيد كردند. وي از افزايش ‪ ۳۰‬درصدي صيد نسبت به فصل قبل خبر داد و گفت: پنج هزار و ‪ ۸۷۶‬تن از انواع ماهيان صيد شده را ماهي سفيد تشكيل مي‌دهد. مدير كل شيلات مازندران رهاسازي باكيفيت خوب و استاندارد بچه‌ماهي سفيد در طول سه سال گذشته، انجام اصلاح و لايروبي رودخانه‌هاي مهم شيلاتي و شرايط مساعد جوي را به عنوان سه عامل مهم افزايش صيد عنوان كرد. (ادامه)
احضار7دانشجوي دانشگاه مازندران به كميته انضباطي
(ادامه)
گام اول پيروزى(بخوانيد)
دكتر محمد رضا جمالى(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.