.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استاندار : روند قیمت ها در بازار میوه و تره بار ساری نامناسب است
استاندار مازندران روند قیمت گذاری روی میوه و تره بار را در استان نامناسب دانست و خواستار نظارت بیشتر بر میدان میوه و تره بار شد.(ادامه)
رنگ قرمز کرونایی در حالی پس از یک هفته جدایی بار دیگر از طریق شهرستان رامسر به مازندران بازگشته است که رنگ آبی کرونایی هم پس از حدود دو ماه غیبت در سه شهرستان استان پاگشا شده است.
بازگشت همزمان رنگ آبی و قرمز کرونایی به مازندران
رنگ قرمز کرونایی در حالی پس از یک هفته جدایی بار دیگر از طریق شهرستان رامسر به مازندران بازگشته است که رنگ آبی کرونایی هم پس از حدود دو ماه غیبت در سه شهرستان استان پاگشا شده است. (ادامه)
امام جمعه ساری گفت: بخشی از بودجه مصوبات سفر رئیس جمهور محقق شد و نیاز است تا همه مصوبات پیگیری شود. تاکید خطیب جمعه ساری بر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران پیگیری شود
امام جمعه ساری گفت: بخشی از بودجه مصوبات سفر رئیس جمهور محقق شد و نیاز است تا همه مصوبات پیگیری شود.(ادامه)
نماد سرخ آبی‌ها چه زمانی بازگشایی می‌شود؟
سازمان بورس مجوز ثبت افزایش سرمایه را به اداره ثبت شرکت‌ها داده و بعد از ثبت و عودت به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سهام سرخابی‌ها به سهامداران تخصیص داده شود و نماد آنها بازگشایی می‌شود.(ادامه)
استقبال گسترده مسافران از تفریحات دریایی سواحل مازندران
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از استقبال گسترده مسافران نوروزی از تفریحات و سفر‌های دریایی در سواحل استان خبر داد.(ادامه)
بررسی مشکل ۶۱ واحد تولیدی مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از بررسی مشکل ۶۱ واحد تولیدی استان در پارسال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده گفت : بیشترین اعتبارات فقط برای حوزه پسماند استان‌های شمالی گیلان و مازندران اختصاص یافت و معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت ؟ .... یک نماینده مجلس : بزرگترین مافیای زباله‌ خود استانداری‌ است / معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت / با سیاسی‌کاری‌ها هیچ وقت شهرما و استانمان رشد نمی‌کند
شمال نیوز : این نماینده گفت : بیشترین اعتبارات فقط برای حوزه پسماند استان‌های شمالی گیلان و مازندران اختصاص یافت و معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت ؟ ....(ادامه)
جاده‌های شمال در تسخیر مسافران
ترافیک هم اکنون در محور‌های کندوان و هراز سنگین است.(ادامه)
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای اعلام کرد که مقاومت مردمی این کشور در تازه ترین دستاورد خود تاسیسات حیاتی عربستان در ریاض را هدف قرار داد. عملیات حوثی‌های یمن در عمق خاک عربستان/ آرامکو در آتش / حمله به تاسیسات آرامکو در جده و مخازن شرکت ملی آب / ائتلاف سعودی: خویشتن داری می‌کنیم تا رایزنی‌ها به نتیجه برسد/ سخنگوی نیروهای مسلح یمن: تاسیسات حیاتی عربستان در ریاض را هدف قرار دادیم(خبر)
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای اعلام کرد که مقاومت مردمی این کشور در تازه ترین دستاورد خود تاسیسات حیاتی عربستان در ریاض را هدف قرار داد.(ادامه)
سردار هادیانفر گفت: متأسفانه نگاه خودروساز ما به خارج است؛ مگر صنایع ما نگاه به بیرون داشته‌اند که اکنون بزرگ‌ترین موشک‌های بالستیک را در منطقه داریم؟ الان در دانشگاه‌های ما خودروی ملی تولید کرده‌اند، اما حمایت نشده‌اند ....(خبر)
(ادامه)
معاون سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده اروپایی کمیسیون مشترک برجام روز شنبه ۶ فروردین به تهران سفر می‌کند. مورا هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای برجام: فردا به تهران سفر می کنم
معاون سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده اروپایی کمیسیون مشترک برجام روز شنبه ۶ فروردین به تهران سفر می‌کند.(ادامه)
عکس/ طبیعت منحصر به فرد سوادکوه
تصویری زیبا و دیدنی از طبیعت بکر شهرستان سوادکوه استان مازندران را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
زمستان هنوز هم نفس می‌کشد
هوای مازندران با وجود گذشت ۶ روز از بهار هنوز هم حال و هوای زمستانی دارد.(ادامه)
بارش برف بهاری در نخستین روزهای سال 1401 در جاده های کلاردشت بهار برفی در جاده کلاردشت(خبر)
بارش برف بهاری در نخستین روزهای سال 1401 در جاده های کلاردشت(ادامه)
عکس/ حال و هوای نوروزی زائران «حاج‌قاسم»
گلزار شهدای کرمان این روزها میزبان زائران حاج‌قاسم سلیمانی است، زائرانی که از راه‌های دور و نزدیک برای تجدید بیعت به زیارت سردار دل‌ها آمده و در صف انتظار می‌ایستند.(ادامه)
دریای خزر اولین قربانی قرن را گرفت
بانوی ۲۰ ساله‌ای در آب‌های ساحلی بابلسر جان خود را از دست داد.(ادامه)
بازگشت همزمان رنگ قرمز و آبی به نقشه کرونایی مازندران
۳ شهرستان مازندران هم اکنون در وضعیت آبی کرونایی و یک شهرستان هم در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)
برگشت مسافران محورهای مازندران را پُرترافیک کرد/روزانه ۲ میلیون تردد داریم
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند کل تردد به‌صورت میانگین به بیش از ۲ میلیون تردد در روز رسیده است.(ادامه)
۲ ستاره مازندرانی سفراى سازمان جهانی فوتبال ساحلی شدند
سازمان جهانی فوتبال‌ساحلی 26 بازیکن برنامه سفیر را برای فصل 2022 انتخاب کرد که در فهرست منتخبین، دو تن از ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان سیدپیمان حسینی و محمدمرادی حضور دارند. (ادامه)
بستری ۱۹۴ بیمار کرونایی در مازندران/ نخستین آدینه سال ۱۴۰۱ با یک فوتی
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۵۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۱۹۴ نفر رسید که از این تعداد ۶۲ نفر بدحال هستند. (ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند. علی لاریجانی رهبری اصولگرایان را به دست می‌گیرد یا به قدرت باز می‌گردد؟
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام محمد علی تقوی‌فرد رئیس کل سابق دادگستری مازندران به علت بیماری دیابت، در شهر مقدس قم درگذشت. رئیس کل سابق دادگستری مازندران دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام محمد علی تقوی‌فرد رئیس کل سابق دادگستری مازندران به علت بیماری دیابت، در شهر مقدس قم درگذشت.(ادامه)
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس، محور هزار و آزادراه تهران شمال به علت بار ترافیکی سنگین ممنوع شد. ممنوعیت تردد در سه محور شمالی کشور
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از مسیر جنوب به شمال محور چالوس، محور هزار و آزادراه تهران شمال به علت بار ترافیکی سنگین ممنوع شد.(ادامه)

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TECHFRAME FERRARI TOURBILLON ۴۵MM قرار دارد که قیمت آن برابر با ۵ میلیارد و ۴۸۷ میلیون و ۶۰۶ هزار تومان است. ساعت‌های میلیاردی در بازار / کدام ساعت ۷ میلیارد تومان است؟ + جدول
ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TECHFRAME FERRARI TOURBILLON ۴۵MM قرار دارد که قیمت آن برابر با ۵ میلیارد و ۴۸۷ میلیون و ۶۰۶ هزار تومان است.(ادامه)
شمال نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد از روزگذشته تا امروز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۰۶ نفر از آنها بستری شدند. ۵۲ فوتی در شبانه روز گذشته / ۱۵۳۰ بیمار جدید شناسایی شد/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۹۱۷ نفر رسید
شمال نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد از روزگذشته تا امروز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۰۶ نفر از آنها بستری شدند.(ادامه)
افزایش ۹۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
رییس اورژانس مازندران از افزایش ۹۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.(ادامه)
مازندران از سمت کرج ورود ممنوع شد
محور کندوان از سمت شمال به جنوب به علت ترافیک سنگین یک‌طرفه شده است.(ادامه)
مصدومیت ۵ نفر در حادثه سقوط خودرو به کانال آب
حادثه سقوط خودرو به کانال آب در ساری ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
کشف ۷ کیلو تریاک در قوطی‌های چسب فوری
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف ۷ کیلو تریاک جاسازی شده در قوطی‌های چسب فوری و دستگیری ۳ قاچاقچی حرفه‌ای خبر داد.(ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.