.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۱۲.۳ میلیون مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران از اقامت ۱۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۶۱۸ مسافر نوروزی در استان خبر داد.(ادامه)
بیش از 15 هزار میلیارد تومان، سهم مازندران از سفر دولت به استان
استاندار مازندران با بیان اینکه کل اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به مازندران بیش از 15 هزار میلیارد تومان است، گفت: از این رقم در مرحله نخست حدود 623 میلیارد و 634 میلیون تومان تخصیص یافت. ‎ (ادامه)
صیادان شمالی چشم انتظار تمدید فصل صید
صیادان سه استان شمالی ازسازمان شیلات تقاضای تمدید فصل صید ماهیان دریای خزر کرده اند.(ادامه)
ممنوعیت برگزاری هرگونه آزمون در هفته اول بازگشایی مدارس
برگزاری هرگونه آزمون یا ارزشیابی در مدارس مازندران تا ۲۰ فروردین ممنوع است.(ادامه)
رایکا با شکست شروع کرد
رایکا بابل سال جدید را با شکست شروع کرد.(ادامه)
عکس/ ورود رئیس جمهور به استان خراسان رضوی
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ به خراسان رضوی سفر کرد.(ادامه)
علی دایی و ۷ اسطوره دیگر قرعه‌کشی جام جهانی را انجام می‌دهند
فیفا اعلام کرد که ۸ اسطوره فوتبال جهان قرعه‌کشی جام جهانی را انجام خواهند داد.(ادامه)
اعلام ساعت فعالیت مراکز انتقال خون ماه رمضان در مازندران
سرپرست اداره کل انتقال خون استان مازندران از تغییر ساعت کار مراکز انتقال خون استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.(ادامه)
تصادف بامدادی در جاده دریا
آتش نشانان ساروی به حادثه تصادف در بامداد امروز در جاده دریا امدادرسانی کردند.(ادامه)
مسافران شمال گرفتار ترافیک سنگین
ترافیک هم اکنون در جاده‌های شمال سنگین گزارش شده است.(ادامه)
در روز طبیعت در جنگل‌ها و مراتع آتش روشن نکنید
فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور از عموم مردم خواست تا در روز طبیعت در جنگل‌ها و مراتع آتش روشن نکنند.(ادامه)
عکس/ استخرگاه روستایی در دل گیلان
تصویری دیدنی از طبیعت زیبا روستای استخرگاه که در ۳۵ کیلومتری مرکز شهرستان رودبار استان گیلان قرار دارد.(ادامه)
تا چه سنی امکان افزایش قد وجود دارد؟
کوتاه قدی امری رایج و شایع است.این روزها افزایش قد دغدغه بسیاری از افراد است.(ادامه)
هوای نیمه آفتابی با احتمال رگبار باران
هوای مازندران امروز نیمه آفتابی با احتمال بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
نشانه‌های کمبود ویتامین A در بدن
ویتامین A یک ویتامین محلول در چربی است که برای بسیاری از عملکردهای بدن از جمله بینایی مناسب، سیستم ایمنی قوی و سلامت پوست مهم است.(ادامه)
آیت الله لائینی :انتقاد از فضاسازی نامناسب شهر ساری در جشن های شعبانیه
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فضاسازی شهر ساری در مناسبت نیمه شعبان خوب نبود، خواستار مدیریت و رفع مشکلات این بخش شد.(ادامه)
۲۸ درصد دانش‌آموزان ابتدایی مازندران واکسن کرونا دریافت کردند
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه تاکنون ۲۸ درصد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مازندران واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: بستر مناسب برای آموزش حضوری در مدارس مازندران فراهم شده است. (ادامه)
بستری ۲۰۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران
شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۵۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۲۰۲ نفر رسید که از این تعداد ۶۱ نفر بدحال هستند. (ادامه)
افزایش صادرات از بندر استراتژیک نوشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از افزایش ۱۳ درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر خبر داد.(ادامه)
اعلام جزئیات بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز
جزئیات دستورالعمل ۱۲ بندی حضوری‌شدن مدارس بعد از تعطیلات نوورز اعلام شد.(ادامه)
صادقی تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند کف بگیر حق دریافت این ۲۵درصد را ندارد درست نیست و همه‌ی سطوح تأمین اجتماعی باید از این ۲۵درصدِ معوقه‌ی متناسب‌سازیِ ۱۴۰۰ بر مبنای محاسباتِ کف حقوق ۱۴۰۰ بهره‌مند شوند. خبر مهم درباره حقوق بازنشستگان / تکلیف ۲۵ درصد معوقات سال ۱۴۰۰ چه می‌شود؟
صادقی تصریح کرد: اینکه برخی می‌گویند کف بگیر حق دریافت این ۲۵درصد را ندارد درست نیست و همه‌ی سطوح تأمین اجتماعی باید از این ۲۵درصدِ معوقه‌ی متناسب‌سازیِ ۱۴۰۰ بر مبنای محاسباتِ کف حقوق ۱۴۰۰ بهره‌مند شوند. (ادامه)
قیمت جدید برنج هندی و پاکستانی اعلام شد
(ادامه)
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود.  به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است.

شایعه ای که خبر می شود؟ / نگرانی بزرگ قالیباف از علی لاریجانی
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود. به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است. (ادامه)
رئیس مجلس تاکید کرد: براساس مصوبه مجلس در بودجه 1401 دولت موظف است بدون نیاز به مراجعه و درخواست به صورت فعالانه، خانواده‌های سه دهک پایین درآمدی فاقد بیمه سلامت را به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهد. اقشار کم درآمد به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند
رئیس مجلس تاکید کرد: براساس مصوبه مجلس در بودجه 1401 دولت موظف است بدون نیاز به مراجعه و درخواست به صورت فعالانه، خانواده‌های سه دهک پایین درآمدی فاقد بیمه سلامت را به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهد.(ادامه)
به گفته مدیر کل برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی، نرخ حق بیمه شخص ثالت انواع خودرو‌ها برای سال ۱۴۰۱، با درصد رشد کمتری نسبت به افزایش نرخ دیه سال جاری همراه شده است تا فشار اقتصادی کمتری به مردم وارد شود.
حق بیمه شخص ثالث ۲۱ درصد گران شد + جدول نرخ بیمه انواع خودروها/ کمترین حق بیمه؛ بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان/ مقام مسئول در بیمه مرکزی: برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم، تخفیف ۴ درصدی دادیم (خبر)
به گفته مدیر کل برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی، نرخ حق بیمه شخص ثالت انواع خودرو‌ها برای سال ۱۴۰۱، با درصد رشد کمتری نسبت به افزایش نرخ دیه سال جاری همراه شده است تا فشار اقتصادی کمتری به مردم وارد شود. (ادامه)
شمال نیوز: شریعتی با انتقاد از مصوبه مجلس در خصوص شیوه افزایش حقوق ها، تاکید کرد: بر اساس تغییراتی که در کمیسیون تلفیق بر روی لایحه بودجه صورت گرفت در سال جدید حقوق بگیران بالاتر، افزایش دریافتی بیشتری خواهند داشت.

در سال جدید حقوق بگیران بالاتر، افزایش دریافتی بیشتری خواهند داشت!
شمال نیوز: شریعتی با انتقاد از مصوبه مجلس در خصوص شیوه افزایش حقوق ها، تاکید کرد: بر اساس تغییراتی که در کمیسیون تلفیق بر روی لایحه بودجه صورت گرفت در سال جدید حقوق بگیران بالاتر، افزایش دریافتی بیشتری خواهند داشت. (ادامه)
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است. تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است.(ادامه)
آزاد سازی ۶ هزار متر از اراضی ملی در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از آزاد سازی بیش از ۶ هزار متر از اراضی ملی ساری از چنگ یکی از زمین خواران خبر داد.(ادامه)
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۱۹۲۴ دلار و ۹۴ سنت رسید.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲هزار و ۷۴۳ مبتلای جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۴۶ تن از بیماران کرونا نیز جان خود به دلیل این بیماری را از دست دادند. فوت ۴۶ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۲۷۴۳ بیمار جدید/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۱۰۹ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲هزار و ۷۴۳ مبتلای جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۴۶ تن از بیماران کرونا نیز جان خود به دلیل این بیماری را از دست دادند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.