.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
افشاگري جديد رفيقد‌‌‌‌‌‌‌‌وست عليه زنجاني
(ادامه)
مسلم لک زایی زندگاني سياسي امام رضا (ع)(ديدگاه)
مسلم لک زایی (ادامه)
احمدي‌نژاد خوش شانس‌ترين دولت در صد سال اخير بود
حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوي لاري با اطمينان مي‌گويد كه اصلاح‌طلبان اكثريت مجلس دهم را كسب خواهند كرد و گله مند است از دولت كه هنوز برخي مديران دولت گذشته را تغيير نداده است.(ادامه)
ماموريت انتخاباتي وزراي خاتمي
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از روشهای ترقی و پیشرفت در حکومت های استبدادی ، چاپلوسی و شیرین زبانی و بله قربانگویی به مقامات درباری بود فی الواقع تغییر پایگاه اجتماعی خانواده میرزاحسین خان بی تاثیر از این روشها نبود... بررسي علل انحراف و واكاوي ناكامي جريان روشنفكري در ایران
شمال نیوز : یکی از روشهای ترقی و پیشرفت در حکومت های استبدادی ، چاپلوسی و شیرین زبانی و بله قربانگویی به مقامات درباری بود فی الواقع تغییر پایگاه اجتماعی خانواده میرزاحسین خان بی تاثیر از این روشها نبود...(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد از آن قسم سیاست مدارانی است که از جنجال و هیاهو نمی ترسد. از زمانی که وی کلید پاستور را تحویل روحانی داده است تا کنون کمتر در صحنه ظاهر شده است.


خیز احمدی نژاد برای مجلس دهم/دیدار با حسن خمینی، یک پیشنهاد به صادق خرازی و رایزنی در جامعه روحانیت
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد از آن قسم سیاست مدارانی است که از جنجال و هیاهو نمی ترسد. از زمانی که وی کلید پاستور را تحویل روحانی داده است تا کنون کمتر در صحنه ظاهر شده است. (ادامه)
زیباکلام: احمدي‌نژاد بايد استيضاح مي‌شد
اگر قرار است کسی استیضاح می‌شد باید قبلا احمدي‌نژاد را استيضاح می‌کردند چرا که پاره‌ای از سياست‌هايش در آن 8سال باعث فاصله ايران باجهان شد که از این منظر ما لطمات اقتصادی، سیاسی و... زیادی خوردیم(ادامه)
دستيار ويژه رئيس جمهور افزود : رقابت بين اصلاح طلبان و اصولگرايان بايد باشد آقاي دكتر روحاني و دولت ايشان يك گفتمان جديد نيست چون افراط شده مملكت بايد به مسير اصلي خود برگردد ما يك امت پويا و سربلند در دنيا هستيم و امروز اقتدار و امنيت ايران ... استان مازندران يك استان شديدا سياسي است
دستيار ويژه رئيس جمهور افزود : رقابت بين اصلاح طلبان و اصولگرايان بايد باشد آقاي دكتر روحاني و دولت ايشان يك گفتمان جديد نيست چون افراط شده مملكت بايد به مسير اصلي خود برگردد ما يك امت پويا و سربلند در دنيا هستيم و امروز اقتدار و امنيت ايران ...(ادامه)
چرا روحانی به جلسه استیضاح نرفت؟
سفر دکتر حسن روحاني به اردبيل در روز حساس استيضاح وزير علوم، حقيقتي زيبا از دولت تدبير و اميد را آشکار ساخت. رييس جمهور با اين حرکت مردم سالارانه نشان داد که خط قرمز او نه افراد کابينه بلکه همه مردم ايران اسلامي مي‌باشد.(ادامه)
عکس یادگاری مهناز افشار با بازیگر ضد ایرانی
(ادامه)
شمال نیوز: به نظر مي‌رسد ناطق نوري به دليل دلخوري از جريان اصول گرايي و عدم موفقيتش در ايجاد يک وحدت رويه در اين جريان، در کنار هاشمي و خاتمي، يک مجلس قدرتمند نزديک به جريان اصلاح طلبي و اعتدال را شکل دهند. آغاز عصر ريش سفيدي در جريان اصلاح طلبي
شمال نیوز: به نظر مي‌رسد ناطق نوري به دليل دلخوري از جريان اصول گرايي و عدم موفقيتش در ايجاد يک وحدت رويه در اين جريان، در کنار هاشمي و خاتمي، يک مجلس قدرتمند نزديک به جريان اصلاح طلبي و اعتدال را شکل دهند.(ادامه)
هلند با تحقير اسپانيا، انتقام گرفت
هلند با برتري پرگل پنج بر يک برابر اسپانيا توانست انتقام فينال جام جهاني آفريقاي جنوبي را از اين تيم بگيرد.(ادامه)
نخستین شماره  فصلنامه تخصصی مطالعات سیاست اسلامی با مدیرمسئولی هادی ابراهیمی- دانش آموخته دکترای علوم سیاسی منتشر شد . فصلنامه تخصصی مطالعات سیاست اسلامی منتشر شد
نخستین شماره فصلنامه تخصصی مطالعات سیاست اسلامی با مدیرمسئولی هادی ابراهیمی- دانش آموخته دکترای علوم سیاسی منتشر شد .(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
شوراي اصلاحات باحضور هاشمي، خاتمي و عارف
اين هسته كه شوراي راهبردي نام دارد بايد بر جبهه اصلاحات نظارت و مديريت كند و در نهايت خط مشي اصلي اصلاحات را با استفاده از نظرات احزاب مختلف به شكل يك منشور تدوين كند تا همگان بدانند كه اصلاح‌طلبي چه خط مشيي دارد.(ادامه)
چراغ سبز بزرگان اصولگرا به محمود احمدي‌نژاد براي نقش‌آفريني دوباره در عالم سياست، همه ياران احمدي‌نژاد را فعال كرده است. چراغ سبزبزرگان اصولگرابه احمدی‌نژاد
چراغ سبز بزرگان اصولگرا به محمود احمدي‌نژاد براي نقش‌آفريني دوباره در عالم سياست، همه ياران احمدي‌نژاد را فعال كرده است.(ادامه)
صادقعلي رنجبر فاطمیه و میراثی بنام ولایت امیرالمومنین علی(ع)(يادداشت)
صادقعلي رنجبر(ادامه)
حضور احمدي نژاد در سالگرد درگذشت چاوز
(ادامه)
آیا اصلاح طلبان از روحانی عبور می کنند؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
آسيب‌هاي بيست‌گانه دولت روحاني
عبد‌الله گنجي(ادامه)
انتظار داشتم روحاني از من مشورت بگيرد
حرف بسيار داشت، آنچنان كه در بازخواني شب كناره‌گيري‌اش از كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري «چندين بار گوشزد كرد اين را براي اولين بار است كه مي‌گويم».(ادامه)
بارش برف میوه را گران کرد
مركبات شمال هنوز كامل برداشت نشده و نگراني اين است آيا وعده‌اي كه مسئولان پيش از اين براي تامين نياز شب عيد بدون تكيه بر واردات داده بودند عملي خواهد شد؟ ضمن اينكه عيد نوروز كم‌كم دارد از راه مي‌رسد. مردم فعلا درگير موج سرما هستند و حواس‌شان به نزديك شدن اسفند نيست. اما اين دليل نمي‌شود بازاريان هم همين حالت را داشته باشند. آنها تداركات‌شان را چيده‌اند، شك نكنيد(ادامه)
عليرضا يونسي اخلاق و قانون (يادداشت)
عليرضا يونسي(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
روزنامه های صبح امروز عناوین مهم خود را بیشتر به شرح زیر آمده کرده اند که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
ناطق نوری اصلاح‌طلب نيست
(ادامه)
قيام امام حسين در راستاي اصلاح طلبي بود
(ادامه)
مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن از ارادتمندان اهل بیت است و به عاشورای حسینی در دیوانش زیاد پرداخته شده است. واقعه کربلا در اشعار مختومقلی فراغی شاعر شهیر تركمن
مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن از ارادتمندان اهل بیت است و به عاشورای حسینی در دیوانش زیاد پرداخته شده است.(ادامه)
فعال شدن «عارف» برای مجلس دهم
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.