.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است... اردوی انتخاباتی اصلاح طلبان !!
هرچه به زمان برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر میشویم بازار نشستها و میتینگهای سیاسی بیشتر , داغ تر میشود که این روند به اردوهای انتخاباتی نیز کشیده شده است...(ادامه)
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ... انشقاق در اردوگاه اصلاح طلبان مازندران
با وجود آنكه تا آغاز انتخابات مجلس هشتم زمان زيادي باقي مانده است . اين روزها كه‌خيزش گروههاي سياسي هر روز داغ تر و انسجام بيشتري به خود مي گيرد.تجربه‌ي تلخ ...(ادامه)
پيام استاندار مازندران بمناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)
به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (س) بيانيه اي از سوي شفقت استاندار مازندران صادر شد. در بخشي از اين بيانيه آمده است:عشق به خميني (س) عشق به همه خوبي هاست.(ادامه)
دكتر حسين علايي فاتحان خرمشهر از کدام طبقه بودند؟(بخوانيد)
دكتر حسين علايي(ادامه)
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان در گيلان
همايش بزرگ اصلاح‌‏طلبان» با حضور عبدالواحد موسوي لاري، وزير كشور دولت اصلاحات در رشت برگزار شد. (ادامه)
با ناديده گرفتن وضعيت صنعت چاي كشور از سوي مسوولان دولتي, وقوع بحران سياسي و اجتماعي در استان گيلان و مازندران قريب الوقوع است. بحران سياسي چای در گيلان و مازندران
با ناديده گرفتن وضعيت صنعت چاي كشور از سوي مسوولان دولتي, وقوع بحران سياسي و اجتماعي در استان گيلان و مازندران قريب الوقوع است.(ادامه)
به ياد حماسه غرورانگيز 6بهمن آمل
(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر ضرورت پايبندي به منشور اصولگرايي -2 (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
ابراز تاسف نماينده ساري از تغييردرمديريت راه و ترابري مازندران
نماينده ساري درمجلس شوراي اسلامي ورييس مجمع نمايندگان مازندران از تغيير در مديريت سازمان راه وترابري استان انتقاد كرد و گفت: در جواب مردم نسبت به چرايي جابجايي اين مديركل فقط مي‌توانم بگويم، متاسفم.(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
 دكتر غلامعلي رنجبر ضرورت پايبندی به موازین اصولگرايي(يادداشت)
دكتر غلامعلي رنجبر(ادامه)
علل عقب افتادگي مسلمانان، از «تمدن و فناوري»(بخوانيد)
(ادامه)
بیش از ‪ ۱۰‬هزار ‬شهيد ، ‪ ۳۶‬هزار‬ جانباز، دو هزار‬آزاده در مازندران
رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران، گفت : هزار و ‪۴۱۵‬ گلزار شهدا در اين استان وجود دارد و مازندران به لحاظ داشتن گلزار شهدا دومين استان در سطح كشور است.(ادامه)
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. 
حكايت مهرورزي و تكريم خانواده شهدا در آموزش و پرورش!
سایت خبری فردا نیوز نوشت : اقدامات سياسي و جناحي آموزش و پرورش مازندران همچنان ادامه دارد و با وجود شعار هاي وزير آموزش و پرورش مبني بر حرام بودن فعاليتهاي سياسي و جناحي در آموزش و پرورش، برخوردهاي نامناسب با مديران در آموزش و پرورش مازندران نگران كننده و تعجب برانگيز است. (ادامه)
مهندس خدادادي  دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان  استان مازندران اشتغال در مازندران، چالشها و راهكارها (يادداشت)
مهندس خدادادي دبير كانون اسلامي كارگران و كارفرمايان استان مازندران(ادامه)
دولتهاي اموي و دولت علوي
روزنامه جمهوري اسلامي در ستون جهت اطلاع خودمطلبي را در مورد مراسم معارفه فرماندار جديد بهشهر نوشته است.در جلسه توديع و معارفه فرمانداران سابق و جديد بهشهر , آقاي كاشاني زاده فرماندار در جلسه توديع خود درباره علت عدم آمادگي براي ادامه اين مسئوليت گفت : « معاون سياسي ...(ادامه)
خبرگان چهارم و شرايط متفاوت(ديدگاه)
عبدالله خدادادي(ادامه)
هشدارنسبت به زمزمه تجزيه طلبي درگيلان
(ادامه)
اعتراض کانون شوراهاي اسلامي کار گيلان به عملکرد وزيرکار
(ادامه)
قناعت: احزاب دست از سر دانشگاهها بردارند
نشست تشكل‌هاي سياسي دانشگاههاي مازندران توسط نهاد رهبري دانشگاه مازندران چهارم و پنجم اسفند ماه دربابلسر برگزار گرديد مهندس قناعت معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران در اين نشست گفت: بحث تشكل‌هاي دانشجويي از مباحث داغ و شيرين است كه طي چند سال اخير مورد ..... (ادامه)
قبلي 1 ... 16 17 18 19 20 21

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.