.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : این نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: درباره حضور آقای لاریجانی اطلاعی ندارم و صحبتی نداشتم‌و نمیدانم خواهد آمد یا خیر. اعلام نامزدی خودم هم بدون اطلاع ایشان بوده است.... علی مطهری : لاریجانی اصلح نیست/ کاندیدای پوششی نیستم
شمال نیوز : این نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: درباره حضور آقای لاریجانی اطلاعی ندارم و صحبتی نداشتم‌و نمیدانم خواهد آمد یا خیر. اعلام نامزدی خودم هم بدون اطلاع ایشان بوده است....(ادامه)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود .... ذکری که غم و اندوه را برطرف می‌کند / گوشه هايي از مکارم اخلاقي امام کاظم(ع)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود ....(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه شورای عالی هماهنگی اقتصادی می‌تواند منشأ انسجام در تصمیمات و اقدامات باشد، تاکید کرد: تصمیم گیری و اجرا در کشور نباید بخاطر اختلاف نظرها معطل بماند ....(خبر)
(ادامه)
انتصاب رؤسای ستاد امر به معروف و نهی از منکر
با صدور احکامی جداگانه از سوی نماینده، ولی فقیه در مازندران رؤسای ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر شهرستانی معرفی شدند.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۱۹ اسفند
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۱۹ اسفند را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
۱۷ خاصیت شگفت انگیز آب سبزه گندم
اکثر ایرانی‌ها برای سفره هفت سین عید، سبزه گندم آماده می‌کنند. اما آیا می‌دانید سبزه خواص فوق العاده‌ای دارد و بقراط از آن استفاده می‌کرده است؟(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
آخر هفته کاملا زمستانی در انتظار مازندران
مازندرانی‌ها تا پایان این هفته شاهد بارش باران و برف خواهند بود.(ادامه)
سرمربی نساجی: روزهای خوبی در انتظار تیم است
سرمربی جدید نساجی مازندران گفت: جایگاه نساجی، جایگاه خوبی نیست ولی مطمئن هستم با همراهی هواداران جشن بودن در لیگ برتر و از سال بعد برای سهمیه آسیایی خواهیم رسید.(ادامه)
عبداللهی سرپرست استقلال شد
پیشکسوت باشگاه استقلال به عنوان سرپرست این تیم معرفی شد.(ادامه)
۵۶۷ بیمار بستری کرونایی در مازندران
با بستری شدن تعداد ۱۰۸ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۵۶۷ نفر رسید.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع جایگزین پراید در بازار
خودروی تیبا ۱ مدل ۹۹ در شهر‌های مختلف با قیمتی بین ۱۱۹ تا ۱۲۷.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.(ادامه)
اینفوگرافی/ آلرژی فصلی را با کرونا اشتباه نگیرید
علائم مشترکی بین کرونا ویروس و حساسیت فصلی وجود دارد که اگر آنها را نشناسیم ممکن است با هم اشتباه بگیریم. در این اینفوگرافیک به این علائم پرداخته شده است. از آنجا که برخی علائم آلرژی فصلی و انفلوآنزا با کرونا (کووید ۱۹) مشترک هستند، هر علامتی مانند عطسه، سرفه، آبریزش یا خارش بینی، می‌تواند برای شخص و اطرافیان نگران‌کننده باشد؛ در صورتی که آلرژی فصلی به راحتی از ویروس کرونا یا آنفلوآنزا به راحتی قابل تشخیص است. با شروع فصل بهار، بروز آلرژی بسیار شایع است. آلرژی پاسخ و واکنش حساس سیستم ایمنی به موادی است که وارد بدن شده یا در تماس با بدن قرار می‌گیرند. آلرژی غذایی و فصلی شایع‌ترین اَشکال آلرژی است. موادی که منجر به واکنش آلرژیک می‌شوند، آلرژن نام دارند. این مواد می‌توانند مو، پشم، پر یا خز حیوانات، گرده، چمن، و گِل و لای باشد. آلرژن‌ها در مواد غذایی، ‌نوشیدنی‌ها و محیط زیست یافت می‌شوند. بسیاری از آلرژن‌ها کاملا بی‌ضرر هستند و در اغلب افراد هیچ اثری ندارند. اگر فرد به یک ماده حساس باشد، سیستم ایمنی بدن آن ماده را یک عامل خارجی و بیماری‌زا قلمداد و تلاش می‌کند تا آن را حذف کند. دلیل واکنش‌های آلرژیک سیستم ایمنی همین است.(ادامه)
عکس/ واکنش فرزاد مجیدی به کمک سرپرستی در استقلال
فرزاد مجیدی پس از حضور در باشگاه استقلال تصویری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. فرزاد مجیدی دیروز به عنوان کمک سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد که در نوع خود پستی جدید و عجیب است. بازیکن سابق باشگاه استقلال و برادر سرمربی تیم پس از انتخابش یک پست اینستاگرامی هم منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید بررسی شود چرا حوزه شوراهای اسلامی دچار لغزش می‌شوند، آیا همه به ضعف اشخاص مربوط می‌شود یا ساختار و قوانین و مقررات هم بستر فساد را ایجاد کردند وباید ساختارها را اصلاح کرد .... آیت الله لائینی : در تائید صلاحیت‌ها تسلیم فشارهای دیگران نشوید / روی هزینه کردهای انتخاباتی دوره‌های قبل و این دوره نامزدها باید حساس شد/ بررسی درستی داشته باشید و کسانی را تائید کنید که واقعاً صالح و اصلح باشند
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید بررسی شود چرا حوزه شوراهای اسلامی دچار لغزش می‌شوند، آیا همه به ضعف اشخاص مربوط می‌شود یا ساختار و قوانین و مقررات هم بستر فساد را ایجاد کردند وباید ساختارها را اصلاح کرد ....(ادامه)
به دور از جنجال ‌آفرینی قانون شکنان پای کار ایستاده‌ایم
خانلری گفت: در حفظ و احیای حقوق عامه، قاطعانه و به دور از جنجال آفرینی قانون شکنان، پای کار ایستاده ایم.(ادامه)
مبادی ورودی مازندران مسدود می شوند
با توجه به تعطیلات آخر هفته مبادی ورودی به مازندران بسته خواهند بود.(ادامه)
کرونا هنوز داروی قطعی ندارد
عضو کمیته علمی کرونا گفت: بیماری کرونا هنوز درمان قطعی ندارد و برای درمان بیماران از روش‌های درمانی موجود در پروتکل وزارت بهداشت استفاده می‌شود.(ادامه)
عکس/ بهار و زمستان در یک قاب
تصویری زیبا از ارتفاعات روستای لیماکده رامسر را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
افراد وظیفه شناس عمر طولانی تری دارند
مطالعات نشان می دهد افرادی که وظیفه شناسی، یک ویژگی برجسته شخصیتی شان است ممکن است با خطر مرگ و میر کمتری روبرو باشند.(ادامه)
عکس/ حال و هوای حرم دختر موسی بن جعفر(ع) در شب شهادت پدر
مراسم عزاداری شب شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع)، با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.(ادامه)
دسترسی تمام مدارس روستایی قائمشهر به اینترنت
رئیس آموزش‌وپرورش قائم‌شهر گفت: با نصب اینترنت در ۱۰۰ مدرسه روستایی و ۱۰ مدرسه شهری، همه مدارس شهرستان به اینترنت دسترسی دارند.(ادامه)
قنبرزاده سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال شد
منصور قنبرزاده به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال معرفی شد.(ادامه)
خزر مواج است
دریای خزر امروز مواج بوده و برای فعالیت‌های صیادی مناسب نیست.(ادامه)
کرونا ۳۹ بابلی را راهی آی سی یو کرد
۳۹ بیمار کرونایی با وضعیت وخیم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
عکس/ پست معنادار علی کریمی در اینستاگرام
علی کریمی در اینستاگرامش نوشت: گاهی باید رها کرد و رفت، تا بدانند که اگر ماندی، رفتن را بلد بوده ای.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸هزار و ۳۱۳ بیمار کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.... فوت ۹۹ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۷۸۶ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸هزار و ۳۱۳ بیمار کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد....(ادامه)
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۲/۱۸
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۳۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۴۳۶ تومان است.(ادامه)
عکس/ تعویض پرچم گنبد مطهر حرم رضوی
پرچم گنبد حرم مطهر رضوی و نصب کتیبه به مناسبت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.