.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
محور هراز بسته شد
محور هراز به علت رانش زمین و ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود است.(ادامه)
باز بودن نانوایی‌های مازندران در نوروز
نانوا‌هایی ها مازندران در نوروز امسال متناسب با زمان تعطیلی خودشان طبق روال دایر هستند.(ادامه)
مشخص شدن آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهر‌ها در هفته آینده
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: آخرین وضعیت رنگ بندی شهر‌ها در هفته آینده مشخص و ابلاغ خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۷۳۱ هزار و ۵۵۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۳ نفر از مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۶۹ نفر رسیده است... فوت ۵۳ نفر در شبانه روز گذشته/شناسایی ۸۰۸۸ بیمار جدید کرونایی/ حال ۳۸۲۹ نفر وخیم است
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۷۳۱ هزار و ۵۵۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۳ نفر از مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۶۹ نفر رسیده است...(ادامه)
صالحی‌امیری: AFC و فیفا تبانی کردند
رییس کمیته ملی المپیک گفت: تصمیم سلب حق میزبانی از فوتبال ایران کاملا سیاسی است و سکوت فیفا هم نسبت به این اتفاق بسیار معنادار است.(ادامه)
ترکیب پرسپولیس مقابل مس نوین مشخص شد
ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با مس نوین کرمان مشخص شد.(ادامه)
آیت الله لائینی :دلال و واسطه دلیل گرانی اجناس هستند/مسئولان جهادی عمل کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران وجود دلالان وواسطه های بین تولید و مصرف را دلیل گرانی اجناس وکالاها اعلام کرد و خواستار حذف آنان شد.(ادامه)
سقوط بهمن در محور هراز
سقوط بهمن در محور هراز موجب کند شدن حرکت خودرو‌ها شده است.(ادامه)
آخرین قیمت‌‌ها در بازار طلا و سکه در ۲۲ اسفند
امروز هرگرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۳۷۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : سرهنگ خادمی گفت : فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: از این خودرو یک قبضه کلت جنگی با ۵ نفر فشنگ جنگی هم کشف شد.... کشته شدن یک سارق در در گیری مسلحانه با پلیس/ کشف کلت جنگی
شمال نیوز : سرهنگ خادمی گفت : فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: از این خودرو یک قبضه کلت جنگی با ۵ نفر فشنگ جنگی هم کشف شد....(ادامه)
تعداد بیماران بستری کرونایی در مازندران به ۵۵۳ نفر رسید
تعداد بیماران بستری کرونایی در مازندران طی شبانه‌روز گذشته به ۵۵۳ نفر رسید.(ادامه)
محور کندوان برفی و لغزنده است
رئیس پلیس راه مازندران وضعیت محور کندوان را برفی اعلام کرد و گفت: تردد در این محور با زنجیر چرخ ممکن است.(ادامه)
تصمیم عجیب AFC علیه ایران
کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی میزبان‌های مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کرد.(ادامه)
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
استاندار مازندران در پیامی فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را به خانواده‌های شهدا و مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک گفت.(ادامه)
استفاده ۷۰ درصد مردم بابل از ماسک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۷۰ درصد مردم در شهرستان بابل از ماسک استفاده می‌کنند.(ادامه)
جمعه‌ برفی و بارانی همراه با باد شدید
هوای مازندران امروز جمعه ۲۲ اسفند ماه همراه با بارش برف و باران و وزش باد شدید خواهد بود.(ادامه)
 استانداری مازندران از ثبت نام قطعی ۱۵۳ نفر طی ۲ روز گذشته به عنوان داوطلب نامزدی ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای استان خبر داد که ۱۰تن از آنان زن هستند. 
نام نویسی ۱۵۳ داوطلب انتخابات شورای شهر در مازندران/ ۱۰ زن در میان داوطلبان
استانداری مازندران از ثبت نام قطعی ۱۵۳ نفر طی ۲ روز گذشته به عنوان داوطلب نامزدی ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای استان خبر داد که ۱۰تن از آنان زن هستند. (ادامه)
واکنش هاشمی‌طبا به کاندیداتوری سعید محمد در انتخابات
سید مصطفی هاشمی‌طبا سیاستمدار و مدیر ارشد دولت‌های مختلف پس از انقلاب به استعفا سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء به منظور ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی معاون وزیر صمت، صرامی مسئول کمیته اطلاع رسانی تنظیم بازار کشور شد مسئول کمیته اطلاع رسانی تنظیم بازار منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی معاون وزیر صمت، صرامی مسئول کمیته اطلاع رسانی تنظیم بازار کشور شد(ادامه)
شبیه ترین نهاد به شورای شهر مجالس قانونگذاری کشورها می باشد. در جمهوری اسلامی ایران نیز شهرداری و شورای شهر نقشی همچون مجلس شورای اسلامی و دولت البته در ابعادی کوچکتر و محدود به مسائل محلی دارد. شورای شهر سیاسی بهتر است یا شورای شهر تخصصی؟
شبیه ترین نهاد به شورای شهر مجالس قانونگذاری کشورها می باشد. در جمهوری اسلامی ایران نیز شهرداری و شورای شهر نقشی همچون مجلس شورای اسلامی و دولت البته در ابعادی کوچکتر و محدود به مسائل محلی دارد.(ادامه)
به دنبال رد صلاحیت مهدی کروبی برای تصدی دبیرکلی حزب اعتماد ملی به همراه سه نفر دیگر از اعضای این حزب و استعفای وی به همین دلیل، الیاس حضرتی به اتفاق آرای شورای مرکزی به عنوان دبیرکل حزب اعتماد ملی انتخاب شد. الیاس حضرتی جایگزین مهدی کروبی شد
به دنبال رد صلاحیت مهدی کروبی برای تصدی دبیرکلی حزب اعتماد ملی به همراه سه نفر دیگر از اعضای این حزب و استعفای وی به همین دلیل، الیاس حضرتی به اتفاق آرای شورای مرکزی به عنوان دبیرکل حزب اعتماد ملی انتخاب شد.(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. اسلام سیاسی همین چیزی است که در نظام ایران تحقق پیدا کرده / ایجاد سلاح و اقتدار برای ترساندن دشمن است؛ بحث غیر دشمن نیست / حضور ما در منطقه نظامی نیست؛ آنجایی که نظامی‌های ما هم بوده‌اند، مستشاری بوده / جوانان به عنوان افسران جنگ نرم از فضای مجازی استفاده کنند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. (ادامه)
جدول/ قیمت انواع گوشی های پرطرفدار در بازار
در بازار موبایل برای خرید از میان ۱۰ گوشی پرطرفدار بازار حداقل باید هزینه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان صرف کنید.(ادامه)
تغییر داور جنجالی بازی پرسپولیس
عباس راکی قضاوت بازی پرسپولیس و مس نوین را برعهده نخواهد داشت.(ادامه)
عکس/ روز تولد حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان
دوستداران حاج قاسم در سالروز تولد شناسنامه‌ای این سردار آسمانی،اینگونه به ساحت مقدس او عرض ارادت کردند. تولد شهید حاج قاسم سلیمانی اول فروردین ماه است.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۸۸ نفر از مبتلایان بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۱۶ نفر رسیده است... فوت ۸۸ نفر در شبانه روز گذشته/تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۱۶ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۸۸ نفر از مبتلایان بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۱۶ نفر رسیده است...(ادامه)
قیمت طلا و سکه در روز عید مبعث
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: جوانان ما در فضای مجازی امیدآفرینی کنند/ دشمن می‌خواهد زنجیره توصیه به حق و صبر را در جامعه قطع کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد.(ادامه)
محورهای کندوان و هراز برفی است
رئیس پلیس راه مازندران وضعیت محورهای کندوان و هراز را برفی اعلام کرد و گفت: تردد در این محورها با زنجیرچرخ ممکن است.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.