.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت جدید پراید، تیبا، ساینا و کوییک در بازار (99/11/20)
قیمت خودروهای سایپا طی روزهای اخیر اندکی افزایش یافت. (ادامه)
افزایش مرگ‌ومیر های کرونا تا اواسط اسفند
کتر مردانی، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا:روند افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا دوباره در کشور افزایشی و صعودی شده و با ادامه این روند حدود چهار هفته آینده شاهد افزایش مجدد موارد مرگ و میر کرونا در کشور خواهیم بود. (ادامه)
بازگشت وریا غفوری به تمرین استقلال
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در تمرین این تیم حضور پیدا کرد.کاپیتان تیم فوتبال استقلال در تمرین این تیم حضور پیدا کرد.(ادامه)
آیا احتمال نشت واکسن کرونا به بازار سیاه وجود دارد؟
نشت واکسن‌های کرونا از نظام شبکه بهداشت امکان پذیر نیست، زیرا یک واکسن با یک شماره مشخص به یک فرد با کد ملی مشخص تزریق می‌شود. (ادامه)
AFC: ترابی برای تکرار موفقیت‌ها به پرسپولیس برگشت
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت مهدی ترابی برای تکرار موفقیت‌های قبل به تیم پیشین خود برگشت. (ادامه)
برای لیگ خیلی روی آل‌ کثیر حساب نکنید
لیگ برتر با سرعتی سرسام‌آور در حال سپری شدن است. به‌ نظر می‌رسد حتی سه هفته از مسابقات دور برگشت هم در اسفندماه برگزار خواهد شد و این یعنی همچنان آل‌ کثیر دور از دسترس است.(ادامه)
مذاکرات ایران و روسیه با هدف تولید واکسن کرونای روسی در ایران
رئیس سازمان غذا و دارو که به مسکو سفر کرده، از مذاکرات نهایی با شرکت گامالیای روسیه برای تولید واکسن ضدکرونای اسپوتنیک‌ در داخل ایران خبر داده است. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر هاشمیان صحبت‌هایش را این گونه شروع کرد: «بحث این است که بیمار (انصاریان) به عنوان یک ورزشکار چرا باید به آی‌سی‌یو برود؟ چرا باید علی انصاریان به ICU برود؟ اگر او آمده سی‌تی‌اسکنی که نشان دادم چرا حاشیه‌ساز شد؟ .... پزشک علی انصاریان متهم به قتل شد! / هیچ وقت وضعیت انصاریان نرمال نبود
شمال نیوز : دکتر هاشمیان صحبت‌هایش را این گونه شروع کرد: «بحث این است که بیمار (انصاریان) به عنوان یک ورزشکار چرا باید به آی‌سی‌یو برود؟ چرا باید علی انصاریان به ICU برود؟ اگر او آمده سی‌تی‌اسکنی که نشان دادم چرا حاشیه‌ساز شد؟ ....(ادامه)
یارانه بهمن‌ماه امشب واریز می‌شود
براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها یکصد و بیستمین مرحله یارانه نقدی مربوط به بهمن ماه سال جاری، ساعت ۲۴ امروز (دوشنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. (ادامه)
سفر به مازندران در تعطیلات ممنوع است
رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه تردد و ورود خودروهای غیربومی به استان ممنوع است، گفت: سفر در تعطیلات پیش رو به استان ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز : محمد جواد ظریف درباره سفر رئیس مجلس به مسکو گفت: ما اطلاع داشتیم البته هم پروتکل‌های کرونایی و هم پروتکل ملاقات روسای مجالس، امکان ملاقات با آقای پوتین را فراهم نمی‌کرد و این را هم ما از ابتدا به دوستانمان در مجلس گفته بودیم. وزارت خارجه تلاشش را هم کرد، سفیر ما هم تلاشش را کرد .... از ابتدا گفته بودیم پروتکل های روسای مجالس، امکان ملاقات با پوتین را فراهم نمی کند
شمال نیوز : محمد جواد ظریف درباره سفر رئیس مجلس به مسکو گفت: ما اطلاع داشتیم البته هم پروتکل‌های کرونایی و هم پروتکل ملاقات روسای مجالس، امکان ملاقات با آقای پوتین را فراهم نمی‌کرد و این را هم ما از ابتدا به دوستانمان در مجلس گفته بودیم. وزارت خارجه تلاشش را هم کرد، سفیر ما هم تلاشش را کرد ....(ادامه)
محور کندوان بسته شد
محور کندوان برای دومین روز متوالی مسدود شد.(ادامه)
فکری با این رفتار آرامش را از استقلال می گیرد!
رفتارهایی که این روزها از محمود فکری سرمی زند بسیاری از اهالی فوتبال را به یاد علی دایی در سالهای اول سرمربیگری در سایپا و پرسپولیس می اندازد. (ادامه)
کریمی‬ فیروزجایی‬:ضرورت اجرای تفاهمنامه تجاری اوراسیا و تقویت مناسبات اقتصادی
عضو هیئت رئیسه مجلس تقویت دیپلماسی پارلمانی را متضمن منافع ملی دانست و گفت:اجرای تفاهم نامه تجاری اوراسیا و تقویت مناسبات اقتصادی ضروری است.(ادامه)
شناسایی ۵۰ هزار جهش در ویروس کرونا
۵۰ هزار جهش مختلف تاکنون برای ویروس کرونا گزارش شده است.(ادامه)
قیمت روز گوشی موبایل در ۲۰ بهمن
قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۰ بهمن را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
کاپیتان باتجربه‌ای که جور پرسپولیس را می‌کشد!
کاپیتان باتجربه پرسپولیس در فصل جاری تبدیل به بازیکنی تعیین کننده در برد و باخت‌های پرسپولیس شده و حرفه‌ای‌گری و تجربه او پرسپولیس را از مهلکه نجات داده است. (ادامه)
آسمان مازندران تیره و نیمه ابری است
آسمان مازندران امروز نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:فدراسیون فوتبال در حالی اسامی 69 نفر از واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات این فدراسیون مهم را اعلام کرد که نام سعید نجاریان و غلامرضا بهروان به عنوان دو مدیر فوتبالی در بین تایید صلاحیت شدگان نهایی دیده می شود .... اسامی نهایی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص شد / دو مازندرانی در میان نامزدهای تایید صلاحیت شده
شمال نیوز:فدراسیون فوتبال در حالی اسامی 69 نفر از واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات این فدراسیون مهم را اعلام کرد که نام سعید نجاریان و غلامرضا بهروان به عنوان دو مدیر فوتبالی در بین تایید صلاحیت شدگان نهایی دیده می شود ....(ادامه)
کمیاب ترین گروه خونی در ایران چیست؟
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، به ارائه آمار اهدای خون در ۱۰ ماهه سال ۹۹ پرداخت.(ادامه)
عکسی کمیاب از سیدحسن نصرالله در بدو تاسیس حزب‌الله
تصویری بسیار کمیاب و دیده نشده از سیدحسن نصرالله در میان رزمندگان حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت در اوایل دهه ۱۹۸۰ و بدو تاسیس حزب الله(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تصویر هوایی متفاوت از تنکابن
شهرستان تنکابن با طبیعتی زیبا و چشم اندازهای بی‌نظیر به گونه‌ای که مجموعه‌ای از رودخانه‌ها، آبشارها، چشمه‌ها و سرسبزی‌هایی حیرت انگیز را در خود جای داده است.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع پراید در بازار
در روزهای اخیر رکود بازار خودرو سبب شده تا نرخ ها تقریبا تثبیت شوند، در این بازار خریداران همچنان تمایلی برای خرید نداشته و منتظر کاهش قیمت ها هستند. (ادامه)
شکایت شهرخودرو از پرسپولیس به AFC
باشگاه شهرخودرو برای طلب این باشگاه از پرسپولیس به AFC شکایت می‌کند. (ادامه)
واکسیناسیون کرونا از چه تاریخی آغاز می‌شود؟
سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان این‌‌که واکسیناسیون کرونا با روزانه ۱۰۰۰ نفر آغاز خواهد شد، گفت: واکسن در مرحله اول به کسانی تزریق می‌شود که تست مثبت PCR نداشته باشند؛ تزریق واکسن‌های روسی وارد شده از سه‌شنبه ۲۱ بهمن آغاز می‌شود. (ادامه)
عکس/ دست به سلاح شدن سخنگوی وزارت بهداشت
سیما سادات لاری، معاون دانشجویی و فرهنگی و سخنگوی وزارت بهداشت در سفره یک روزه خود به اصفهان از روند احداث سالن در حال ساخت میلاد و مجموعه تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازدید کرد. (ادامه)
شمال نیوز :  رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبردار جعلی ثبت نام کارت سوخت توسط افسران سایبری گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: این فرد به برداشت غیرمجاز از حساب ۲۹۸ نفر متهم است. دستگیری کلاهبردار جعلی ثبت نام کارت سوخت در مازندران
شمال نیوز : رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبردار جعلی ثبت نام کارت سوخت توسط افسران سایبری گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: این فرد به برداشت غیرمجاز از حساب ۲۹۸ نفر متهم است.(ادامه)
تلف شدن ۲۵۰۰ بال پرنده در تالاب بین المللی میانکاله
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شمار تلفات پرندگان مهاجر آبزی در تالاب میانکاله و خلیج گرگان از دو هزار و ۵۰۰ بال فراتر رفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.