.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در تهران چه خبر بود؟
آن‌چه در پی می‌خوانید گزارش میدانی روزنامه اطلاعات (منتشرشده در دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۵۷) از جزئیات رخدادهای ۲۲ بهمن ۵۷ در تهران است از سقوط یک به یک کلانتری‌ها، پادگان‌های نظامی، ساختمان مجلس و... به دست انقلابیون تا خشمی که نزدیک بود ساختمان قدیمی و کتابخانه مجلس را با آتش بکشد اما مهدی بهشتی‌پور نویسنده روزنامه اطلاعات که در محل حضور داشت، با کمک شماری از انقلابیون و انتظامات کمیته امام خمینی توانست با بلندگو اهمیت حفظ ساختمان تاریخی مجلس و کتابخانه آن را به مردم خشمگین یادآور شود و از هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کند.(ادامه)

موضوع اصلی سفر آقای ولایتی ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به پوتین بود و هیچ برنامه دیگری در سفر ایشان پیش‌بینی نشده بود یعنی اگر پیام نبود، سفر هم انجام نمی‌شد. توضیحات شریعتمداری درباره اظهاراتش در برنامه جهان‌آرا
موضوع اصلی سفر آقای ولایتی ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به پوتین بود و هیچ برنامه دیگری در سفر ایشان پیش‌بینی نشده بود یعنی اگر پیام نبود، سفر هم انجام نمی‌شد.(ادامه)
(تصویر) سردار سپاه سوار بر موتور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
تصویری از جانشین فرمانده کل سپاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر شد. (ادامه)
تو پیر شدی و ایران بزرگ! +عکس
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار تصویری از رهبر انقلاب طی توییتی نوشت: تو پیر شدی، ایران بزرگ!(ادامه)
(ویدئو) توهین به حسن روحانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
جمعی از افراد در مراسم ۲۲ بهمن اصفهان شعار‌ "مرگ بر روحانی" دادند. این فیلم به صورت گسترده در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. اهانت به مسئولین و رئیس جمهور تاکنون بار‌ها توسط رهبر انقلاب رد و مورد انتقاد قرار گرفته است.(ادامه)
تعرفه‌های انتخابات 1400 در حال چاپ است
(ادامه)
اشک‌های پژمان جمشیدی برای انصاریان +عکس
در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر به علی انصاریان ادای احترام شد.(ادامه)
شمال نیوز " کارگردان جوان مازندرانی با سومین فیلم سینمایی خود توانست دو سیمرغ بلورین سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.
اهدا جایزه ویژه سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر به کارگردان مازندرانی
شمال نیوز " کارگردان جوان مازندرانی با سومین فیلم سینمایی خود توانست دو سیمرغ بلورین سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. (ادامه)
راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در ساری بصورت خودرویی و موتوری برگزار شد.مراسم راهپیمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،همزمان با سراسر کشور در ساری  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور پرشور مردم و مسئولان و درکنارهم برگزار شد.
عکاس/ خزرنما راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در ساری با حضور پرشور مردم(خبر)
راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در ساری بصورت خودرویی و موتوری برگزار شد.مراسم راهپیمایی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،همزمان با سراسر کشور در ساری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور پرشور مردم و مسئولان و درکنارهم برگزار شد. عکاس/ خزرنما(ادامه)
جدول/قیمت خودرو‌های سایپا و ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۲ بهمن
قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن ۹۹ را در جدول زیر مشاهده کنید. (ادامه)
عکس/ احمد مددی سرانجام به تمرین استقلال رفت
مدیرعامل استقلال بعد از اختلاف با بازیکنان، در تمرین این تیم آفتابی شد. احمد مددی در تمرین امروز آبی ها حاضر شد. بعد از بازی نساجی بازیکنان علیه او و هیات مدیره موضعگیری کردند. محمود فکری هم به باشگاه رفت و به مددی گفت باید در تمرین حاضر شود تا اختلاف با بازیکنان حل شود. او هم امروز در محل تمرین حاضر شد تا با بازیکنان دیدار و گفت و گو داشته باشد. (ادامه)
بازگرداندن مسافران از جاده‌های مازندران
تعداد زیادی خودرو که دیروز قصد ورود به مازندران را داشتند به سمت استان‌های خود برگشت داده شدند(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است ... آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۲ بهمن ۹۹
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است ...(ادامه)
 رنگ آبی کرونایی سرانجام با تغییر وضعیت شیوع این ویروس به مازندران نزدیک شد و طبق اعلام سامانه ماسک ۶ شهرستان مازندران از روز ۲۵ بهمن ماه جاری در وضعیت آبی قرار می‌گیرند.

6 شهرستان مازندران به رنگ آبی نزدیک شد/ تغییر 5 شهرستان نارنجی به زرد
رنگ آبی کرونایی سرانجام با تغییر وضعیت شیوع این ویروس به مازندران نزدیک شد و طبق اعلام سامانه ماسک ۶ شهرستان مازندران از روز ۲۵ بهمن ماه جاری در وضعیت آبی قرار می‌گیرند. (ادامه)
آغاز واکسیناسیون کادر درمان مازندران با واکسن روسی+ تصاویر
اولین مرحله واکسیناسیون کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران همزمان با سراسرکشور در سه بیمارستان اجرا شد.(ادامه)
اعلام زمان پایان زنجیره انتقال کرونا در کشور
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، در مورد آغاز واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در کشور و پایان بیماری، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
جدول/ انواع سمند در بازار چند؟
در بازار می توان سمند LX مدل 99 را با قیمتی بین 165 تا 180 میلیون تومان خریداری کرد. (ادامه)
راهپیمایی خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن در مازندران + تصاویر
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران با حضور خانواده‌ها، ولی متفاوت با سال‌های گذشته به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.(ادامه)
شناسایی ۱۷۵ بیمار جدید کرونایی در مازندران
با بستری شدن تعداد ۱۷۵ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مازندران به یک‌هزار و ۱۰۰ نفر رسید.(ادامه)
هوایی مه آلود در صبح، آسمانی صاف در بعدازظهر
هوای مازندران صبح امروز با مه غلیظ و از بعدازظهر صاف پیش بینی می‌شود.(ادامه)
استاندار مازندران و نماینده ولی ‌فقیه در این استان در آستانه ۲۲ بهمن با انتشار بیانیه ای تاکید کردند : انقلاب اسلامی که با پیروزی قیام حق‌طلبانه مردم ایران به پیروزی رسید ، امروز به ملجا و الگوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است.
پیام مشترک نماینده‌ ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
استاندار مازندران و نماینده ولی ‌فقیه در این استان در آستانه ۲۲ بهمن با انتشار بیانیه ای تاکید کردند : انقلاب اسلامی که با پیروزی قیام حق‌طلبانه مردم ایران به پیروزی رسید ، امروز به ملجا و الگوی ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است. (ادامه)
تصویری جالب از رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن
تصویری از حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای در بین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال‌های دوران ریاست جمهوری ایشان را ببینید. (ادامه)
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به پوتین نوشت: حق حاکمیت و تعیین سرنوشت از آن آحاد مردم است. این حق اساسی و بنیادین را خداوند با دادن اختیار به انسان‌ها ارزانی فرموده است و هیچ فرد، گروه یا قدرتی حق سلب یا تحدید آن را ندارد. احمدی نژاد به پوتین هم نامه نوشت و او را نصیحت کرد
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به پوتین نوشت: حق حاکمیت و تعیین سرنوشت از آن آحاد مردم است. این حق اساسی و بنیادین را خداوند با دادن اختیار به انسان‌ها ارزانی فرموده است و هیچ فرد، گروه یا قدرتی حق سلب یا تحدید آن را ندارد.(ادامه)
وقتی پیرزنِ پلدختری، یقه‌ی نوبخت را می‌گیرد!
(ادامه)
پس از دریافت ۳ دوز واکسن، دیگر ماسک نزنید
رئیس سرم سازی رازی گفت: پس از دریافت ۲ دوز تزریق و یک دوز استنشاقی واکسن رازی کووپارس می‌توانید دیگر ماسک نزنید. (ادامه)
شمال نیوز : سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید و این‌که هرگز نمی خواسته نظامی شــود و هرگز از مدرج شدن خوشش نمی‌آمده است. انتشار نامه شهید سلیمانی به فرزندش/ هرگز نمی‌خواستم نظامی شوم
شمال نیوز : سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید و این‌که هرگز نمی خواسته نظامی شــود و هرگز از مدرج شدن خوشش نمی‌آمده است.(ادامه)
ویژه نامه مجازی » شمال نیوز » ؛ همزمان با اولین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی
* این ویژه نامه در حال تکمیل است .....(ادامه)
اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد کرونایی در ۵۷ نقطه مازندران
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای طرح محدودیت کرونایی در ۵۷ نقطه استان از ممنوعیت ورود به مناطق با وضعیت نارنجی در تعطیلات روزهای ۲۲ بهمن ماه تا پایان هفته خبر داد.(ادامه)
۲۲ بهمن جلوگاه پیروزی عظیم ترین حماسه مقاومت است
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان جلوگاه پیروزی یکی از عظیم ترین حماسه مقاومت در تاریخ معاصر یاد کردند.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی رژه خودرویی ۲۲ بهمن در مازندران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای مراسم رژه خودرویی در سطح شهرستان ساری و شهرستان‌های استان خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.