.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ هجوم سلفی‌بگیران به مراسم ختم شفیع
مراسم ختم زنده یاد بهرام شفیع مجری پیشکسوت تلویزیون عصر روز جمعه در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.(ادامه)
استاندار: پرداخت کمک‌های بلاعوض به سیلزدگان در روزهای آینده آغاز می شود
استاندار مازندران گفت: با تخصیص اعتبارات مصوب در روزهای آینده پرداخت کمک‌های بلاعوض به سیلزدگان استان آغاز می شود.(ادامه)
وقوع سیلاب و رانش در محور کندوان/جاده‌های مازندران لغزنده و ارتفاعات مه‌‌آلود است
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های مازندران درحال حاضر لغزنده و ارتفاعات استان مه‌آلود است.(ادامه)
مرگ ۶۶ نفر به علت تصادفات رانندگی در مازندران
۶۶ نفر شهریور ماه امسال در مازندران جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش داشت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ های شنبه ۲۱ مهرماه مازندران
(ادامه)
پاسخ متفاوت واعظی به خبر استعفای آخوندی
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سئوالی درباره خبر استعفای عباس آخوندی از وزارت راه می‌گوید کمی صبر کنید اسامی وزرا ۱۰ روز دیگر اعلام می‌شود.(ادامه)
چمران:دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به دنبال توسعه دشمنی داخلی و دوقطبی کردن جامعه هستند.(ادامه)
جایگاه نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال بد نیست
مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران از هواداران خواست تا همانند فصل گذشته به تفکرات نکونام اعتماد کنند و گفت: جایگاه نساجی با توجه به قرعه سختی که با آن مواجه شده در لیگ بد نیست.(ادامه)
تازه ترین قیمت خودروهای داخلی و وارداتی
(ادامه)
آسمان مازندران همچنان بارانی است
هوای مازندران امروز شنبه 21 مهرماه نیمه ابری بتدریج ابری، در بعد از ظهر همراه با بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.(ادامه)
عکس/ رونمایی از تمبر شهید خردسال حمله تروریستی اهواز
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۲۱ مهر
(ادامه)
عکس/ مربی استقلال در تمرین مصدوم شد
تمرین عصر دیروز (جمعه) استقلال در غیاب وینفرد شفر و ملی‌پوشان بزرگسال و امید این تیم برگزار شد. میگوئل کولى مربى استقلال در حین تمرین از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگى شد.(ادامه)
عکس/ سالگرد ازدواج بازیگر «پاینخت» در کنار همسر و دخترش
هدایت هاشمی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون یکی از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایش را در سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم بازی کرد، شخصیتی به نام اوس موسی که لهجه مشهدی داشت.(ادامه)
سؤالات یک تشکل دانشجویی در قائم‌شهر از ادیانی و رضیان
مردمی که در حداقل امورات زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند و در برآورده کردن حداقل حاجات و خواسته‌های خانواده خود مانده‌اند، چگونه باید به نمایندگانی اعتماد کنند که حداکثر حقوق را در میان دیگر مسؤولان دریافت می‌کنند.(ادامه)
لغو دیدار فوتسال ایران با برزیل به دلیل مشکلات ارزی و گرانی بلیت هواپیما
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با اشاره به دیدار با مسؤولان فدراسیون فوتبال، گفت: فدراسیون فوتبال در بیان علل اصلی لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با برزیل به بالا بودن هزینه‌های جانبی این دو دیدار، گرانی بلیت هواپیما، مشکلات ارزی و نوسانات آن اشاره کرد.(ادامه)
دو خانم ناشناس در تمرین تیم‌ملی!/عکس
این دو خانم ناشناس که عکاس و خبرنگار نبودند روی سکو نشستند و بازی درون تیمی ایران را از نزدیک تماشا کردند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : اختصاص کمترین طرح های ملی و پروژه های عمرانی اشتغال زا، مولد و راهبردی به این استان، عدم پایه گذاری صنعت به بهانه واهی حفظ محیط زیست در طول سالهای گذشته، نابسامانی کسالت آور و ناامیدکننده در مدیریت اقتصادی استان بویژه در بخش کشاورزی و توریسم که بستر و اساس اقتصاد مازندران را.... مازندران با تخصيص قطره چکانی اعتبارات عمراني به توسعه نمی رسد
شمال نیوز : اختصاص کمترین طرح های ملی و پروژه های عمرانی اشتغال زا، مولد و راهبردی به این استان، عدم پایه گذاری صنعت به بهانه واهی حفظ محیط زیست در طول سالهای گذشته، نابسامانی کسالت آور و ناامیدکننده در مدیریت اقتصادی استان بویژه در بخش کشاورزی و توریسم که بستر و اساس اقتصاد مازندران را....(ادامه)
شمال نیوز : دولت باید آموزش‌دهنده‌های نهضت سوادآموزی را از فرد به فرد تا تجمیعی حمایت کرده و به آ‌ن‌ها انگیزه ادامه فعالیت دهند نه مانند اکنون که تمامی آن‌ها به دنبال تغییر وضعیت هستند..... وجود بیش از ۸میلیون بی‌سواد مشمول سن تحصیل در کشور
شمال نیوز : دولت باید آموزش‌دهنده‌های نهضت سوادآموزی را از فرد به فرد تا تجمیعی حمایت کرده و به آ‌ن‌ها انگیزه ادامه فعالیت دهند نه مانند اکنون که تمامی آن‌ها به دنبال تغییر وضعیت هستند.....(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار برخی خبرها درباره تغییرات در این شورا گفت: هیچ .... شایعه ای که خیلی سریع تکذیب شد/ آیت الله جنتی از شورای نگهبان نمی رود
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار برخی خبرها درباره تغییرات در این شورا گفت: هیچ ....(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس مصوبه شورای عالی اداری مورخ 30 مرداد 96 دستگاه های اجرایی کشور موظفند در طول برنامه ششم توسعه 30 درصد از پستهای مدیریتی دستگاه مربوطه را به بانوان اختصاص دهند که متاسفانه استان مازندران همچنان اندر خم یک کوچه است !.... از رتبه اول سیستان و بلوچستان در انتصاب مدیران زن تا سهم 2 درصدی زنان مازندرانی !
شمال نیوز : بر اساس مصوبه شورای عالی اداری مورخ 30 مرداد 96 دستگاه های اجرایی کشور موظفند در طول برنامه ششم توسعه 30 درصد از پستهای مدیریتی دستگاه مربوطه را به بانوان اختصاص دهند که متاسفانه استان مازندران همچنان اندر خم یک کوچه است !....(ادامه)
«مهدی کروبی» دبیر کل حزب اعتماد ملی شد
شمال نیوز: با اجماع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، «مهدی کروبی» به عنوان دبیرکل حزب اعتماد ملی انتخاب شد. «الیاس حضرتی» نیز به سمت قائم مقامی این حزب منصوب شد.(ادامه)
عکس/ ناهار خوردن "فتاح" در کنار جاده!
تصویری از پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) و تعدادی از همراهان را در حال خوردن ناهار در کنار جاده در سفر به استان آذربایجان شرقی و بازید از خانواده های تحت حمایت کمیته را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
دلیل گرانی میوه در بازار
رئیس اتحادیه میوه فروشان البرز گفت: اگر صادرات میوه به کشور‌های همسایه نداشته باشیم قطعاً کاهش قیمت خواهیم داشت.(ادامه)

اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. کدام نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مخالف دادند؟
اسامی نمایندگانی که به لایحه "CFT" (یکی از لوایح «FATF») که هفته گذشته پس از مدت‌ها کش و قوس در مجلس تصویب شد، رای منفی داده بودند، منتشر شد. (ادامه)
طبیعت در ارتفاعات "اشکورات رحیم آباد رودسر" در استان گیلان با رنگ گرفتن از پاییز، جلوه‌ای تازه از خود به تماشا گذاشته است.
سمفونی رنگ‌ها در پاییز در گیلان(خبر)
طبیعت در ارتفاعات "اشکورات رحیم آباد رودسر" در استان گیلان با رنگ گرفتن از پاییز، جلوه‌ای تازه از خود به تماشا گذاشته است. (ادامه)
با حکم علی اصغر مونسان؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان منصوب شد.
مدیرکل جدید میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان منصوب شد+ سوابق
با حکم علی اصغر مونسان؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان منصوب شد. (ادامه)
عکس / بالا رفتن بهاره رهنما از دیوار دبیرستان!
بهاره رهنما عکس جدیدی را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است.(ادامه)
احتمال افزایش تعداد نمایندگان زن بر اساس لایحه جامع انتخابات
عضو کمیسیون شورا‌ها مجلس گفت: تلاش ما برای افزایش مشارکت سیاسی زنان ادامه دارد، احتمالا دولت در لایحه جامع انتخابات پیشنهاد افزایش تعداد نمایندگان زن را مطرح می‌کند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.