.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شرکت‌های ژاپنی در ایران خواهند ماند
(ادامه)
پیروزی فوتبال ایران در دیدار با بولیوی/پنجاهمین برد کی‌روش با تیم ملی رقم خورد
(ادامه)
شمال نیوز : محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران ظی حکمی ، خانعلی رشیدی را به سمت سرپرست جدید امور شعب بانک ملی مازندران منصوب کرد ..... سرپرست جدید شعب بانک ملی استان مازندران منصوب شد
شمال نیوز : محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران ظی حکمی ، خانعلی رشیدی را به سمت سرپرست جدید امور شعب بانک ملی مازندران منصوب کرد .....(ادامه)
سرپرست چهار فدراسیون مشخص شدند/ خداحافظی چهار رئیس بازنشسته
(ادامه)
انتقام آتشین خواستگار در جنت آباد تهران
(ادامه)
مردی به خاطر درخواست مهریه با خودرو همسرش را له کرد
(ادامه)
تیراندازی به استاد دانشگاه علوم پزشکی
(ادامه)
شمال نیوز : عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌. .... سپاه : ربوده شدن بسیجیان در مرز میرجاوه با خیانت عوامل نفوذی
شمال نیوز : عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌. ....(ادامه)
شمال نیوز : ﻣﺪﻳﺮﻛﻞ اﻣﻮﺭ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ استانداری گلستان اﻓﺰﻭﺩ: ۱۸ ﺩﺭﺻﺪ ﻣﺮﺩﻡ اﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺣﺎﺷﻴﻪ‌ای ﺯﻧﺪگی می ﻛﻨﻨﺪ و ﺑﻴﻜﺎﺭی ﻋﺎﻣﻞ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻃﻼﻕ و ﺧﻴﺎﻧﺖ اﺯ ﺭﺗﺒﻪ ﻫﻔﺘﻢ ﺑﻪ ﺭﺗﺒﻪ ﺩﻭﻡ ﺭﺳﻴﺪه اﺳﺖ..... چراغعلی : گلستان دومین استان کشور از نظر وقوع خیانت زناشویی است !
شمال نیوز : ﻣﺪﻳﺮﻛﻞ اﻣﻮﺭ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ استانداری گلستان اﻓﺰﻭﺩ: ۱۸ ﺩﺭﺻﺪ ﻣﺮﺩﻡ اﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﺣﺎﺷﻴﻪ‌ای ﺯﻧﺪگی می ﻛﻨﻨﺪ و ﺑﻴﻜﺎﺭی ﻋﺎﻣﻞ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻃﻼﻕ و ﺧﻴﺎﻧﺖ اﺯ ﺭﺗﺒﻪ ﻫﻔﺘﻢ ﺑﻪ ﺭﺗﺒﻪ ﺩﻭﻡ ﺭﺳﻴﺪه اﺳﺖ.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل در پاسخ به اینکه چه کسانی بعد از شما پیگیر جمع‌آوری امضاها هستند، تأکید کرد: نمی‌دانم از آقایان بپرسید. عدم‌استقبال عقلا و نخبگان جامعه، مجلس و چهره‌های سیاسی از ایده تغییر نظام ریاستی به نظام پارلمانی و مهیا نبودن شرایط ..... روایت یوسفیان ملا از ایده تغییر نظام ریاستی به نظام پارلمانی
شمال نیوز : نماینده آمل در پاسخ به اینکه چه کسانی بعد از شما پیگیر جمع‌آوری امضاها هستند، تأکید کرد: نمی‌دانم از آقایان بپرسید. عدم‌استقبال عقلا و نخبگان جامعه، مجلس و چهره‌های سیاسی از ایده تغییر نظام ریاستی به نظام پارلمانی و مهیا نبودن شرایط .....(ادامه)
عکس/ دریاچه‌ای زیبا در قزوین
دریاچه ی زیبای اوان (Ovan) در الموت استان قزوین.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۴ مهر
(ادامه)
میوه‌ای قوی تر از شیمی درمانی
محققان بر این باورند که لیموترش قادر است از تومورهای بدخیم و خطرناک جلوگیری کرده و از بدن محافظت کند،لیمو ترش محصولی معجزه گر در نابودی سلول های سرطانی است.(ادامه)
کدام خوراکی‌ها سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد؟
کارشناسان گروهی از مواد غذایی را معرفی کرده اند که به سوخت و ساز بدن بسیار کمک می‌کند.(ادامه)
شاعری :انتقال آب دریایی خزر منوط به ارزیابی‌های زیست محیطی است
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس انتقال آب دریایی خزر منوط به ارزیابی مطالعه زیست محیطی است و این ارزیابی در سازمان حفاظت محیط زیست تایید نشده و هیچگونه مجوزی تا زمانی که ارزیابی محیط زیست تهیه و تصویب نشود، معنی ندارد.(ادامه)
احتمال فروپاشی پل تاریخی تنکابن
کارشناس سازه های هیدرولیکی از احتمال تخریب پل تاریخی چشمه کیله تنکابن خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : آنگونه که از شواهد پیداست خیلی از این مدیران بازنشسته دوست ندارند، صندلی مدیریت خود را رها کنند و خانه نشین شوند. .... لطفا اجازه دهید دیگران هم فرصت خدمت پیدا کنند !
شمال نیوز : آنگونه که از شواهد پیداست خیلی از این مدیران بازنشسته دوست ندارند، صندلی مدیریت خود را رها کنند و خانه نشین شوند. ....(ادامه)
بهترین آنتی بیوتیک‌های طبیعی برای فصل پاییز
در این مطلب با بهترین آنتی بیوتیک های طبیعی برای نبرد با بیماری های فصلی آشنا خواهید شد.(ادامه)
شمال نیوز : رضا یزدانی که بعد از ۲ سال دوری از کشتی به خاطر مصدومیت تلاش زیادی برای بازگشت به تیم ملی کرد، از اتفاقات چند ماه اخیر پرده برداشته است ....

سکوت پلنگ جویبار با حمله به خادم شکست!
شمال نیوز : رضا یزدانی که بعد از ۲ سال دوری از کشتی به خاطر مصدومیت تلاش زیادی برای بازگشت به تیم ملی کرد، از اتفاقات چند ماه اخیر پرده برداشته است .... (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۲۴ مهرماه مازندران
(ادامه)
جدول/ قیمت خودروهای چینی در بازار تهران
(ادامه)
آسمان ابری در مازندران
آسمان مازندران امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه ابری همراه با باران پاییزی پیش بینی شده است.(ادامه)
انحراف پراید در بابل ۵ مصدوم بر جای گذاشت
سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: انحراف پراید در بابل پنج مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
شمال نیوز : خبری که بهترین پیامش در این روزهای سخت تحریم ها، رصد مدیران و مسئولین توسط نهادهای نظارتی و برخورد با آنان بی توجه به پست و مقام و جناح بندی های مرسوم سیاسی شان بوده است..... بازداشت یک مدیر ارشد استانی و سیگنال هایی که به شورای شهر فرستاده شد!
شمال نیوز : خبری که بهترین پیامش در این روزهای سخت تحریم ها، رصد مدیران و مسئولین توسط نهادهای نظارتی و برخورد با آنان بی توجه به پست و مقام و جناح بندی های مرسوم سیاسی شان بوده است.....(ادامه)
عکس: یکتا ناصر و دختر ۲۲ ماهه‌اش
بازیگر سینما و تلویزیون، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی‌اش، عکسی از دختر کوچکش را که در آغوش اوست، منتشر کرد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : حصاری با اذعان به اینکه افزایش نرخ ارز سبب کمبود برخی داروها در سراسر کشور شده افزود: بیشترین کمبود دارو در حوزه تأمین داروهای خارجی و وارداتی است همچنین افزایش نرخ ارز تأمین مواد اولیه تولید برخی داروهای تولید داخل را با خلل مواجه کرده است‌..... مازندرانی ها برای برای تأمین داروهای موردنیازشان به گیلان مراجعه می‌کنند!
شمال نیوز : حصاری با اذعان به اینکه افزایش نرخ ارز سبب کمبود برخی داروها در سراسر کشور شده افزود: بیشترین کمبود دارو در حوزه تأمین داروهای خارجی و وارداتی است همچنین افزایش نرخ ارز تأمین مواد اولیه تولید برخی داروهای تولید داخل را با خلل مواجه کرده است‌.....(ادامه)
شمال نیوز : سید یونس حسینی با اشاره به اینکه برای یکی از شهرداران استان که چندی پیش استعفا کرده است قرار بازداشت صادر شده است گفت: این پرونده هنوز در مراحل اولیه و تحقیقات مقدمات قرار دارد..... بازداشت شهردار مستعفی یکی از شهرهای مازندران
شمال نیوز : سید یونس حسینی با اشاره به اینکه برای یکی از شهرداران استان که چندی پیش استعفا کرده است قرار بازداشت صادر شده است گفت: این پرونده هنوز در مراحل اولیه و تحقیقات مقدمات قرار دارد.....(ادامه)
در پی گمانه های انتخاب دکتر دژپسند به سمت وزیر اقتصاد(يادداشت)
(ادامه)
فیش حقوقی مدیری که حاشیه‌ساز شد +عکس
در حالی که اخیرا بسیاری از پزشکان و اعضای کادر بهداشت و درمان کشور به دلیل تاخیر در حقوق با مشکلات جدی مواجه‌اند مدیران سازمانی که قرار بوده مطالبات آنها را پیگیر باشند حقوق‌هایی نجومی دریافت می‌کنند.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.