.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واریز یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: برداشت یارانه مسدودی به متقاضیان منوط به پایش اطلاعات در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و بلافاصله پس از اعلام این وزارتخانه افراد می‌توانند برداشت کنند.(ادامه)
چراغ سبز مربی ایتالیایی به استقلال
مربی سابق تیم اینترمیلان ایتالیا با تعیین برخی از شرط و شروط‌های فوتبالی به مدیریت باشگاه استقلال برای فصل آینده چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
یک طرفه شدن ۲ محور اصلی شمال
محور‌های کندوان و هراز در صورت ترافیک سنگین فردا یک طرفه می‌شوند.(ادامه)
عکس/ طبیعت بکر ترکمن صحرا
ترکمن صحرا یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین مناطق در استان گلستان است که به دلیل پوشش گیاهی و سرسبزی از جاذبه‌های گردشگری در این منطقه به حساب می‌آید.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
راه‌های نجات از آفتاب‌سوختگی در فصل گرما
(ادامه)
کاهش شدت گرمای شبه تابستانی مازندران
مازندرانی‌ها امروز هم شاهد کاهش گرمای هوا خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از تغییر در ساعت کار ادارات استان خبر داد. تغییر در ساعت کار ادارات مازندران / پنج شنبه ها یک ساعت کمتر
شمال نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از تغییر در ساعت کار ادارات استان خبر داد.(ادامه)
دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ حذف می‌شوند
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه در کنکور سال آینده سؤالات عمومی از کنکور حذف می‌شوند، گفت: بر اساس قانون جدید داوطلب می‌تواند دو بار در سال در کنکور شرکت کند و نمره کسب شده نیز تا دو سال اعتبار خواهد داشت.(ادامه)
بیانیه نکونام در مورد رد پیشنهاد استقلال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیشنهاد باشگاه استقلال برای هدایت این تیم را رد کرد.(ادامه)
تعداد محصولات دانش بنیان مازندران دوبرابر می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در حال حاضر ۵۵۰ محصول دانش بنیان در استان تولید می شود که شمار آن باید به هزار و۱۰۰ محصول برسد.(ادامه)
انتقاد نسبت به ساخت سازه‌های کوهنوردی درارتفاعات قله دماوند
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل، نسبت به وجود سازه‌های بتنی (ایگلو) برای پناهگاه و اسکان کوهنوردان درارتفاع بیش از ۴۲۰۰ متری قله دماوند انتقاد کرد.(ادامه)
سیری زودرس نشان از این بیماری دارد
سیری زودرس یعنی ناتوانی در خوردن وعده های غذایی حجیم یا احساس سیری بعد از خوردن کمترین مقدار ماده غذایی است.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: تأمین امنیت همه زائران بویژه زائران ایرانی و جلوگیری از تکرار فجایع گذشته و همچنین تجدیدنظر در افزایش هزینه‌ها، از مطالبات جدی جمهوری اسلامی است. رهبر انقلاب: امنیت همه‌ حجاج بویژه زوار ایرانی را به جد از دولت میزبان حج مطالبه می‌کنیم /صدبار تکرار می‌کنم؛ سراغ اختلافات شیعه و سنی نروید / موضوع کاهش ایام حج در دستور کار گیرد/ از عربستان سوغاتی نخرید / باید بلایای صهیونیسم را افشا کرد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: تأمین امنیت همه زائران بویژه زائران ایرانی و جلوگیری از تکرار فجایع گذشته و همچنین تجدیدنظر در افزایش هزینه‌ها، از مطالبات جدی جمهوری اسلامی است.(ادامه)
کشف ۴ هزار و ۲۰۰ عدد قوطی روغن موتور تقلبی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۴ هزار و ۲۰۰ عدد قوطی روغن موتور تقلبی در قائم شهر و بابل خبر داد.(ادامه)
محدودیت تردد در جاده‌های شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا روز شنبه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.(ادامه)
سورپرایز استقلال در فصل نقل و انتقالات
بعد از این که پرسپولیس سومین خرید مطرح خود را هم انجام داد شنیدیم استقلالی ها هم برای فصل نقل و انتقالات سورپرایز دارند.(ادامه)
چهارخطه سازی محور کلاردشت - مرزن آباد آغاز شد
عملیات اجرایی پروژه چهارخطه ساری وبهسازی محور کلاردشت به مرزن اباد با حضور مسئولان کشوری و استان آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز: طی شبانه روز گذشته، ۱۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۴۲ نفر رسید. ۳ فوتی جدید کرونا در کشور / ۱۸۸ بیمار دیگر شناسایی شدند
شمال نیوز: طی شبانه روز گذشته، ۱۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۴۲ نفر رسید.(ادامه)
تخفیف یا معافیت از پرداخت قبوض ویژه مددجویان بهزیستی
سرپرست بهزیستی مازندران از رایگان شدن و تخفیف قبوض مددجویان تحت پوشش خبر داد.(ادامه)
متن کامل پیش‌نویس قطعنامه شورای حکام آژانس علیه ایران
متن کامل پیش‌نویس قطعنامه ارائه‌شده از سوی آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر شده است.(ادامه)
مصرف زیاد آب چه عوارضی برای بدن دارد؟
آب یکی از مایعات ضروری برای بدن است و باید به اندازه کافی نوشیده شود، اما زیاده روی در نوشیدن آب نیز خطراتی دارد که در ادامه به عوارض نوشیدن آب زیاد اشاره می شود.(ادامه)
چشمه‌های باداب سورت در استان مازندران جنوب شهرستان ساری بخش چهاردانگه دهستان پشت کوه روستای سورت حدفاصل روستاهای اروست و مال خواست قرار دارد. این چشمه‌ها از شمال به ارتفاعات و تپه‌های پوشیده از جنگل‌هایی با درختان سوزنی برگ می‌رسد و از جنوب مشرف به دره‌های پایین‌دست و از شرق در مجاورت ارتفاعات پوشیده از گیاهان بوته‌ای و درختچه‌ها است. غرب آن را نیز روستای اروست احاطه می‌کند. باداب به معنی آب گازدار و سورت به معنی شدت اثر است. چشمه‌های رنگی «باداب سورت»(خبر)
چشمه‌های باداب سورت در استان مازندران جنوب شهرستان ساری بخش چهاردانگه دهستان پشت کوه روستای سورت حدفاصل روستاهای اروست و مال خواست قرار دارد. این چشمه‌ها از شمال به ارتفاعات و تپه‌های پوشیده از جنگل‌هایی با درختان سوزنی برگ می‌رسد و از جنوب مشرف به دره‌های پایین‌دست و از شرق در مجاورت ارتفاعات پوشیده از گیاهان بوته‌ای و درختچه‌ها است. غرب آن را نیز روستای اروست احاطه می‌کند. باداب به معنی آب گازدار و سورت به معنی شدت اثر است.(ادامه)
افزایش صادرات کالا‌های ایرانی به ترکیه
سرپرست اداره کل صمت مازندران از افزایش ۱۴۸ درصدی صادرات کالا از استان به ترکیه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . .... سفر وزیر گردشگری به مازندران بدون حضور مدیران ارشد استان !
شمال نیوز : عزت الله ضرقامی در حالی به این استان آمد که همچون سفر گذشته وی به رامسر ، هیچ مدیر ارشد استانی همراهی اش نکرد . ....(ادامه)
درخواست مهم درویش از گل‌محمدی درباره سیدجلال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است در نشست پایان هفته جاری خود تکلیف ماندن یا رفتن کاپیتان اول تیمش را مشخص کند.(ادامه)
قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ خرداد +جدول
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
حکم کمیته انضباطی برای پرسپولیسی‌ها سبک است
سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازیکنان خاطی پرسپولیس سبک رای داده است.(ادامه)
وجود حدود ۱۲ هزار انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
مدیر عامل آبفا مازندران از وجود احتمالی ۱۰ الی ۱۲ هزار انشعاب غیر مجاز در استان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.