.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بازدید هوایی وزیر ورزش و جوانان از سواحل مازندران
وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران به صورت هوایی از نوار ساحلی غرب استان بازدید کردند.(ادامه)
تیم «ایران» قهرمان مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی شد
تیم ایران قهرمان چهل ودومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام پهلوان تختی در تنکابن شد.(ادامه)
در حالی که سلبریتی ها پس از آتش سوزی گسترده در میانکاله و نابودی منابع طبیعی در این منطقه  روزه سکوت گرفته اند که چندی پیش پس از کلنگ زنی طرح اشتغالزایی پتروشیمی مازندران که با فاصله ....
تالاب میانکاله در آتش و دود ، سلبریتی ها کجایند ؟
در حالی که سلبریتی ها پس از آتش سوزی گسترده در میانکاله و نابودی منابع طبیعی در این منطقه روزه سکوت گرفته اند که چندی پیش پس از کلنگ زنی طرح اشتغالزایی پتروشیمی مازندران که با فاصله .... (ادامه)
رسانه اماراتی از احتمال تغییر مسیر ستاره ایرانی شباب الاهلی از الغرافه به استقلال خبر داد. احتمال تغییر مسیر قائدی از الغرافه به استقلال توسط استراماچونی
رسانه اماراتی از احتمال تغییر مسیر ستاره ایرانی شباب الاهلی از الغرافه به استقلال خبر داد.(ادامه)
منابع ایرانی نزدیک به سپاه پاسداران خبر هلاکت دو افسر موساد در ابوظبی را تایید کردند و کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به آن اعتراف کرد. به هلاکت رسیدن دو افسر موساد در ابوظبی + جزئیات
منابع ایرانی نزدیک به سپاه پاسداران خبر هلاکت دو افسر موساد در ابوظبی را تایید کردند و کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به آن اعتراف کرد.(ادامه)
مقادیر ویتامین دی اگر بیش از تحمل بدن دریافت شود، به‌سختی دفع می‌شود و این افزایش منجربه بروز عوارض و مشکلاتی می‌شود. مصرف بیش از اندازه ویتامین D این بلا را سرتان می‌آورد
مقادیر ویتامین دی اگر بیش از تحمل بدن دریافت شود، به‌سختی دفع می‌شود و این افزایش منجربه بروز عوارض و مشکلاتی می‌شود.(ادامه)
تصویر همنشینی معاونان اول خاتمی، روحانی و رئیسی
معاونان اول سه رئیس جمهور در مجلس ختم دعایی حضور یافتند.(ادامه)
میانکاله طعمه حریق شد
رئیس پناهگاه حیات وحش میانکاله با اعلام اینکه این پناهگاه برای ششمین بار در سال جاری طعمه حریق شد، گفت: تلاش برای مهار حریق که از دیشب شروع شد، ادامه دارد.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۱/ قیمت پراید صفر چند؟
نوسان قیمت خودرو دوباره از سر گرفته شد. به عقیده کارشناسان تا زمانی که مشکلات عرضه و تقاضا برطرف نشود، وضعیت بازار خودرو کشور به همین شکل ادامه می‌یابد. (ادامه)
قیمت طلا و ارز ۲۰ خرداد/امروز سکه و دلار چقدر شد؟
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان است. (ادامه)
تیموریان مذاکره با استقلال را تکذیب کرد
آندرانیک تیموریان بازیکن پیشین استقلال مذاکره برای سرمربیگری در این تیم را تکذیب کرد.(ادامه)
تکذیب واگذاری امتیاز باشگاه نساجی به کاله آمل
باشگاه نساجی مازندران خبر مذاکره و توافق با باشگاه کاله آمل جهت واگذاری امتیاز این باشگاه را تکذیب کرد.(ادامه)
آیت الله لائینی :دل های همه مردم حرم امام رضا (ع) است
نماینده ولی فقیه در مازندران با محکوم کردن فیلم موهن عنکبوت مقدس گفت: نور خدا و آل علی (ع) خاموش شدنی نیست زیرا دل های همه مردم حرم امام رضا (ع) است.(ادامه)
اوباش قمه به دست در ساری دستگیر شدند
فرمانده انتظامی ساری از دستگیری اوباش قمه به دست در یکی از مناطق شهری که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد.(ادامه)
عکس/ کشف اموال مسروقه صندوق بانک ملی
اموال مسروقه صندوق بانک ملی که پلیس از سارقان کشف کرد.(ادامه)
دادستان تهران، گفت: ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی که ۱۰ نفر از آنها در داخل و ۳ نفر خارج از کشور بودند، دستگیر شدند. جزئیات تازه از دستگیری باند دزدی هالیوودی بانک ملی/ اموال مسروقه کجا پیدا شد؟ + عکس
دادستان تهران، گفت: ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی که ۱۰ نفر از آنها در داخل و ۳ نفر خارج از کشور بودند، دستگیر شدند.(ادامه)
کندوان و هراز یک طرفه می‌شوند
محور‌های کندوان و هراز در صورت ترافیک سنگین امروز یک طرفه می‌شوند.(ادامه)
تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ساری
رییس کل دادگستری مازندران از تخریب ۳۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بخش چهاردانگه ساری خبر داد.(ادامه)
دستگیری پیمانکار متخلف در شهرداری آمل/ آسفالت 200 هزار مترمربع معبر خاکی تا یک سال آینده
شهردار آمل با اشاره به دستگیری یک پیمانکار متخلف در شهرداری آمل و ارجاع پرونده تخلف به دستگاه قضا، گفت: 200 هزار مترمربع معبر خاکی شهری آمل تا یک سال آینده آسفالت می‌شوند. (ادامه)
نیمه ابری بودن آسمان در مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مربی سابق تیم اینترمیلان ایتالیا با تعیین برخی از شرط و شروط‌های فوتبالی به مدیریت باشگاه استقلال برای فصل آینده چراغ سبز نشان داد. خبر خوش برای استقلالی‌ها؛ استراماچونی چراغ سبز نشان داد
مربی سابق تیم اینترمیلان ایتالیا با تعیین برخی از شرط و شروط‌های فوتبالی به مدیریت باشگاه استقلال برای فصل آینده چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس کمیسیون عالی سوانح با اشاره به ادامه بررسی و ارزیابی سانحه ریلی رخ داده برای قطار مشهد – یزد، گفت: راننده بیل مکانیکی به دلایلی که مشخص نیست فاصله ایمنی با خط ریلی را رعایت نکرده و باعث بروز این حادثه شده است. جزئیات جدید از سانحه قطار مشهد – یزد / راننده بیل مکانیکی مقصر است
شمال نیوز : رییس کمیسیون عالی سوانح با اشاره به ادامه بررسی و ارزیابی سانحه ریلی رخ داده برای قطار مشهد – یزد، گفت: راننده بیل مکانیکی به دلایلی که مشخص نیست فاصله ایمنی با خط ریلی را رعایت نکرده و باعث بروز این حادثه شده است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با هشدار به اداراتی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند گفت : برق اداراتی كه مصرف خود را رعایت نكنند قطع خواهد شد برق اداراتی كه مصرف خود را رعایت نكنند قطع خواهد شد
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با هشدار به اداراتی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند گفت : برق اداراتی كه مصرف خود را رعایت نكنند قطع خواهد شد(ادامه)
پنج نکته مهم درباره ماجرای کرونا در ایران
ایران با وجود تحریم توانسته عملکرد بهتری در مهار بیماری کرونا نسبت به کشورهای غربی خصوصا آمریکا داشته باشد اما چند نکته مهم در خصوص این عملکرد حائز اهمیت است.(ادامه)
دستگیری متهم کلاهبرداری رایانه‌ای دارای ۱۵۰ شاکی در عباس آباد
رئیس کل دادگستری مازندران از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار رایانه ای کثیرالشاکی در عباس آباد خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ نفراز او شکایت کردند.(ادامه)
حضور یک استقلالی در پرسپولیس منتفی شد
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران که عکس‌های خود با پیراهن این تیم را در صفحه مجازی حذف کرده بود بعد از عدم توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس عکس‌های خود را برگرداند.(ادامه)
عکس/ چراغانی حرم مطهر امام رضا(ع)
در آستانه میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا علیه السلام حرم مطهر ایشان در ایام دهه کرامت آذین بندی و چراغانی شد.(ادامه)
کاهش ذخایر آبی مازندران
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران از کاهش ذخایر آبی استان خبر داد.(ادامه)
استاندار : سایت زباله فریدونکنار جابجا شود
استاندار مازندران با اشاره به استقرار سایت پسماند فریدونکنار در حاشیه دریا و اراضی کشاورزی نسبت به انتقال و پاکسازی این سایت از پسماند دستور صادر کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.