.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شکایت باشگاه نساجی مازندران از باشگاه خونه به خونه بابل+تصویر نامه
به‌دنبال حواشی به‌وجودآمده در شهرآورد مازندران، باشگاه نساجی مازندران از باشگاه خونه به خونه بابل شکایت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حاج حسن عبوری که سه فرزند خود محمدعلی، ابوالقاسم و حجت اله را ظرف تنها چهل روز تقدیم نظام و انقلاب کرده است طی یک هفته اخیر در بیمارستان کسری تهران تحت مداوا قرار دارد..... عیادت نماینده ویژه رئیس جمهور از پدر شهیدان عبوری+ تصاویر
شمال نیوز : حاج حسن عبوری که سه فرزند خود محمدعلی، ابوالقاسم و حجت اله را ظرف تنها چهل روز تقدیم نظام و انقلاب کرده است طی یک هفته اخیر در بیمارستان کسری تهران تحت مداوا قرار دارد.....(ادامه)
سید جلال حسینی مصدوم شد
سید جلال حسینی در جریان تمرین امروز (شنبه) تیمش در اثر برخورد با وحید امیری از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و از ادامه تمرین گروهی باز ماند.(ادامه)
افزایش نرخ ارز تأثیر مستقیم بر کسب و کار مردم دارد/رکود در بازار مازندران در پی افزایش دلار
نماینده اصناف استان در اتاق اصناف ایران با اشاره به رکود در بازار مازندران در پی افزایش دلار گفت: افزایش نرخ ارز تأثیر مستقیم بر کسب و کار مردم دارد.(ادامه)
اجرای سرود 1375 نفره 22 بهمن در مازندران/ ایجاد کانال رسانه دانش‌آموزان
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه سرودهای حماسی انقلابی به‌صورت ترکیبی به ابتکار مازندران طراحی شد و تمام شهرستان‌ها و مدارس کار شده است،گفت: این سرود به مدت ۶ دقیقه و گروه‌ها به ۵۷، ۱۵۷،۲۵۷،۱۳۵۷ نفره با توجه به ظرفیت شهرستان‌ها تقسیم می‌شوند.(ادامه)
از پیامدهای جدی کم آبی بدن
کم آبی بدن می تواند بر سطوح انرژی و شناخت شما تاثیرگذار باشد و حفظ هوشیاری را دشوار سازد.(ادامه)
شمال نیوز : مطمنا یکی از خواسته های مهم اهالی بندپی، ترمیم و دوبانده شدن، جاده خطرناک بندپی است . جاده ای که باید آنرا به « جاده مرگ » نام گذاری کرد . مرگ عزیزترین هایی که خانواده هایی را داغدار نمود ..... چند کلمه حرف حساب با نمایندگان بابل در خانه ملت
شمال نیوز : مطمنا یکی از خواسته های مهم اهالی بندپی، ترمیم و دوبانده شدن، جاده خطرناک بندپی است . جاده ای که باید آنرا به « جاده مرگ » نام گذاری کرد . مرگ عزیزترین هایی که خانواده هایی را داغدار نمود .....(ادامه)
شرایط افزایش قیمت آب، برق و گاز مشخص شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، گفت: اعمال افزایش بهای آب، برق و گاز مصرفی فقط به پیشنهاد وزارت مربوطه و تصویب هیئت وزیران امکانپذیر است. (ادامه)
عیادت ستاره ها از جمشید مشایخی! + عکس
(ادامه)
چرا 22 بهمن 96 متفاوت است؟شهیدخبر: مراسم 22 بهمن که همیشه به عنوان یک نماد بیعت مردم با انقلاب شناخته می‌شده، امسال بروز و ظهور فوق‌العاده‌ای پیدا خواهد کرد.
چرا 22 بهمن 96 متفاوت است؟(يادداشت)
چرا 22 بهمن 96 متفاوت است؟شهیدخبر: مراسم 22 بهمن که همیشه به عنوان یک نماد بیعت مردم با انقلاب شناخته می‌شده، امسال بروز و ظهور فوق‌العاده‌ای پیدا خواهد کرد. (ادامه)
آخرین مهلت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۶
فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کدرشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ ساعت ۲۴ امشب ۲۱ بهمن پایان می‌یابد.(ادامه)
تردد عادی و روان خودروها در محورهای مازندران/ یک‌طرفه شدن هراز و کندوان طی امروز و فردا
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در حال حاضر در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی به‌صورت مه‌آلود است.(ادامه)
۶۴۰ هکتار بافت فرسوده ساری بازآفرینی می شود
فرماندار ساری گفت: طرح بازآفرینی شهری به عنوان بزرگترین برنامه توسعه شهری در ۶۴۰ هکتار بافت فرسوده ساری اجرا می شود.(ادامه)
حق غرب مازندران به‌درستی ادا نشده است
نائب رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه حق غرب مازندران به‌درستی ادا نشده است، گفت: در بخش صنعت غرب مازندران به جهت افراط و تفریط‌هایی که در حوزه‌ محیط‌ زیست وجود داشت، رشد قابل ملاحظه‌ای را نداشتیم.(ادامه)
برگزاری سومین جلسه دادگاه تجدیدنظر «حمید بقایی»
بقایی صبح امروز (شنبه) - ۲۱ بهمن‌ ماه - در سومین جلسه رسیدگی به پرونده‌اش در دادگاه تجدیدنظر حاضر شد.(ادامه)
خبر خوب برای متقاضیان وام مسکن
وزیر راه و شهرسازی از کاهش دوره سپرده‌گذاری تسهیلات صندوق یکم مسکن به ۱۰ ماه خبر داد و با اشاره به کاهش سود وام بافت فرسوده به ۶ درصد گفت: پیش نویس مشارکت سازندگان با ظرفیت نوسازی سالانه ۲۵۰ هزار واحد مسکونی برای تصویب به شورای پول و اعتبار رفت. (ادامه)
پیام آیت الله طبرسی برای در گذشت مرحوم احمدی اتوئی
حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران به مناسبت در گذشت حجت الاسلام و المسلمین احمدی اتوئی پیامی صادر کردند. (ادامه)
تردیدی وجود ندارد سرمایه‌های انسانی، مهم‌ترین دارایی یک ملت است و همه باید از فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی فردی بهره‌مند شوند. نباید به صورت گلخانه‌ای تعداد اندکی تحت حمایت قرار گیرند و خیل عظیمی از استعدادهای مکشوف و نامکشوف در کشتی بحران‌زده مدیریت مغفول واقع شوند. «نخبه کشی»مرگ خلاقیت در دستگاههای اجرایی مازندران(يادداشت)
تردیدی وجود ندارد سرمایه‌های انسانی، مهم‌ترین دارایی یک ملت است و همه باید از فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی فردی بهره‌مند شوند. نباید به صورت گلخانه‌ای تعداد اندکی تحت حمایت قرار گیرند و خیل عظیمی از استعدادهای مکشوف و نامکشوف در کشتی بحران‌زده مدیریت مغفول واقع شوند.(ادامه)
عکس: خودروی کلکسیونی ۱۴۴ میلیارد تومانی!
در سال ۲۰۱۷ یک دستگاه خودروی بوگاتی Type ۵۷ SC کوپه مدل سال ۱۹۳۶ به عنوان بهترین خودروی کلاسیک جهان شناخته شد و به قیمت ۳۰ میلیون دلار (حدود ۱۴۴ میلیارد تومان) به فروش رفت.(ادامه)
ناراحتی استقلالی‌ها از رقم قرارداد 2 بازیکن جدید
شنیده می‌شود بازیکنان تیم استقلال از مبلغ قرارداد 2 بازیکن خارجی این تیم ناراحت هستند.(ادامه)
۴۰ سال اقتدارملی با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آستانه یوم الله ٢٢ بهمن با صدور پیامی مردم غیور و جامعه فهیم فرهنگی و هنری استان را به شرکت گسترده در راهپیمایی دعوت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است.....
پشت پرده انتخاب مهندس بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت/چرا من حکم مهندس بازرگان را خواندم؟
شمال نیوز : در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است..... (ادامه)
دعوت از مردم مازندران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.(ادامه)
21 بهمن1357- تصرف زندان اوین (عکس)
21 بهمن 1357 - مردم انقلابی برای تصرف زندان اوین و آزادی زندانیان سیاسی، جلوی درب زندان تجمع کردند.(ادامه)
زمان برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد
اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روزهای ۲۲ بهمن تا ۳ اسفندماه در محل خانه کشتی عبدالله موحد تهران برگزار می‌شود.(ادامه)
این نقاط بدن را هرگز فشار ندهید
برخی نقاط بدن نقاط عصبی محسوب می‌شوند که هرگونه فشار یا ضربه به آن‌ها سبب ایجاد درد عصبی شده و عوارض خطرناکی به همراه دارد. در ادامه در این مطلب شما را با این نقاط آشنا می‌کنیم.(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری، از بعداز ظهر همراه با بارش پراکنده
هوای مازندران امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه نیمه ابری، از بعداز ظهر همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
ظريف به همراه همسرش در کنار ابراهیم حاتمی کیا/عکس
(ادامه)
تصویری از تیپ مریلا زارعی و هانیه توسلی در جشنواره فیلم فجر
مريلا زارعى و هانيه توسلی در اكران دیشب فيلم سينمايى "سوتفاهم"(ادامه)
شرح وقایع 21 بهمن 57 در شهرهای مازندران
يادبود دهه فجر، خود مانع بزرگى در راه تحقق اين هدف است، سعى می‌كنند انقلاب را از ياد مردم ببرند اما دهه فجر، انقلاب را به ياد مردم می‌آورد، سعى می‌كنند امام را از ياد مردم ببرند اما دهه فجر، تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست. «رهبر انقلاب»(ادامه)
قبلي 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 44 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.