.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.


سکان استانداری پایتخت در دست یک مازندرانی / 21 استاندار تهران از دولت موقت تا امروز
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد. (ادامه)
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران: ساختمان ثبت و اسناد مازندران استیجاری است
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: ثبت و اسناد استان به رغم آنکه دومین دستگاه درآمدزا است اما در ساختمان استیجاری به سر می برد.(ادامه)
ترجیح برخی مدیران مازندران برای شرکت در مراسم معارفه به‌جای ملاقات عمومی+اسامی
با وجود تأکید استاندار مازندران بر عدم ترک جلسات ملاقات مردمی، تعدادی از مدیران روز گذشته برای حضور در مراسم تودیع و معارفه، شرکت در این مراسم را به ملاقات مردمی ترجیح دادند.(ادامه)
ورزش صبحگاهی مدیران و کارکنان استانداری مازندران
ورزش صبحگاهی کارکنان استانداری مازندران با حضورمعاونان و مدیران استاندار با شعار امید اجتماعی به همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی استان در محوطه عمارت استانداری برگزار شد.(ادامه)
شهیدی‌فر: باید شرایط استفاده از برنج مازندران در مراسم و همایش‌ها فراهم شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید ترتیبی صورت گیرد تا ارگان‌ها، رستوران‌ها، دانشگاه‌ها و سایر نهادها از برنج‌های پرمحصول استان استفاده کنند.(ادامه)
امام جمعه رامسر: موافق حجم بالای برپایی کنسرت در رامسر نیستم
امام جمعه رامسر از برگزاری حجم بالای کنسرت در شهر انتقاد کرد و گفت: موافق این حجم از برگزاری کنسرت نیستم.(ادامه)
عکس/ ریزش آوار ساختمان قدیمی در بازار تهران
عصر روز سه شنبه (۲۰ آذر) یک ساختمان قدیمی دو طبقه در سبزه میدان تهران ریزش کرد؛ در این حادثه خوشبختانه کسی آسیب ندید.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
مازندرانی‌ها منتظر گرمای بیشتر هوا باشند
آسمان مازندران امروز و فردا صاف همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم اباد با بیان اینکه حرفی نداریم یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به همه مدیران می دهیم، یکی از شما یک ماه خانه را اداره کند، ببینیم می توانید .... امام‌جمعه مازندرانی خرم‌آباد با ترک جلسه ستاد تنظیم بازار : کدام مدیر با یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان می تواند خانه اش را اداره کند ؟!
شمال نیوز : آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم اباد با بیان اینکه حرفی نداریم یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به همه مدیران می دهیم، یکی از شما یک ماه خانه را اداره کند، ببینیم می توانید ....(ادامه)
آیا دستگیری مدیر ارشد هواوی با اعترافات رضا ضراب مرتبط است؟/ چگونه رضا ضراب هر آن چه می دانست را درباره راه های دور زدن تحریم لو داد!(خبر)
(ادامه)
عکس/ اختلاف کوتاه طبقاتی!
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۱ آذرماه مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : مرغ به عنوان یک کالای اساسی در سبد غذایی اکثر مردم کشور وجود دارد و ممکن است هر خانواده به طور طبیعی در هر روز یک وعده غذایی خود را به گوشت مرغ اختصاص دهد؛ به همین منظور این کالا جزء کالا های اساسی مورد نیاز خانواده ها است..... گرانی مرغ در قطب تولید گوشت مرغ کشور ؛ چرا ؟!
شمال نیوز : مرغ به عنوان یک کالای اساسی در سبد غذایی اکثر مردم کشور وجود دارد و ممکن است هر خانواده به طور طبیعی در هر روز یک وعده غذایی خود را به گوشت مرغ اختصاص دهد؛ به همین منظور این کالا جزء کالا های اساسی مورد نیاز خانواده ها است.....(ادامه)
یک طرفه شدن جاده چالوس در ۲۳ آذر
پلیس راه مازندران اعلام کرد محور کندوان ساعت ۱۷ جمعه ۲۳ آذر ماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۹۷/۰۹/۲۱
قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز ۲۱ آذر در بازار تهران به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. سکه گرمی نیز ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلا نیز ۱۲۴۴ دلار است.(ادامه)
شمال نیوز: فصل بودجه مثل همیشه میزبان اخبار داغ و بعضا عجیب از ارقام بودجه ای است. اخیرا تعدادی از نمایندگان خبر از مبلغ 91 یا 150 هزار تومانی یارانه نقدی در بودجه سال 98 دادند. موضوعی که «محمدباقر نوبخت»، رییس سازمان برنامه و بودجه، در گفتگو با برنا آن را تکذیب کرد..... یوسفیان ملا: دولت می تواند یارانه نقدی را افزایش دهد / یوسف نژاد : افزایش یارانه 45 هزاری ممکن نیست !
شمال نیوز: فصل بودجه مثل همیشه میزبان اخبار داغ و بعضا عجیب از ارقام بودجه ای است. اخیرا تعدادی از نمایندگان خبر از مبلغ 91 یا 150 هزار تومانی یارانه نقدی در بودجه سال 98 دادند. موضوعی که «محمدباقر نوبخت»، رییس سازمان برنامه و بودجه، در گفتگو با برنا آن را تکذیب کرد.....(ادامه)
اولین سوپر مارکت شناور شروع به کار کرد +عکس
اولین سوپر مارکت شناور در سواحل امارات متحده عربی شروع به کار کرد.(ادامه)
میوه‌ای که خوردن آن به هنگام شب اعصاب را مختل می‌کند!
حضرت امام رضا (ع) در کتاب طب الرضا مصرف ترنج در شب را ممنوع کرده است.(ادامه)
قیمت انواع شاسی بلند در بازار تهران +جدول
(ادامه)
استاندار مازندران: بهره لازم از خواهرخواندگی با مناطق مختلف نبردیم
استاندار مازندران گفت: از خواهرخواندگی و تفاهمات صورت گرفته با با مناطق مختلف تاکنون بهره لازم را نبرده ایم.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۱ آذر
(ادامه)
عکس/ تشییع در روز برفی
(ادامه)
آیت الله جوادی آملی: ظرفیت های مازندران مورد توجه قرار گیرد
یک مرجع تقلید شیعیان گفت: مازندران دارای امنیت مناسب و فراوان است و باید از ظرفیت های استان بهره گیری شود.(ادامه)
طبیعت پاییزی باداب سورت و دریاچه چورت شهرستان ساری
طبیعت چشم نواز پاییزی در باداب سورت و دریاچه چورت مازندران جلوه ی زیبایی از زیبایی این منطقه را به تصویر کشیده است.(ادامه)
مخالفت با استعفای معاون باشگاه نساجی
از سوی مالک باشگاه نساجی مازندران، با استعفای معاون اجرایی این باشگاه مخالفت شد.(ادامه)
شمال نیوز: مرجع تقلید جهان تشییع با تاکید بر دوری از نفاق و دورویی در بین مدیران گفت:برکات طبیعی مازندران برای توسعه استان به‌کارگیری شود. برکات طبیعی مازندران برای توسعه استان به‌کارگیری شود
شمال نیوز: مرجع تقلید جهان تشییع با تاکید بر دوری از نفاق و دورویی در بین مدیران گفت:برکات طبیعی مازندران برای توسعه استان به‌کارگیری شود.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی آذر 97 اعلام شد
یارانه نقدی آذر 97 دوشنبه 26 آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که مبلغ دریافتی برای هریک از مشمولان همانند ماه قبل ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.(ادامه)
رمز دوم کارت‌های بانکی یک‌بار مصرف شد/ نحوه دریافت رمز
یک‌بار مصرف شدن رمز دوم کارت‌های بانکی از ابتدای آذرماه امسال آغاز شده و رمزهای ثابت از خردادماه سال آینده حذف می‌شوند.(ادامه)
محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور شد
محمد زهرایی به عنوان رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور منصوب شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.