.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
سوشا مکانی با سگش سوژه شد! +عکس
دروازه بان جنجالی فوتبال ایران که در باشگاه میوندالن نروژ بازی می‌کند اخیرا به شکل جدیدی سوژه رسانه‌ها شده است.(ادامه)
آخرین اخبار از تحقیق و تفحص باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
رئیس هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس از تدوین گزارش اولیه پرونده تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا ۲ هفته آینده خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنج شنبه ۲۲ آذر ماه مازندران
(ادامه)
یکشنبه آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد
داوطلبان کارشناسی ارشد برای ثبت‌نام تا یکشنبه ۵ آذر مهلت دارند.(ادامه)
شمال نیوز : جوانی اظهار داشت : مجمع عالی نخبگان اولین کارش با سند چشم انداز توسعه است و نخبگان احساس مسوولیت اجتماعی داشته باشند و وارد صحنه شوند..... معاون ارتباطات و امور بین الملل مجمع عالی نخبگان مازندران منصوب شد
شمال نیوز : جوانی اظهار داشت : مجمع عالی نخبگان اولین کارش با سند چشم انداز توسعه است و نخبگان احساس مسوولیت اجتماعی داشته باشند و وارد صحنه شوند.....(ادامه)
شمال نیوز : عباسعلی رضایی با اشاره به فعالیت احزاب در دوره‌های مختلف تاریخ ایران افزود: با توجه به اعتقاد امام خمینی (ره) به ایجاد فضای باز سیاسی برای احزاب و تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مختلفی در ایران شکل گرفت و دولت‌های مختلف با رویکردهای متفاوت به روی کار آمدند..... فرماندار ساری : متحد باشیم و از سیاسی کاری محض پرهیز کنیم
شمال نیوز : عباسعلی رضایی با اشاره به فعالیت احزاب در دوره‌های مختلف تاریخ ایران افزود: با توجه به اعتقاد امام خمینی (ره) به ایجاد فضای باز سیاسی برای احزاب و تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مختلفی در ایران شکل گرفت و دولت‌های مختلف با رویکردهای متفاوت به روی کار آمدند.....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به این که باید آدم های موفق را تقویت کنیم تا در حوزه های مورد نیاز مجدانه کار کنیم، عنوان کرد: باید اقدامات خود را از روی کاغذ و جلسه روی زمین بیاوریم و به صورت عملیاتی و در قالب اقدام کار کنیم، در این راستا در حال راه اندازی نظام پیشنهادها هستیم..... استاندار : برنامه صد روزه ملاک ارزیابی و ماندگاری مدیران مازندران است
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به این که باید آدم های موفق را تقویت کنیم تا در حوزه های مورد نیاز مجدانه کار کنیم، عنوان کرد: باید اقدامات خود را از روی کاغذ و جلسه روی زمین بیاوریم و به صورت عملیاتی و در قالب اقدام کار کنیم، در این راستا در حال راه اندازی نظام پیشنهادها هستیم.....(ادامه)
شمال نیوز :  کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بابل پس از شناسایی محل سکونت متهم از طریق اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند...... بدهکار بانکی دانه درشت در بابل دستگیر شد
شمال نیوز : کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بابل پس از شناسایی محل سکونت متهم از طریق اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند......(ادامه)
فواید بی نظیر شلغم که تا حالا نشنیده اید
با توجه به شروع شدن فصل سرما و شیوع سرما خوردگی‌ها بهترین داروی گیاهی که خواص فوق العاده‌ای داشته و در درمان بسیاری از بیماری‌های دیگر موثر است شلغم می‌باشد. در این بخش هم با خواص آن بیشتر آشنا شده و هم سلامتی را با مصرف شلغم از آن خود نمایید.(ادامه)
اسطوره استقلال وارد ایران شد
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال براى تماشاى دیدار مقابل پدیده وارد ایران شد(ادامه)
یوسفیان ملا :آزادراه چهاربانده تهران - شمال در دست اجرا است
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: آزادراه چهاربانده تهران - شمال از پردیس رودهن به سمت تونل آبشار آمل در دست اجرا است.(ادامه)
برخورد سرمربیان استقلال و تیم ملی در هتل +عکس
کارلوس کی‌روش و شفر در هتل آکادمی با هم روبه‌رو و دیدار شدند.(ادامه)
تشکیل ۱۰ هزار پرونده تخلف صنفی در مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل ۱۰ هزار و ۴۰۰ پرونده تخلف صنفی امسال در استان خبر داد.(ادامه)
ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار +جدول
(ادامه)
جاده چالوس عصر فردا یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر فردا خبر داد.(ادامه)
باران‌های پاییزی از اواخر امروز شروع به باریدن می‌کنند
آسمان مازندران از اواخر امروز بتدریج از سمت غرب استان ابری همراه با رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب فرمودند: ملت ایران، بیداری خود را حفظ کنند. اینکه آمریکایی‌ها گفتند در سال۹۷ چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است در سال ۹۷ جنجال بکنند و نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند. همه، حواسشان را جمع کنند. به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب با شکوه برگزار خواهد شد/ حواستان را جمع کنید؛ ممکن است دشمن برای سال ۹۸ نقشه کشیده باشد(خبر)
رهبر معظم انقلاب فرمودند: ملت ایران، بیداری خود را حفظ کنند. اینکه آمریکایی‌ها گفتند در سال۹۷ چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است در سال ۹۷ جنجال بکنند و نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند. همه، حواسشان را جمع کنند.(ادامه)
استاندار: اتمام پروژه استادیوم وطنی در آینده‌ای نزدیک/رابطه خوبی با مالکان نساجی دارم
استاندار مازندران در دیدار با اعضای کانون هواداران نساجی گفت: ردیف بودجه برای اتمام پروژه استادیوم شهید وطنی تعیین خواهد شد تا به‌زودی این استادیوم به تکمیل و تجهیز نهایی برسد.(ادامه)
دلار به کانال ۹۰۰۰ تومانی بازگشت
علی‌رغم اینکه صرافی‌های بانکی معاملات امروز خود را با نرخ ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومانی برای خرید آغاز کردند، اما با گذشت ساعتی از معاملات، نرخ اکنون به کانال ۹۰۰۰ تومانی سقوط کرده است.(ادامه)
«پلانتین» می خوررید یا موز! (+تصاویر)
پلانتین منبعی غنی از کربوهیدارت های پیچیده، ویتامین ها و مواد معدنی است. به عنوان یک ماده غذایی، افراد بسیاری در جهان قرن هاست که از پلانتین استفاده می کنند.(ادامه)
خودرو‌های ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول
(ادامه)
رهبر انقلاب: نقشه‌ی آمریکا مقابل ملت ایران لو رفته است
جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
عکس/ ظریف و همسرش در اکران خصوصی یک فیلم
مراسم اکران خصوصی فیلم «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی با حضور محمدجواد ظریف برگزار شد.(ادامه)
برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی تنها 3 روز دیگر فرصت دارید
فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در روز شنبه، 24 آذرماه به پایان می‌رسد.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع گوشی موبایل در بازار تهران
(ادامه)
بدهکار بانکی ۱۰۰۰ میلیاردی در بابل دستگیر شد
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری بدهکار بانکی هزار میلیارد ریالی در شهرستان بابل خبر داد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران: عمل نکردن به قرآن جامعه را به زندان اجتماعی بدل می کند
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه قرآن کتاب زندگی است گفت: عمل نکردن به آن سبب می شود تا جامعه به زندان اجتماعی بدل شود.(ادامه)
عکس های دیده نشده‌ از مرحوم ایرج دانایی فرد
ایرج دانایی فرد ستاره سالهای دور فوتبال ایران و باشگاه استقلال (تاج) و زننده اولین گل تاریخ ایران در جام جهانی در سن ۶۸ سالگی درگذشت. به همین بهانه چند عکس کمتر دیده شده از این ستاره فقید را ببینید.(ادامه)
زننده اولین گل ایران در جام جهانی درگذشت
ایرج دانایی فر پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه به علت عارضه کبدی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.(ادامه)
جدول/ قیمت انواع خودرو وارداتی در بازار
(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.