.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
احسان حاج صفی در پستی اینستاگرامی اولین واکنش خود را نسبت به حواشی دیدار با نماینده رژیم صهیونیستی نشان داد. اولین واکنش احسان حاج صفی بعد از دیدار با نماینده رژیم صهیونیستی+عکس
احسان حاج صفی در پستی اینستاگرامی اولین واکنش خود را نسبت به حواشی دیدار با نماینده رژیم صهیونیستی نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : هرچند این سفر خارجی ، اینبار بدون استاندار صفر چیزی اط ورت پذیرفت اما نکته ای که باقی است اینکه عدم حضور استاندار در این سفر از نقدهای وارد بر آن کم نمی کند و اصل انتقادات رسانه ها بر شیوه برگزاری این سفرها و خروجی آن و همچنین .... هیئت اقتصادی مازندران بدون استاندار راهی روسیه شد !
شمال نیوز : هرچند این سفر خارجی ، اینبار بدون استاندار صفر چیزی اط ورت پذیرفت اما نکته ای که باقی است اینکه عدم حضور استاندار در این سفر از نقدهای وارد بر آن کم نمی کند و اصل انتقادات رسانه ها بر شیوه برگزاری این سفرها و خروجی آن و همچنین ....(ادامه)
رهبر انقلاب طرفدار کدام رشته ورزشی هستند؟
کانال تلگرامی KHAMENWI.IR طرحی از بیانات اخیر رهبری در دیدار با خانواده شهدا منتشر کرد. (ادامه)
نظر مسعود پزشکیان درباره ترکیب کابینه دوازدهم
(ادامه)
شمال نیوز : بهارستان نشینان روز سه شنبه خود را بعد از یک هفته بحث و جدل و گفت و گو، با بررسی کابینه دوازدهم آغاز کردند و زنگ بررسی کابینه دوازدهم در مجلس دهم به صدا درآمد تا سرنوشت ۱۷ وزارتخانه مشخص شود..... حاشیه‌های خواندنی روز نخست رأی اعتماد به کابینه
شمال نیوز : بهارستان نشینان روز سه شنبه خود را بعد از یک هفته بحث و جدل و گفت و گو، با بررسی کابینه دوازدهم آغاز کردند و زنگ بررسی کابینه دوازدهم در مجلس دهم به صدا درآمد تا سرنوشت ۱۷ وزارتخانه مشخص شود.....(ادامه)
چگونه سم آرسنیک در برنج را بشوییم؟
آزمایشات اخیر نشان دادند که روش معمول پخت برنج می‌تونه ‌بدن رو به خاطر وجود آرسنیک برنج ، در معرض انواع مشکلات سلامتی مثل بیماری‌های قلبی، دیابت و سرطان قرار بده. (ادامه)
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برنامه های دولت دوازدهم مغایرتی با قوانین بالادستی ندارد.
برنامه های دولت مغایرتی با قوانین بالادستی ندارد/ وزرا از بدنه وزارتخانه ها انتخاب شده اند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برنامه های دولت دوازدهم مغایرتی با قوانین بالادستی ندارد. (ادامه)
واکنش مدیر تلگرام به اظهارات قاضی پور: طرفدار آمریکا، پوتین یا صهیونیست نیستم!
قاضی‌پور نماینده ارومیه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات عنوان کرده بود: مدیر تلگرام یک صهیونیستی روسی است که از روسیه هم فراری است. با اقدامات شما و با این سرویس‌دهی هر روز ادبیات رییس تلگرام بدتر می‌شود که احتمالا خط دهی از داخل بوده است. این سخنان او با واکنش فوری مدیر تلگرام روبرو شد که عنوان کرده است؛ من طرفدار آمریکا، پوتین یا صهیونیست نیستم!(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت:‌ حراست از حقوق مردم چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که دیگری را برگزیدند وظیفه خود می‌دانم. امروز کسی از آشفتگی اقتصادی و تورم ۴۰ درصدی سخن نمی‌گوید/ دلم می‌خواست سه وزیر زن در کابینه باشد اما نشد(خبر)
رئیس‌جمهور گفت:‌ حراست از حقوق مردم چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که دیگری را برگزیدند وظیفه خود می‌دانم.(ادامه)
خبر کشته شدن ۳۰ زائر صحیح نیست/ تمام زائران ایرانی در سلامتند
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: خبر کشته شدن زائران ایرانی در عربستان صحت ندارد و همه زائران کشور در صحت و سلامت کامل هستند. (ادامه)
کریمی قدوسی: همسر یک وزیر پیشنهادی خارجی است
(ادامه)
دختر عکاس مجلس سوژه رسانه‌ها شد +عکس
انتشار تصویری یکی از عکاسان مجلس در رسانه های اجتماعی بازخوردهای مختلفی به همراه داشت. (ادامه)
واکنش ولایتی به عدم حضور سیدحسن خمینی در جلسات هیات امنای دانشگاه آزاد
رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سیدحسن خمینی با تصمیم شخصی تاکنون در جلسات هیات امنا و هیات موسس حضور پیدا نکرده است. (ادامه)
اولین انتصاب کلانتری در سازمان محیط زیست
عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نخستین روز آغاز بکار در پردسان و در اولین انتصاب خود، محمد سعید صافی گلپایگانی را به سمت مشاور و سرپرست حوزه ریاست منصوب کرد.(ادامه)
کشف 7 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
فرمانده انتظامی تنکابن از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 7 تن چوب و محصولات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
انتصاب در آب وفاضلاب شهری نور و آمل
مدیران امور آب وفاضلاب شهری نور و آمل منصوب شدند.(ادامه)
دستگیری عاملان نزاع و درگیری کوی دخانیات ساری
فرمانده انتظامی ساری از شناسایی و دستگیری 2 نفر از افراد شرور و عاملان نزاع و درگیری در کوی دخانیات این شهرستان خبر داد.(ادامه)
ترافیک در محور کندوان نیمه سنگین است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، وضعیت تردد در محور کندوان مسیر جنوب به شمال را نیمه سنگین اعلام کرد.(ادامه)
۹۲۷ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندران پرداخت شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران، از پرداخت ۹۲۷ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان خبر داد.(ادامه)
کم خوابی این بلاها را بر سر شما می آورد
محروم شدن از خواب می تواند سلامت کلی شما را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین مهم است که نشانه های هشداردهنده آن را نادیده نگیرید.(ادامه)
عکس/ هدیه ویژه کی‌روش برای ساکت
سرمربی تیم ملی امروز با یک هدیه ویژه با سرپرست دبیرکلی جدید فدراسیون فوتبال ملاقات کرد و به نظر می‌رسد اختلافات طرفین با این هدیه ویژه فروکش کرده باشد.(ادامه)
عکس خاص از جلسه امروز "رای اعتماد"
در حاشیه سخنرانی دکتر روحانی در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ مرداد ۹۶
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
6 غذایی که خستگی را از بین می برند
احساس خستگی در زمان های خاصی از روز به ویژه زمان بیدار شدن از خواب صبحگاهی یا پایان یک روز طولانی طبیعی است اما خستگی مداوم بخصوص بعد از مصرف برخی مواد غذایی می تواند نشانه ای از یک رژیم نامناسب باشد.(ادامه)
لزوم تلاش بیشتر مسؤولان برای رفع محرومیت‌های نکا
فرماندار نكا گفت: اعتبارات محدود است و باید تلاش فراوان برای رفع این محرومیت‌ها و استفاده حداکثری از حداقل اعتبارات انجام شود.(ادامه)
توصیه‌های غذایی برای ورزشکاران
بررسی‌های جدید در مرکز پزشکی ویک فارست نشان داده است که عادت‌های غذایی درست و مناسب می‌تواند به ورزشکاران داخل مسابقه و خارج از آن کمک کند. (ادامه)
۸ روش ساده برای «آب‌کردن شکم»
در این مطلب به ۸ روش برای آب‌کردن شکم و داشتن شکمی صاف اشاره شده است.(ادامه)
129 هزار هكتار از مزارع برنج مازندران برداشت شد
معاون بهبود توليدات گياهی سازمان جهاد كشاورزی مازندران گفت: تاكنون 129 هزار و 984 هكتار از مزارع برنج استان برداشت شد.(ادامه)
عکس: رضازاده روی شانه‌های مرحوم فلاحتی نژاد
در یکی از اردوهای تیم ملی وزنه برداری مرحوم محمدعلی فلاحتی نژاد، حسین رضا زاده را روی شانه های خودش بلند کرد و این تصویر ماندگار ثبت شد. عکسی که برخی به اشتباه به مرحوم بیت الله عباسپور نسبت دادند.(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.