.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتصاب جدید در صدا و سیما
مرتضی میرباقری معاون سیما در حکمی، مهندس مجید شعبانپور را به سمت رییس مرکز تولید و فنی سیما منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مجتبی کواکبیان عضو هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری با اخذ بیشترین آراء به جمع نمایندگان اتاق اصناف ایران راه یافت. مجتبی کواکبیان به جمع نمایندگان اصناف استان در اتاق اصناف کشور پیوست
شمال نیوز: مجتبی کواکبیان عضو هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساری با اخذ بیشترین آراء به جمع نمایندگان اتاق اصناف ایران راه یافت.(ادامه)
شمال نیوز: وی با طبیعی ارزیابی کردن اختلاف فکری و سیاسی بین افراد حتی در فضای اداری؛ بیان کرد: در عین حال رفتار این گونه مدیران نسبت به دولت و مردم متعهدانه نیست و تغییر و برکناری آنها به عنوان موانع به ثمر نشستن برنامه های دولت نباید منجر به دلخوری و گلایه مندی شود. 

خط و نشان استاندار برای مدیران دولتی مخالف دولت
شمال نیوز: وی با طبیعی ارزیابی کردن اختلاف فکری و سیاسی بین افراد حتی در فضای اداری؛ بیان کرد: در عین حال رفتار این گونه مدیران نسبت به دولت و مردم متعهدانه نیست و تغییر و برکناری آنها به عنوان موانع به ثمر نشستن برنامه های دولت نباید منجر به دلخوری و گلایه مندی شود. (ادامه)
7 اشتباه بهداشتی که هر روز انجام می‌دهید
بعد از پایان یک کنفرانس یا جلسه بهتر است سریع به دستشویی بروید. گاهی اوقات نگه داشتن ادرار خود خوب است، اما نگه‌داشتن طولانی مدت و همیشگی آن می‌تواند موجب مشکلات جدی مانند عفونت دستگاه ادراری و عفونت مثانه شود.(ادامه)
کشف مایع ظرفشویی تقلبی با برند "پریل" و "جام" در آزادشهر!
مقدار 500 لیتر مایع ظرفشویی تقلبی و جعلی، آماده عرضه به بازار در یک منزل مسکونی در شهرستان آزادشهر توسط بازرسین اداره صنعت ،معدن و تجارت این شهرستان کشف و ضبط شد.(ادامه)
بخشنامه جدید نوبخت برای پرداخت حقوق به دستگاه‌های اجرایی
سقف خالص پردختی ماهیانه به سایر مقامات و کلیه مدیران و کارکنان مشمول این مصوبه پس از کسر قانونی و مالیات نباید از 3 برابر سقف حقوق تعیین شده در ماده (76) قانون مدیریت خدمات کشوری تجاوز نماید. متوسط این سقف به طور سالیانه ملاک محاسبه خواهد بود.(ادامه)


مصطفی داننده نمی‌شود احمدی نژاد را سانسور کرد(يادداشت)
مصطفی داننده(ادامه)
ایران 3 - 0 مصر /صعود شاگردان لوزانو به یک چهارم نهایی المپیک
تیم چهارم گروه Bکه گروه ایران است با تیم اول گروه A رو به رو خواهد شد . تیمی که احتمالا از میان برنده بازی امشب ایتالیا و برزیل انتخاب خواهد شد. تیم ملی ایتالیا در حال حاضر با 3 پیروزی صدرنشین گروه است و دوبازی با برزیل و کانادا در پیش دارد که در صورت پیروزی مقابل برزیل صعودش به عنوان تیم اول تقریبا قطعی خواهد شد. دیدار ایران برابر ایتالیا در یک چهارم نهایی مسابقات المپیک تقریبا قابل پیش بینی خواهد بود.(ادامه)
شناسایی 30 مدیر با فیش حقوقی کلان
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا به امروز نزدیک به 30نفر از دریافت کنندگان حقوق های غیر متعارف شناسایی شده اند، تأکید کرد: تقریبا از میزان 950 پرونده مدیرانی که مورد بررسی قرار گرفته اند، مشخص شده که تنها کمتر از سه درصد آنها حقوق های بالای 30 میلیون دریافت می کرده اند.(ادامه)
تداوم هوای گرم و شرجی مازندران
آسمان مازندران تا سه شنبه صاف تا نیمه ابری پیش بینی شده است.(ادامه)
سخنرانی های احمدی نژاد منع قانونی ندارد
مشاور رسانه ای احمدی نژاد، با اشاره به واکنش‌ها نسبت به سفرهای وی گفت: عده‌ای نسبت به تبیین آرمان‌های انقلاب و بازخوانی گفتمان امام (ره) و رهبری در جامعه نگران هستند.(ادامه)
عکس: عادل فردوسی‌پور در مراسم ترحیم مادر پژمان جمشیدی
مراسم یادبود و ترحیم والده بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس "پژمان جمشیدی" که در روز جمعه ۲۲ مردادماه برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. 

درخشش خبرنگار مازندرانی در جشنواره سراسری ایثار
شمال نیوز: دومین جشنواره سراسری تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. (ادامه)
تصویری دیده نشده از رهبر انقلاب و فرزندانشان
در این خبر تصویری از رهبر معظم انقلاب در کنار فرزندانش را مشاهده می کنید.(ادامه)
پاسخ سید احمد خمینی به آیت‌الله منتظری: چرا همیشه کسانی که از منافقین دفاع می کنند مورد اعتماد شما هستند؟
یکی از شخصیت هایی که در نوار صوتی تازه منتشر شده از مرحوم آیت الله منتظری مورد اشارات و اتهاماتی قزار گرفته، مرحوم یادگار امام حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی است.(ادامه)
موافقت رهبرانقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و دهه کرامت، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات هفتصد و پنج نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.(ادامه)
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در آمل 7 درصد و در بابل 9 درصد است، افزود: شهرستان بهشهر با 10 هزار نفر بیکار نرخ 18 درصدی دارد که این عدم تعادل پذیرفته شده نیست، هیچ کس مخالف توسعه همه جانبه استان و رونق همه شهرها نیست اما قطعا با بی عدالتی مخالف هستیم..... شاعری : شرق مازندران ، در برخورداری از امکانات محروم مانده است
وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در آمل 7 درصد و در بابل 9 درصد است، افزود: شهرستان بهشهر با 10 هزار نفر بیکار نرخ 18 درصدی دارد که این عدم تعادل پذیرفته شده نیست، هیچ کس مخالف توسعه همه جانبه استان و رونق همه شهرها نیست اما قطعا با بی عدالتی مخالف هستیم.....(ادامه)
گزارش تصویری: حال و هوای حرم امام رضا(ع) در آستانه ولادت
حرم امام رضا(ع) در آستانه میلاد آن حضرت پذیرای زائران از سراسر کشور شده است.(ادامه)
عکس/ توقیف خودرو با خلافی 5متری
پلیس خودروی سواری را توقیف نمود که طول برگ خلافی آن به پنج متر می رسد.(ادامه)
تخریب پل نوساز پس از 2 هفته در بابل/تصاویر
پل روستای گردورودبار بابل سرنوشت جالبی دارد.(ادامه)
امدادرسانی هلال‌احمر مازندران به 41 سانحه جاده‌ای
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ارائه خدمات امدادی این جمعیت به 41 سانحه جاده‌ای در یک هفته گذشته خبر داد.(ادامه)
آخرین وضعیت مهدی هاشمی در زندان
وکیل مهدی هاشمی گفت: موکل من سه هفته پیش با پایان زمان مرخصی به زندان اوین بازگشت.(ادامه)
عکس: زنان کازرونی در سال ۱۳۵۰
(ادامه)
عکس/ تبریک محسن رضایی به کیانوش رستمی
محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خود به کیانوش رستمی تبریک گفت و نوشت: پس از هفت روز سرانجام شیرمردی از خطه زاگرس امید را به اردوی قهرمانان ایران بازگرداند.(ادامه)
تصاویر/ تعویض پرچم گنبد امام رضا(ع)
در آستانه ولادت هشتمین اختر آسمان ولایت و امامت،‌ حضرت رضا علیه السلام، پرچم گنبد بارگاه رضوی صبح امروز (شنبه) تعویض شد.(ادامه)
عکس منتشر نشده از رهبری در حرم امام رضا(ع)
پایگاه دفتر نشر آثار رهبری برای نخستین بار اقدام به انتشار عکسی از حضور رهبری در حرم امام رضا(ع) در سال ۱۳۷۴ نمود. (ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
(ادامه)
زن باردار و دختر 6 ساله اش قربانی تصادف
در تصادف جاده بابل 2 نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.(ادامه)
همه آنچه باید در مورد آفت دهان بدانید
آفت دهانی یک بیماری دردناک و عود کننده مخاط دهان بوده که به صورت زخم‌های کوچک و بزرگ، گرد و کم عمق هستند که در داخل دهان شکل می‌گیرند.(ادامه)
یادواره علما و شهدای منطقه لایی نکا با حضور رئیس قوه قضائیه(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.