.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زیباکلام : روحانی خسر الدنیا و الآخره است
(ادامه)
عکس: علی‌پروین و کاپیتان پرو در جام‌جهانی ۱۹۷۸
تصویر زیر علی‌پروین و کاپیتان پرو را پیش از شروع آخرین بازی تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین نشان می دهد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه های امروز 25 مرداد ماه در مازندران
(ادامه)
انواع خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی به شرح جدول زیر است:(ادامه)
ماجرای خودسوزی در مقابل شورای شهر+عکس
صبح امروز مردی میانسال در مقابل ساختمان 2 شورای شهر تهران اقدام به خودسوزی کرد.(ادامه)
مواج بودن دریای خزر
صید و صیادی، شنا و فعالیت های تفریحی امروز در دریای خزر ممنوع است.(ادامه)
محدودیت رفت و آمد درجاده های مازندران
رفت و آمد درجاده های ارتباطی مازندران عادی و روان جریان دارد.(ادامه)
پولدارترین زن ایران +عکس
چندی پیش در سایت‌های خبری فهرستی از میلیاردرهای ایرانی منتشر شد؛ فهرستی که سی ثروتمند ایرانی را به همه معرفی می‌کرد. در این فهرست سی نفره تنها نام یک زن به چشم می‌خورد(ادامه)
باران در راه است
با افزایش ابرناکی هوا شرایط برای بارش باران های پراکنده از بعد از ظهر امروز فراهم خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : این جشنواره با همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگوارشاد اسلامی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای فرهنگ عمومی گیلان برگزار که در پایان از برگزیدگان جشنواره با اهدا تندیس ، لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد ..... فعال رسانه های مجازی مازندران در گیلان جایزه گرفت
شمال نیوز : این جشنواره با همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگوارشاد اسلامی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای فرهنگ عمومی گیلان برگزار که در پایان از برگزیدگان جشنواره با اهدا تندیس ، لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد .....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های مازندران دوشنبه 25 مرداد
(ادامه)
شمال نیوز : رتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران اظهار داشت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را به جهت آنکه تلاش نمود تا با معرفی کتاب های مفید، شناخت ما را از شخصیت امام رضا(ع) و معارف رضوی بیشتر نماید و .... پیشگامی مشارکت مردم مازندران در جشنواره کتابخوانی رضوی+ تصاویر
شمال نیوز : رتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران اظهار داشت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را به جهت آنکه تلاش نمود تا با معرفی کتاب های مفید، شناخت ما را از شخصیت امام رضا(ع) و معارف رضوی بیشتر نماید و ....(ادامه)
شمال نیوز : برداشت نابهنگام و رنگ افزایی دو شیوه نادرست ، ولی رایج در مراکز سورتینگ مرکبات مازندران است که سودجویان با این شگرد دسترنج باغداران شمال کشور به عنوان قطب مرکبات ایران را به تاراج می برند..... تاراج دسترنج باغداران مازندران با رنگ و لعاب مصنوعی
شمال نیوز : برداشت نابهنگام و رنگ افزایی دو شیوه نادرست ، ولی رایج در مراکز سورتینگ مرکبات مازندران است که سودجویان با این شگرد دسترنج باغداران شمال کشور به عنوان قطب مرکبات ایران را به تاراج می برند.....(ادامه)
پاسخ عارف به احتمال حضورش در انتخابات 96
عارف درباره احتمال حضورش در انتخابات ۹۶ می‌گوید در هر سنگری لازم باشد خدمت می‌کنم، اما در ۳۸ سال گذشته تلاش داشته‌ام از خودم عبور کنم.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرزاد توکلی به عنوان "مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان " منصوب شد.  مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان منصوب شد
شمال نیوز: با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرزاد توکلی به عنوان "مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان " منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز: این جشنواره با همت معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای فرهنگ عمومی گیلان برگزار شد. درخشش یک سایت مازنی در جشنواره امام رضا (ع )
شمال نیوز: این جشنواره با همت معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای فرهنگ عمومی گیلان برگزار شد. (ادامه)
جامعه مدرسین قم حامی یا مخالف روحانی؟
نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اما باردیگر جامعه مدرسین را در سیبل نگاه ها و تحلیل ها قرار داده است.(ادامه)
دولت لایحه استخدامی شهرداریها را به مجلس تقدیم کرد
دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، لایحه «استخدامی شهرداریها» را که به تصویب هیئت وزیران رسیده است برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور از آغاز آموزش فرمانداران سراسر کشور برای انتخابات ریاست جهموری و شورای‌شهر سال آینده خبرداد. توصیه می کنیم تبلیغات انتخاباتی را برای زمان خودش بگذارید
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور از آغاز آموزش فرمانداران سراسر کشور برای انتخابات ریاست جهموری و شورای‌شهر سال آینده خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس اصل 113 قانون اساسی، پس‏ از مقام‏ رهبری،‏ رئیس‏ جمهور عالیترین‏ مقام‏ رسمی‏ کشور است‏ و مسئولیت‏ اجرای‏ قانون‏ اساسی‏ و ریاست‏ قوه‏ مجریه‏ را جز در اموری‏ که‏ مستقیماً به‏ رهبری‏ مربوط می‌شود، بر عهده‏ دارد. استفاده از عبارات نسنجیده علیه رئیس جمهور کار نادرستی است
شمال نیوز: بر اساس اصل 113 قانون اساسی، پس‏ از مقام‏ رهبری،‏ رئیس‏ جمهور عالیترین‏ مقام‏ رسمی‏ کشور است‏ و مسئولیت‏ اجرای‏ قانون‏ اساسی‏ و ریاست‏ قوه‏ مجریه‏ را جز در اموری‏ که‏ مستقیماً به‏ رهبری‏ مربوط می‌شود، بر عهده‏ دارد.(ادامه)
عکس/ زیباترین دکه روزنامه فروشی در فومن
این تصویر یکی از زیباترین دکه های روزنامه فروشی کشور در شهر فومن میباشد.(ادامه)
واحدهای متخلف صنفی زیر ذره بین تعزیرات حکومتی
واحدهای متخلف صنفی در مازندران از آغاز امسال تا کنون 492 میلیارد و 220 میلیون ریال جریمه شدند.(ادامه)
عکس کمتر دیده شده از کیانوش رستمی
عکسی قدیمی از مدال آور طلایی المپیک ریو که کمتر دیده شده است.(ادامه)
اعلام زمان واریز یارانه نقدی مرداد ماه
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه مردادماه سه شنبه هفته جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.(ادامه)
6 غذایی که مغز را ضعیف می کند
بهتر است از خوردن غذاهای فرآوری شده همچون فست فودها و نوشابه اجتناب گردد. این غذاها اغلب حاوی چربی‌های ترانس هستند که برای قلب و مغز انسان مضر است. همچنین مقادیر زیادی شکر و سایر مواد تشکیل دهنده مصنوعی در این غذاها یافت می‌شود.(ادامه)
عکس/ مناطق کویری و نمک زار دامغان
این تصاویر چشم انداز زیبا و منحصر به فرد نمک زار های جنوب شهرستان دامغان را نشان می دهد.(ادامه)
اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران منصوب شدند
استاندار مازندران در حكمی دیگر مظفری مدیر كل روابط عمومی استانداری مازندران را به عنوان دبیر و سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران منصوب كرد.(ادامه)
حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در منزل شهید بالویی + تصاویر
تعدادی از خادمان حرم امام رضا(ع) با حضور در منزل شهید حسینعلی بالویی از شهدای غواص و خط‎شکن، مایه دلگرمی خانواده آن شهید را فراهم کردند.(ادامه)
جمشیدی مشایخی و نوه‌اش در خندوانه +عکس
جمشید مشایخی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش از حضور در برنامه خندوانه خبر داد.(ادامه)
گزارش تصویری: آذین بندی و چراغانی حرم رضوی در شب میلاد
(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.