.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نیمی از معادن مازندران فعال است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: درمجموع در کل استان مازندران ۲۳۹ پروانه معدن صادرشده که از این تعداد ۱۱۸ فقره فعال است.(ادامه)
فرزند ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره تلاش داشتند تا چهره‌ای واقعی از اسلام ارائه کنند و می‌گفتند نباید مسائلی که در اسلام نیست و یا برخی از امور که مستحب ‌هستند را به صورت واجبات بیان کنیم.

بخشی از وصیت آیت‌الله هاشمی که پسرش با بغض خواند
فرزند ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره تلاش داشتند تا چهره‌ای واقعی از اسلام ارائه کنند و می‌گفتند نباید مسائلی که در اسلام نیست و یا برخی از امور که مستحب ‌هستند را به صورت واجبات بیان کنیم. (ادامه)
یک مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
شناگر مازندرانی برای حضور در اردوی تیم ملی شنای نوجوانان به تیم ملی دعوت شد.(ادامه)
تغییراتی ویژه آقایان!
آیا می دانستید مردانی که به صورت منظم در فعالیت های داوطلبانه حضور می یابند یا به دیگران کمک می کنند از فواید سلامت این کار برخوردار می شوند؟(ادامه)
چرا رهبر انقلاب فرمودند "همه باید بخونن"؟
رهبر انقلاب اسلامی در جریان اقامه نماز بر پیکر آیت الله هاشمی از مردم خواست که همگی اذکار نماز را بخوانند. (ادامه)
کشف سلاح شکاری جاسازی شده در تریلی
70 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز که در تریلی جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 22 دی ماه در مازندران
(ادامه)
وصیت‌نامه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گشوده شد
وصیت‌نامه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی که در دفتر ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام نگهداری می‌شد، توسط خانواده ایشان گشوده شد.(ادامه)
روزانه چه میزان آب بنوشیم؟
قاعده نوشیدن ۸ لیوان آب در روز، یا این نظریه که همه ما نیاز به نوشیدن میزان خاصی آب داریم، کم ارزش شده است. اما واقعا چه مقدار آب ضروری است که با کم آبی مواجه نشویم؟(ادامه)
جاده های مازندران لغزنده ، آغاز محدودیت‌های ترافیکی
در پی ورود سامانه سرد و بارشی به مازندران، باران برخی جاده های ارتباطی استان را لغزنده کرد.(ادامه)
آسمان مازندران نیمه ابری
آسمان مازندران امروز نیمه ابری تا ابری پیش بینی می شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه دود اختلاف روسای قوا به چشم مردم می‌رود، گفت: اختلاف‌افکنی هدف دشمن برای استثمار کشور است..... دود اختلاف روسای قوا به چشم مردم می‌رود
شمال نیوز : نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه دود اختلاف روسای قوا به چشم مردم می‌رود، گفت: اختلاف‌افکنی هدف دشمن برای استثمار کشور است.....(ادامه)
شمال نیوز : یکسال از آخرین دیدارم با اسطوره انقلاب گذشت! زمانی که در مسئولیت سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان در قالب سفر رئیس جمهور این کشور به تهران، به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفتیم. افسوس که برای دیدار مجدد با آن مرحوم که مدتی بود در برنامه داشتم، تعجیل نکردم!

دلنوشته نماینده بابل برای مرحوم آیت الله هاشمی
شمال نیوز : یکسال از آخرین دیدارم با اسطوره انقلاب گذشت! زمانی که در مسئولیت سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان در قالب سفر رئیس جمهور این کشور به تهران، به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفتیم. افسوس که برای دیدار مجدد با آن مرحوم که مدتی بود در برنامه داشتم، تعجیل نکردم! (ادامه)
خیلی‌ها باید بروند به درگاه خدا گریه کنند و استغفار کنند. ویژگی ایشان ولایتمداری و حرکت در پشت سر رهبر زمان بود. چه در زمانی که امام (ره) زنده بودند و چه در دو دهه گذشته که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمان هستند. کسانی که به آقای هاشمی نزدیک هستند می‌دانند، عشق ایشان آقای خامنه‌ای است خدا از سر تقصیر کسانی که اینقدر تند علیه آیت الله هاشمی رفتند، بگذرد / خیلی‌ها باید بروند به درگاه خدا گریه کنند و استغفار کنند (خبر)
خیلی‌ها باید بروند به درگاه خدا گریه کنند و استغفار کنند. ویژگی ایشان ولایتمداری و حرکت در پشت سر رهبر زمان بود. چه در زمانی که امام (ره) زنده بودند و چه در دو دهه گذشته که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمان هستند. کسانی که به آقای هاشمی نزدیک هستند می‌دانند، عشق ایشان آقای خامنه‌ای است(ادامه)
نام هاشمی بزرگتر از آن است که احدی بتواند نقش‌آفرینی و حضور موثر او را در برگ برگِ تاریخ نهضت اسلامی، از ابتدای مبارزات در دهه چهل تا پیروزی انقلاب، و از سابقه بی‌بدیل و درخشان او در مدیریت دفاع مقدس تا همه مقاطع حساس تا واپسین دقائق زندگانی ایشان، و حیات همیشگی او در قلب مردم قدرشناس ایران عزیز را انکار کند. که پیر و مراد همه ما خمینی عزیز قدس الله نفسه الزکیه فرمود: «بدخواهان بدانند که هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.»
و باز هم یک شنبه سیاه دیگری ... / اولین دوشنبه ای است که ایران اسلامی ، مظلومی چون بهشتی ندارد(ديدگاه)
نام هاشمی بزرگتر از آن است که احدی بتواند نقش‌آفرینی و حضور موثر او را در برگ برگِ تاریخ نهضت اسلامی، از ابتدای مبارزات در دهه چهل تا پیروزی انقلاب، و از سابقه بی‌بدیل و درخشان او در مدیریت دفاع مقدس تا همه مقاطع حساس تا واپسین دقائق زندگانی ایشان، و حیات همیشگی او در قلب مردم قدرشناس ایران عزیز را انکار کند. که پیر و مراد همه ما خمینی عزیز قدس الله نفسه الزکیه فرمود: «بدخواهان بدانند که هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.» (ادامه)
توییت روحانی درباره مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی
خبرآنلاین نوشت: حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان در توییتی با اشاره به مراسم باشکوه تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: امروز همه آمده بودند، بیاییم به جای "دیوار"؛ "پل" بسازیم ...(ادامه)
اینفوگرافی/ زندگی‌نامه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اینفوگرافیکی با موضوع زندگی‌نامه ایشان منتشر شد.(ادامه)
کدام فراز نماز میت را رهبر انقلاب نخواندند
نماز میت بر پیکر مرحوم هاشمی رفسنجانی امروز با تغییرات در برخی عبارات مستحبی این نماز توسط رهبر معظم انقلاب قرائت شد.(ادامه)
روایت یادگار امام از درد‌ و دل عفت مرعشی با بدن بی‌جان آیت‌الله هاشمی+ تصویر
سید حسن خمینی نوشت: پریشب همسر آیت‌الله هاشمی خطاب به بدن بى‌جان آقاى هاشمى مى‌گفت بى‌معرفت مگر قرار نبود مرا تنها نگذارى؟ حالا من بى تو چه کنم؟ تقدیر دیگرگونه رقم خورد. (ادامه)
متولیان آموزشی تراز مالی را در اختیار اعضای انجمن مدارس قرار نمی‎دهند
عضو انجمن اولیاء و مربیان یکی از مدارس مازندران گفت: متولیان آموزشی تراز مالی را در اختیار اعضای انجمن مدارس قرار نمی‎دهند. (ادامه)
مرد 440 کیلویی پاکستانی روزانه چقدر غذا می‌خورد؟+ تصاویر
«خان بابا پاکستانی» مرد 440 کیلویی است که تلاش می‌کند برای رکوردشکنی وزن خود را به 500 کیلو گرم برساند.(ادامه)
بیتا سحرخیز یکی از بازیگران اصلی سریال شکوه یک زندگی که در روستای قریب‌محله بهشهر در حال ساخت این سریال هستند در پلانی که باید سوار بر اسب می‌شد به طور ناگهانی از روی اسب زمین خورد.

بیتا سحرخیز هنگام اسب سواری در بهشهر دچار سانحه شد +عکس
بیتا سحرخیز یکی از بازیگران اصلی سریال شکوه یک زندگی که در روستای قریب‌محله بهشهر در حال ساخت این سریال هستند در پلانی که باید سوار بر اسب می‌شد به طور ناگهانی از روی اسب زمین خورد. (ادامه)
چرا سیدحسن خمینی در مراسم اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله هاشمی حضور نداشت؟
(ادامه)
 در حالیکه مراسم تشییع باشکوه پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی به دلیل حضور میلیونی مردم دیرتر از زمان اعلام شده به طول انجامید در نهایت پس از چند ساعت خودروی حامل رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به مرقد امام (ره) رسید. هاشمی رفسنجانی طیق اعلام قبلی در کنار بنیانگذار انقلاب اسلامی به خاک سپرده می شود. (تصاویر) مراسم خاکسپاری آیت‌الله هاشمی(خبر)
در حالیکه مراسم تشییع باشکوه پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی به دلیل حضور میلیونی مردم دیرتر از زمان اعلام شده به طول انجامید در نهایت پس از چند ساعت خودروی حامل رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به مرقد امام (ره) رسید. هاشمی رفسنجانی طیق اعلام قبلی در کنار بنیانگذار انقلاب اسلامی به خاک سپرده می شود. (ادامه)
مصرف ویتامین C را جدی بگیرید
برای کمک به تقویت سیستم ایمنی به منظور حفاظت از بدن در مقابل زکام و عطسه، مصرف مواد خوراکی سرشار از ویتامین C را در رژیم غذایی تان بگنجانید.(ادامه)
تسلیت پوتین در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی
پوتین درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی را تسلیت گفت.(ادامه)
مهار آتش‌سوزی در جنگل میاندره نکا
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نکا گفت: آتش‌سوزی صبح امروز در بخشی از جنگل‌های میاندره نکا مهار شد.(ادامه)
عکس/ محمد هاشمی پس از خاکسپاری برادرش
محمد هاشمی در کنار دیگر اعضای خانواده مرحوم هاشمی و سید حسن خمینی پیکر آیت الله را در ضریح امام خمینی(ره) به خاک سپرد.(ادامه)
اظهارات محسن رضایی درباره وضعیت مجمع تشخیص بعد از آیت‌الله هاشمی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از تکلیف ریاست این مجمع پس از ارتحال آیت‌الله هاشمی توضیح داد. (ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.