.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیام تسلیت لاریجانی برای درگذشت پدر یک نماینده شمالی
علی لاریجانی طی پیامی درگذشت پدر محمدصادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در پایان گفت: مرداد ماه با 287 مورد (283 زن و 4 مرد)، تیر ماه با 285 مورد (283 زن و 2 مرد) و خرداد ماه با 277 مورد (275 زن و 2 مرد ) به‌ترتیب بیشترین و آبان ماه با 189 (183 زن و 6 مرد) کم‌ترین مراجعات همسرآزاری در آن اتفاق افتاده است..... ساروی ها بیشتر از دیگران همسرشان را آزار می دهند !
شمال نیوز : مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در پایان گفت: مرداد ماه با 287 مورد (283 زن و 4 مرد)، تیر ماه با 285 مورد (283 زن و 2 مرد) و خرداد ماه با 277 مورد (275 زن و 2 مرد ) به‌ترتیب بیشترین و آبان ماه با 189 (183 زن و 6 مرد) کم‌ترین مراجعات همسرآزاری در آن اتفاق افتاده است.....(ادامه)
شمال نیوز : شرکت ترکمن گاز که در سال های گذشته بخشی از گاز مورد نیاز استان های شمالی را در چارچوب قرارداد تامین می کرد از 12 دی ماه امسال به صورت یکطرفه جریان گاز را قطع کرد..... قطع گاز جایگاههای سی ان جی استانهای شمالی
شمال نیوز : شرکت ترکمن گاز که در سال های گذشته بخشی از گاز مورد نیاز استان های شمالی را در چارچوب قرارداد تامین می کرد از 12 دی ماه امسال به صورت یکطرفه جریان گاز را قطع کرد.....(ادامه)
مازندران کمترین شمار بی سواد را در کشور دارد
شمال نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران کمترین میزان بی سواد را در کشور دارد و ۶۰ درصد برنامه سوادآموزی محقق شده است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات گیلان با احکام جداگانه ای از سوی استاندار این استان، منصوب شدند.
اعضای ستاد انتخابات گیلان منصوب شدند
شمال نیوز: رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات گیلان با احکام جداگانه ای از سوی استاندار این استان، منصوب شدند. (ادامه)
سه لكه سياه(ديدگاه)
(ادامه)
تصویری کمتر شده دیده شده از آیت الله هاشمی در مراسم تشییع امام خمینی
تصویری از آیت الله هاشمی در مراسم تشییع امام خمینی رحمه الله علیه(ادامه)
اگر پایان عمر هاشمی رفسنجانی حاوی چند درس مثبت برای افزایش کیفیت حکمرانی و طول عمر نظام باشد، آنگاه سنگینی غم ما از درگذشت ایشان کمتر خواهد بود. نقش هاشمی در آینده چگونه جبران میشود؟(يادداشت)
اگر پایان عمر هاشمی رفسنجانی حاوی چند درس مثبت برای افزایش کیفیت حکمرانی و طول عمر نظام باشد، آنگاه سنگینی غم ما از درگذشت ایشان کمتر خواهد بود.(ادامه)
هادی غفاری: وقتی خبر فوت هاشمی را شنیدم خیلی مرد بودم که سکته نکردم
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام می‌گوید: خبر فوت آقای هاشمی را که شنیدم خیلی مرد بودم یا خیلی کم غیرت داشتم که سکته نکردم. (ادامه)
ماجرای عکس آیت الله هاشمی با عینک شمخانی
(ادامه)
شمال نیوز: مجمع نمایندگان استان مازندران طی نامه‌ای به معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور که به امضای 12 تن از اعضای این مجمع رسیده است خواستار توجه جدی دولت به مصوبه‌ پرداخت خسارت به باغداران شمال شدند ...

یک‌ ریال برای جبران خسارت باغداران واریز نشد
شمال نیوز: مجمع نمایندگان استان مازندران طی نامه‌ای به معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور که به امضای 12 تن از اعضای این مجمع رسیده است خواستار توجه جدی دولت به مصوبه‌ پرداخت خسارت به باغداران شمال شدند ... (ادامه)
اظهارات کدخدایی درباره ثبت‌نام زنان در انتخابات ریاست‌جمهوری
شمال نیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: احتمالا تا 10 روز آینده نتیجه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اعلام می‌شود.(ادامه)
اسامی شرکت‌های مجاز برای واردات موبایل اعلام شد
بعد از اینکه رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد 22 شرکت مجاز به ثبت سفارش، واردات و ارائه خدمات پس از فروش گوشی‌های شرکت اپل در ایران هستند، سازمان حمایت اسامی شرکت‌هایی که دارای مجوز واردات و گارانتی گوشی‌های تلفن همراه فاقد نمایندگی در ایران هستند را اعلام کرد.(ادامه)
کلنگی که فرماندار چالوس به نیت پسر مرحومش به زمین زد
کلنگ نخستین ساختمان مركز تصويربرداري پزشکی مدرن( سي.تي.اسكن، راديولوژي و سونوگرافي ) غرب مازندران در حالی توسط فرماندار چالوس به زمین زده شد که وی در قامت یک خیر و به نیت فرزند مرحومش هزینه ساخت این مرکز را تقبل کرده است. (ادامه)
هم سلولی شاه مازنداران اعدام شد
پسر جوانی که درپی یک نزاع، مردی را به قتل رسانده بود، به حکم دادگاه در محوطه زندان شهر ساری به دار آویخته شد.(ادامه)
افزایش همسر آزاری در مازندران
مدیر كل پزشكی قانونی استان مازندران گفت: در سال جاری همسرآزاری در مازندران افزایش یافته است.(ادامه)
مازندران کمترین شمار بی سواد را در کشور دارد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران کمترین میزان بی سواد را در کشور دارد و ۶۰ درصد برنامه سوادآموزی محقق شده است.(ادامه)
اعلام زمان دریافت کارت آزمون دکترا
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد تعداد 260 هزار و 83 داوطلب ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد 110 هزار و 163 نفر زن و 149 هزار و 920 نفر مرد هستند یعنی 42.36 درصد داوطلبان زن و 57.64 درصد مرد هستند.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ يک ميليون و 199 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.(ادامه)
حضور 20سرمایه گذار خارجی در همایش بین‌المللی گردشگری
20سرمایه گذار خارجی در همایش بین المللی گردشگری ایران و نمایشگاه صنایع وابسته در مازندران حضور خواهند داشت.(ادامه)
فایده‌های آب آناناس برای بدن
(ادامه)
آب گوجه ‌فرنگی بنوشید!
آب گوجه‌فرنگي خواص فوق‌العاده‌اي براي افراد مبتلا به ديابت دارد. به خاطر اينكه به‌طور موثري به كنترل قند خون كمك مي‌كند.(ادامه)
 روستا همیشه جایگاه مردمانی است که نماد سخت‌کوشی، قناعت، کار و تولید در زمینه های کشاورزی و دامپروری هستند. اما اکنون به دلیل کمبود امکانات و مشکلات اقتصادی روز به روز از جمعیت روستاها کاسته می شود و تنها ساکنان باقیمانده آن افراد مسن و بعضا میانسال هستند. جوانانی که قرار بود تولیدکننده باشند و  نیازهای یک کشور را تامین کنند اکنون به شهرها مهاجرت کرده و خود به یک مصرف کننده تبدیل شده اند. روستاهای رو به خاموشی(خبر)
روستا همیشه جایگاه مردمانی است که نماد سخت‌کوشی، قناعت، کار و تولید در زمینه های کشاورزی و دامپروری هستند. اما اکنون به دلیل کمبود امکانات و مشکلات اقتصادی روز به روز از جمعیت روستاها کاسته می شود و تنها ساکنان باقیمانده آن افراد مسن و بعضا میانسال هستند. جوانانی که قرار بود تولیدکننده باشند و نیازهای یک کشور را تامین کنند اکنون به شهرها مهاجرت کرده و خود به یک مصرف کننده تبدیل شده اند. (ادامه)
تصاویر/ جمعه بازار جویبار
جمعه بازار جویبار، بازاری تاریخی است که بصورت هفتگی هر جمعه برپا می‌شود. این بازار در سراجکلا، نزدیکی سیاهرود و در کنار پل خشتی این شهر قرار دارد. در جمعه بازار شهر جویبار انواع پرندگان زنده، میوه، سبزی، پوشاک و... به فروش می‌رسد.(ادامه)
عکس: آرامگاه پدر آیت الله هاشمی رفسنجانی
تصویر زیر آرامگاه پدر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را در قبرستان قدیمی قم نشان می‌دهد. (ادامه)
نظر مهدی هاشمی درباره بازگشت به زندان
یکی از وکلای مهدی هاشمی گفت: مهدی می‌گوید بدون بابا بیرون زندان بدتر و بی‌رحم‌تر است.(ادامه)
زمان اعلام صورتحساب مشمولین سهام عدالت
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: زمان آزادسازی سهام عدالت در سال ۹۶ خواهد بود و تا پایان امسال تنها صورتحساب و جزئیات مربوط به سهام در سامانه سهام عدالت قابل دسترسی است.(ادامه)
واکنش مرعشی به خبر تصادف بستگان مرحوم هاشمی
خبر تصادف خودروی بستگان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که از تهران عازم استان کرمان بودند، تکذیب شد.(ادامه)
بلوار هاشمی رفسنجانی در کرمان نامگذاری شد
صبح امروز و با حضور محسن هاشمی، استاندار، شهردار و جمعی از مسوولان، بلوار آیت الله هاشمی شهر کرمان نامگذاری شد.(ادامه)
نجات جان دانشجوی جوان در ساری
دانشجوی ۲۲ ساله ساکن در خوابگاه دانشجویی با امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ مازندران از مرگ نجات یافت.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.