.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
حال و هوای مجلس بعد از توافق در جلسه علنی: دلواپسان حالشان گرفته است + تصاویر
تمایندگان مجلس در جلسه فردا بیانیه تشکر از دولت را امضا می‌کنند و احتمالاً نطق‌های میان دستور و تذکرات پرحاشیه تری خواهند داشت. (ادامه)
شمال نیوز : حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان هم‌اکنون پس از اعلام جمع‌بندی نهایی مذاکرات هسته‌ای از طریق تلویزیون در حال ارائه گزارش به مردم است.....

اجازه نمی‌دهم کسی به امید مردم صدمه بزند/ هدف ما در مذاکرات حاصل شد/ همه تحریم‌ها لغو می‌شوند٬ نه تعلیق
شمال نیوز : حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان هم‌اکنون پس از اعلام جمع‌بندی نهایی مذاکرات هسته‌ای از طریق تلویزیون در حال ارائه گزارش به مردم است..... (ادامه)
تصاویر/ نشست نهایی ایران و گروه 1+5
نشست نهایی وزرای خارجه ایران و گروه 1+5 و فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه در محل سازمان ملل برگزار شد.(ادامه)
ظریف جوان در کالیفرنیا + عکس
محمد جواد ظریف متولد 17 دی 1338 در تهران می باشد. (ادامه)
راه‌اندازی کلینیک‌ زناشویی و جنسی در گیلان
شمال نیوز: برای ساماندهی و پیشگیری از طلاق، طرح ایجاد کلینیک‌های زناشویی را به صورت پایلوت در ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی آغاز کردیم، این دانشگاه‌ها مانند اصفهان، گیلان، مازندران، شیراز و البرز بوده است. (ادامه)
اولین واکنش بازارها به پایان مذاکرات هسته‌ای/ سقوط قیمت‌ها در بازار طلا و ارز
آخرین تحولات بازار طلا و ارز، از سقوط قیمت‌ها خبر می‌دهد. (ادامه)
شمال نیوز : لغو جامع همه تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد و نیز تحریم های چندجانبه و یکجانبه مرتبط با برنامه هسته ای ایران، شامل گام هایی برای دسترسی در زمینه های تجارت، فن آوری، تامین مالی و انرژی، را موجب خواهد شد. بیانیه پایانی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در وین
شمال نیوز : لغو جامع همه تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد و نیز تحریم های چندجانبه و یکجانبه مرتبط با برنامه هسته ای ایران، شامل گام هایی برای دسترسی در زمینه های تجارت، فن آوری، تامین مالی و انرژی، را موجب خواهد شد.(ادامه)
اعلام محدودیت‌های تردد/ترافیک درکرج-چالوس
(ادامه)
پخش جمع‌بندی مذاكرات هسته‌ای از شبكه خبر
(ادامه)
هیئت دولت امشب مهمان رهبر انقلاب هستند
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور محترم و اعضای هیئت دولت امشب مهمان ضیافت افطاری مقام معظم رهبری خواهند بود.(ادامه)
مردم و پیگیری مذاکرات هسته ای/ تصاویر
با نزدیک شدن به ساعات پایانی مذاکرات هسته ای ،اقشار مختلف مردم پیگیر اخبار این پرونده 12 ساله از طریق صفحه تلویزیون هستند.(ادامه)
حضور مجدد ظریف در بالکن هتل کوبورگ/عکس
محمد جوادظریف وزیر امور خارجه ایران عصر دوشنبه در هفدهمین روز مذاکرات ایران و 1+5 از بالکن هتل کوبورگ با خبرنگاران صحبت کرد. (ادامه)
خشم نتانیاهو از توافق هسته ای: خطای تاریخی است
معاون وزیر خارجه اسرائیل ادامه داد: اسرائیل با هر وسیله ممکن برای توقف تایید این توافق (در کنگره) تلاش خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : ایران و 1+5 پس از حدود دو هفته مذاکره شبانه روزی و فشرده در سطح کارشناسی،معاونین و وزیران که عمده آن با هیات آمریکایی به ریاست جان کری وزیر خارجه این کشور بود دقایقی پیش رسما رسیدن به توافق را اعلام کردند. توافق به دست آمد / پایان مناقشه اتمی 12 ساله
شمال نیوز : ایران و 1+5 پس از حدود دو هفته مذاکره شبانه روزی و فشرده در سطح کارشناسی،معاونین و وزیران که عمده آن با هیات آمریکایی به ریاست جان کری وزیر خارجه این کشور بود دقایقی پیش رسما رسیدن به توافق را اعلام کردند.(ادامه)
امضای توافقنامه ایران و آژانس (+عکس)
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، پس ازدیدار با علی اکبر صالحی از توافق با ایران بر سر ابعاد نظامی احتمالی خبرداد. (ادامه)
نقشه راه هسته‌ای ایران و آژانس امضا شد
(ادامه)
تصویر/ تبریک اینستاگرامی بعیدی نژاد
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای تبریک اینستاگرامی خطاب به مردم اعلام کرد.(ادامه)
تصاویر/ عکس یادگاری وزیران ایران و 1+5
آخرین عکس وزیران قبل از جمع بندی نهایی منتشر شد.(ادامه)
تیترهای رسانه‌های خارجی درباره توافق هسته‌ای
(ادامه)
تصویر/ محل کنفرانس خبری مذاکرات
مقامات "آستریا سنتر" در حال آماده‌سازی محل برگزاری کنفرانس خبری پس از اعلام توافق هسته‌ای هستند.(ادامه)
زمان واریز یارانه نقدی تیرماه
(ادامه)
جدیدترین موضع سعید جلیلی درباره مذاکرات
رئیس تیم مذاکره کننده هسته​ای در دولت گذشته اعلام کرد که مذاکرات 6 قدرت جهانی با ایران برای جلوگیری از اندیشه اسلام ناب است که در ذهن مردم ایران غنی شده است.(ادامه)
متن توافق را بخوانید
قدرت های جهانی برنامه هسته‌ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت شناخته و اعمال حقوق هسته‌ای ملت ایران را در چارچوب معاهدات بین‌المللی محترم می‌شمارند؛(ادامه)
صالحی: همه مسائل حل و فصل شد
(ادامه)
قیمت نفت پایین آمد
قیمت نفت در بازارهای جهانی در اثر احتمال جمع بندی مذاکرات ایران با 6 کشور غربی کاهش یافت و هر بشکه نفت برنت 57.29 دلار فروخته شد.(ادامه)
توافق هسته ای قطعی شد
اگرچه قرار بود مذاکرات ایران و 1+5 تا پایان روز جمعه 9 جولای یعنی پایان ضرب الاجل کنگره برای بررسی یک ماهه توافق به پایان برسد اما فرایند مذااکرات نشان داد که با زیاده خواهی امریکایی ها در دقیقه نود امکان توافق وجود ندارد. با این حال پس از پایان ضرب الاجل دو طرف یک بار دیگر مذاکرات را چند روز تمدید کردند و امروز پایان این مهلت خواهد بود!(ادامه)
آیت‌الله نوری‌همدانی مبلغ زکات فطره را اعلام کرد
(ادامه)
بازگشت دلار به آبان 93
(ادامه)
تصاویر : افطاری هنرمندان با روحانی
ضیافت افطار حسن روحانی با اصحاب فرهنگ و هنر عصر شنبه در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.(ادامه)
اعلام زمان واریز یارانه نقدی تیر ماه
(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.