.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: آیات عظام مکارم شیرازی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و موسوی اردبیلی نظر خود را پیرامون میزان زکات فطره در سال جاری اعلام کردند. میزان زکات فطره از سوی مراجع تقلید اعلام شد
شمال نیوز: آیات عظام مکارم شیرازی، وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و موسوی اردبیلی نظر خود را پیرامون میزان زکات فطره در سال جاری اعلام کردند.(ادامه)
(تصویر) اوباما هنگام دریافت خبر جمع بندی مذاکرات هسته ای
کاخ سفید تصویری از باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا منتشر کرده که او را هنگام دریافت خبر جمع بندی مذاکرات هسته ای نشان می دهد. (ادامه)
تصاویر / جشن توافق هسته‌ای در تهران
شمار زیادی از مردم با تجمع در برخی خیابان ها و میدان های اصلی تهران به مناسبت جمع بندی مذاکرات هسته‌ای، به جشن و شادمانی پرداختند. (ادامه)
تصاویر/ همایش حزب کارگزاران سازندگی مازندران در هتل نوید ساری
همایش حزب کارگزاران سازندگی شاخه مازندران در هتل نوید ساری با حضور حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: وی با اشاره به گله‌مندی ناطق نوری از جامعه روحانیت و غیبتش در جلسات این تشکل ادامه داد: مسأله از این قرار بود که دادن بیانیه و موضعگیری کردن می‌توانست اثر مهمی روی انتخابات بگذارد. گرچه مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی علاقه‌مند بود که موضعگیری بکند ولی این را هیچ وقت علنی نکرد. 
پایداری به دنبال محوریت «سه آیت‌الله» به جای «جامعتین»
شمال نیوز: وی با اشاره به گله‌مندی ناطق نوری از جامعه روحانیت و غیبتش در جلسات این تشکل ادامه داد: مسأله از این قرار بود که دادن بیانیه و موضعگیری کردن می‌توانست اثر مهمی روی انتخابات بگذارد. گرچه مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی علاقه‌مند بود که موضعگیری بکند ولی این را هیچ وقت علنی نکرد. (ادامه)
عکس/ظریف خادم افتخاری آستان قدس
(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، از زحمات و مجاهدات صادقانه و مجدانه تیم هسته ای قدردانی و تشکر کردند.
تشکر رهبرانقلاب از زحمات و مجاهدات صادقانه و مجدانه تیم‌هسته‌ای(خبر)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، از زحمات و مجاهدات صادقانه و مجدانه تیم هسته ای قدردانی و تشکر کردند. (ادامه)
شهردار رشت پاسخگوی سئوالات اعضای شورا باشد
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت به منظور شفاف‌سازی و برطرف شدن برخی ابهامات پاسخگوی پرسش‌های اعضای شورا باشد. (ادامه)
عکس/ هیتلر در بالکن هتل کوبورگ
(ادامه)
کنایه هاشمی رفسنجانی به دلواپس ها
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: گر چه از فردا که متن توافقات منتشر شد، گروهی با ادعای دلواپسی در متن می‌گردند، اما مطمئن باشید مردم ایران به حرف‌های این جماعت گوش نمی‌دهند. (ادامه)
دیدار هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب /تصاویر
رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت عصر امروز سه شنبه بیست و سوم تیرماه با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار و گفت‌و‌گو کردند.(ادامه)
عکس:فرزند سیدحسن خمینی در قامت امام جماعت
بعد از انتشار عکسهای سیداحمد خمینی با لباس روحانیت، اینک تصویر اقامه نماز جماعت توسط وی هم منتشر شد.(ادامه)
خنده ظریف بعد از توافق بزرگ/ عکس
(ادامه)
آذر منصوری مذاکرات هسته‌ای و مجلس‌آینده(يادداشت)
آذر منصوری(ادامه)
تصاویر/ جشن هسته ای "پایتختی ها"
عوامل مجموعه پایتخت 4 با انداختن عکس دسته جمعی توافق هسته‌ای ایران را جشن گرفتند.(ادامه)
تصاویر/ خوشحالی ورزشکاران ازتوافق با1+5
(ادامه)
همسر سابق سرکرده گروه تروریستی «داعش» با اعتراف به برخی اتهاماتش در دادگاه نظامی لبنان، تاکید کرد «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش یک ماه با وی ازدواج کرد و سپس از هم جدا شدند.
این زن یک ماه همسر البغدادی بود +عکس
همسر سابق سرکرده گروه تروریستی «داعش» با اعتراف به برخی اتهاماتش در دادگاه نظامی لبنان، تاکید کرد «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش یک ماه با وی ازدواج کرد و سپس از هم جدا شدند. (ادامه)
تبریک پرسپولیسی‌ها به ظریف / عکس
چند تن از بازیکنان باشگاه پرسپولیس امضای توافق هسته‌ای ایران با گروه ۵+۱ را به وزیر خارجه کشورمان تبریک گفتند. (ادامه)
طلبکار، درب بخشداری را از جا کند و برد!
(ادامه)
چه کسانی سلامت جنسی کاملی دارند؟
سلامت جنسی نیازمند برخورد مثبت و توأم با احترام به جنسیت و روابط جنسی و در عین حال امکان برخورداری از تجارب لذت بخش و ایمن جنسی، به دور از اجبار، تبعیض و خشونت است(ادامه)
بازار مکاره تبلیغات طلاق توافقی؛ با ۲ میلیون ۱۰ روزه جدا شوید!
اما تبلیغات وکلا در این سال ها فراتر رفته و به سمت و سوی ترویج و تبلیغ طلاق هم پیش می رود! بعنوان نمونه اگر زوجی به دلیل اختلافات خانوادگی ـ حتی به شوخی ـ و اینکه از ته دل قصد طلاق نداشته باشند تنها با سر زدن به آگهی روزنامه ها، کوچه و خیابان تحریک می شوند که برای یک بار هم شده به شماره وکیل تماس بگیرند! در این تبلیغات نوشته شده طلاق بدون حضور زوجین؛ طلاق توافقی در کوتاهترین زمان تا ۱۰ شب! طلاق بدهیدحق الوکاله را اقساط پرداخت کنید و...(ادامه)
اين توافق كاغذپاره اي بيش نيست
«رونالد لاودر» رییس کنگره جهانی یهود در نخستین واکنش صهیونیست ها ضمن آشکار کردن خشم خود از توافق و پیروزی تاریخی ملت ایران، توافق هسته ای ایران و قدرت های بزرگ جهان را کاغذ پاره ای غیرالزام آور خواند. (ادامه)
عکس/ لکسوس خاص SC430 در تهران
لکسوس اس‌ سی‌ ۴۳۰ با 8 سیلندر و حجم موتور 4300 سی سی که به تعداد انگشت شماری در ایران وجود دارد.(ادامه)
استقبال مردم گرگان از شهید جنگ سوریه
پیکر مطهر شهید قاسم قریب از داوطلبان سپاه نینوا گلستان که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) شهید شد، عصر سه شنبه با استقبال مردم وارد گرگان شد. (ادامه)
تیتر رسانه‌های خارجی درباره توافق +عکس
رسانه‌های خارجی خبر دستیابی ایران و گروه 1+5 به توافق هسته‌ای را اعلام کردند.(ادامه)
پیش‌بینی کاهش 20 میلیونی قیمت خودرو
کارشناسان فعال در حوزه خودرو معتقدند قیمت خودرو پس ازاعلام توافق هسته ای تکان های شدیدی خواهد خورد. (ادامه)
اوباما: رد توافق ازسوی‌کنگره را وتو خواهم‌ کرد
باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا، تاکید کرد که در صورت رد توافق هسته‌ای از سوی کنگره آمریکا، او این تصمیم را وتو خواهم کرد (ادامه)
عکس: طبیعت زیبای منطقه ییلاقی رودبار‎
منطقه ییلاقی رودبار با چشم انداز منحصر به فرد خود از مناطق زیبای گیلان به شمار می رود که مسافران بسیاری را به خود جذب می کند. (ادامه)
اعلام میزان زکات فطره از سوی مراجع تقلید
حضرات آیات مراجع تقلید ناصر مکارم شیرازی، لطف الله صافی گلپایگانی، حسین نوری همدانی و موسی شبیری زنجانی طی فتواهای جداگانه نظر خود را پیرامون میزان و مبلغ زکات فطریه امسال اعلام کردند. (ادامه)
آخرین جزئیات استخدام آموزش و پرورش
معاون سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور آخرین وضعیت استخدام‌های دولتی به ویژه آموزش و پرورش را تشریح کرد. (ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 56 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.