.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:

با حکم فرمانده معظم کل قوا، امیر سرتیپ حاتمی به‌عنوان مشاور فرمانده کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش منصوب شد. امیر «حاتمی» مشاور فرمانده کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش شد
شمال نیوز: با حکم فرمانده معظم کل قوا، امیر سرتیپ حاتمی به‌عنوان مشاور فرمانده کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش منصوب شد.(ادامه)
علیرضا خمسه، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش عکسی از جشن عروسی خود در ۲۸سال پیش را منتشر کرد. انتشار عکس خصوصی عروسی بازیگر معروف +عکس
علیرضا خمسه، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش عکسی از جشن عروسی خود در ۲۸سال پیش را منتشر کرد.(ادامه)
احتمال ریزش ۵۰ درصدی قیمت این خودروها
اخبار برجامی امروز بازارهای ایران را با ریزش قیمت مواجه کرد. هرچند که فعالان بازار خودرو می گویند که به دلیل افزایش ریسک معاملات، بازار خودرو قفل شده بود اما احیای برجام تا چه حد بازار خودرو می تواند متاثر کند؟(ادامه)
کمیسیون تلفیق نمایندگان مجلس را از ثبت حقوق و مزایا در سامانه پاکنا مستثنی کرد. نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق، علاوه بر خودشان، اعضای شورای نگهبان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز از این قانون مستثنی کرده‌اند. نمایندگان مجلس از انتشار فیش حقوق شان مستثنی شدند!
کمیسیون تلفیق نمایندگان مجلس را از ثبت حقوق و مزایا در سامانه پاکنا مستثنی کرد. نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق، علاوه بر خودشان، اعضای شورای نگهبان و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز از این قانون مستثنی کرده‌اند.(ادامه)
فارس نوشت:  شهاب الدین عزیزی خادم که به واسطه عملکرد شائبه برانگیز و ضعیف مورد انتقاد گسترده بود، در هفته جاری با واکنش هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مواجه شد. شنیده می‌شود درخواست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جهت برکناری شهاب عزیزی خادم به صورت رسمی اعلام شد. عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال برکنار شد
فارس نوشت: شهاب الدین عزیزی خادم که به واسطه عملکرد شائبه برانگیز و ضعیف مورد انتقاد گسترده بود، در هفته جاری با واکنش هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مواجه شد. شنیده می‌شود درخواست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جهت برکناری شهاب عزیزی خادم به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
متخصص آی سی یو بیمارستان امام حسین(ع) گفت: بیشتر افرادی که سه دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند ابتلا به اومیکرون را مانند سرماخوردگی تجربه می‌کنند. شدت اومیکرون در این افراد کمتر از بقیه افراد است!
متخصص آی سی یو بیمارستان امام حسین(ع) گفت: بیشتر افرادی که سه دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند ابتلا به اومیکرون را مانند سرماخوردگی تجربه می‌کنند.(ادامه)
شیری: من شیری نیستم، فحاشی نکنید!
مهدی شیری دهه ۸۰ پرسپولیس از دست مهدی شیری امسال پرسپولیس ناراحت است زیرا به دلیل شباهت نام، به او انتقاد می‌شود نه بازیکن فعلی!(ادامه)
فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد_بهمن1400
فروش فوق العاده سه محصول گروه صنعتی ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه، از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه ۱۹ بهمن‌ ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.(ادامه)
شکایت بیت امام (ره) از حسین دهباشی
(ادامه)
دکتر شهره پیرانی با حکم رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، مشاور رییس سازمان در امور زنان و خانواده سازمان انرژی اتمی ایران شد. همسر یکی از شهدای هسته‌ای حکم گرفت
دکتر شهره پیرانی با حکم رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، مشاور رییس سازمان در امور زنان و خانواده سازمان انرژی اتمی ایران شد.(ادامه)
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد. جزئیات شبی که غزل ناپدید شد | اطلاعاتی که خواهر غزل به قاتل داد
«سجاد دلم را سوزاند؛ او را نمی‌بخشم.» این نخستین واکنش پدر غزل (مونا)، دختر ۱۷ساله اهوازی است که به طرز فجیعی به‌دست شوهرش سجاد به قتل رسید و انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد.(ادامه)
عنایت زاکانی روی سنگ مزار نیما یوشیج!
تصویری از مزار نیما یوشیج، شاعر معاصر ایرانی در امامزاده عبدالله تهران در فضای مجازی انتشار یافته که باعث انتقاد کاربران شده است.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد. موافقت کمیسیون تلفیق با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
کوثری نماینده اصولگرای مجلس مذاکره مستقیم با امریکا را مشروط به لغو تحریم ها و تعهدات دیگر این کشور دانست. شرط ایران برای مذاکره مستقیم با آمریکا
کوثری نماینده اصولگرای مجلس مذاکره مستقیم با امریکا را مشروط به لغو تحریم ها و تعهدات دیگر این کشور دانست.(ادامه)
نحوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نحوه راهپیمایی در شهرهای دارای وضعیت آبی، زرد و نارنجی را به صورت پیاده روی اعلام کرد.(ادامه)
حمله مسلحانه و دسته جمعی شکارچیان به محیط بانان
بیش از یکصد شکارچی غیرمجاز سوار بر قایق‌های خود با سلاح های شکاری به محیط بانان شبه جزیره میانکاله حمله کردند.(ادامه)
پوشش سفیر جدید فلسطین مقابل رئیسی
روز گذشته سید ابراهیم رئیسی استوارنامه خانم «سلام زواوی» سفیر جدید فلسطین سفیر را دریافت کرد.(ادامه)
سید حسن به استقبال احمدی‌نژاد نرفت
محمود احمدی نژاد برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب به مرقد مطهر امام خمینی(ره) رفت.(ادامه)
شمال نیوز: در شبانه روز گذشته بیش از ۳۹هزار بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند و در این بازه زمانی ۱۱۶ نفر نیز جان خود را از دست دادند. شمارِ فوتی‌ها همچنان سه رقمی / شناسایی ۳۹ هزار بیمار جدید/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۳ هزار و ۱۶۴ نفر رسید
شمال نیوز: در شبانه روز گذشته بیش از ۳۹هزار بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند و در این بازه زمانی ۱۱۶ نفر نیز جان خود را از دست دادند.(ادامه)
مسیر جدید جاده هراز قبل از عید زیربار ترافیک می رود
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشورگفت: بیش از سه کیلومتر از مسیرهای جدید جاده هراز که کار تعریض و چهار خطه شدن آن به پایان رسیده تاعید زیر بار ترافیک می رود.(ادامه)
ترابی و پهلوان به نساجی می رسند؟
باید دید یحیی گل محمدی از دو بازیکن تیمش که به دلیل کرونا سوپرجام را از دست دادند در هفته هفدهم استفاده می کند یا خیر.(ادامه)
شناسایی ۲۸۴ بیمار جدید اُمیکرونی در مازندران/ ثبت ۸ فوتی جدید در استان
شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۲۸۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۹۲۸ نفر رسید که از این تعداد ۱۵۱ نفر بدحال هستند. (ادامه)
نرخ دلار و یورو امروز ۲۰ بهمن +جدول
امروز نرخ دلار در صرافی ملی ایران ۲۴ هزار و ۵۹۶ تومان است.(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۰ بهمن +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با نوسان محدود همراه است.(ادامه)
نامه‌نگاری استقلال برای سربازی یزدانی
باشگاه استقلال برای معافیت موقت سربازی مدافع تیم فوتبال این باشگاه با وزارت ورزش و جوانان نامه‌نگاری کرده است.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۲۰ بهمن +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.(ادامه)
حرکت آرام امواج در سواحل زیبای مازندران
وضعیت دریای خزر برای فعالیت‌های دریایی امروز آرام و مساعد است.(ادامه)
زمان اعلام واریز یارانه نقدی بهمن‌ماه
بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یکصد و سی و دومین مرحله یارانه نقدی امشب واریز می شود.(ادامه)
آیت الله لائینی:واگذاری اموال غصب شده به مردم اقدام انقلابی و جهادی است
نماینده ولی فقیه در مازندران واگذاری املام غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم را از سوی بنیاد مستضعفان اقدام جهادی و انقلابی به شمار می رود.(ادامه)
پژو پرشیا در مسیر گرانی +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو پژو پرشیا در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
قبلي 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.456 seconds.