.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت: طنز/ استخدام شرخر در مخابرات و راه​اندازی پلیس «همراه»
محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت:(ادامه)
شکست کاله مقابل پاناسونیک ژاپن
تیم والیبال کاله ایران در دیدار با پاناسونیک ژاپن در پیکارهای والیبال باشگاه های جهان متحمل شکست شد.(ادامه)
مهاجم داماش به خاطر نبودن در ترکیب تیم 95 قرص خورد!
مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان گفت: به دلیل اینکه در ترکیب داماش نبودم و واقعاً دلم از این فوتبال گرفته بود شب گذشته 90 قرص خوردم تا راحت شوم.(ادامه)
یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، در پست اخیر خود، از گفت‌وگویش با سیدمحمدرضا خاتمی، همسر زهرا اشراقی درباره مصاحبه اخیر وی با روزنامه سعودی "الشرق‌الاوسط" چاپ لندن خبر داد.

نظر رضا خاتمی درباره مصاحبه همسرش با یک رسانه سعودی +عکس
یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، در پست اخیر خود، از گفت‌وگویش با سیدمحمدرضا خاتمی، همسر زهرا اشراقی درباره مصاحبه اخیر وی با روزنامه سعودی "الشرق‌الاوسط" چاپ لندن خبر داد. (ادامه)
تصاویر/ ورود ظریف به نشست‌خبری با ویلچر
دکتر ظریف بدلیل شدت درد کمر، با ویلچر به نشست خبری در ژنو آمد.(ادامه)
نقاط قوت یک نماینده مجلس فراموش شدنی نیست؟
(ادامه)
اس ام اس ويژه به مناسبت عيد غدير
نور عالم از ولی داریم ما / اول و آخر علی(ع) داریم ما(ادامه)
فقط و فقط بخاطر احترامی که برای امام خمینی قائلم از چنین ادبیاتی استفاده کردم وگرنه در برابر شخصی که چنان توهینی به خانواده‌های شهدا نموده الفاظ درخور شأنش را به کار می‌بردم و البته این نگه‌داشتن حرمت، همیشگی نخواهد بود. اگر اطرافیان ایشان تصحیحی در گفتارش صورت ندهند، چاره‌ای جز شکستن حریم‌ها باقی نمی‌ماند. بیت امام جلوی دُرفشانی‌های ایشان را بگیرد/ این سخنان تیشه به ریشه افکار امام است
فقط و فقط بخاطر احترامی که برای امام خمینی قائلم از چنین ادبیاتی استفاده کردم وگرنه در برابر شخصی که چنان توهینی به خانواده‌های شهدا نموده الفاظ درخور شأنش را به کار می‌بردم و البته این نگه‌داشتن حرمت، همیشگی نخواهد بود. اگر اطرافیان ایشان تصحیحی در گفتارش صورت ندهند، چاره‌ای جز شکستن حریم‌ها باقی نمی‌ماند.(ادامه)
بازیکن سابق پرسپولیس در رشت خودکشی کرد
شمال نیوز: او چند قرص را به قصد خودکشی خورده است که خوشبختانه دوستانش به موقع به فریادش می‌رسند.(ادامه)
اعضای هيئتهاي نمايندگي مشورت هاي دوجانبه و مشتركي پيرامون عناصر مختلف رهيافت پيشنهادي را به صورت عميق پيگيري نمودند.تصميم گرفته شد كه جلسه بعدي اعضای گروه در ژنو در تاريخ مذاکرات بعدی آبان ماه اشتون:طرح ایران خوب بود/ ایران حق غنی‌سازی را دارد/ ظریف:برای رسیدن به اهداف مشترک خوش (خبر)
اعضای هيئتهاي نمايندگي مشورت هاي دوجانبه و مشتركي پيرامون عناصر مختلف رهيافت پيشنهادي را به صورت عميق پيگيري نمودند.تصميم گرفته شد كه جلسه بعدي اعضای گروه در ژنو در تاريخ(ادامه)
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کیست؟
(ادامه)
تلاش باهنر براي تشكيل‌ 2 يا 3 حزب واحد
(ادامه)
آیا خزانه کشور خالی است؟
(ادامه)
شمال نيوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار فعلی و جدید گیلان با حضور اعضای شورای اداری این استان، راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 25 مهرماه نیز با حضور وزیر کشور در سالن همایش‌های غدیر استانداری گیلان برگزار می‌شود.
دوازدهمين استاندار گیلان پنجشنبه معرفي می‌شود
شمال نيوز: مراسم تودیع و معارفه استاندار فعلی و جدید گیلان با حضور اعضای شورای اداری این استان، راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 25 مهرماه نیز با حضور وزیر کشور در سالن همایش‌های غدیر استانداری گیلان برگزار می‌شود. (ادامه)
انتصابات جدید در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
(ادامه)
شمال نيوز: داود کشاورزیان با حکم وزیر راه و شهرسازی به سمت رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور منصوب شد. کشاورزیان از هوا به جاده رسید
شمال نيوز: داود کشاورزیان با حکم وزیر راه و شهرسازی به سمت رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور منصوب شد.(ادامه)
شمال نيوز: هدفی که ما در طرح معرفی کردیم عبارت است از تضمین حقوق ایران برای استفاده صلح امیز از انرژی هسته ای که شامل فعالیت‌های غنی سازی و اطمینان از ماهیت صرفا صلح‌آمیز این برنامه است. روز اول مذاکرات هسته ای چگونه گذشت؟
شمال نيوز: هدفی که ما در طرح معرفی کردیم عبارت است از تضمین حقوق ایران برای استفاده صلح امیز از انرژی هسته ای که شامل فعالیت‌های غنی سازی و اطمینان از ماهیت صرفا صلح‌آمیز این برنامه است.(ادامه)
انتصاب مشاور معاون اول رییس‌جمهور
(ادامه)
شمال نیوز:اورژانس مازندران پیش از ظهر روز گذشته  پس از انتشار گاز فلفل در مدرسه راهنمایی و مصدوم شدن سه نفر در این مدرسه به ماموریت فراخوانده شد.دانش‌آموز کلاس به دلیل دریافت نمره نامناسب، اقدام به ... تلافی کسب نمره پایین با گاز فلفل !
شمال نیوز:اورژانس مازندران پیش از ظهر روز گذشته پس از انتشار گاز فلفل در مدرسه راهنمایی و مصدوم شدن سه نفر در این مدرسه به ماموریت فراخوانده شد.دانش‌آموز کلاس به دلیل دریافت نمره نامناسب، اقدام به ...(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی
(ادامه)
«طیبی» رئیس جدید‌ جهاد دانشگاهی شد
(ادامه)
وزیر کشور وارد گیلان شد
(ادامه)
یارانه ها به حساب خانوارها واریز شد
(ادامه)
قاسمی رئیس شورای اسلامی آمل شد
(ادامه)
اجرای طرح نظارت ویژه عیدقربان در بازارساری
(ادامه)
فراخوان پنجمین سوگواره نقاشی عاشورائیان
(ادامه)
کمبود منابع مالی دلیل کندی اجرای سد نکا
(ادامه)
مدیرکل اوقاف مازندران عزادار شد
(ادامه)
برگزاری دعاي عرفه در 260 مسجد مازندران
(ادامه)
قتل در تنکابن با شلیک 4 گلوله‌ جنگی
(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.