.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: جالب اینجاست که در مجلس هشتم هم با وجود ۱۲ نماینده زن،  عزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در اجلاس مذکور در آن زمان شرکت کرد. شرکت یوسفیان ملا در اجلاس زنان در فیلیپین
شمال نیوز: جالب اینجاست که در مجلس هشتم هم با وجود ۱۲ نماینده زن، عزت الله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در اجلاس مذکور در آن زمان شرکت کرد.(ادامه)
از شهری بدون فساد تا خیابانی با 400 شهید
شما در این شهر پدیده دزدی، اعتیاد، بد حجابی و... را نمی بینید / دانشگاه خوب است اما این دانشجویان غیر بومی بر روی فرهنگ مردم اثر می گذارند/ تعداد زیاد شعب بانک های خصوصی و دولتی که نشانگر وضعیت خوب معیشتی و درآمدی مردم است / این البته برخلاف روند برخی کلان شهرها است که متاسفانه با عناوینی چون زیبا سازی و غیره اقدام به حذف نام و تصاویر شهدا از سطح شهر نموده اند (ادامه)
شمال نیوز: به رغم معرفی سه وزیر پیشنهادی به مجلس، جعفر توفیقی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی نشد و بر اساس شنیده ها فرجی دانا بجای وی به مجلس معرفی شد. سرانجام توفیقی به مجلس معرفی نشد(خبر)
شمال نیوز: به رغم معرفی سه وزیر پیشنهادی به مجلس، جعفر توفیقی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی نشد و بر اساس شنیده ها فرجی دانا بجای وی به مجلس معرفی شد.(ادامه)
سرانه فضاي سبز شهربابل بايد افزايش يابد
(ادامه)
شمال نيوز: محمد مهدی‌نژاد نوری معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم به عنوان مشاور علمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شد. مهدی‌نژاد نوری مشاور علمی وزیر دفاع شد
شمال نيوز: محمد مهدی‌نژاد نوری معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم به عنوان مشاور علمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: هر کارمند بانک مهر اقتصاد با 48 ساعت آموزش با مفاهیم بانکداری بدون ربا آشنا شد. و همچنين روساي شعب و مسئولين اعتبارات بصورت تخصصي تر و با زمان بيشتري آموزش ديده اند . بانكداري اسلامي ريسك معوقات را كاهش مي دهد
شمال نیوز: هر کارمند بانک مهر اقتصاد با 48 ساعت آموزش با مفاهیم بانکداری بدون ربا آشنا شد. و همچنين روساي شعب و مسئولين اعتبارات بصورت تخصصي تر و با زمان بيشتري آموزش ديده اند .(ادامه)
۵ اداره در بخش رودپی ساری تعطیل هستند
(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران در حکمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران منصوب کرد.در حکم فلاح آقای ...
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری منصوب شد
شمال نیوز: استاندار مازندران در حکمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران منصوب کرد.در حکم فلاح آقای ... (ادامه)
پیکر فوتبالیست بابلی تشییع شد
(ادامه)
جزئیات منتشرنشده از گفتگوهای ژنو 2
(ادامه)
خروج سالانه 5000 دانشجو از کشور
(ادامه)
کارنامه درخشان ورزش مازندران در سالجاری
(ادامه)
تغییر در معرفی سه وزیر پیشنهادی دولت
(ادامه)
کمبود ویتامین A علت نابینایی
(ادامه)
"دا" یی که باور پذیر نیست
(ادامه)
بخش نابینایان کتابخانه بهشهر افتتاح شد
(ادامه)
محمد رضا منصوريان پاسخي به منتقدان زودهنگام استاندار (يادداشت)
محمد رضا منصوريان(ادامه)
عکس/ 8 فرزند شهید در یک جشن تولد
(ادامه)
حجاج ايراني از فردا به کشور باز مي گردند
(ادامه)
کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور
(ادامه)
چگونه کبدتان را تمیز کنید؟
کبد چرب بدون علامت است و در بعضی افراد ممکن است احساس پری شکم و درد خفیف ناحیه راست شکم را ایجاد کند. شایع ترین علل کبد چرب در ایران چاقی، دیابت، سوء تغذیه و بالا بودن چربی خون است و در کشورهای دیگر مصرف بالای الکل از شایع ترین علت ها محسوب می شود. (ادامه)
انتصاب‌هاي جديد در نهاد ریاست‌جمهوری
(ادامه)
EOCهلال احمرمازندران درپاسخگويي به حوادث
(ادامه)
انتشار خاطرات رئیس سازمان انرژی اتمی
(ادامه)
بررسی اظهارات "اشراقی" در مجلس
(ادامه)
فروش زمین‌های شمال بانام جمشیدمشایخی
(ادامه)
دایی در جمع اسطوره‌های‌ جهان
سايت رسمي باشگاه رئال مادريد با انتشار فهرستي نام برنده‌ترين بازيكنان تاريخ فوتبال را اعلام كرد. در اين فهرست كه به بهانه عملكرد قابل‌توجه ايكر كاسياس در تيم‌ملي اسپانيا منتشر شده، به 10 بازيكن ملي تاريخ فوتبال كه بيشترين تعداد پيروزي را در بازي‌هاي ملي به دست آورده‌اند اشاره شده كه علي دايي با 89 پيروزي در 149 بازي ملي خود در رتبه سوم قرار گرفته است. نام ايكر كاسياس در صدر اين فهرست به چشم مي‌خورد و ليليان تورام، مدافع سابق تيم‌ملي فرانسه هم پشت سر او ايستاده است.(ادامه)
روحانی: هیچ موردی برای پنهان کردن نداریم
(ادامه)
ترافیک سنگین در محور هراز
(ادامه)
دستور نوبخت برای تغیییر موضوع مناظره
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.868 seconds.