.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصویر/ حادثه برای واگن‌های مونوریل قم
(ادامه)
پیشنهادات خانه صنعت ومعدن مازندران برای برنامه ششم توسعه
(ادامه)
تقدير آیت الله طبرسی از حماسه پرشكوه مردم مازندران در 22 بهمن
(ادامه)
مرتضوی:هیچ تخلفی درتامین اجتماعی نکردم
سعید مرتضوی با تاکید بر این که هیچ تخلفی در بحث سازمان تامین اجتماعی از طرف من وجود ندارد اظهار کرد: تمام اقدامات انجام گرفته شده در سازمان تامین اجتماعی بر مبنای قانون و بر اساس مصوبات هیات امنا و هیات مدیره این سازمان بوده است.(ادامه)
 شمال نیوز: مراسم یادبود سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تجلیل از اساتید و دانشجویان ممتاز و برجسته دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به میزبانی مرکز علمی کاربردی سازه های سنگین مازندران با شعار هم اندیشی ، تعامل و تعاون و توسعه پایدار فضای کسب و کار در صنعت و مرکز علمی و کاربردی و سایر ارگانهای اجرایی استان در سالن همایش باشگاه برق ساری برگزار گردید. جشن انقلاب شکوه مند اسلامی برگزار شد+تصاویر
شمال نیوز: مراسم یادبود سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تجلیل از اساتید و دانشجویان ممتاز و برجسته دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به میزبانی مرکز علمی کاربردی سازه های سنگین مازندران با شعار هم اندیشی ، تعامل و تعاون و توسعه پایدار فضای کسب و کار در صنعت و مرکز علمی و کاربردی و سایر ارگانهای اجرایی استان در سالن همایش باشگاه برق ساری برگزار گردید.(ادامه)
شانزدهمین همایش ملی برنج کشور در ساری برگزار می‌شود
(ادامه)
چنددرصدصفحات اینترنت مستهجن است؟
(ادامه)
رضایی: همه تحریم‌ها در یک مرحله باید برداشته شود
(ادامه)
تولد این «آقازاده» مبارک باشد+عکس
این کودک، بامداد روز جمعه، ۲۴ بهمن، دیده به جهان گشود.تصویری که می بینید، از این آقازاده‌ی نورسیده، ساعتی پس از تولدش به ثبت رسیده است و در اختیار گروه جهاد و مقاومت قرار گرفته است.(ادامه)
افتخاری دیگر برای علی دایی
(ادامه)
سرریز دکترا از ظرف آموزش عالی
قرار است کمیته‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه آزاد و وزارت علوم، بهداشت و درمان و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شود تا ظرفیت‌های دوره دکترای دانشگاه آزاد بررسی شود. وزارت علوم یک ظرفیتی را در حد 12 هزار نفر در دوره دکترا برای دانشگاه آزاد در سال تحصیلی جدید معلوم کرده‌(ادامه)
5 نکته‌ از پیروزی پرسپولیس برابر پدیده
(ادامه)
* عیسی کشاورز بسیج رسانه ای و رسانه بسیجی (يادداشت)
* عیسی کشاورز(ادامه)
شمال نیوز : پس از حمله شکارچیان به محیط بانان نور و میانکاله، اینک نوبت به محیطبان پناهگاه حیات وحش آشوراده رسید که ناجوانمردانه هدف ساچمه های شکارچیان قرار گرفت..... سینه محیط بانان مازندران آماج گلوله های شکارچیان !
شمال نیوز : پس از حمله شکارچیان به محیط بانان نور و میانکاله، اینک نوبت به محیطبان پناهگاه حیات وحش آشوراده رسید که ناجوانمردانه هدف ساچمه های شکارچیان قرار گرفت.....(ادامه)
شمال نیوز: يك روحاني حامي احمدي‌نژاد، او را شمشیر اسلام نامید و گفت: شمشیر اسلام را محکوم نکنید و بگذارید حسابی که استکبار از قاطعیت مردان خودساخته ما می‌برد سر جایش باشد و همچنان حساب ببرند.
ادیب یزدی: احمدی‌نژاد شمشیر اسلام است!
شمال نیوز: يك روحاني حامي احمدي‌نژاد، او را شمشیر اسلام نامید و گفت: شمشیر اسلام را محکوم نکنید و بگذارید حسابی که استکبار از قاطعیت مردان خودساخته ما می‌برد سر جایش باشد و همچنان حساب ببرند. (ادامه)
معامله باخت - باخت در بازار مرغ مازندران
(ادامه)
نشست نقش دانشجویان در شکل گیری انقلاب اسلامی
(ادامه)
هر دو حکم رسایی لغو شد
حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره تبدیل حکم قضایی پرونده‌اش به پرداخت جزای نقدی با بیان این که اخیرا خبرسازی‌ها اطراف من زیاد شده است اظهار کرد: اصل این موضوع مربوط به دو سال قبل است. این پرونده مربوط به نشریه 9 دی بود که درخصوص موسسه تنظیم و نشر آثار امام و با شکایت جوانفکر، علیخانی و چند نفر دیگر مطرح شد که در ادامه آن آقایان جوانفکر و علیخانی اعلام رضایت کردند اما موسسه تنظیم و نشر آثار امام من را متهم به تحریف صحبت‌های امام کرد.(ادامه)
ادعایی در مورد آشپزخانه ۱۷۷میلیونی یک مدیر و پاسخ استاندار
(ادامه)
حسینیان گفت:معتقدم که احمدی نژاد دررابطه با حضرت آقا یک بچه تخس بود و هیچ غرض واقعی وجود نداشت.
حسینیان: معتقدم احمدی نژاد دررابطه با حضرت آقا یک بچه تخس بود
حسینیان گفت:معتقدم که احمدی نژاد دررابطه با حضرت آقا یک بچه تخس بود و هیچ غرض واقعی وجود نداشت. (ادامه)
آتش سوزی مهیب در کارگاه تولید مبل در شهرک صنعتی سنگتاب + تصاویر
(ادامه)
احمدی نژاد و برادر کمتر دیده شده‌اش /عکس
احمدي نژاد برادر رئيس جمهور سابق کمتر در مقابل دوربين رسانه ها ظاهر مي شود. برادر محمود احمدي نژاد در اين تصوير در کنار وي(سمت راست) قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود انتقاداتی جدی به رویه ی حاکم بر عملکرد شورای اسلامی شهر کلاردشت در خصوص استفاده بهینه از جایگاه شورا در نظام مند ساختن جذب مشارکت های مردمی، به عنوان عاملی مهم در برون رفت کلاردشت از مشکلات موجود، وجود دراد اما .... یک بام و دوهوای جذب سرمایه گذار در بهشت گمشده ایران !
شمال نیوز : با وجود انتقاداتی جدی به رویه ی حاکم بر عملکرد شورای اسلامی شهر کلاردشت در خصوص استفاده بهینه از جایگاه شورا در نظام مند ساختن جذب مشارکت های مردمی، به عنوان عاملی مهم در برون رفت کلاردشت از مشکلات موجود، وجود دراد اما ....(ادامه)
تبريك اسقف نشان كاراكهيان به استاندار مازندران
شمال نیوز: تبريك اسقف نشان كاراكهيان به استاندار مازندران رئيس شوراي خليفه گري ارامنه كاتوليك ايران با ارسال نامه اي خطاب به دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران و عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران فرارسيدن سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را تبريك گفت . (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های شنبه
(ادامه)
آیا دولت اوباما قدرت آن را دارد که به تحریم ها پایان دهد؟
رابرت اینهورن مذاکره کننده سابق آمریکا گفت که ایران تاکنون در مورد کاهش تعداد سانتریفیوژهای عملیاتی خود تعدیلی در مواضع نداشته است.(ادامه)
ترافیک سنگین در محورهای مازندران
در حال حاضر لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان ممنوع است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند. (ادامه)
واكنش حسین فریدون به اتهامات رسایی
فریدون موضوع را «سرپوش» نهادن برخی بر فعالیت‌های گذشته‌ دانست. (ادامه)
انسان روزی چند ساعت خواب نیاز دارد؟
بیشتر مردم وقتی کم خوابیده باشند می‌فهمند. اما کم یعنی چقدر؟ یا جور دیگر بپرسیم: چقدر خواب کافی است؟ نتیجه تحقیقات بنیاد ملی خواب ایالات متحده نشان می‌دهد نیاز گروه‌های مختلف سنی به خواب با هم فرق می‌کند. (ادامه)
مایلی کهن،کاشانی درختم والده احمدی نژاد(عکس)
محمدمایلی کهن و حبیب کاشانی از شرکت کنندگان در مراسم ختم والده محمود احمدی نژاد بودند. البته در کنار این دونفر محمدعلی آبادی ، عباسی و بذرپاش هم جز مردان نزدیک به ورزش درچند سال اخیر بودند که در مراسم ختم شرکت کردند. محمدعلی آبادی که رییس سازمان تربیت بدنی بود ، محمد عباسی وزیر ورزش و بذرپاش هم که به واسطه حضور در سایپا در تصمیم گیری های ورزشی این باشگاه سهیم بود.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.