.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ جدیدترین بنز پلاک شده در ایران
این بنز اس‌ ال‌ 350 توسط یکی از شرکت های تیونینگ ایرانی با تغییراتی همچون نصب کربن روی جلوی بدنه، مواجه شده و شکل جالب تری به خود گرفته است.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
سفر هیئت اقتصادی مازندران به روسیه
هیئت اقتصادی تجاری مازندران، صبح امروز به سرپرستی استاندار مازندران، عازم کشور روسیه شد. (ادامه)
روایتی از درخواست عجیب اسفندیار مشایی
زهرا شجاعی داستانی جالب از اولین جلسه احمدی‌نژاد در کابینه که طبیعتا با وزرای کابینه خاتمی بوده است، نقل کرده است که شنیدنی است. (ادامه)
رهبر داعش برای مکه امیر تعیین کرد !
سرکرده گروه تروریستی داعش، فردی را به عنوان امیر مکه مکرمه تعیین کرد. (ادامه)
پس از مطرح شدن پرونده بیمه برخی متهمان پرونده مسائلی در خصوص آقای رحیمی مطرح کردند که در ابتدا باور کردنش بسیار سخت بود بنابراین به دست‌اندرکاران این پرونده گفتم مراقب باشند که احیاناً فریب زیاده گویی ...


تشریح جزئیات پرونده رحیمی/ ۳ دانه درشت معوقات بانکی بازداشت شدند(خبر)
پس از مطرح شدن پرونده بیمه برخی متهمان پرونده مسائلی در خصوص آقای رحیمی مطرح کردند که در ابتدا باور کردنش بسیار سخت بود بنابراین به دست‌اندرکاران این پرونده گفتم مراقب باشند که احیاناً فریب زیاده گویی ... (ادامه)
واکنش‌ سیاسیون ‌به ‌اجرای‌ حکم‌ رحیمی
متاسفانه امروز قبح رشوه و زیرمیزی در کشور شکسته شده است.(ادامه)
تصویر: نگاه مرموز کامران دانشجو به حسین فریدون!
در حاشیه مراسم هفتم والده محمود احمدی نژاد(ادامه)
اعتماد به همسر در حد مرگ!+تصاویر
اعتماد یک زن هندی به شوهرش جهانی شد. این زن حاضر است در یک شیرین کاری مرگ آور همسرش را همراهی کرده و گویا از اینکه جانش را از دست بدهد نمی‌ترسد. (ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه قائم شهر نقش دانشگاه ها را در افشای ترفند های دشمنان بسیار مهم دانست و گفت: دانشگاهها با تربیت سالم نسل جوان می توانند در عرصه دفاع و مقابله با سلطه جویی ها ایستادگی کنند.... ایستادگی دانشگاهها در عرصه دفاع و مقابله با سلطه جویی با تربیت سالم نسل جوان
شمال نیوز : امام جمعه قائم شهر نقش دانشگاه ها را در افشای ترفند های دشمنان بسیار مهم دانست و گفت: دانشگاهها با تربیت سالم نسل جوان می توانند در عرصه دفاع و مقابله با سلطه جویی ها ایستادگی کنند....(ادامه)
شمال نیوز : نویسنده کتاب نسبت انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی با پرداختن به ماهیت و اثرات انقلاب های رنگی و انقلاب های عربی در دووجه ساختاری و گفتمانی، از یک سو ارتباط این دسته از انقلاب ها را با انقلاب های کلاسیک و رنگی مشخص کرده و از سوی دیگر نسبت آن ها را با انقلاب اسلامی ایران سنجیده است .... کتاب «نسبت انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی »منتشر شد
شمال نیوز : نویسنده کتاب نسبت انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی با پرداختن به ماهیت و اثرات انقلاب های رنگی و انقلاب های عربی در دووجه ساختاری و گفتمانی، از یک سو ارتباط این دسته از انقلاب ها را با انقلاب های کلاسیک و رنگی مشخص کرده و از سوی دیگر نسبت آن ها را با انقلاب اسلامی ایران سنجیده است ....(ادامه)
شمال نیوز : در تهران و مازندران، دسترسی کودکان به مواد متنوع بیشتر است. اما نکته این است که در مازندران علاوه بر مواد، کودکان به الکل و در خراسان رضوی به سیگار هم دسترسی راحتی دارند. به علاوه، پراکندگی.... کودکان مظلوم مازندرانی بیشترین دسترسی به مواد مخدر را دارند !
شمال نیوز : در تهران و مازندران، دسترسی کودکان به مواد متنوع بیشتر است. اما نکته این است که در مازندران علاوه بر مواد، کودکان به الکل و در خراسان رضوی به سیگار هم دسترسی راحتی دارند. به علاوه، پراکندگی....(ادامه)
شمال نیوز : این جوان محمودآبادی در ادامه خاطرنشان کرد: برای دریافت کارت معافیت به نظام وظیفه شهرستان مراجعه کردم و بنا به گفته مسئول نظام وظیفه مبلغ یک میلیون ریال برای صدور کارت معافیت نیز به حساب اعلامی واریز کردم.... ازسربازی 9 ساله جوان محمودآبادی تا فوتبالیست‌های سرباز فراری !
شمال نیوز : این جوان محمودآبادی در ادامه خاطرنشان کرد: برای دریافت کارت معافیت به نظام وظیفه شهرستان مراجعه کردم و بنا به گفته مسئول نظام وظیفه مبلغ یک میلیون ریال برای صدور کارت معافیت نیز به حساب اعلامی واریز کردم....(ادامه)
کلنگ احداث کتابخانه عمومی نوشهر زده شد
(ادامه)
گوشت گوسفندی گران شد
(ادامه)
شهرام جزایری خریدار جدید پرسپولیس!
(ادامه)
جدول سهمیه جدید بنزین خودروها
(ادامه)
افتتاح مدرسه با لباس محلي گيلاني!+عکس
(ادامه)
دریافت مبالغ 90میلیونی برخی نمایندگان از رحیمی
نماینده اردبیل گفت: اگرچه ما پیگیر دریافت کنندگان 5 میلیون تومانی از رحیمی هستیم اما با روشن شدن ابعاد جدیدترین این نابسامانی تمام تلاش خود را برای معرفی شاه‌مهره‌های این مساله معطوف خواهیم داشت.(ادامه)
مریم حیدر زاده "مجاز" شد
(ادامه)
درگذشت ملک‌الشعرای آمریکا/ عکس
ملک الشعرای پیشین آمریکا و برنده جایزه پولیتزر در ۸۷ سالگی درگذشت.(ادامه)
درآمدهای دولت از فروش نفت افزایش یافت
(ادامه)
ارزش واقعی یارانه ۱۰هزار تومان شده است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به کاهش ارزش پول گفت: پرداخت یارانه ۴۵ هزار تومانی در سال ۸۹ در زمانی آغاز شد که دلار، ۱۲۰۰ تومان بود و اکنون با دلار ۳۵۰۰ تومانی ارزش واقعی این ۴۵ هزار تومان به اندازه ۱۰ هزار تومان سال۸۹ است.(ادامه)
افزایش نرخ بنزین در سال ۹۴ /جدول
با احتساب مصوبه امروز نمایندگان مجلس قیمت هر لیتر بنزین آزاد و سهیمه در سال ۱۳۹۴، با افزایش پنج درصدی به ترتیب به حدود ۱۰۵۰ و ۷۳۵ تومان خواهد رسید.(ادامه)
قیمت روز خودروهای داخلی/جدول
قیمت برخی از خودروهای داخلی افزایش و قیمت برخی نیز کاهش یافته است.(ادامه)
زمان واریز عیدی بازنشستگان کشوری
عیدی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان هفته جاری به حساب آنها واریز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: گروهی که اقدام به کلاهبرداری و سرقت اینترنتی از حساب وکلای دادگستری می نمود ، توسط کارآگاهان پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شدند. دستگیری باند کلاهبرداری اینترنتی از وکلای دادگستری
شمال نیوز: گروهی که اقدام به کلاهبرداری و سرقت اینترنتی از حساب وکلای دادگستری می نمود ، توسط کارآگاهان پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
هفته‌ نامه 9 دی‌ توقیف شد
هفته‌نامه ۹ دی‌ با تصمیم هیئت‌نظارت بر مطبوعات توقیف شد.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
ورود «اپل» به خودروسازی؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.