.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمدید ثبتنام ورک شاپ تخصصی عکاسی دیجیتال درحوزه هنری مازندران

با توجه به استقبال پرشور هنرمندان عرصه هنر عکاسی از سومین ورک شاپ تخصصی عکاسی دیجیتال ، ثبت نام در این ورک شاپ تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، مهدی معصومی گرجی سرپرست معاونت فرهنگی و هنری و مسئول واحد هنرهای تصویری این مرکز گفت : سومین ورک شاپ تخصصی عکاسی دیجیتال با حضور عکاسان خانه عکس حوزه هنری مازندران جهت بالا بردن سطح دانش علمی و فنی و همچنین آشنایی با تکنولوژی روز دنیا ، برگزار می شود .

معصومی در ادامه خاطرنشان کرد ، سومین ورک شاپ تخصصی عکاسی دیجیتال با حضور استاد علی رجبی و استاد افشانی پنج شنبه 1 خرداد ماه سال جاری در سالن شهید باغبانی حوزه هنری استان مازندران برگزار می شود و شرکت کنندگان در این ورک شاپ گواهینامه پایان دوره این کارگاه  را دریافت خواهند نمود .

شایان ذکر است ، علاقمندان می توانند جهت ثبت نام برای حضور در این ورک شاپ تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس : ساری ، میدان امام ، بلوار دانشگاه ، حوزه هنری مازندران و یا با شماره 2265870 – 0151 داخلی 118 و همراه 09119493242 تماس حاصل فرمایند .

بازدید برای عموم آزاد است .

نمایشگاه نقاشیخط از آثار علی محمد جانپور در نمایشگاه مجازی پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان مازندران قرار گرفت .  

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندارن ، علیرضا پاک بین مسئول هنرهای تجسمی این مرکز گفت  : نمایشگاه آثار هنرمند خوشنویس علی محمد جانپور از هنرمندان فعال در عرصه هنر خوشنویسی استان ، شامل 20 اثر نقاشیخط در نمایشگاه مجازی پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان مازندران قرار گرفت .  

پاک بین در ادامه خاطرنشان کرد ، علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان مازندران به نشانی www.artmazandaran.ir  مراجعه فرمایند . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.