.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مأموریت یک ناطق دیگر در دولت روحانی ؛
آیا ناطق نوری جدید در راه است!
شمال نیوز: در ادامه انتصابات فامیلی در دولت یازدهم، از بستگان علی اکبر ناطق نوری فرد جدیدی وارد دولت شد./ پیش از این نیز از خانواده ناطق نوری، انتصاباتی در دولت تدبیر و امید، صورت گرفته بود.

پایگاه خبری تحلیلی « پارس» نوشت:
در ادامه انتصابات فامیلی در دولت یازدهم، از بستگان علی اکبر ناطق نوری فرد جدیدی وارد دولت شد.

بعد از سفر محمدجوادظریف به قم برای اقناع مراجع و علما نسبت به توافقنامه هسته ای ژنو، برخی مشاورین دولت یازدهم حمید ناطق نوری برادرزاده علی اکبر ناطق نوری را برای ارتباط این وزارتخانه با مراجع و علمای قم، معرفی کرده اند.

حمید ناطق نوری فرزند احمد ناطق نوری نماینده پیشین نور و محمودآباد و برادرزاده علی اکبر ناطق نوری است. وی ارتباطاتی با برخی علمای قم دارد. در جریان انتخاب استاندار مازندران، احمد ناطق نوری اصرار فراوانی بر انتصاب وی داشت که این اصرار و پیشنهاد، مورد قبول تیم رحمانی فضلی، حسین مرعشی و اسحاق جهانگیری قرار نگرفت.

بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی « پارس» ، حمیدرضا ناطق نوری ۴۵ ساله، دکترای حقوق دارد و چندی پیش یک دانشگاه غیرانتفاعی تاسیس کرد و در حال حاضر مدیر مؤسسه عالی غیرانتفاعی « محدث نوری» است.

دولت یازدهم تلاش دارد از بین علی اکبر ناطق نوری، علی لاریجانی و محمدرضا عارف یکی را به عنوان ریاست مجلس دهم، معرفی کند که حسن روحانی بیشتر به ناطق نوری تمایل دارد.

لازم به ذکر است پیش از این نیز از خانواده ناطق نوری، انتصاباتی در دولت تدبیر و امید، صورت گرفته بود. عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی یکی از باجناق های علی اکبر ناطق نوری است. یکی از نمایندگان مجلس در روزهای رای اعتماد به وزرا به این موضوع اشاره کرد و آخوندی را سهم ناطق نوری در دولت روحانی خوانده بود.

آخوندی در سال ۱۳۶۱، معاونت سیاسی وزیر وقت کشور ناطق نوری را عهده دار بود و در دولت دوم هاشمی رفسنجانی نیز به عنوان وزیر مسکن و شهرسازی فعالیت کرده است.

دومین نفر از نزدیکان ناطق نوری، سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی است که از سوی روحانی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شده است. وی نیز همانند آخوندی باجناق ناطق نوری است. شهیدی محلاتی، مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی روحانی و مشاور وی در امور روحانیت بود.

احمد ناطق نوری نماینده سابق نور و محمودآباد برادر علی اکبر ناطق نوری نیز در حال حاضر مشاور عالی وزیر نفت است. وی در مورد برخی انتصابات و قراردادها در وزارت نفت، نظرات خود را به وزیر نفت اعلام می کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : ناطق نوری
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 16 ارديبهشت 1393
ماهم یک بزرکوار راکنارکذاشتیم که داریم چوبشو میخوریم البته برای ادم کاردان جا هست مهندس نریمان معاون عمرانی وزارت راه شهرسازی واقعا نعمتی اند این بزرکواران مثل پهلوان احمد اقا باید درکنا رانها برای ابادی استان بهره جست تاهستن انساالله دراین دوره بزرکواران هوشیارباشند
نا شناس 16 ارديبهشت 1393
با سلام
بسی جای تاسف است که جوانان متخصص در این مملکت باید معتاد شوند یامشکل بیکاری را تحمل نمایند اما ناطق نوری های و امثال آنها خود را وارث همه چیز بدانند و دولت پیر و پاتال ها را ........ . تحصیل کرده ها و دانشجویان می دانند آینده آنها در این مملکت چیست و در نتیجه خود را مشغول به موضوعاتی می کنند که نباید بکنند. مملکتی که به سمت پیری می رود و از پیرها در کابینه استفاده می گردد تکلیف شعار مقام رهبری و توقعات بجای ایشان چه می شود؟. رانت های سیاسی را به رخ مردم نکشید. مصلحت مردم و مملکت در بیانان مقام رهبری صریح و آشکار است لطفاً جدی بگیرید.
لاویجی 16 ارديبهشت 1393
تازه اومدیم از دست اینا راحت بشیماااا .شمال نیوز تا کی میخوای اینارو بزرگ کنی
سعيد 16 ارديبهشت 1393
در همه دولت هاي جمهوري اسلامي روابط فاميلي حرف اول را مي زد...اگه لازمه مثال بزنم
نا شناس 16 ارديبهشت 1393
ايا انصافه كه دربعضي خانواده ها همه ي اعضا شغل داشته باشندولي در بعضي از خانواده ها حتي يك نفر هم شاغل نباشد؟سوالي هست كه 20سال در ذهنم انرا مرور مي كنم وتا به حال دولتي نيامده كه به ان پاسخ دهدوراهكاري ارائه دهد.
محمد صا... 16 ارديبهشت 1393
واقعااا!!!؟؟؟ یعنی علما با یه آدمی که شهروند انگلیسه رابطشون خوبه؟؟ عجیبه
معلم -سرخرود 16 ارديبهشت 1393
شمال نیوز چرا بدون تحقیق حرف میزنی،باباش که میگه پسرش دکتری علوم سیاسی داره !!! پس معلومه مدرکشم قلابیه
نوری ریکا 16 ارديبهشت 1393
خدمت اقا شهرام عرص کنم شمارو نمیدونم چون مهندس نریمان واقعا ادم با کفایتی بود ولی اقای ناطق تو سی سالی که نماینده بود چیکار کرد که بخواد الان تو این تحریمها کار کنه!!؟؟
ساري 16 ارديبهشت 1393
البته كه باعث افتخار مازندران هستند .
نا شناس 16 ارديبهشت 1393
انگیسی راخوب اومدی!!!
نا شناس 16 ارديبهشت 1393
آقای ناطق بابلی
اندر خدمت صادقانه شما به این استان هر چی بگیم کم گفتیم...
دیگه بسه خدمت شما
بفرمائید برید زادگاهتون بابل خدمت کنید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 17 ارديبهشت 1393
آی گفتی....
ناطق بابلی
منجی 17 ارديبهشت 1393
شمال نیوز بزن که نگن شما خودت با ناطق نوری ها مشکل دارید!!
- نخبه کشی داخل خون ما مازندرانی ها وجود دارد!
ایام دانشجویی رفیق اصفهانی داشتیم می گفت: اگر ما اصفهانی ها افرادی مانند ناطق نوری ها را داشتیم اجازه نفس کشیدن به هیچکس در داخل سیاست را نمی دادیم!!! می گفت با این رفتار زننده ای که بعضی شماها با اینها می کنید جای تعجب که باز اینها اینقدر علقه به مناطق خود دارند.
برادران عزیز کمی وجدان خود راقاضی کنید واینقدر برکسانیکه در 35سال بعد ازانقلاب نامشان جزو نامداران این نظام هست اینگونه قضاوت وهجمه نکنید. ازخدا بترسید. مطمئنا روز قیامتی هست...
پاسخ ها به این نظر
مهم نیست 16 ارديبهشت 1393
اون اصفهانی فکر میکنه ناطق هم مثله مسولین اصفهانین که ببین با اصفهان چیکار کردن پروژه نمونده که توش انجام نداده باشن.نه مثله امثال ناطق که یکیش هشت سال ریس مجلس بود بیا شهرمونو ببین!!!! بعد گذشت سی سال یه سینما نداریم،استانمونو ببین بیشترین تردد مسافرو داریم وضع جادهامونو ببین.نخیر آقای منجی مشکل از من و شماست که دلمونو خوش کردیم به اسم ورسم اینا و اینا هم با نهایت بی انصافی دارن از ما سوء استفاده میکنن .نمونش نماینده سی ساله شهرمون که در طول این سی سال دریغ از یه کار مثبت ،یه پروژه بزرگ .ای بابا دل ما مردم نور خونه از...
علیرضا کاویان 13 آبان 1393
خلایق آنچه لایق ناشکری تو وجود ما آدماست بجای اینکه راه کار بدیم تخریب میکنیم حالا که آقای ناطق عوض شد دیگه حرف حسابتون چیه دیدید نمیتونید کار کنید حرفهای بیربط میزنید من تا روز قیامت با خاندان ناطق هستم با هر شرایطی که باشه از خیانت متنفرم خداوندا راه حقیقت زندگی را به من بیاموز و مرا از جاهلان دور فرما .آمنین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.