.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
22 هزار تن مرکبات مازندران مشتری ندارد

رئیس اتحادیه باغداران مازندران گفت: دولت به تعهدش در قبال ذخیره مرکبات عمل نکرد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدعلی شعبانی در جلسه تنظیم بازار مازندران، اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی برای خرید 52 هزار تن مرکبات را به متولیان ذخیره‌سازی مرکبات قبل از شروع سال در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: برای تامین این مقدار مرکبات جلسات متعددی در استان با حضور مسئولان صنعت،معدن و تجارت مازندران برگزار شد و باغداران مکلف شدند که 50 هزار تن از مرکبات مورد نیاز کشور را تامین کنند.

رئیس اتحادیه باغداران مازندران با اشاره به تأکید وزیر صنعت بر تأمین خسارت در صورت عدم فروش مرکبات ذخیره شده، گفت: با اقدامات انجام شده 27 هزار و 700 تن مرکبات در اختیار مردم کشور قرار گرفت.

وی بیان داشت: در حال حاضر برای فروش 23 هزار و 300 تن مرکبات باقی مانده در انبارهای مازندران با مشکل جدی مواجه شدیم.

این مسئول با اعلام اینکه احتمال خراب شدن این مرکبات در انبارها وجود دارد خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از خراب شدن مرکبات در زمینه خروج مرکبات از انبار فراهم شد.

شعبانی بیان داشت: در حال حاضر برای حفظ این مقدار مرکبات دچار مشکل هستیم و برخی‌ از تشکل‌ها که در زمان ایام عید به کمک دولت آمدند نسبت به عدم تعهد دولت در قبال ذخیره‌کنندگان مرکبات معترض هستند.

وی با بیان اینکه خسارت جدی به ذخیره‌کنندگان مرکبات در استان وارد شد، ادامه داد: متولیان ذخیره‌سازی مرکبات برای اینکه دولت با مشکل مواجه نشود اقدام به دریافت وام از بانک‌ها کردند.

رئیس اتحادیه باغداران مازندران تاکید کرد: مسئولان مازندران برای جلوگیری از بروز خسارت جدی به ذخیره‌کنندگان مرکبات دوره تمدید وام را افزایش دهند.

وی در پایان در پایان متذکر شد: با وجود باقی ماندن مرکبات ضرر و خسارت زیادی به کشاورزان در این بخش وارد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 5 ارديبهشت 1393
ازجهادکشاورزی وصعنت معدن تجارت نماینده روحانی بابت تنظیم بازار تشکر می کنیم اقای اتحادیه که در حدد حرفی اکرپسته بود یا سیب یا کام بود اینجوری میشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.