.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت نام مجازی 3850 نفر در سامانه کارجویان گلستان
ثبت نام مجازی 3850 نفر در سامانه کارجویان گلستان

شمال نیوز: پدر علم ای تی ایران گفت: تاکنون سه هزار و 850 نفر در سامانه کارجویان استان مجازی ثبت نام کرده اند و پراکندگی افراد در همه شهرهای استان است.

به گزارش شمال نیوز، علی اکبر جلالی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان درباره توسعه مشاغل دانش بنیان اظهار کرد: استان مجازی چهار اقدام اساسی را دردستور کار خود قرار داده است که برنامه ریزی برای اشتغال فارغ التحصیلان ، برنامه ریزی برای ایجاد شهرهای الکترونیک، برنامه ریزی برای ایجاد ارتباط ویدئویی با شهروندان و برنامه ریزی برای یکپارچه سازی خدمات مهم ترین این خدمات است .

وی با بیان این که این پروژه یکی از بهترین پروژه های ملی کشور است افزود: افرادی که دراین سامانه ثبت نام کرده اند مورد آموزش کارورزی قرار می گیرند و حق بیمه آنان توسط ما پرداخت می شود.

جلالی بیان کرد: فارغ التحصیلانی که ثبت نام کرده اند از فوق دیپلم به بالا هستند و اگر در اجرای این طرح موفق شویم یک حرکت جمعی دانش بنیان را در تاریخ ایران به یادگار خواهیم گذاشت.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: هر اشتغال صنعتی هم اکنون 250 میلیون تومان اعتبار می خواهد و ما از دولت درخواست کرده ایم که با پول یک ماه یارانه در حدود یک میلیون شغل برای کشور ایجاد کنیم .

وی در ادامه افزود: در چهار چوب سند اشتغال حوزه ای سی تی کشور و در قالب طرح استانی، طرح توسعه مشاغل دانش بنیان با هدف ارتقاء فضای کسب و کار سنتی و ایجاد بازارهای جدید اشتغال فارغ التحصیلان جویای کار با مدرک کاردانی به بالا تعریف شده است.

جلالی با بیان این که تورم و اشتغال دو مشکل اساسی کشور است افزود: مشاغل دانش بنیان را از طریق بازارهای مجازی می توان توسعه داد و باید بستر توشعه مشاغل دانش بنیان و حرفه ای محور و ای سی تی را در استان شکل بگیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساحل خراسانی 7 خرداد 1393
با سلام جهت کار به عنوان مشاور در مدارس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.