.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه دفتر شجاعی به یک خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز: نامه مورد که با امضای بنده بعنوان نائب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما به آن سازمان ارسال شده که نقاط ضعف و قوت سریال پایتخت 3 با ارزیابی اعضای شورا به رئیس سازمان صداوسیما تذکر داده شده است.

شمال نیوز: در پی درج خبری با سر تیتر " نامه دیر هنگام شجاعی به ضرغامی " در پایگاه خبری شمال نیوز ، دفتر دکتر سید رمضان شجاعی جوابیه ای را برایمان ارسال کرد که عینآ درج می شود:

 

مدیریت محترم پایگاه خبری شمال نیوز

با سلام احترامآ با توجه به اخبار منتشر شده در آن رسانه مبنی بر " نامه دیر هنگام شجاعی به ضرغامی "در جهت روشن شدن افکار عمومی مصاحبه ای با سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ترتیب داده شده است که جهت انعکاس در اختیار آن رسانه محترم قرار می گیرد:


به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی سید رمضان شجاعی اظهار کرد: در مورد نامه ای که برخی رسانه ها از آن بعنوان نامه دیرهنگام شجاعی به ضرغامی نام برده اند یادآور می شوم که نامه مورد نظر ارزیابی رسمی شورای نظارت بر صدا و سیما از سریال پایتخت 3 بوده است که برای ریاست سازمان صداوسیمای کشور ارسال شده است.


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نامه مورد که با امضای بنده بعنوان نائب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما به آن سازمان ارسال شده که نقاط ضعف و قوت سریال پایتخت 3 با ارزیابی اعضای شورا به رئیس سازمان صداوسیما تذکر داده شده است.


شجاعی درمورد زمان ارسال این نامه بیان داشت: با توجه به اینکه شورای نظارت بر صداو سیما در مورد برنامه هایی پخش شده اند نظر خود را ارائه میدهد و در مورد سریال پایتخت3 نیز بعد از پخش آن در نوروز 93 در اولین جلسه شورای نظارت، نظر اعضا به رئیس سازمان صدا وسیما انعکاس داده شده است.


وی در پایان تصریح کرد: با توجه به ارزیابی بعمل آمده و نظرات کارشناسی صورت گرفته از ساخت پایتخت4 جلوگیری شده است و دیگر این سریال ادامه نخواهد یافت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 ارديبهشت 1393
خوبه کارگردان خودش گفت که دیگه پایتخت 4 نمیسازم . واسه رای جمع کردن!
پیش دبستانی 2 ارديبهشت 1393
آقایان دکتر احمدی لاشکی دکتر فیاضی عضو محترم کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس سوابق مربیان پیش دبستانی مازندران از سال 87 هست که تا سال 89 میشود 3 سال در حالیکه براساس مصوبه مجلس کسانی که دارای مدرک لیسانس باید تا سال 89 جهار سال سابقه داشته باشند ،مربیان پیش دبستانی مازندرانی نزدیک به 90 درصد نمیتوانند در این آزمون شرکت کنند با تبصره ای به قانون تعیین تکلیف مربیان این مشکل را حل نمایید. تازه وزارتخانه دارد آمار میگیرد لطفا پیگیری نمایید. جناب دکتر شجاعی نماینده محترم ساری از تلاشهای شما ممنونیم در مورد مشکل پیش امده در خصوص پیش دبستانی های مازندران حرف پیش دبستانی ها را در مجلس پیگیری کنید تا بتوانند در ازمون شرکت کنند. با تشکر از نمایندگان مازندران از طرف جمعی از مربیان پیش دبستانی مازندران
نا شناس 2 ارديبهشت 1393
پايتخت 4 را خود كارگردانش از ساختن منصرف شد .
نا شناس 2 ارديبهشت 1393
تو گفتي و منم باور كردم
اتا شمالی 2 ارديبهشت 1393
با سپاس از تلاش نماینده ء محترم جناب آقای شجاعی در دفاع از فرهنگ شمالی ها.امیدواریم دیگر شاهد توهین دست اندرکاران رسانه ملی به فرهنگ شمالی ها نباشیم.از خبررسانی و دفاع شایسته شمال نیوز از فرهنگ و زبا ن شمالی ها تشکر می نمائیم.
شمالی زبون:با سپاس از تلاش نماینده ء موحترم جناب آقای شجاعی در دفاع از فرهنگ شومالی ها.امیدوارمی دیگر شاهد توهین دست اندرکارون رسانه ء ملی به فرهنگ شومالی ها نواشیم.از خبر رسونی و دفاع شایسته شومال نیوز از فرهنگ و زبون شومالی ها تشکور کِممی.اتتا شومالی ساکن تهرون.
نا شناس 2 ارديبهشت 1393
تشکر اقای شجاعی نشان دادی که یک چهره رسانه ای هستید وراه را میدانید که چگونه باید جواب داد و اصلاح کرد و از کجا باید جلو گیری شود.باز هم نماینده قوی ساروی .ببین بابلی
فرید 2 ارديبهشت 1393
بنده خدا از خواب زمستانی بیدار شو مقدم خودش از ساخت پایتخت 4 منصرف شده !!!!!!!!!!! البته ظاهرا توهمات جنابعالی پایان ندارد
نا شناس 2 ارديبهشت 1393
بابا این شجاعی عجب قدرتیه جلوی تعویض مدیران را می گیرد جلوی ساخت فیلم را می گیرد ما بچه های فنی و حرفه ای با گوشت و پوست مان این قضیه را کاملا درک نمودیم
نا شناس 2 ارديبهشت 1393
راست میگه . خود آقای سیروس مقدم در رسانه گفت جای کار برای پایتخت تمام شده و من فکر ساخت سریال دیگر با مضمون متفاوت هستم.
مازندران عزیز 2 ارديبهشت 1393
آقای شجاعی, شما همون حرف نزنی بهتره.
در مجلس که این کارو داری میکنی.
این خنثی بودنت با رفتنت همراهه.
در حضور جنابعالی ٣سری این سریال موهن ساخته و پخش شد.
هیچ وقت از حق مردم مازندران دفاع نکردید.
فقط خواستید کرسی و جایگاهتون رو حفظ کنید.
hamed 2 ارديبهشت 1393
کجایی ادیانی که جات خالیه تو مجلس.....اینا هم شدن نماینده؟؟؟
نا شناس 3 ارديبهشت 1393
ضرغامی بای بای/حمیدی بای بای.....منتظرمدیران فردا که رقیبان امروزتونند باشید.........چرخ گردون میچرخه
صادق عبدالله زاده .ر. 4 ارديبهشت 1393
عجب تذکری دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بلافاصله سریال جزء برترین سریال نوروزی از سوی همکاران فعلی و گذشته ات قرارگرفت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.881 seconds.